Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Say (12.06.2014 19:16): Najít správnou kombinaci číčovin, s kterou to pojede plynule, tím že si přečtu, co ten efekt ve skutečnosti znamená, si doopravdy nepomůžu :)

@Chuck (12.06.2014 19:05): Hele nespletl, mám teď nahráno něco přes 20 hodin ve Far Cry 3 a předtím jsem hrál Battlefield 4 a je to jak nebe a dudy, tady ta grafika není vůbec pěkná. Ale aspoň to jede plynule, když člověk přijde na to, co vypnout..
@Bursoft (12.06.2014 18:54): Stěžuješ si na "množství" číčovin, které nehodláš řešit ale nějakým kouzlem bys rád vyřešil poklesy FPS... Tak se rozmysli co vlastně chceš ;)
@Bursoft (12.06.2014 19:00): Jo vidíš, ona tam je v tom PPF i 16-ka. :-) Já to nechal na 32 a stíny na "high" a řekl bych, že s Tvojí sestavou, která je podobná té mojí, by to fachat mohlo podobně dobře. Ale jo, stát se může a asi nebudeš jediný. Každopádně mi teda nepřijde, že by grafika byla shit. To sis určitě s něčím spletl. :-)
@Bursoft (12.06.2014 18:54): V nastavení grafiky máš "Max PPF" a ten lze nastavit na hodnotu 32 nebo 64. Pokud nastavíš 32, mělo by Ti to ten problém vyřešit. Údajně se to řešilo i v diskuzi na Steamu, ale já to vím odsud, přestože já problém s propady FPS neměl. Tak to schválně zkus a uvidíš.
@Say (12.06.2014 18:49): Přesně na takový odpovědi tu fakt čekám, ptal jsem se, jestli tu někdo ví, jak vyřešit propady FPS, protože to očividně není záležitost slabýho HW, ale enginu. Nepotřebuju moc zjišťovat, co to teoreticky má dělat, zkoušel jsem různý efekty stahovat na minimum, nejenže to není na té hře poznat vizuálně, ale i performance je stejnej..
Ok, tak to testuju, zatím to vypadá dobře (myslím gameplay, grafika je slušnej shit), ale mám příšerný propady FPS v nějakých místech, většinou, když mi do ksichtu svítí nějaký přímý světlo. Možná se to tu řešilo v diskuzi, no nemůžu to najít.. pořešil to někdo nějak? V nastavení grafiky je tuna číčovin, co nevím, co znamenají.. btw. to dočítání textur v reálným čase je nějaká gangsta featurka enginu nebo dělám něco špatně? :D
Hm, tak ted mi to pro zmenu mrzne/cerna pri cutscenach, ma s tim nekdo zkusenost?

(Nahodil jsem nejaky novy driverky ale ty situaci jen zhorsily... V Driverech se zelbohu picu vyznam)
Příběh a level design opravdu famózní. Nevím jak jsem daleko, ale doufám že konec bude za dlouho.
Příběh je perfektní, po dlouhé době zas v fps něco smysluplného.

@Jett Rink (31.05.2014 18:45): Musíš se shiftem rozběhnout a do toho skočit :) Pak už se to vyřeší samo, oni ho chytnou za ruku a vtáhnou do letadla :)
Kolik mi zbývá do konce po tomhle megabossovi? Přijde mi to docela dlouhé na to, že jsem s tím začal 20.5. a zhruba 3 dny vynechal.
Bossové byli vždycky největší zlo her, ale ten London Monitor je jedna z nejnatahovanějších prasáren, co jsem kdy viděl.
@Jett Rink (31.05.2014 18:45): Mně to taky nešlo. :-) Musíš skočit a až dopadneš, je nutné ten skok několikrát opakovat, jinak se zřítíš. Pokud to takhle uděláš, spojenci Tě už pak vytáhnou do bezpečí.
Tak to asi nedohraju. A to jsem sotva začal. Vůbec mi nejde vyskočit z letadla na křídlo. :-(
No mě se to líbí :) Na maximální detaily to šlapě pěkně a příběh taky zatím hezky odsýpá
Překvápko. Začíná to hrozně, ale pak to nabralo správný směr. Jděte do toho :-)
@Najlvin (28.05.2014 11:51): ve skutečnosti je ten engine ještě o několik let starší a navíc to není nic hanlivého, ale jen upřesnění infa ;) (je to stejné engine jako v RAGE, a v tom je ten problém), jinak autor článku hodnotí technickou stránku a ty mluvíš o stylizaci :)
Tak jasně že běží na tři roky starém enginu - vždyť se taky ta hra minimálně tři roky vyvíjela a dost těžko by během vývoje nějak zásadně měnili technologie. Je to stejný engine jako v Rage. A co se zrovna vizuální stránky hry týče, tak já ji tedy nemám moc co vytknout. Naopak se mi líbí a cením si toho, že se nesnaží být fotorealistická :-)
http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry- ... ovych-naroku?start=1

výňatek ze závěru: " Hra běží na tři roky starém enginu id Tech 5, který se navíc příliš nezměnil. Grafiku hry proto hodnotím jako podprůměrnou, se současnou špičkou se nemůže rovnat. Jednou z velkých předností enginu by měly být například unikátní a rozsáhlé textury. Bohužel i ty jsou neostré, pokulhává osvětlení (tak revoluční u Doom 3) a celkově nemá technické zpracování žádnou silnou stránku."

přesně moje slova :)
@Jack_Dark (27.05.2014 14:07): Tak co bych těch 85% nedal, pokud mě hra bavila a líbila se mi? Já ji nemám moc co vytknout. Zábavná je, nácků je taky dost, zápletka taky ušla, prostředí neurazí... A jen proto, že je to trochu jíné než RTCW, přece nebudu ubírat na hodnocení... Popravdě, mně to třeba přišlo lepší než RTCW, a to ho mám jinak taky rád ;-)
Mě tedy Wolfenstein z roku 2009 bavil dost a neřekl bych, že by nějak výrazně vybočoval ze série. Autoři se pokusili jít trochu jinou cestou, ale pořád to byla dobrá střílečka, s pěkným prostředím, s hledáním pokladů atd :-)
Tak jako není, no, ale protože mám hodně rád RtCW, tak mě zklamal dost. Právě od té doby jsem se naučil neočekávat od her příliš, i když mají proslavené jméno.
Nemyslím si, že Wolfenstein je až taká tragédia, v konečnom dôsledku ani tie hodnotenia nemá až tak výrazne horšie ako New Order, ale budiž :)
Hm, když to tak vidím, budu muset přidat na tempu. Dva dny jsem na to nesáhl a vypadá to, že nejsem ani v polovině. I když zrovna s takovou hrou se spěchat nemá. ;-)