@Bodkin (28.04.2015 15:48): Nehrál jsem F3, ale je fakt, že "A Light Shining in the Darkness" byla nejlepší zbraň, kterou jsem za hodně dlouhou dobu držel v herní ruce (pro mě nejlepší zbraň z FNV).
Diskuze
@Walome (28.04.2015 15:24): Obsidian narozdíl od Bethesdy umí psát a jde jim i humor, jejich svět dává smysl a je opravdu fallout a ne generické postapo s přidanými Fallout Trademarky, které jsou buď zjednodušené na jediný rozměr nebo náhodně prsknuté.
A i ten gameplay mají trochu lepší (např zbraně a pocit znich).
A i ten gameplay mají trochu lepší (např zbraně a pocit znich).
Skyrim má kvality inde, svoju kategóriu (pekná bezmozgová kazuálka na odreagovanie) zvláda veľmi dobre a je to zábava hrať.
@Walome (28.04.2015 15:24): Ono to znie neuveriteľne (keďže obidve hry vyzerajú úplne rovnako na pohľad), ale je to pravda - Vegas je o celé milióny svetelných rokov lepšia/zábavnejšia hra ako dosť nudný F3.
@valcik (28.04.2015 15:23): No ostáva už iba dúfať a veriť v Underworld Ascendant.
@Walome (28.04.2015 15:24): Ono to znie neuveriteľne (keďže obidve hry vyzerajú úplne rovnako na pohľad), ale je to pravda - Vegas je o celé milióny svetelných rokov lepšia/zábavnejšia hra ako dosť nudný F3.
@valcik (28.04.2015 15:23): No ostáva už iba dúfať a veriť v Underworld Ascendant.
No ona mě trojka nekonečně otrávila a neumím si představit o kolik moc může být Vegas lepší, i když mi každej tvrdí že lepší je... ale teď na to stejně není kdy.
Tie fakle v kobkách mal perfektne ošéfované napríklad Arx Fatalis. Keď hrdina temným kúzlom pozhasína fakle v chodbách goblinského hradu, o chvíľu k nim došmatlú goblinskí strážcovia a s brbotaním ich zapaľujú. Skyrim je máslo!
Tak redizajnovať a pridať kúzla je minimálny problém, pár minút práce jedného človeka (obrazne povedané).
Ešte k tomu pridať aj pre non-magic postavy nejaké stupne predmetov svetelných zdrojov - Fakla/Lampa/Superlampa.... (podobne ako to mala Ultima Underworld).
Žiadna veľká práca, stačilo by len chcieť to do hry dať.
ALE, ako správne podotkol Walome - riešiť takýto pekný hardcore prvok u čisto bezmozgovej kazuálky ako je Skyrim.......... well, bezcenná strata času.
@Tarhiel (28.04.2015 15:18): To je fakt "Walome FAIL" :-D.
Ešte k tomu pridať aj pre non-magic postavy nejaké stupne predmetov svetelných zdrojov - Fakla/Lampa/Superlampa.... (podobne ako to mala Ultima Underworld).
Žiadna veľká práca, stačilo by len chcieť to do hry dať.
ALE, ako správne podotkol Walome - riešiť takýto pekný hardcore prvok u čisto bezmozgovej kazuálky ako je Skyrim.......... well, bezcenná strata času.
@Tarhiel (28.04.2015 15:18): To je fakt "Walome FAIL" :-D.
@marwel (28.04.2015 14:53): No jo člověče, jen jako lesser power pro Khajity, popř. upíry a vlkodlaky. Hmmm tak to pak ta tma může fakt být problém.
@marwel (28.04.2015 14:53): Já právě hraju mága a mám tam to kouzlo, jak mi svítí nad hlavou, a svítí to opravdu na prd, tak trénuju příslušnou dovednost a čekal jsem, že někde bude lepší kouzlo, které dosvítí dál, takže není? :(
@Walome (28.04.2015 14:39): To by ale museli pridat dalsi svetelna kouzla, protoze ta, ktera ve hre uz jsou, jsou nepouzitelna. Jedno sviti hraci nad hlavou, ale sviti jeste mene nez louce a to druhe se zastavi o prekazku v dali, coz je ve velkych mistnostech take k nicemu. Jedine reseni by tak bylo videni ve tme jako maji upiri nebo Khajiiti. Za Khajiita jsem pri druhem pruchodu hral a spoustu situaci to ulehcilo.
