@Charllize (07.12.2014 14:23): V tom případě ti vůbec nemusí vadit jacíkoliv nulaři, ni? :)
Diskuze
@Richmond (07.12.2014 14:21): Viděno dnešní optikou, ano, je to chyba hry. Patří to k tomu, co si musíš protrpět než/když hraješ. Stejně jako třeba instalace Uplay nebo Originu.
Třeba jakkoliv mě bavial Discworld Noir, dnes bych ji doporučil jen skalním fanouškům Zeměplochy, kvůli frustraci s nekompatibilitou při rozbíháním i v průběhu hraní.
Třeba jakkoliv mě bavial Discworld Noir, dnes bych ji doporučil jen skalním fanouškům Zeměplochy, kvůli frustraci s nekompatibilitou při rozbíháním i v průběhu hraní.
@Fatality (07.12.2014 14:18): každý by si mel na hru udelat názor sam, a ne se ridit nejakym hodnocenim na MC. Samozrejme lze to orientacne pouzit, ale jisty si budes az to sam zkusis, tam je to pak uz jen otázka moznosti investice versus kaslu na to:)
ja si třeba taky myslel na zaklade ruznych reakci ze Wasteland 2 není nic moc, ale nakonec jsme ho koupil a nestacil se divit jak dobra hra to je.
ja si třeba taky myslel na zaklade ruznych reakci ze Wasteland 2 není nic moc, ale nakonec jsme ho koupil a nestacil se divit jak dobra hra to je.
@Borghal (07.12.2014 13:48): "špatná kompatibilita systému" - jakože máš problém to spustit na dnešních počítačích? To je jako chyba hry?
@pajmič (07.12.2014 14:11): Evoluci vidíš ve zjednodušování? S tím bych neměl problém třeba v případě Demon souls nebo Forbidden siren, ale v případě už tak poměrně jednoduchého mainstreamovaného Dragon Age? Origins nebylo dokonalé, ale bylo super v rámci fantasy žánru, Dragon Age 2 byla, přesně jak říkáš, malá a šedivá nuda :-D Jo, o těch typech lidí na metacritics už jsme se bavili, ale za svou pověst si můžou v BW sami, to samé Mass Effect, první dva díly 8,5+ user score a trojka 5,6 nebo kolik, a určitě za to nemůže jen ten trapný konec, ale spíš obtížnost značky "potřebuješ jen klikat".
@Borghal (07.12.2014 14:16): Však jo, proto jsem psal, že se maximálně jedná o slabě nadprůměrnou hru (6/10), nikoliv průměrnou hru (5/10).
@Borghal (07.12.2014 14:16): Však jo, proto jsem psal, že se maximálně jedná o slabě nadprůměrnou hru (6/10), nikoliv průměrnou hru (5/10).
@Fatality (07.12.2014 14:10): Z pohledu statistiky by tvoje tvrzení bylo pravdivé pokud by hodnocení hry yblo přesně půl. Ale pokud je hodnocení nad průměrem, má 100% větší vypovídající hodnotu o hře než 0%. To jen tak na okraj k té statistice.
@Fatality (07.12.2014 14:10): no ja myslim ze k tem mym 95% jsem tady vyblil vysvetleni vic nez dost..takze to ma jiste sanci o hre něco vypovídat..kdezto tech 0% zdejšího pitomce nevyppvida vůbec o nicem.
@Charllize (07.12.2014 14:09): Chipsi je zcela věrohodný zdroj a když říká, že absence Sandála dělá ze hry shit, tak to jest pravda :D
@Fatality (07.12.2014 14:00): Origins možná byla dobrá hra, ale to neznamená, že neměla chyby. DA2 byla zjednodušená, ale nedělá to z ní špatnou hru. Tam kde ty vidíš jednoduchost já vidím evoluci. Tam kde ty vidíš dokonalost já vidim chyby. Ted kdo je tu zastíněnej kolego.
Divinity a SoM jsou skvělé hry. Hry vyvíjená studii, která nemají pověst jako Bio. Na MC to nejsou jen Hateři EA/BW ale též homobobici, šovinisté a další individua. O tom by jsi měl ale něco vědět :)
Divinity a SoM jsou skvělé hry. Hry vyvíjená studii, která nemají pověst jako Bio. Na MC to nejsou jen Hateři EA/BW ale též homobobici, šovinisté a další individua. O tom by jsi měl ale něco vědět :)
@Charllize (07.12.2014 14:09): Ale to ani 100 % nebo konkrétně i tvých 95 %.
