Komu Lara v novém Tomb Raideru nezavoněla, může si s klidem koupit triko s nápisem "jsem eunuch" 8)
Diskuze
Dohráno, ač jsem se vskutku dobře bavil, má hra nesporné nedostatky a nelogičnosti, ale za mě to překousnu. Hlavně kvůli Laře, je vážně něžně sladká :-) A teď hup na další díly v sérii...
Scéna s vlky, lahůdka :-)
@Hrdlodus (06.11.2014 13:24): Právě většinou ta nejvyšší obtížnost už hraničí se sebemrskačstvím, nebo alespoň dříve hraničila, cestu druhé nejvyšší obtížnosti praktikuji přes deset let a byl jsem vždycky spokojen. Ale je možná pravda, že se obtížnost celkově tak snížila, že teď už bych si užíval jen tu nejvyšší. Ale znovu to rozhodně hrát nebudu :-D
Ale jen tak mimochodem pokud se mi zvedne obtížnost hry tím, že vydržím méně zásahů než hebnu (třeba dva), tak to je pro mě už frustrace. Já chci obtížností ovlivňovat inteligenci nepřátel, obtížnost puzzlů (zlatý Silent Hill 2, ten to měl ještě rozdělené), počet lékárniček či nábojů nebo jinak ztížit hru, a ne umělé navyšování fyzického počtu nepřátel, počtu životů nepřátel, přesnost nepřátel kdy ti hážou granáty do nosních dírek, můj menší počet životů a tak. To také hraničí se sebemrskačstvím.
Strategie hraju na nejnižší obtížnost a i tak většinou je nejsem schopen dohrát :-D
S tím Hitman Absolution bych chtěl zkusit, to vím, že ta obtížnost je tam takhle udělaná a to mi vyhovuje, hrál jsem jen Blood Money.
Ale jen tak mimochodem pokud se mi zvedne obtížnost hry tím, že vydržím méně zásahů než hebnu (třeba dva), tak to je pro mě už frustrace. Já chci obtížností ovlivňovat inteligenci nepřátel, obtížnost puzzlů (zlatý Silent Hill 2, ten to měl ještě rozdělené), počet lékárniček či nábojů nebo jinak ztížit hru, a ne umělé navyšování fyzického počtu nepřátel, počtu životů nepřátel, přesnost nepřátel kdy ti hážou granáty do nosních dírek, můj menší počet životů a tak. To také hraničí se sebemrskačstvím.
Strategie hraju na nejnižší obtížnost a i tak většinou je nejsem schopen dohrát :-D
S tím Hitman Absolution bych chtěl zkusit, to vím, že ta obtížnost je tam takhle udělaná a to mi vyhovuje, hrál jsem jen Blood Money.
@Walome (06.11.2014 12:47): Lara Croft už dávno zmenila podobu, choď s dobou! :)
@Fatality (06.11.2014 12:50): Doporučuji hrát hry na nejtěžší obtížnost. (Krom těch, kde nejtěžší znamená opravdu peklo - jako právě strategie). Přidá to většinou na prožitku. Není pak také tak častý pocit, že člověk hrál Disneyovku. Koneckonců tady jsi to viděl, že střední obtížnost byla příliš snadná.
Pak jsou teda hry, kde to ovlivňuje i gameplay. Hitman Absolution na purist nenabízí vůbec nic. Mapa je prázdná (pokud tam vůbec byla), nevidíš, jakou držíš zbraň a kolik v ní je nábojů, není žádný instinkt, kromě trochy na maskování.
Crysis 2 zase obtížnost ovlivní styl hraní. Nejtěžší vyžaduje opatrný postup, nejlehčí umožní postavit se doprostřed přestřelky.
O Dead Space jsem slyšel, že nejtěžší obtížnost je opravdový survival.
Hádám, že zde v Tomb Raideru obtížnost ovlivní kolik Lara vydrží, kolik vydrží nepřátelé, možná počet nepřátel, možná další věci.
Pak jsou teda hry, kde to ovlivňuje i gameplay. Hitman Absolution na purist nenabízí vůbec nic. Mapa je prázdná (pokud tam vůbec byla), nevidíš, jakou držíš zbraň a kolik v ní je nábojů, není žádný instinkt, kromě trochy na maskování.
Crysis 2 zase obtížnost ovlivní styl hraní. Nejtěžší vyžaduje opatrný postup, nejlehčí umožní postavit se doprostřed přestřelky.
O Dead Space jsem slyšel, že nejtěžší obtížnost je opravdový survival.
