Diskuze
@W_Vlezlej (20.06.2014 15:42): Určitě jo, jen to musíš pohledat v ovladačích... U nvidie k tomu slouží Nvidia Inspector. Takže hledej nějakou alternativu k tomu.
Díky, vyzkouším. Funguje to i na AMD?
@W_Vlezlej (20.06.2014 14:41): Zkus to samé. Tam to teda mám na 3200x1800 @ 60FPS.
@Say (20.06.2014 11:56): Až dohraji rozehranou jedničku, tak rozhodně zkusím! Neměl bys nějaký tip, jak omezit ten stuttering i u jedničky? Začíná mi to vadit.
Tip pro ty, co chtějí stabilní FPS, max. vizuál a pořádný AA... Nastavit vyšší rozlišení, než nativní a fixnout v-sync na 1/2 obnovovací frekvence. Takto hraju 2560x1440 na FullHD monitoru se stabilními 30FPS (opravdu se pořád drží a mikrolagy/stutter jsou pryč), okraje jsou vyhlazené (k případným pořizováním screenshotů pak resize na FullHD). Prakticky jde o poloviční ubersampling jen s minimálním dopadem na FPS.
Ingame screeny, jak to pak vypadá: 1, 2, 3 (vanilla, žádné SweetFX, fake HD textury ani nic podobného)
Ingame screeny, jak to pak vypadá: 1, 2, 3 (vanilla, žádné SweetFX, fake HD textury ani nic podobného)
@Say (18.06.2014 20:17): Jasně, to chápu akorát mi to nedošlo ^^
@orromis (18.06.2014 19:13): Jo, protože dělali na EE edici. Vypustili to až s ní (nebo krátce po ni, teď už si nepamatuji). Uznej sám, že je trošku divné vyhodit toolset na tvorbu hry dřív, než samotní vývojáři vypustí vlastní dílo. To je jako nabídnout veřejnosti surové natočené scény před sestřiháním a vydáním hotového filmu=)
@Say (18.06.2014 19:02): Aha, já myslel že jo. Tak alespoň relativně brzo po vydání (CDP REDkit vydali víc jak rok a půl od vydání ne?).
@orromis (18.06.2014 18:44): To není možné. To ani Bethesda nedělá.
@Say (18.06.2014 18:28): Tak Witchera nemám na disku už fakt dlouho.. ale když se třeba podívám na GoG stránku W2 tak tam je akorát odstavec v popisku, kterej nikdo nečte. Ale jee pravda že to moc nesleduju, takže mi to asi uniklo no...
Asi by to bylo mnohem lepší, kdyby to vyšlo zároveň s Witcherem (takže uvidíme u trojky :))
Asi by to bylo mnohem lepší, kdyby to vyšlo zároveň s Witcherem (takže uvidíme u trojky :))
@orromis (18.06.2014 17:54): Propagace ze strany CD Projektu mi přijde víc než dobrá. Launcher to nabízí, GoG to nabízí, na svých stránkách to mají snad všude...
Mám pocit, že to je tak trochu fail od CDP... řekl bych že ten REDkit ani nebyl moc propagován (já třeba o tom někde četl před nějakou dobou a kdyby sem say nepostl svou galerii, tak už o tom ani nevím).
@Borghal (18.06.2014 17:19): Hlavně Skyrim má nenáročné hráče ;) Narvi do světa Zaklínače nějakou divně pokřivenou anime postavičku a moc neuspěješ=D
@Bodkin (18.06.2014 17:06): Njn, mě se to ale nechce všechno projíždět=P
@Bodkin (18.06.2014 17:06): Njn, mě se to ale nechce všechno projíždět=P
Jestli to nebude tou uzavřeností hry... přeci jenom v Skyrimu, kde je těch módu přehršel, je spoustu prostoru na změny jakéhokoliv rozsahu :-)
BTW - když ten REDkit vyšel tak jsem si říkal: "Bomba, to určitě bude milion božských módů, naprostá revoluce!"
