Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@HELLER (22.11.2014 09:46): Přesně tak, z FPS se mi zvedá kufr už tak.

K FC2 bych ještě dodal, že je to jediná hra, kde se dynamicky skutečně mění počasí, jsou tam různé druhy dešťů i větrů, na pouštích se zvedá prach atd. Plus asi nejlepší akce, jakou jsem ve FC zažil, žádnej radar, žádná mapa (teda je tam, ale musíš se na ni podívat jako např. ve Vietcongu) atd.
Já třeba hrál na nejtěžší obtížnost bez ukládání, což je frustrující na cestách, ale při samotných misích je to napínavvý a dodnes si pamatuju některý infarktový momenty.
teď jsem s FCčkem zažil i nějaké kvalitní chvíle, např. si na slonovi kutálel v autě s enemáky, a jak se postupně vykutáleli, skutálel jsem auto do nějakého feťáckého pole, které baflo, taková FC3 weed mission revisited, což Panagminovci vůbec nečekali a začali dole zmatkovat... No, bohužel jsem si pak vhodil na slonu do klína granát

Věže taky nově umí hlídat shora snipeři a v některých misích se ty kurvy dokrmujou posilama nejen na základě "reinforcements", ale i na základě hluku, pardon vlastně skriptu:)

bohužel na těžkáče a snajpry nemám eště moc guny, holt sem musel předčasně zanořit nos tam kam nemám

Moušn blur de samozřejmě sundat
@Garret (21.11.2014 19:51): Jo ksakru, pravdu díž pařane! To se mi stalo na té misi pro blood ruby. Mise dlouhá, já chodíc cestu zabjevšechny (když mám tu možnost), takže desítky nepřátel, no a zmizel mi můj věrnej DRILLER. S tím jsem v bezpečí před veškerou faunou i nepřáteli, docela game breaker. Negativum jsou drahé náboje, ale to je tedy hovno balance.

Tak ta se mi propadla, dohrát to s AK na kterej jsem nebyl zvyklý bylo na nic, fakt že jo. Kvůli blbýmu bugu/game designu o propadajících zbraních.
@ještěr (21.11.2014 19:54): Buď tě čapne za koule, nebo tě uspí. Neumím si představit, že by si z toho někdo odnesl jakýkoliv než extrémní zážitek.

EDIT: Jako třeba právě Borghal. D:

DOUBLEEDIT: Na druhou stranu to taky může čistě být o hráčovém momentálním rozpoložení. Když jsem FC2 zkoušel naposled, vzdal jsem to ani né po hodince hraní, ale musím uznat, že jsem možná byl v tý době až moc přesycen a zvyklý na rychlejší tempo. Už dlouho tomu chci dát další šanci, stejně jako třeba Boiling Pointu.
@ještěr (21.11.2014 19:54): Bacha na stereotyp... já považuju FC2 za dobrou hru, ale nedohrál jsem ji do konce, přišlo mi že se to všechno hrozně opakuje a to neustálé zdlouhavé cestování mě pak už přestalo bavit :( U FC3 jsem vydržel do konce bez problémů, přesto bych ale neřekl, že jde o jednoznačně lepší hru.
Bez přehánění asi posté jsem místo loot enemy vyměnil svou současnou zbraň za tu ležící na zemi. Na mrtvole kterou lootuji, fakt zastřelit blba, co vymyslel takové tlačítko. KONZOLE
@ještěr (21.11.2014 18:42): FC2 není tak konzolové jako trojka, není tam tolik berliček. kromě toho i lépe vypadá. lidi nadávali hlavně na respawn nepřátel, který je opravdu kravský. ale když se budeš přesouvat po vodě nebo quicktravelem, není to taková hrůza. jde o to s tím počítat a nenechat si to znechutit. není tam tolik věcí na dovádění, ale zase to působí uvěřitelněji. mohlo by se ti to líbit.

žádný FC už se nebude hrát tak dobře jako jednička, ale s tím už UBI nic nenadělá, vytvářejí hry po svém a je potřeba nad tím zavřít oči. že je FC4 stejné jako FC3 bylo zjevné z prvních videí. UBI prostě dělá vcelku slušné hry, do kterých nasype tunu debilních rozhodnutí a to celé několikrát opakují dokola (Assasins Creed) a lidi jim to žerou.

Crytek je jen jeden. Byl.
@Walome (21.11.2014 16:25): Je to open world FPS, kde můžeš dělat ledacos, ale pořád přece jenom FPS a tahle složka není ve FC3 moc zábavná. Takhle jsem to myslel, když jsem hru přirovnal k CoD
@Walome (21.11.2014 16:25): Jak já bych si přál aby se Ubi inspirovali u Stalkera...a teď ani nemluvím o pocitu ze střelby, ale spíš celkovej design..v Call of Pripyat nebyl snad jedinej opruzoidní opakovanej fetch quest, nebo collectibles..