@Fatality (07.12.2014 14:06): jo problém je jen v tom ze ty hodnoceni 0% nemaji s kvalitou hry vůbec co delat..viz chipsonator. Opravdu jen minimum lidi poskytne k tem 0% nejake adekvatni vyvstleni, vykriky typu..hra mi 3x spadla, cassandra ma hnusny oci, nefunguje mi joypad a v zavesu 0% o kvalite hry nerika vůbec nic.
@Charllize (07.12.2014 14:03): No právě, přesně tak to funguje :-D Tři dají 20 a méně, čtyři dají 90 a více, funguje to stejně jak na DH, tak na metacritics, jen na metacritics je hodnocení více lidí.
Ano, to si myslím, je to totiž statistika. Když se dělá průzkum voleb, tak se taky neptají sedmi milionů oprávněných voličů, ale vzorku.
Ano, to si myslím, je to totiž statistika. Když se dělá průzkum voleb, tak se taky neptají sedmi milionů oprávněných voličů, ale vzorku.
@Fatality (07.12.2014 14:00): když tady vidim člověka jako Chipsonator tak je mi zcela jasne ze nemas pravdu.
navíc jak ze zhruba 1000 hlasu na MC muzes posuzovat kvalitu hry které se prodalo za první tyden milion kusu nechapu. vazne si ymslis ze tech 1000 hlasu je adekvatni vzorek populace z které se da vyvodit výsledek..no ja ti nevim..
navíc jak ze zhruba 1000 hlasu na MC muzes posuzovat kvalitu hry které se prodalo za první tyden milion kusu nechapu. vazne si ymslis ze tech 1000 hlasu je adekvatni vzorek populace z které se da vyvodit výsledek..no ja ti nevim..
@pajmič (07.12.2014 13:51): Origins bylo super, DA 2 byla tak zjednodušená a jiná hra, že si za nízká hodnocení mohli v BW sami. A na metacritics jsou jak haters s 0/10, tak fanboys s 10/10, takže se to tak nějak vykrátí, ostatně statistika 369 kladných hodnocení vs 349 negativních hodnocení mi i bez výsledného čísla dává jasné znamení, že se jedná maximálně o slabě nadprůměrnou hru (6/10). Proč může mít Divinity user score 8,8 (357 kladných hodnocení vs 45 negativních) nebo Shadow of Mordor user score 8,0 (211 pozitivních vs 27 negativních) a "úžasné" Dragon Age 3 ne? Jen kvůli haterům? Možná trochu částečně, ale rozhodně ne zcela.
@LuccinyHry (07.12.2014 13:42): ver tomu ze za 24 hodin jsi ve Skyrimu skutecne ty nejzajimevejsi ukoly nedělala, vazne..bez pochyb:)
@LuccinyHry (07.12.2014 13:42): Záleží na tom jak k tomu přistupuješ :)
@Fatality (07.12.2014 13:44): Co se tak říká? Jaký stíny? Nedělej jsi ze mě srandu prosim tě. DA2 mě bavil jako celková hra. Bavil mě kombat, příběh, postavy. Srali mě re-used prostředí a nepřátelé. DAI má technické problémy a combat není dodělanej. To jsem si nevytáhl z chámovodu to je fakt. A ne, nejsem tak velký fanoušek DA jen nemám za potřebí srat na něco co je jiný oproti Origins, který taky mělo hroamdu chyb. A uspokojuje hodnocení trollů a fanboys co tomu daji 0 a 10, tak fajn. Dělá to koneckonců i Vávra proč by jsi nemohl ty :) Kdybych byl zastíněnej jako ti pánové na MC dávám každý hře od BW bez argumentu 10.
@Fatality (07.12.2014 13:44): Co se tak říká? Jaký stíny? Nedělej jsi ze mě srandu prosim tě. DA2 mě bavil jako celková hra. Bavil mě kombat, příběh, postavy. Srali mě re-used prostředí a nepřátelé. DAI má technické problémy a combat není dodělanej. To jsem si nevytáhl z chámovodu to je fakt. A ne, nejsem tak velký fanoušek DA jen nemám za potřebí srat na něco co je jiný oproti Origins, který taky mělo hroamdu chyb. A uspokojuje hodnocení trollů a fanboys co tomu daji 0 a 10, tak fajn. Dělá to koneckonců i Vávra proč by jsi nemohl ty :) Kdybych byl zastíněnej jako ti pánové na MC dávám každý hře od BW bez argumentu 10.