A ono hovno :/
A ono hovno :/
@Say (18.06.2014 14:24): Ne, ale rychlé zagooglení mi vyhodilo tutorialy jak na youtube tak vyloženě i wiki
@Garret (18.06.2014 16:03): Vím. Bohužel nevím, jak dostat do REDkitu akci a animované postavy=/
@Say (18.06.2014 14:24): každý screen máš sluneční korónou, to už je trochu nuda. jen to podněcuje kýč...
@Say (16.06.2014 01:37): Pěkné.
Ta příroda. V hlavní roli... slunce.
http://farm4.static.flickr.com/3907/14428168541_d8cdd40189_o.png
http://farm3.static.flickr.com/2928/14408404376_be78812563_o.png
http://farm4.static.flickr.com/3850/14430211622_6dfde79004_o.png
http://farm6.static.flickr.com/5508/14408401056_b47233ba7f_o.png
http://farm4.static.flickr.com/3915/14244873859_2da0828fe7_o.png
http://farm4.static.flickr.com/3922/14431518025_62bc1d520d_o.png
Víc v album hýr. Tohle fakt nemá konkurenci, co se týče práce s barvami...
http://farm4.static.flickr.com/3907/14428168541_d8cdd40189_o.png
http://farm3.static.flickr.com/2928/14408404376_be78812563_o.png
http://farm4.static.flickr.com/3850/14430211622_6dfde79004_o.png
http://farm6.static.flickr.com/5508/14408401056_b47233ba7f_o.png
http://farm4.static.flickr.com/3915/14244873859_2da0828fe7_o.png
http://farm4.static.flickr.com/3922/14431518025_62bc1d520d_o.png
Víc v album hýr. Tohle fakt nemá konkurenci, co se týče práce s barvami...
Planetka z W2 (arena)... Pomalu pronikám do tajů REDkitu. Asi netušíte, jak tam změnit FoV preview kamery, což?
Možná repost, ale na GOGu Wild Hunt za směšnou cenu.
@Say (08.06.2014 16:39): Já si myslim. Zrovna u W3 mi čekání neva, teda vlastně u ničeho, ale tady je to snad opravdu tím, že na to chtějí víc času, který následně využijí.
@Say (08.06.2014 16:39): Já si myslim. Zrovna u W3 mi čekání neva, teda vlastně u ničeho, ale tady je to snad opravdu tím, že na to chtějí víc času, který následně využijí.
@Walome (08.06.2014 16:38): Nestraš=D Ale tak za zlé bych jim to asi neměl.
@Say (08.06.2014 16:29): A pak hurá odklad o půl roku :D
Já se už docela těším na marthón před vydáním trojky... Někdy po Vánocích rozjedu W1 s FCR a grafickými tweaky, hned navážu W2 s FCR a pár módy a pak hurá na W3=)
@Hydr0gen (08.06.2014 13:17): Jo, v teorii ten bojový systém byl v pohodě, ale v praxi byl takový nezáživný a jak píšeš nereaktivní. A hlavně tam byly věci jako praktická nesmrtelnost a podobně (myslím, že to byl quen)
@LIUWIL (08.06.2014 08:53): Flash u nich už dělá na plnej, tak snad by mohli. Největším problémem dvojky byla občasná nereaktivita ovládání, jinak to šlo.
Mě by zas zajímalo jestli konečně napíšou rozumnej příběh dávající aspoň nějakej smysl (výborně napsaný dialogy jsou jedna věc, ale....).
P.S.: A nejvíc mě sere to posunutí data vydání. V únoru se budu muset začít šrotit na CFA Level 2:-/.
Mě by zas zajímalo jestli konečně napíšou rozumnej příběh dávající aspoň nějakej smysl (výborně napsaný dialogy jsou jedna věc, ale....).
