Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (28.04.2015 15:24): Obsidian narozdíl od Bethesdy umí psát a jde jim i humor, jejich svět dává smysl a je opravdu fallout a ne generické postapo s přidanými Fallout Trademarky, které jsou buď zjednodušené na jediný rozměr nebo náhodně prsknuté.

A i ten gameplay mají trochu lepší (např zbraně a pocit znich).
Skyrim má kvality inde, svoju kategóriu (pekná bezmozgová kazuálka na odreagovanie) zvláda veľmi dobre a je to zábava hrať.

@Walome (28.04.2015 15:24): Ono to znie neuveriteľne (keďže obidve hry vyzerajú úplne rovnako na pohľad), ale je to pravda - Vegas je o celé milióny svetelných rokov lepšia/zábavnejšia hra ako dosť nudný F3.

@valcik (28.04.2015 15:23): No ostáva už iba dúfať a veriť v Underworld Ascendant.
No ona mě trojka nekonečně otrávila a neumím si představit o kolik moc může být Vegas lepší, i když mi každej tvrdí že lepší je... ale teď na to stejně není kdy.
Tie fakle v kobkách mal perfektne ošéfované napríklad Arx Fatalis. Keď hrdina temným kúzlom pozhasína fakle v chodbách goblinského hradu, o chvíľu k nim došmatlú goblinskí strážcovia a s brbotaním ich zapaľujú. Skyrim je máslo!
Tak redizajnovať a pridať kúzla je minimálny problém, pár minút práce jedného človeka (obrazne povedané).

Ešte k tomu pridať aj pre non-magic postavy nejaké stupne predmetov svetelných zdrojov - Fakla/Lampa/Superlampa.... (podobne ako to mala Ultima Underworld).

Žiadna veľká práca, stačilo by len chcieť to do hry dať.

ALE, ako správne podotkol Walome - riešiť takýto pekný hardcore prvok u čisto bezmozgovej kazuálky ako je Skyrim.......... well, bezcenná strata času.


@Tarhiel (28.04.2015 15:18): To je fakt "Walome FAIL" :-D.
@marwel (28.04.2015 14:53): Já právě hraju mága a mám tam to kouzlo, jak mi svítí nad hlavou, a svítí to opravdu na prd, tak trénuju příslušnou dovednost a čekal jsem, že někde bude lepší kouzlo, které dosvítí dál, takže není? :(
@Walome (28.04.2015 14:39): To by ale museli pridat dalsi svetelna kouzla, protoze ta, ktera ve hre uz jsou, jsou nepouzitelna. Jedno sviti hraci nad hlavou, ale sviti jeste mene nez louce a to druhe se zastavi o prekazku v dali, coz je ve velkych mistnostech take k nicemu. Jedine reseni by tak bylo videni ve tme jako maji upiri nebo Khajiiti. Za Khajiita jsem pri druhem pruchodu hral a spoustu situaci to ulehcilo.

Do New Vegas jsem instaloval nejaky graficky mod, ktery upravoval barvy a dalsi aspekty grafiky. Zpusobilo to, ze v noci byla skutecne tma jako v pytli. Takova, ze clovek mohl jen najit nejblizsi postel a schrupnout si do rana. :-)

@Crash (28.04.2015 14:52): Prave si myslim, ze neni. Ale jisty si tim nejsem.
@marwel (28.04.2015 14:34): No já myslel třeba kouzlo. Ale uznávám, že řešit tohle pod Skyrimem je nesmysl, to je taková casual zábava... je fakt, že nechápu ani ty mody co z toho dělaj hardcore záležitost.
@Walome (28.04.2015 14:01): Problem by to urcite nebyl, ale co by to bylo urcite je neskutecnej voser. Zvlaste kdybys prochazel nejake ty trpaslici mista, kde jsou casto obrovske mistnosti a louce ti posviti na nekolik metru kolem tebe. Staci si zahrat to upiri DLCcko, kde jeden dungeon za uplne tmy prochazite. Desne. Takze bud zapalene louce v nepristupnych kobkach nebo halogenovou svitilnu do ruky. :-P
@mazar1234 (28.04.2015 13:56): Jasně, ale takhle je to taky blbý. O hořících loučích v kobkách nemluvě. Kdo je zapálil? A před jak dlouhou dobou? Jako bylo problém tam žádný nemít a nutit hráče si svítit.
@Walome (28.04.2015 13:33): To by mohlo fungovat v MMOcku, ale v singli si to moc funkcne neviem predstavit v nejakom vacsom meritku, akoze by NPC dobrodruhovia vybrakovali hrobky, zabili drakov, plnili questy a hrac by nemal co robit lebo vsetko by uz davno rozkradli a pobili NPC.
@Lukaskon (28.04.2015 13:26): A není to nuda? Právě to mě na těhlech hrách přijde debilní - vše je podvoleno hrdinovi - nikdo nikam nechodí, necestuje - všude se válej truhly narvaný věcma, protože nikde není žádnej další dobrodruh, co by je rozebíral atd.

O nějakou změnu se snažili v prvním Gothicu, kde NPC chodili lovit, obírali mrtvoly apod., ale od té doby nic.
@Seeker (28.04.2015 13:13): Zákaz respawnu hrozně změnil můj náhled na hru. Nic se nerespawnovalo - ani zvířata, ani banditi, ani interiéry jeskyní a ani bylinky. A právě díky tomu byl neustále znát nějaký posun vpřed. Hodnocení se vztahuje k základní hře bez modů. Teď bych tomu vrazil klidně o 10-15% víc.
Deníček Skyrimu - viz můj profil. Je to původně pro osobní účely, jako takové zpětné nahlédnutí na průchod hrou, ale třeba to někoho zaujme :)
No pokud máš rád Skyrim tak si kup to dlc co Tě zavede do Morrowindu a to dračí DLC.
Zdravím, měl jsem jako žoldáka elfa Deandala, nacpal jsem ho věcma, ale on asi někde pošel/zasekl se. Zkoušel jsem cestovat fast travelem a nic. Jediné, jak ho vyvolat je konzolí, ale to už nemá u sebe ty věci, co jsem mu dal. Jde to nějak zachránit, nebo to mám vzdát?
nestava se nekomu ze se hra v misnosti pri pohybu jakoby seka ? prijde mi ze se to stava kdyz chodim po nakym koberci nebo neco podobneho
Spíš než SkyUI způsobuje pády SKSE, který je ke zprovoznění SkyUI potřebný.
@účet smazán (11.12.2014 13:58): Jo to bude mozna tim, ale imo SkyUI za obcasny pad urcite stoji (pokud vubec je mod pricinou padu).

Ah, na jeden bug jsem zapomel - nejde prejmenovat predmety behem ocarovani. Prejmenujete, date Enter/E/mouse click na "Hotovo" a vrati se tam zpatky puvodni nazev. Mozna problem s cestinou?
Za celych svych odehranych 335 h (i s DLCcky) mi to nesletelo ani jednou - asi odmena za Stalkera - Clear Sky :( Nutno podotknout, ze nemam ani jeden mod...