Do New Vegas jsem instaloval nejaky graficky mod, ktery upravoval barvy a dalsi aspekty grafiky. Zpusobilo to, ze v noci byla skutecne tma jako v pytli. Takova, ze clovek mohl jen najit nejblizsi postel a schrupnout si do rana. :-)
@Crash (28.04.2015 14:52): Prave si myslim, ze neni. Ale jisty si tim nejsem.
Do New Vegas jsem instaloval nejaky graficky mod, ktery upravoval barvy a dalsi aspekty grafiky. Zpusobilo to, ze v noci byla skutecne tma jako v pytli. Takova, ze clovek mohl jen najit nejblizsi postel a schrupnout si do rana. :-)
@Crash (28.04.2015 14:52): Prave si myslim, ze neni. Ale jisty si tim nejsem.
@marwel (28.04.2015 14:34): A ono ve Skyrimu není kouzlo Night Eye?
@marwel (28.04.2015 14:34): No já myslel třeba kouzlo. Ale uznávám, že řešit tohle pod Skyrimem je nesmysl, to je taková casual zábava... je fakt, že nechápu ani ty mody co z toho dělaj hardcore záležitost.
@Walome (28.04.2015 14:01): Problem by to urcite nebyl, ale co by to bylo urcite je neskutecnej voser. Zvlaste kdybys prochazel nejake ty trpaslici mista, kde jsou casto obrovske mistnosti a louce ti posviti na nekolik metru kolem tebe. Staci si zahrat to upiri DLCcko, kde jeden dungeon za uplne tmy prochazite. Desne. Takze bud zapalene louce v nepristupnych kobkach nebo halogenovou svitilnu do ruky. :-P
@Walome (28.04.2015 14:01): Jj horiace fakle v nepristupnej 1000 rocnej hrobke su uzasna technologia, pritom to svetlo/tmu mal uz prastary Dungeon Master..... asi je to moc "hardcore feature".
@mazar1234 (28.04.2015 13:56): Jasně, ale takhle je to taky blbý. O hořících loučích v kobkách nemluvě. Kdo je zapálil? A před jak dlouhou dobou? Jako bylo problém tam žádný nemít a nutit hráče si svítit.
@Walome (28.04.2015 13:33): To by mohlo fungovat v MMOcku, ale v singli si to moc funkcne neviem predstavit v nejakom vacsom meritku, akoze by NPC dobrodruhovia vybrakovali hrobky, zabili drakov, plnili questy a hrac by nemal co robit lebo vsetko by uz davno rozkradli a pobili NPC.
@Lukaskon (28.04.2015 13:26): A není to nuda? Právě to mě na těhlech hrách přijde debilní - vše je podvoleno hrdinovi - nikdo nikam nechodí, necestuje - všude se válej truhly narvaný věcma, protože nikde není žádnej další dobrodruh, co by je rozebíral atd.
O nějakou změnu se snažili v prvním Gothicu, kde NPC chodili lovit, obírali mrtvoly apod., ale od té doby nic.
O nějakou změnu se snažili v prvním Gothicu, kde NPC chodili lovit, obírali mrtvoly apod., ale od té doby nic.
@Seeker (28.04.2015 13:13): Zákaz respawnu hrozně změnil můj náhled na hru. Nic se nerespawnovalo - ani zvířata, ani banditi, ani interiéry jeskyní a ani bylinky. A právě díky tomu byl neustále znát nějaký posun vpřed. Hodnocení se vztahuje k základní hře bez modů. Teď bych tomu vrazil klidně o 10-15% víc.
@Lukaskon (28.04.2015 12:21): Úžasný. Zazáložkováno. Až Skyrim dohraju, určitě si to přečtu. Docela mě šokuje, jak někdo může strávit 144 hodin ve hře, kterou ohodnotí 65% :-).
Deníček Skyrimu - viz můj profil. Je to původně pro osobní účely, jako takové zpětné nahlédnutí na průchod hrou, ale třeba to někoho zaujme :)
@Gordon (28.04.2015 00:55): No skoro, vždycky hraju za tupý válečníky, ale lidi :)
@Walome (27.04.2015 21:45): @Garret (27.04.2015 22:01): Podívám se tedy na komentíky.. No Morrouwind zeru :P, tak to se tedy moc těším
Typickej ork :D
@Garret (27.04.2015 22:01): Já nevim, dyť to všude vypadá stejně.
@Walome (27.04.2015 21:58): na Solstheim se podíváš v rámci Dragonbornu, Dawnguard se odehrával v původní mapě + nějaké drobky mimo
@Garret (27.04.2015 21:55): Netušim :) já to hrál ale fakt netušim, jdi tam, vymlať to a to, příběh jsem přestal sledovat v prvních 10 hodinách a dalších 50 už jen máchal mečem.