P.S.: A nejvíc mě sere to posunutí data vydání. V únoru se budu muset začít šrotit na CFA Level 2:-/.
@Victor (08.06.2014 08:32): No mě by spíš zajímalo jestli konečně udělají pořádný bojový systém.
Z traileru běhá mráz po zádech. Stejně mě pořád nejvíc zajímá jak dobře zvládnou otevřenej svět a jestli nebude nudit.
@HolyMeatball (08.06.2014 00:01): Zajímá mě, jak z toho vybruslí, aniž by se tam všichni (a čarodějky především) nepozabíjeli navzájem...
A hlas Lorda Vetinariho mě zanechal chladným. Anžto jsem ho nepoznal.
A hlas Lorda Vetinariho mě zanechal chladným. Anžto jsem ho nepoznal.
[neexistující příspěvek]: Na druhou stranu potvrzená přítomnost Ciri a na 99% i Yennefer, plavání, císař (Charlesův hlas mi tam naopak sedne jak prdel na prkno)...řekl bych, že je v tom toho dost, o čem vést diskuze. :)
@Hydr0gen (07.06.2014 22:55): diskuze proběhla v diskuzi o hrách. A trailer je to fantastickej, jak jinak. Už aby byla E3.
Ehe, nic, žádná diskuse o novym traileru?
https://www.youtube.com/watch?v=HtVdAasjOgU
Zas tak epickej, až bych brečel. Akorát oddělit ten Tywin mi tam moc nesedí... Bude těžký oddlit hlas Charlese Dance od asociace s Tywinem.
https://www.youtube.com/watch?v=HtVdAasjOgU
Zas tak epickej, až bych brečel. Akorát oddělit ten Tywin mi tam moc nesedí... Bude těžký oddlit hlas Charlese Dance od asociace s Tywinem.
@Say (29.05.2014 21:16): Mně spíš Easthaven z jedničky, ale styl IwD to připomíná fakt dost.
@Say (29.05.2014 21:16): Velmi výrazně. I styl malby je dost podobný malíři ze série IWD (hlavně portrétů).
Tendle concept-art k W3 mi připomíná Targos z IwD2.
@Zero (07.05.2014 15:11): Zní, protože podle mě nahrávají jen samply. Finální výsledek bude úplně jinde.
@MikeKing (07.05.2014 15:04): To druhé zní skoro jak nějaká rocková vypalovačka. :-D
Ale první ukázka hodně povedená.
Ale první ukázka hodně povedená.
@Say (21.04.2014 22:28): highest by snad zvladnul... zkusim, mozne se jeste pridam k Iorvethovi, at to mame vyrovnane. Tech rozhodnuti tam neni moc, a vzdycky je to neco za neco.. coz je fajn. Megaspoilery, necist dal: Ma neco mimo rozhodnuti Roche/Iorveth zasadni dopad do druheho dilu? Henselt? Jsem rad, ze jsem nezabil aji zlatyho draka, mel jsem tuseni, kdo by to mohl byt... Letho se vykoupil, at uz to mel na Geralta nachystane nebo ne.
@hvezdosvit (21.04.2014 22:21): Řešení na bod č. 2 je jednoduchý. FCR. S 1. bodem souhlas, 3. nemám podobnou zkušenost, 4. zvyš si rozlišení stínů, jestli na to máš stroj 5. no s tím nic nenaděláš=)
Z dvojky si odnasim lehke zklamani.
1/ Oproti jednicce slabsi, jiz temer ciste politikou ovladany pribeh. Stvury, at uz jsou v jakemkoliv rouse, to je ok, ale Zaklinace zabijaka vojaku jsem nikdy nechtel.