@Chipsonator (komentář): a tohle je presne to co ze všech hernich webu dela kocourkov a udeluje jim statut ,,zbytecnost,, a je zajimave ze na to staci jeden clovek aby z neceho co ma jakz takz nejaky smysl a vyznam udelal totalni zbytečnou blbost. :) ted uz je proste jedno kdo a jak bude hodnotit, blbec dorazil a je konec:)
PS: me to je samozrejme vice ci méně jedno, ale když uz tenhle web existuje..ze
vlastne to ani nestoji za to DA:I tady hodnotit..a to to vypadalo tak nadejne
PS: me to je samozrejme vice ci méně jedno, ale když uz tenhle web existuje..ze
vlastne to ani nestoji za to DA:I tady hodnotit..a to to vypadalo tak nadejne
@Richmond (07.12.2014 12:45): Tak pro mne hned ty největší perly cRPG žánru - Wasteland, Fallout, BG, Arcanum, IWD - kdysi jsem je bezvýhradně miloval, dnes mě otravují věci technického rázu do té míry, že mě to ani moc nebaví.
- kompatibiltia se systémem
- pomalé ovládání
- nepřesné klikací menu
- neohrabané animace
atd atp
- kompatibiltia se systémem
- pomalé ovládání
- nepřesné klikací menu
- neohrabané animace
atd atp
@eremita (07.12.2014 12:56): Aaaale ved tento rok uz jedna lepsia RPG ako Baldurs Gejty vysla. Takze aj keby bola (keby!) DAI najdebilnejsia hra v historii vesmiru tak to moc nevadi.
Ono skutocnost ze by v jednom roku mohlo vzniknut 2 ci nebodaj viac lepsich Baldursov mi pripada uplne neuveritelna.
Ja uz len ocakavam kedy vydaju internety "testovaciu demoverziu" aby som dokazal posudit ci si to mam kupit hned za plnu/ v -50% akcii/ v -90% akcii/ nikdy neklupit.
Lebo je zasadne rozhodujuce ci ma budu bavit suboje, kedze tvoria urcite minimalne 50% gameplay casu tak by ich nezabavnost bol jasny dovod na nehratie tej hry. A to zistim jedinou moznou cestou.... (picoviny typu najdi si kamarata co to ma a zahraj si to u neho ma nezaujimaju).
Ono skutocnost ze by v jednom roku mohlo vzniknut 2 ci nebodaj viac lepsich Baldursov mi pripada uplne neuveritelna.
Ja uz len ocakavam kedy vydaju internety "testovaciu demoverziu" aby som dokazal posudit ci si to mam kupit hned za plnu/ v -50% akcii/ v -90% akcii/ nikdy neklupit.
Lebo je zasadne rozhodujuce ci ma budu bavit suboje, kedze tvoria urcite minimalne 50% gameplay casu tak by ich nezabavnost bol jasny dovod na nehratie tej hry. A to zistim jedinou moznou cestou.... (picoviny typu najdi si kamarata co to ma a zahraj si to u neho ma nezaujimaju).
@pajmič (07.12.2014 13:40): To se tak říká :) Spíš že tvoje hodnocení a argumenty jsou ve stínu toho, že jsi velký fanoušek Dragon Age ságy. Pro mě je relevantnější v tomto případě user score na metacritics (5,8).
@Charllize (07.12.2014 13:41): Možná pro tebe, pro mě je to stejný rozdíl.
@Charllize (07.12.2014 13:41): Možná pro tebe, pro mě je to stejný rozdíl.
(Ale aspoň jsem za tu dobu ve Skyrimu stihla udělat hlavní misi a nejzajímavější úkoly (dle seznamu kdesi), to se ti v DA:I nepodaří ;))
@Fatality (07.12.2014 13:36): 80 a 90 je obrovskej rozdil..mnohem zasadnejsi nez třeba 50 a 60 tam to je jedno:)
@Fatality (07.12.2014 13:36): "Malé a šedivé" bylo také to jediné co mi na hře vadilo. DAI tento problém nemá za to ale nemá odladěnej combat a trpí tech. problémy, takže na tom nevidim nic legračního :)
@LuccinyHry (07.12.2014 13:39): Tak to časové rozmezí máme dost podobné.