Hádám, že zde v Tomb Raideru obtížnost ovlivní kolik Lara vydrží, kolik vydrží nepřátelé, možná počet nepřátel, možná další věci.
Pak se mi v jedné vesnici u brány stalo, že mě napadli Solarijští a byli tam týpci se štíty. Nakonec mě dostali. Při pakování jsem se těšil, jak si to s nimi rozdám a oni tam byli úplně jiní nepřátelé.
Narazili jste na něco takového? Že po úmrtí nenaběhli ti stejní henchmani?
Narazili jste na něco takového? Že po úmrtí nenaběhli ti stejní henchmani?
@Hrdlodus (06.11.2014 12:41): Kromě strategií hraju všechny hry na druhou nejvyšší obtížnost. Ti nemrtví byli tužší, ale i tak stačily dvě rány šípem do hlavy. Máš pravdu, že je to na dnešní poměry delší, taky mám na steamu kolem 60 hodin tuším (ale to je u mě hodně nesměrodatné, často to mám jen tak na pozadí).
To vyvažování zní dobře, alespoň něco, na ostrově určitě by šly vymyslet další činnosti pro hráče samotného, aby měl pocit, že to hraje on a nekouká jen na film.
Stealth pasáže: Tak třeba někdy zezačátku, myslím, žes dokonce ještě ani neměl luk (nebo ti ho sebrali) a jak tam hořela ta vesnice a musel ses schovávat. A pak bylo ještě něco v jeskyni. A tady jsem narazil na další problém. Hru jsem dohrál a ohodnotil 1. 11. (ani ne před týdnem) a už si pořádně nepamatuji, co tam bylo. Také pro mě osobně známka ne zrovna té nejlepší hry. Ale to jen tak mimochodem.
@Walome (06.11.2014 12:47): To víš, ta je taky super :-D
To vyvažování zní dobře, alespoň něco, na ostrově určitě by šly vymyslet další činnosti pro hráče samotného, aby měl pocit, že to hraje on a nekouká jen na film.
Stealth pasáže: Tak třeba někdy zezačátku, myslím, žes dokonce ještě ani neměl luk (nebo ti ho sebrali) a jak tam hořela ta vesnice a musel ses schovávat. A pak bylo ještě něco v jeskyni. A tady jsem narazil na další problém. Hru jsem dohrál a ohodnotil 1. 11. (ani ne před týdnem) a už si pořádně nepamatuji, co tam bylo. Také pro mě osobně známka ne zrovna té nejlepší hry. Ale to jen tak mimochodem.
@Walome (06.11.2014 12:47): To víš, ta je taky super :-D
@Hrdlodus (06.11.2014 12:41): "A občas mi vadila kamera. Že se sama natáčela, kam chtěla." To konzolovky dělaj od jakživa :)
@Fatality (06.11.2014 12:43): Che che. Mně se líbila ta herečka, co ji byla předlohou.
@Fatality (06.11.2014 12:43): Che che. Mně se líbila ta herečka, co ji byla předlohou.
@Walome (06.11.2014 12:36): Má tu asi největší prsa ze všech dílů, to je pravda :-D Mám teď na ploše tenhle obrázek a jsou pořádné :-D Ale stejně nejvíc hot byla v underworld :)
@Fatality (06.11.2014 12:05): Instinkt jsem prakticky nepoužíval, tak na mě nic nesvítilo.
Jakou jsi měl obtížnost? Na survivor jsem několikrát zemřel. Ne nějak často, souboje přece jen obtížné nebyly, ale asi za nejtěžší považuji souboj s nemrtvými válečníky.
Linearita mi tu nevadila, ale určitě by bylo fajn, kdyby vymysleli nějaká místa, kde by šlo vybírat, co udělat. Linearita byla také trochu upozaděna tím, že je to poměrně dlouhé.
K zabití dvěma tlačítky se člověk postupně dostal vývojem Lary. Ale to a mnohé další akce mohlo být vyšperkováno ještě nějakou další aktivitou. (Přechod přes kládu? Vyvažovat Laru. apod.)
A ty stealth pasáže byly jaké? Mám dojem, že jsem všude všechny zabíjel.
A občas mi vadila kamera. Že se sama natáčela, kam chtěla.
Jakou jsi měl obtížnost? Na survivor jsem několikrát zemřel. Ne nějak často, souboje přece jen obtížné nebyly, ale asi za nejtěžší považuji souboj s nemrtvými válečníky.
Linearita mi tu nevadila, ale určitě by bylo fajn, kdyby vymysleli nějaká místa, kde by šlo vybírat, co udělat. Linearita byla také trochu upozaděna tím, že je to poměrně dlouhé.