FC2 je stále nejlepší FC, ikdyž měla taky dost chyb. Ale právě Stalkerovi byla ze všech FC nejblíž, k dobru věci.
@BINGMAN (21.11.2014 15:38): Chápu, ale je rozdíl mezi open world a čistou fps, takže CoD a FC3 jsou úplně jiný žárny. Taky preferuju akční lineární zážitek, ale zrovna FC2-4 má dobrou akci, dvojka podle mě nejlepší.
Nejlepší akci má podle mě zatim Stalker, tam mám fakt pocit, že držím v ruce kvér a že mi jde fakt o kejhák.
@ještěr (21.11.2014 10:30): Naprosto souhlasím. Spousta her se snaží hráče navnadit na obrovský svět, co si ale neuvědomují je, že některé hry na velké světy nejsou stavěné. Trojka mě přišla, že 70% prochodím a moc si nezastřílím a když už, tak ani ne moc zábavně. Řeknu asi něco hrozně špatného, ale myslím, že Call of Duty je v tomhle směru mnohem zábavnější a mnohem lépe zpracovaný. Myslím jako střílečka.
Ty vole! Tak já si v menu zapnu aut. řazení a říkám si jo, to je cool a pak zjistím, že je to automatický ŘÍZENÍ, kdy stisknete shift a váš avatar řídí sám, zatímco vy se jen můžete soustředit na střelbu. Kde jsou ty doby, kdy se po hráčích vyžadoval nějakej skill :D
@kristmeister (21.11.2014 03:49): Moje řeč :D Vaase jsem se bál + jsem ho samozřejmě žral, Hoyta jsem nesnášel, ale tenhle týpek je takovej kouzelnej. Já si to pořádně zahraju snad konečně dnes, vzal jsem si dovolenou, tak až pořeším nějaké nutnosti, snad se konečně ponořím do světa.
Mě to evokuje The Elder Scrolls vakuum - čím větší svět, tím menší rokenrol. Ten koncept hry je fakt trochu nešťastnej
Vypadá to, že FC4 bude zatím nejslabší díl série. Spíš než plnohodnotný díl to připomíná datáč plný vedlejších volno časových aktivit. Devět hlavních misí mám za sebou a zajímavě navržená nebyla ani jedna. Svět jako celek sice vypadá pěkně, ale konkrétní lokace, kde se mise odehrávají, za moc nestojí. Prostě pár chatrčí, stromy, šutry a nic víc...přijít, všechno vystřílet a během 2-3 minut je po všem. Větší vnitřní lokace zatím žádná. Přitom právě v jedničce mě nejvíc uchvátilo plynulé střídání krásných exteriérů s interiéry.
@ještěr (21.11.2014 01:51): Pagan je sympaťák a motivace se proti němu postavit celkem žádná. Nebo si to pletu a v globálním měřítku lidských hodnot stojí umístění popele zesnulé matičky na kilometr přesně za přidání se na stranu teroristů a vyvraždění poloviny obyvatelstva státu?
FC2 jsem nehrál, nevlastnim, nemám prachy, nebudu hodnotit.

On ten Kyrat vlastně furt vypadá jak převlečený Maledivy, hlavně v přírodě. Crafto/skillování je teď moar sexy than eva, je tam jakási "cesta slona" x "cesta tygra", jenže pořád je to překombinovaný a podle mě vlastně zbytečný.

Jo, moje ségra to slonění taky miluje. Dokonce mě zakázala (nejen) ze hřbetu slona fragovat srnky. Prý sou roztomilý.

Trojka měla místama tklivý příběh, dobrý postavy. Relativně mě bavilo se proměňovat v cosi tfuj... Tady se nic takového zatím nekoná, ryby neberou. Mrda věcí je copypaste.

Já prostě necítím žádnou chuť nakopat Paganu Minovi půlky, ani pomoci rebelům. Možná to ale souvisí s tím, že je fakt dobře oblečenej. Střílím jenom z rutiny proto, že jsem tak nějak zvyklej pálit do červených.
Líbí se mi, že jsi ani písmeno nevěnoval FC dvojce. :) Jinak naprosto souhlasím, původní FC byla v mnohých směrech strašná bejkárna, ale aspoň mě konzistentně bavila a ve svý době z ní všichni padali na prdel. FC3 mě první hodinku uchvacovalo, druhou hodinku jsem se výtečně bavil, a pak mě to přešlo. K dohrání jsem se musel donutit a to jen proto, protože jsem si to kretén kupoval za plnou. Efsífór vypadá jako lajt vylepšená trojka, všichni o ní mluví jako o lajt vylepšené trojce, takže nezájem.