2/ Soubojovy system vidim jako jednoznacny krok zpet. Hral a dohral jsem na hard, bez Quennu az do souboje s drakem, kdy jsem na to uz nemel nervy. Problem je natoceni Geralta vuci souperi pri uhybech, stisknute klavesy nejdou do stacku, zmena aktualniho pohybu je vyloucena, musi byt dokoncen, uniknout z prusvihu nelze. OK je boj s vice souperi, fakt tezky, kdyz vas dostanou mezi sebe, je vetsinou konec. S kotouly zase nejdal dojdes :/. AI se stale nekde zasekava, kryti nekdy funguje a nekdy ne, je to tezke sledovat, ale mam pocit ze i bez ohledu na vydrz. Zasekavani o kazdou pytlovinu pul metru vedle a zraneni pusobene mimo dosah zbrane... Kdo chce videt, jak to ma spravne vypadat, at si zahraje Amalur.
3/ Pada to jako hrusky, hlavne pri loadech.
4/ Grafika je nadherna, az teda na ty mrize na prechodu svetlo stin.
5/ Zabili meho krale. To neni dobry.
6/ Skoro bych zapomnel, nemoznost ulozeni po animaci. To je snaz jedno z prikazani, tohle nam nedelat!
Polaci opet predvedli, co v nich je dobreho a Zaklinace dokazali nezprasit i bez Sapka, coz je na potlesk. Celkove oproti jednicce ovsem o desetinku dule. A to jsem hodnej. Doporucil bych vetsine hracu i hracek? I presto co jsem napsal? Ano, ale na hard je to zbytecna tortura.
1/ Oproti jednicce slabsi, jiz temer ciste politikou ovladany pribeh. Stvury, at uz jsou v jakemkoliv rouse, to je ok, ale Zaklinace zabijaka vojaku jsem nikdy nechtel.
2/ Soubojovy system vidim jako jednoznacny krok zpet. Hral a dohral jsem na hard, bez Quennu az do souboje s drakem, kdy jsem na to uz nemel nervy. Problem je natoceni Geralta vuci souperi pri uhybech, stisknute klavesy nejdou do stacku, zmena aktualniho pohybu je vyloucena, musi byt dokoncen, uniknout z prusvihu nelze. OK je boj s vice souperi, fakt tezky, kdyz vas dostanou mezi sebe, je vetsinou konec. S kotouly zase nejdal dojdes :/. AI se stale nekde zasekava, kryti nekdy funguje a nekdy ne, je to tezke sledovat, ale mam pocit ze i bez ohledu na vydrz. Zasekavani o kazdou pytlovinu pul metru vedle a zraneni pusobene mimo dosah zbrane... Kdo chce videt, jak to ma spravne vypadat, at si zahraje Amalur.
3/ Pada to jako hrusky, hlavne pri loadech.
4/ Grafika je nadherna, az teda na ty mrize na prechodu svetlo stin.
5/ Zabili meho krale. To neni dobry.
6/ Skoro bych zapomnel, nemoznost ulozeni po animaci. To je snaz jedno z prikazani, tohle nam nedelat!
Polaci opet predvedli, co v nich je dobreho a Zaklinace dokazali nezprasit i bez Sapka, coz je na potlesk. Celkove oproti jednicce ovsem o desetinku dule. A to jsem hodnej. Doporucil bych vetsine hracu i hracek? I presto co jsem napsal? Ano, ale na hard je to zbytecna tortura.
@Matthew.J (01.04.2014 21:17): Video se týká trojky. A Wild Hunt vyleze až příští rok. Cpát to do videí dvojky tedy nemůžu. ;)
A já celou dobu čekal, že mu ten meč vyletí z ruky a někoho to propíchne=D
@účet smazán (01.04.2014 20:40): Hoď to do videí, ať ti to možem opluskovat. :-)
@Walome (21.03.2014 09:00): tak tohle může oslavovat jenom píča, takže jsem si jist že na dagonu to bude :/ Zasranci americký všechno musí zprznit. :(
áá tak na torrentech už to prej prodávaj taky :D
áá tak na torrentech už to prej prodávaj taky :D