K zabití dvěma tlačítky se člověk postupně dostal vývojem Lary. Ale to a mnohé další akce mohlo být vyšperkováno ještě nějakou další aktivitou. (Přechod přes kládu? Vyvažovat Laru. apod.)
A ty stealth pasáže byly jaké? Mám dojem, že jsem všude všechny zabíjel.
A občas mi vadila kamera. Že se sama natáčela, kam chtěla.
@Fatality (06.11.2014 12:05): To, co jmenuješ, je součastí všechn dnešních AAA her. Taky mi to vadilo, ale nakonec mě to začalo všechno docela bavit.
A hlavně, Lara je sexy.
A hlavně, Lara je sexy.
Nejde jen o puzzle (taky bych se nechtěl frustrovat složitými překážkami), ale o ty všemožné nápovědy, svítivé věci pro lemply, boje jsou strašně jednoduché (mě třeba ani jednou nezabili v boji, když už jsem hebl, tak to bylo při QTE, když jsem nestihl přečíst, jestli mám zmáčknout E nebo F); jako že se kryjí apod. je sice fajn, ale není to výzva. Používal jsem téměř výhradně jen luk, ostatní (ani nemám achievementy za zabíjení pistolema) jen když mi došly šípy. Postup je striktně lineární z bodu A do bodu B, rychlá zabití po úskoku (vážně? VÁŽNĚ? zabiju nepřítele ve zbroji pomocí DVOU tlačítek, wow to je tak moc super, jsem hustodémon, 100 %). Ne vážně, neberu někomu absolutní hodnocení nebo jeho názor, každý to máme jinak, jen mi to přišlo jako bych hrál Disneyovku, co jsem koupil synovci v předškolním věku.
Nejvíc mě bavily ty asi dvě "stealth" pasáže, kdy člověk se musel kolem nepřátel proplížit, to bylo hodně dobré.
Nejvíc mě bavily ty asi dvě "stealth" pasáže, kdy člověk se musel kolem nepřátel proplížit, to bylo hodně dobré.
@Hrdlodus (06.11.2014 11:52): Hlavolamy se hlavně furt opakovaly, ale jako na dnešní dobu cajk. Kdo by si chtěl dneska při hraní AAA skutečně lámat hlavu nějakým puzzlem :)
Obtížnost... Pokud jde o hlavolamy, tak nízká (ale byl jsem jen ve třech kobkách), ale ono se to ani nesnažilo být hlavolamnou adventurou.
Pokud jde o akci, tak to bylo tak akorát. Těžké to nebylo, ale nepřátelé nejsou hloupí. Jdou na mě z každé možné strany, když přebíjím, všimnou si toho, kryjí se, měl jsem dojem, že i trochu synchronizují útok. Boj proti nemrtvým válečníkům. Utekl jsem stranou před houfem. Chvíli na mě nikdo nešel. A pak najednou všichni.
Pokud jde o akci, tak to bylo tak akorát. Těžké to nebylo, ale nepřátelé nejsou hloupí. Jdou na mě z každé možné strany, když přebíjím, všimnou si toho, kryjí se, měl jsem dojem, že i trochu synchronizují útok. Boj proti nemrtvým válečníkům. Utekl jsem stranou před houfem. Chvíli na mě nikdo nešel. A pak najednou všichni.
@Fatality (06.11.2014 10:30): Šak my jsme dospělí jen věkem :)
Příjemně jednoduchá hra pro tříleté caparty :-D
@Walome (06.11.2014 10:09): Tak tak, na mna to fungovalo tiez velmi dobre vsetko. Prijemne drsna hra.
@Hrdlodus (06.11.2014 10:04): Tak dobrý :) protože jo, dobrá hra a i tu grafárnu bych věřil, protože konkrétně o tomhle efektu jsem si myslel, že dnes bude již standardem...
A i Lara se mi líbila. Prostě trochu sexy, drsná, zároveň malá holka co se musí postarat sama o sebe a neměl jsem problém ani s tím, že zezačátku sesype po zabití srnky nebo čeho a vzápětí kosí enemáky po desítkách... prostě to na mě všechno tak nějak fungovalo.
A i Lara se mi líbila. Prostě trochu sexy, drsná, zároveň malá holka co se musí postarat sama o sebe a neměl jsem problém ani s tím, že zezačátku sesype po zabití srnky nebo čeho a vzápětí kosí enemáky po desítkách... prostě to na mě všechno tak nějak fungovalo.