Kámoš se ve mě pokoušel vyvolat zájem na tom, že si v tom můžu zajezdit na slonovi. Když už i on se mi tu hru pokouší prodat na něčem, co se okouká po deseti minutách, protože pádnějšího ho nic nenapadne...well, it's quite simple, innit. A navíc Uplay. A navíc jsem na Ubisoft furt tak nasranej za ty nadgalaktický srance okolo AC Unity. :c
Nejlepší byl stejně "lineární" Far Cry 1, sice taky v mnohém hlupý, ale strohý na nefpskoidní elementy, které tady jenom otravujou a otravovaly už ve trojce. Hra aspoň dovedla ukormidlit můj zájem, a držela si svůj směr (přičemž náhodně komické chvíle už tehdy nechyběly, hlavně ve velkých misích typu Rebellion mikropůtky fungovaly taky). Počasí se mnohem inteligentněji měnilo podle misí, a když byla tma, tak se dalo relativně spolehnout, že po čas mise bude kurva tma, a ne že se po 10 min, nebo 2 restartech rozední, a celej stealth plán pude do... Celkově stealth fungoval ve FC1 líp a byla ho lahoda provozovat, k tomu se Ubíci ani nepřibližují. Taky tam rostla vyšší tráva:)
Přestává mě to bavit. Někdo další takovej?

Optimisticky naladěn jsem čekal, že bych se mohl bavit jako u Aliena, ale vůbec se to na něj nechytá. Hlavně sžití s hrdinou tady veškeré žádné, je to další generickej mladej týpek, co si "buduje respekt". A je to repetetivní, s problémem namotivovat se na hlavní linii, nebo ji vůbec v tom bordelu usledovat.

Na druhou stranu v generování náhodně komických situací je Far Cry výbornej. Dnes jsem pršel ze skály molotovy na směsku bojujících pěšáků, vozidlistů a kolemjdoucích nosorožců. Dokonce i paganminovci mají občas chutě znovuobsazovat promrdané outposty, v Kyratu se to řeže hustě.
Díky za odkaz ! Problém s trháním se u mě vyřešil a je to o dost líp hratelné :)
@ještěr (20.11.2014 12:45): Si řikám, že jak se vždycky ptaj na letištích "přijel jste za prací nebo za zábavou", tak ten týpek ze trojky přijel za zábavou a jak dopad a týpek ze čtyrky nepřijel ani za jedním a asi ho taky nečeká hezkej osud. Takže snad týpek v pětce přijede za prací :)
"Přišel jsem jen rozsypat popel svý mámy." Jo jo, typicky blbej farcryáckej příběh:) Ve hře už ale dá dělat skoro všechno. Teď mi kompletní outpost osvobodil slon. Docílil jsem toho tak, že jsem se nechal vidět, vzal roha a nechal 3 min zvíře pracovat.

+ ty postavy se tam berou fakt strašně vážně, jak Brežněvův funébr, akorát ta drzá copatá bitchka je milá
Tak jinak, v cfg (GamerProfile někde v dokumentech) přepsat DisableLoadingMip0="0" to DisableLoadingMip0="1"

Hra pak šlape hustě (mě i na ultra, ale textury sem dal pro klid v duši na very high)

Jinak z nějakých EN testů nemám ten pocit, že by hra byla odladěná na starožitnosti, rozdíly mezi lowest a highest vypadaly dosti zanedba(tel)ně, např. Tomb Raider měl mnohem roztahanější minimum x optimum/recommended x TOP performance (vypnutí 2 efektů udělalo 50% narůst výkonu)

Četl jsem že nový patche někomu hru naopak zesraly, každej to má jinak
@ještěr (20.11.2014 01:06): ten odkaz: "The official Ubisoft Forums are temporarily unavailable due to a scheduled system maintenance.
We should be back online shortly. " :D ani tam jim to nejede.

Jinak díky za podobný posty, každý patche beru všema deseti, i když uplay by to měl stahovat automaticky, ale..
Mě to sice šlape na nej, zato hra kurva furt jakoby hrabe nový scény a mapy, hlavně v rychlosti (na přibližovadle), asi jako neopatchený Thief 4. Přehnané slunko a stín apod. (psal jsem minule) naopak řeší patch, pokud se s tím někdo potýká. // EDIT - aha, tak kdyby měl někdo takovej trábl http://forums.ubi.com/showthread.php/954 ... -Skipping-Far-Cry-4!

No a pokud má někdo malý FOV, tak asi víte proč...:)
Tak si asi nechám zajít chuť, na zkoušku jsem si to stáhl a v 1366*768, všechno na minimum, mám FPS okolo 30, v akci klesá ke 20. Navíc ta hra není ani dělaná na minimální detaily, vypadá to hrozně ploše a přepáleně bez Ambient Occlusion a pořádných stínů.