@LuccinyHry (07.12.2014 13:39): Tak to časové rozmezí máme dost podobné.
@pajmič (07.12.2014 13:30): Mě Skyrim bavil, asi tak 24 hodin, pak už se to moc opakovalo.
@pajmič (07.12.2014 13:01): Největší sranda na tvém komentáři je, že to malé a šedivé DA2 dostalo od tebe jen o deset procent méně než rozmanité barevné Inquisition :)
Tím jen chci říct, že tvoje hodnocení je očividně nadnesené ve prospěch celé Dragon Age ságy, i kvůli tomu, jak jsi tady před vydáním hry postoval nějaké novinky a obhajoval přebarvenost hry.
Tím jen chci říct, že tvoje hodnocení je očividně nadnesené ve prospěch celé Dragon Age ságy, i kvůli tomu, jak jsi tady před vydáním hry postoval nějaké novinky a obhajoval přebarvenost hry.
@LuccinyHry (07.12.2014 13:15): Hinterlands má přesně ten styl Skyrimu. Jednoho to může bavit druhého zase ne. Šlo by to určitě vyřešit lépe, kdyby to (jak tu zminuje orromis) mělo vychytanější combat, nebo třeba nějaký aktivity bokem. Pokud tě nebavil Skyrim, tak rozumím, že tě nebavil ani DAI.
U takovýho Mass Effectu by to mohlo fungovat daleko líp už jen díky skill-based soubojovýmu systému. Jsem zvědavej jak to pořeší.
sevencreature : Ani nevíš jak se pleteš:) Odmyslíš si základní příběhovou kostru. A vše ostatní ti u každé BW hry nezástane stejné z hlediska mechanik (bouboje, UI, crafting atd.) stačí se podívat na ME trilogii. Každá hra měla odlišný kombat, levelování, UI, vybavování/upgrade, level design atd. Řikej jsi o Ubi, který recykluje sestém věží a dává ho do každý svý hry. Nene drahý kolego. O BW si říkej co chceš, ale rozhodně ne "každá jejich hra je stejná" to si strč za klobouk :)
U takovýho Mass Effectu by to mohlo fungovat daleko líp už jen díky skill-based soubojovýmu systému. Jsem zvědavej jak to pořeší.
sevencreature : Ani nevíš jak se pleteš:) Odmyslíš si základní příběhovou kostru. A vše ostatní ti u každé BW hry nezástane stejné z hlediska mechanik (bouboje, UI, crafting atd.) stačí se podívat na ME trilogii. Každá hra měla odlišný kombat, levelování, UI, vybavování/upgrade, level design atd. Řikej jsi o Ubi, který recykluje sestém věží a dává ho do každý svý hry. Nene drahý kolego. O BW si říkej co chceš, ale rozhodně ne "každá jejich hra je stejná" to si strč za klobouk :)
@Bodkin (07.12.2014 12:33): XD
Ad Bioware hry, vše už bylo řečeno nejméně stokrát, přiznávám, že třeba mě nepřestává fascinovat, že to je ještě někdo dokáže hrát, ale na druhou stranu, žijeme ve světě, kde EA vydávalo každý rok nový díl Madden, NHL, NBA. U Bioware je to myslím to samé (i když u sportovních her mi to dávalo větší smysl).
Jinak, zajímalo by mě, kolik lidí, co se tu ohání termíny MMO tam a MMO sem strávilo hraním MMO alespoň rok .-)
Ad Bioware hry, vše už bylo řečeno nejméně stokrát, přiznávám, že třeba mě nepřestává fascinovat, že to je ještě někdo dokáže hrát, ale na druhou stranu, žijeme ve světě, kde EA vydávalo každý rok nový díl Madden, NHL, NBA. U Bioware je to myslím to samé (i když u sportovních her mi to dávalo větší smysl).