@Walome (27.04.2015 21:45): není to náhodou jedno a to stejné DLC?
@FildasCZ (27.04.2015 21:22): podle mě je Dawnguard mnohem lepší a zábavnější. ostatně si můžeš přečíst mé fantastické komentáře k oboum DLC
@FildasCZ (27.04.2015 21:22): podle mě je Dawnguard mnohem lepší a zábavnější. ostatně si můžeš přečíst mé fantastické komentáře k oboum DLC
No pokud máš rád Skyrim tak si kup to dlc co Tě zavede do Morrowindu a to dračí DLC.
@Gordon (27.04.2015 21:01): @Walome (27.04.2015 20:55):
Já si právě nejsem jistej, kterej z těch dlc má smysl kupovat :D .. Takže já porad cekam az bude legendary - 75% :D a nebo v nejakem balicku vzdy, kdyz koupim hru pak je v balicku :/. A tuhle akci jsem promeškal..
Já si právě nejsem jistej, kterej z těch dlc má smysl kupovat :D .. Takže já porad cekam az bude legendary - 75% :D a nebo v nejakem balicku vzdy, kdyz koupim hru pak je v balicku :/. A tuhle akci jsem promeškal..
@FildasCZ (27.04.2015 20:15): Ještě ne :D
@FildasCZ (27.04.2015 20:15): Já jsem upřímnej a nepoužil.
Je tu někdo upřimnej a použil pirátské dlc( nebo-li mody, Dawnguard, hearthfire apd) do originálky skyrimu na steamu ?
Co si budem povídat jsou to takové mody a ty půjdou......
Co si budem povídat jsou to takové mody a ty půjdou......
Na steamu za 3.7 éček
@Hokarul (28.12.2014 17:07): Zřejmě zemřel, pokud nefunguje fast travel. Hodně štěstí a trpělivosti při hledání těla :-D (dřívější save?)
Zdravím, měl jsem jako žoldáka elfa Deandala, nacpal jsem ho věcma, ale on asi někde pošel/zasekl se. Zkoušel jsem cestovat fast travelem a nic. Jediné, jak ho vyvolat je konzolí, ale to už nemá u sebe ty věci, co jsem mu dal. Jde to nějak zachránit, nebo to mám vzdát?
@Victor (23.12.2014 14:49): Googli "stutter fix". Je to dll knihovna ke SKSE. Mě pomohla.
@Victor (23.12.2014 14:49): Nějak extra mi to nevadí, tak jsem to zatím neřešil, ale můžeš zkusit třeba Skyrim Project Optimization.
Zaleží jestli opravdu chodíš po ovoci nebo je to pokles fps.
Zaleží jestli opravdu chodíš po ovoci nebo je to pokles fps.
@Victor (23.12.2014 12:42): Taky se mi to občas stává.
@Victor (23.12.2014 12:42): No možná přes drobný věci popadaný na zemi (příbory, ovoce...)
nestava se nekomu ze se hra v misnosti pri pohybu jakoby seka ? prijde mi ze se to stava kdyz chodim po nakym koberci nebo neco podobneho
@Zoltan (14.12.2014 11:03): Díky moc, teď už je to o trochu víc hratelný :)
@Can (14.12.2014 09:44): Používal jsem SkyUI, výborný mod - http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=8122 , popř. http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/3863/?
Prosím, nevíte někdo jakej mod na Steamu mi nějak změní ten příšernej inventář? Je tam toho milion a nic na inventář v tom nemůžu najít, díky.
Spíš než SkyUI způsobuje pády SKSE, který je ke zprovoznění SkyUI potřebný.
@marwel (11.12.2014 18:45): Jo, SkyUI je super, mám ho pár hodin a zatím pořád dobré.
@účet smazán (11.12.2014 13:58): Jo to bude mozna tim, ale imo SkyUI za obcasny pad urcite stoji (pokud vubec je mod pricinou padu).
Ah, na jeden bug jsem zapomel - nejde prejmenovat predmety behem ocarovani. Prejmenujete, date Enter/E/mouse click na "Hotovo" a vrati se tam zpatky puvodni nazev. Mozna problem s cestinou?
Ah, na jeden bug jsem zapomel - nejde prejmenovat predmety behem ocarovani. Prejmenujete, date Enter/E/mouse click na "Hotovo" a vrati se tam zpatky puvodni nazev. Mozna problem s cestinou?
Za celych svych odehranych 335 h (i s DLCcky) mi to nesletelo ani jednou - asi odmena za Stalkera - Clear Sky :( Nutno podotknout, ze nemam ani jeden mod...