@Walome (06.11.2014 09:34): Nikolivěk. (Teda kromě toho, že si budu pořizovat novou kartu kvůli vlasům. To byla jen nadsázka. Ale jak jsem koukal na ty vlasy, tak je to rozdíl.)
@Hrdlodus (06.11.2014 00:38): Sarkasmus?
Skvělé! Dlouhé, velký důraz na detaily, grafika, všechno. Lara se vyvíjí, částečně se mění způsob boje. Obrovská mapa.
Pak by se sice daly zmiňovat nelogičnosti, ale to by pak nemohla být hra.
Teď si jen pořídit novou grafickou kartu, abych si to mohl zahrát znovu kvůli vylepšeným Lařiným vlasů.
Hrál jsem to hned po I Am ALive, tak mi zpočátku chybělo, že mi neubývá stamina, nepřátelé se nebojí, když na ně mířím a že nemám nedostatek střeliva.
Pak by se sice daly zmiňovat nelogičnosti, ale to by pak nemohla být hra.
Teď si jen pořídit novou grafickou kartu, abych si to mohl zahrát znovu kvůli vylepšeným Lařiným vlasů.
Hrál jsem to hned po I Am ALive, tak mi zpočátku chybělo, že mi neubývá stamina, nepřátelé se nebojí, když na ně mířím a že nemám nedostatek střeliva.
@Fatality (02.11.2014 17:45): Tak na tom se neshodnem. Byť uznávám, že Underworld má několik velice zajímavě navržených lokací a puzzlů, bohužel tu hru stále shledávám dnes již naprosto nehratelnou (ňáký dva měsíce zpátky jsem tomu dával opětovnou šanci). Ten otřesný combat a hyperaktivní kamera a divný animace mě prostě až moc tfujujou. :(
Legend má väčšinou jednoduchý level dizajn prispôsobený tempu hry, ale Anniversary a Underworld ani nie...
@HolyMeatball (02.11.2014 17:17): No, z těch po Core Design mi jen tenhle Tomb Raider přišel legračně jednoduchý a jako nejzajímavější se mi zdá Underworld, který se mi vážně líbil.
@Fatality (02.11.2014 17:01): "Hra, která bývala synonymem výzvy a tím, že nevodila hráče za ručičku." Tož to ale byla pravda jen do té doby, dokud to měli na starosti Core Design. Což už je hodně dávno. :D Z tumbrejdrů nové generace je tohle furt vedle Anni ten nejzajímavější kousek.
@HolyMeatball (02.11.2014 12:54): To je pravda, akční hry mě baví čím dál méně, ale protože jsou čím dál jednodušší na nároky hráče.
@Borghal (02.11.2014 13:14): Jako jo, já to chápu, jenže navíc je to Tomb Raider. Hra, která bývala synonymem výzvy a tím, že nevodila hráče za ručičku. Tohle mi přišlo strašně jednoduché, všechno si můžeš zvýraznit a když už opravdu nevíš (to se mi stalo jen jednou), tak Lara to i řekne nahlas, co máš udělat. Mně to opravdu přijde, jako kdyby si vývojáři mysleli, že jsem lempl, co nezvládne něco těžšího. QTE třeba v God of War mi nevadí, tam ta hra ze mě nedělá šestiletého klučíka, ale tady jsem párkrát při QTE hebl taky, ale jen proto, že jsem tím miniaturním písmem rychle nerozluštil, jestli mám mačkat E nebo F (taky tam mohli dát rovnou O a 0). Trochu mě to uráží :-D
@Borghal (02.11.2014 13:14): Jako jo, já to chápu, jenže navíc je to Tomb Raider. Hra, která bývala synonymem výzvy a tím, že nevodila hráče za ručičku. Tohle mi přišlo strašně jednoduché, všechno si můžeš zvýraznit a když už opravdu nevíš (to se mi stalo jen jednou), tak Lara to i řekne nahlas, co máš udělat. Mně to opravdu přijde, jako kdyby si vývojáři mysleli, že jsem lempl, co nezvládne něco těžšího. QTE třeba v God of War mi nevadí, tam ta hra ze mě nedělá šestiletého klučíka, ale tady jsem párkrát při QTE hebl taky, ale jen proto, že jsem tím miniaturním písmem rychle nerozluštil, jestli mám mačkat E nebo F (taky tam mohli dát rovnou O a 0). Trochu mě to uráží :-D
@Fatality (02.11.2014 12:27): To je zas těžké přehánění, já jsem v TR skončil několikrát (pravda, především bo QTE apod.) a kdybcyh nic nedělal, Lara jen stojí na místě :-) Na takové hyperboly říkám, vzpomeňte si na "interaktivní filmy" 90. let...