Jinak, zajímalo by mě, kolik lidí, co se tu ohání termíny MMO tam a MMO sem strávilo hraním MMO alespoň rok .-)
@LuccinyHry (07.12.2014 13:15): tak když te nebavil Skyrim, tak je jasne ze Hinterlands te budou odpuzovat, ja se naopak do Hinterlands tesim. Zrejme ti vic vyhovuji hry které te drzi vic na uzde a vis presne co delat a nemusíš se zabývat vecma kolem, které ti prijdou zbytecne. To je ok, ale vůbec to neznamena ze pristup který nemas rada je spatne:)
@pajmič (07.12.2014 13:11): Však tak se grind definuje :)
Grind není automaticky zlo (ale většinou ho musí podporovat například velice dobrý soubojový systém... teba Dark Souls)
No a pokud tě hra baví, tak ti grindění taky nevadí žejo...
Grind není automaticky zlo (ale většinou ho musí podporovat například velice dobrý soubojový systém... teba Dark Souls)
No a pokud tě hra baví, tak ti grindění taky nevadí žejo...
No kdyby to sbírání poweru trvalo jen hodinu! Já tím pokaždé strávila tak 2-3 a to jsem to ještě nebrala tak vážně. Jak mám po dokončení některých her chuť je rozjet znova, tak tady mě vidina počátečních a nevyhnutelných 3 hodin v Hinterlands vyloženě odpuzuje :)
@orromis (07.12.2014 13:06): Dobře. Ale dá se to považovat za čistý Grind pokud plní progress funkci v jistých mechanismech hry? To je dost diskutabilní.
@Charllize (07.12.2014 13:04): Máš pravdu, ale stále se to svým způsobem dá za grind považovat. Mě to nevadilo z důvodu tebou uvedených: Postup dále příběhem, kodexy, lore, skyhold, rozhovory s NPC atd. To podle mě dost vyvádí právě ty klasický MMO a tvoří to spíše Baldurs Gate feel. Doba je jiná od BG uběhlo 16 let, ale pookud by BG vyšlo dneska jako NEXT-GEN vypadalo by dost podobně.
@orromis (07.12.2014 13:06): hroznej kec..vždycky musíš něco delat aby ses dostal dal, neznam hru kde bys mel pristupnej celej pribeh po první minute hrani, obvzlast ne u rpg, protože jak znamo rpg je i o spouste jinych věci nez o pribehu.
osobne tyhle vyroky miluju, vůbec neakcepruji ze nekoho ten pripadny grind třeba muze bavit. Co je a není pro koho repetetivni si každý urcuje sam, a ne najekej pitomec co to nekam napise.
osobne tyhle vyroky miluju, vůbec neakcepruji ze nekoho ten pripadny grind třeba muze bavit. Co je a není pro koho repetetivni si každý urcuje sam, a ne najekej pitomec co to nekam napise.
@Charllize (07.12.2014 13:04): "Grinding is a term used in video gaming to describe the process of engaging in repetitive tasks during video games."
Pokud MUSÍŠ hodinu něco dělat, aby si se dostal do další části hry, tak to je grindování.
Pokud MUSÍŠ hodinu něco dělat, aby si se dostal do další části hry, tak to je grindování.
@eremita (07.12.2014 12:54): v DA:I zadnej grind není, grind je když hrajes Diablo 1000 hodin a chces aby ti vypadly urcity predmety, to ze musís hodinu sbírat nejaky body abys mohl dal a mezi tim muzes resit postavy, cist kodexy, budovat Skyhold a další tunu dalších věci , podle me pocit grindu rozmelnuje natolik ze se tim není potřeba vůbec zabývat.
ostatne v jinych hrach je postup pribehem taky vždy necim podminen, vlastne pribeh samotny podminuje další postup v nem, ane všechny casti pribehu jsou zabavne, stejne jako pro nekoho nemusi byt zabavny ten grind.
ostatne v jinych hrach je postup pribehem taky vždy necim podminen, vlastne pribeh samotny podminuje další postup v nem, ane všechny casti pribehu jsou zabavne, stejne jako pro nekoho nemusi byt zabavny ten grind.
@eremita (07.12.2014 12:54): Nemluvím o něm přímo jen ho naznačuji v souvislosti s designem toho světa. Kdybych měl mluvit samostatně o tom zabralo by to další odstavec nebo dva a Jab či Bodkin by si rozmlátili hlavu o zed :)
@Charllize (07.12.2014 12:50): Když spam, tak aspoň trošku... čitelný=)
Hra s největším potenciálem přinést zpět BG2 (finance, nástroje, čas...) utopená v MMO designu... Fakt to těžce rozdýchávám.
@Charllize (07.12.2014 12:36): A není poměr zásádní? A nebylo by lepší mít místo několika stovek fetch questů padesátků promakanějších, táhnoucích se třeba přes celou oblast?
Navíc si sám odporuješ; pokud spočívá unikátnost DA:I v tom, že mohu a nemusím plnit tupé fetch questy (volitelnost), proč je jimi, jak píše Lucka, postup v hlavní dějové lince podmíněn? To zní skoro jako kdyby páni vývojáři tebou zmiňovanou vizi o volitelnosti vůbec neměli...
@pajmič (07.12.2014 12:47): Proč v komentáři vůbec nemluvíš o tom tupém grindu?
Navíc si sám odporuješ; pokud spočívá unikátnost DA:I v tom, že mohu a nemusím plnit tupé fetch questy (volitelnost), proč je jimi, jak píše Lucka, postup v hlavní dějové lince podmíněn? To zní skoro jako kdyby páni vývojáři tebou zmiňovanou vizi o volitelnosti vůbec neměli...
@pajmič (07.12.2014 12:47): Proč v komentáři vůbec nemluvíš o tom tupém grindu?
@LuccinyHry (07.12.2014 12:45): nasbírat power body je pomerne snadne, a clovek k tomu ani ty lokace moc prolézat nemusi aby je nasbiral, neprislo mi ze by me to nejak omezovalo, vždycky jich mam dost abych mohl jit dal a vlastne si delat co me napadne.
@Say (07.12.2014 12:37): da to hodne práce budovat si tenhle image nebo uz to jde samo?:) Mimochodem postovani gifu místo normalni odpovedi ses naucil kde? V americe? Tam to mají tuze radi, pac vetsine lidi tam jaksi chybi slovni zásoba:)
@Say (07.12.2014 12:37): da to hodne práce budovat si tenhle image nebo uz to jde samo?:) Mimochodem postovani gifu místo normalni odpovedi ses naucil kde? V americe? Tam to mají tuze radi, pac vetsine lidi tam jaksi chybi slovni zásoba:)
@pajmič (07.12.2014 12:47): To je spíš otázka vkusu a nevkusu.
@Bodkin (07.12.2014 12:41): To jest opět názor subjektivní kategorie kolego. Pokud mám co říct/napsat, tak to řeknu. Někomu stačí stručnější komentář od Lucky a někdo zase upřednostnuje dlouhé psaní i o prkotinách. To je otázka vkusu :)
@Chipsonator (komentář): Koukám, že autoři ti rozhodili Sandal :)
@Chipsonator (komentář): Nejsou někde schovaný v Orlais? Já taky nevěřila, že se tam neobjevili, a byla tam jen ta snaživka Dagna :)
@Charllize (07.12.2014 12:36): Tady máš ale podmíněný postup v hlavním příběhu tím, že kdesi běháš po lesích a hledáš zatoulané buvoly, abys měl dostatek bodů. Nehledě na to, že tě tím zavalují i během hlavního příběhu - třeba na tom bále v Orlais, kdes měl řešit dvorské intriky a zároveň lézt po zemi a hledat X mincí. :) ((jasně, volitelné, někoho to baví, diskutujeme v kruhu ...))
@Charllize (07.12.2014 12:36): Tady máš ale podmíněný postup v hlavním příběhu tím, že kdesi běháš po lesích a hledáš zatoulané buvoly, abys měl dostatek bodů. Nehledě na to, že tě tím zavalují i během hlavního příběhu - třeba na tom bále v Orlais, kdes měl řešit dvorské intriky a zároveň lézt po zemi a hledat X mincí. :) ((jasně, volitelné, někoho to baví, diskutujeme v kruhu ...))
@Borghal (07.12.2014 10:49): Tak jsem nenapočítal ani jeden takovej případ u cRPG, že by ten jak píšeš "prvotřídní klenot" dneska nebyl hratelnej a už to nebyl "prvotřídní klenot" :) Fakt nevím o žádném.
Náhodou já oceňuju, že se tvůrci DA:I poučili (vše beru jen z recenzí a reakcí, sám jsem hru nehrál) z kritiky a nabídli mnohem lepší hru než ve dvojce.