@Fatality (02.11.2014 12:27): Tak to si z poslední generace moc akčních her asi nehrál, když ti zrovna tohle příjde jako vyzdvihnutelný extrém. :)
@Borghal (02.11.2014 12:18): No nevím, mně se moc nelíbí, když hra je filmem, kdy nemusím nic dělat, jen koukat.
@Walome (01.11.2014 23:45): ,@Fatality (01.11.2014 23:17): Tyhle příspěvky čtu zrovna po tom, co někdo k dizkuzi u JA2 napsal že expert obtížnost je moc jednoduchá :-D U TR mi nižší obtížnost nijak zvlášť nevadila. Vypadá to jako akční film, hraje se to jako akční film, protagonista sice nesedí věkem, ale jinak je to prostě další akční superhrdina. Z dnešních TPS her mi nízká obtížnost vadila asi jen u Shadow of Mordor.
@Fatality (01.11.2014 23:17): Joo ale tak to je dneska klasika, hlavně, že je ta zábava :)
Téda, to je tak infantilní hra, kterou by zvládl i sedmiletý kvadruplegik po trojité operaci mozku. Zábava to docela je, ale je to tak strašně jednoduché, šest tlačítek a jak málo stačí ke štěstí.
@Fatality (01.11.2014 00:34): Sakra, já čuměl na řádek o dostupným místě na disku...
@Hrdlodus (01.11.2014 00:27): Není to spíš 10,2 GB?
To má 120 GB?!?
@LaughingMan (komentář): No, nevím jak ty, ale já se ve hře několikrát utopil a ani to nebyla taková fuška :D je fakt, že to bylo tuším po pádu z výšky, ale stejně... :-D no a pak tu přeci byla spousta morbidních brutalit typu sežrání vlkem, medvědem, nabodení na různé tyče atd. Docela humus. Jinak souhlasím, pěknej komentář :) ta filmovost mi osobně nevadí, akce je tam i tak dost.
@Fg (04.09.2014 01:40): Já to brala jako jakousi součást býti přeživším a taky možná proto, že se mi špinavé, sténající holky líbí. - s tím se nedá nesouhlasit :)
@Ross (04.09.2014 07:21): Totok. (je to spoiler).
Ovšem co mě (zase) překvapilo, že to má mulťák. To mě u podobných her nikdy nepřestane fascinovat.
@Ross (04.09.2014 07:21): Totok. (je to spoiler).
Ovšem co mě (zase) překvapilo, že to má mulťák. To mě u podobných her nikdy nepřestane fascinovat.
A co to je QTE?
@Zaraka (komentář): sténání jako +??? hu?!
@maty.br (12.08.2014 21:55): Vypni antivir a nainstaluj hru znova, u Crysis 3 to dělá nějaký dll ze hry, který antivir smaže. Teda aspon podle googlu...
@maty.br (12.08.2014 21:55): Steam verze, předpokládám? Každopádně, když projedeš internet, většinou se dozvíš, že jde o nějakou formu viru. Dost těžko se najde a odinstaluje. Ale projeď net, tutově se najde nějaká utilitka ;)
Zdravím, mam problém se spuštěním teto hry, vyjede mi erorr aplikaci(0xc0000022) se nepodařilo spustit. Na internetu jsem se dočetl ze to musím nějak zafixsovat, vsude mi vnucují program RegCure ale ten je bohuzel placený. Dumal jsme nad stím spoustu času ale na nic jsme nepřišel, tak doufam že tu mel někdo stejný problém a mohl by mi poradit. Mockrát děkuji, jsem na tu hru strašně natěšenej. MaTTy
@Walome (12.08.2014 16:53): Mě trojka bavila. Škoda, že není konvert dvojky.
@Jack_Dark (12.08.2014 16:51): Já to už hrál, já jsem v klidu. Nejlepší Fable, naprosto dokonalej (až nechápu, jak mohl trojku tak posrat).
@Fg (12.08.2014 16:18): Ale víš že tomu aji začínám věřit :D
@Walome (12.08.2014 16:24): Však neboj Waldo brzy vyjde Fable 2 HD i na PC!
@Walome (12.08.2014 16:24): Však neboj Waldo brzy vyjde Fable 2 HD i na PC!
@Fg (12.08.2014 16:18): No nech bejt hele, takovej Fable 2... :)
@Jack_Dark (12.08.2014 15:31): jako všechny "exclusivky" které se na Xone objevili :D