Náhodou já oceňuju, že se tvůrci DA:I poučili (vše beru jen z recenzí a reakcí, sám jsem hru nehrál) z kritiky a nabídli mnohem lepší hru než ve dvojce.
@pajmič (07.12.2014 12:36): Já tě chtěl jen upozornit, že jsi šílený grafoman :) Minuska dávám jen za vyložené lhaní či neprostý nesouhlas, nikoliv za plýtvání znaky.
Jasně že není tvůj, je to mezi mnou a Bioware. Proto jsem od nich nekoupil nic od ME2.
Jasně že není tvůj, je to mezi mnou a Bioware. Proto jsem od nich nekoupil nic od ME2.
@Chipsonator (komentář): Konečně někdo s normálním konstruknivním názorem! Vidiš Ebbe a Tobiáši? Takhle se maji hejtovat hry od BW! Učte se :)
@Bodkin (07.12.2014 12:33): D No, ano, to tak jest. Ale číst to nemusíš a můžeš tomu prdnout mínusko ne? :) Mimochodem to, že se vám zdá hra natahovaná a vycpaná není můj problém jak jistě vidite. Pane herní vývojář :)
Ja na ukolech typu zabij deset vlku, dones 15 mandarinek nic spatnyho nevidim. valna většina rpg her tyhle ukoly proste ma, a povazuju je za zcela legitimni způsob jak vyplnit casti kde se neodehrava pribeh. Ona většina her se nesklada jen z tohohle typu ukolu, většinou mají ukoly které mají rozsahlejsi scenar a zamereni, u DA:I to je stejne. Když někdo udela hru kde mas 200 ukolu tak je naivni myslet si ze všechny budou mit scenar jako jednotlive dily třeba Hry o Truny. Vim to uz dopředu, takze mi pak zabijeni vlku a noseni mandarinek nevadi, pocital jsme s tim. Ale vždycky, se v takto rozsáhlých hrach najde par ukolu které ten dobry scenar mají a jsou zabavne. Navíc, hra je celek a ukoly jsou jen jeji část. A u DA:I jaksi paralerne s tim sandboxem bezi část pribehova která je myslim na slusne urovni, takze když me ti vlci a mandarinky zacnou tak trochu srat, jdu delat něco pribehoveho a je klid. Prave tahle ruznorodost a moznost volit si dle vlastní vule co budu v DA:I delat je jedna z věci která ji povysuje nad prumerne rpg. A taky hlavne proto ze to funguje a neskripe.
Jak jsme psal ze DA:I je unikatni party based sandox rpg z pribehem a postavami, tak to tak trochu není pravda, protože jedna hra je DA:I principama podobna jako vejce vejci, bohužel na PC není. Jde o hru Xenoblade Chronicles, japonsky rpg. Samozrejme plno zakorenenych PC hracu by tam nevydychalo stylizaci, ale jinak se jedna fakticky o dvojce DA:I, akorát tam je trosku lip napasovanej pribeh do toho sandboxu, holt japonci jsou vždycky o dva nebo tri kroky dopředu. zas na druhou stranu DA:I ma vetsi moznosti co se tyce charakterizace postav. No a třeba v Xenoblade je kolem 600 ukolu, jiste si každý domysli ze ne všechny budou na nobelovku.
Proste, další úkol zabit vlky? No a? reknu si, dyt to je jedno:)
kazdopadne ten Risen u me je provokace, neresit, casem to zmenim:)
Jak jsme psal ze DA:I je unikatni party based sandox rpg z pribehem a postavami, tak to tak trochu není pravda, protože jedna hra je DA:I principama podobna jako vejce vejci, bohužel na PC není. Jde o hru Xenoblade Chronicles, japonsky rpg. Samozrejme plno zakorenenych PC hracu by tam nevydychalo stylizaci, ale jinak se jedna fakticky o dvojce DA:I, akorát tam je trosku lip napasovanej pribeh do toho sandboxu, holt japonci jsou vždycky o dva nebo tri kroky dopředu. zas na druhou stranu DA:I ma vetsi moznosti co se tyce charakterizace postav. No a třeba v Xenoblade je kolem 600 ukolu, jiste si každý domysli ze ne všechny budou na nobelovku.
Proste, další úkol zabit vlky? No a? reknu si, dyt to je jedno:)
kazdopadne ten Risen u me je provokace, neresit, casem to zmenim:)