@Tarhiel (09.01.2015 04:20): Přiznávám, na to jsem už dávno zapomněl.
Diskuze
@Bodkin (08.01.2015 20:26): A čo rozcestníky s hlaholikou, svätyne, čo vyzerali ako vtáčie búdky alebo pohanské modly, či tí škriatkovia zo 4. Aktu, čo vypadali ako Rumcajsovia?
A vôbec, celá krajina v jednotke vypadala tak, že by stačilo zájsť na ktorúkoľvek dedinu v tunajších zemepisných šírkach a vypadalo by to tam podobne - niektoré lokácie z 2. a 4. aktu - to ako keby som vybehol k nám na Javorinu :)
A vôbec, celá krajina v jednotke vypadala tak, že by stačilo zájsť na ktorúkoľvek dedinu v tunajších zemepisných šírkach a vypadalo by to tam podobne - niektoré lokácie z 2. a 4. aktu - to ako keby som vybehol k nám na Javorinu :)
@Red (08.01.2015 23:20): Jaký opruz? Že jsi je mohl nosit, ale byl bys blázen, kdybys je použil?
Mně se zase ve všech ohledech líbila o něco víc jednička. No dobře, až na ten opruz se sekundárníma zbraněma.
@Richmond (08.01.2015 20:46): Možná jsem divný, ale ačkoliv mám na GOGu komplet Ultimu, nikdy si ji asi nezahraju jen proto, že bych to musel hrát od prvního dílu a já na hry z 80. let moc nejsem. Jsou ale samozřejmě hry u kterých je to naprosto jedno, ale zrovna Zaklínač, u které je možné si přenést savy, tak to je přímo kontraproduktivní.
@Richmond (08.01.2015 20:46): Hm, tak jsem si dělal naděje, že tě nachytám na MM:X a mám smolíka :)
@BINGMAN (08.01.2015 19:15): No u některých sérií by ses ke hraní posledního dílu tímto způsobme jen tak nedostal (Wizardry, Ultima...), taky jsem u nich začínal klidně předposledním dílem :)
@Drolin (08.01.2015 20:11): Stryga, polednice a vesnička. Nic jiného slovanského si z toho nevybavuju.
A dialogů, hudby, scenérií, enginu, barevného spektra... a absence neskutečných loadingových časů.
Vlastně, první díl má jako pozitivum jen více slovanské mytologie.
Vlastně, první díl má jako pozitivum jen více slovanské mytologie.
Kromě příběhu, charakterů a... soubojů.
@BINGMAN (08.01.2015 19:15): Hlavně když první díl předčí v ledasčem ten druhý.
@BINGMAN (08.01.2015 19:15): Souhlas.
@Richmond (08.01.2015 14:22): Díky :)
@BINGMAN (08.01.2015 19:15): Chcel som hrat ako prvu jednotku samozrejme, no nakoniec som sa k nej pred Witcherom 2 nedostal a dvojke som neodolal. Kazdopadne to ale nie je pokracovanie, pri ktorom by bola jednotka nejako extremne dolezita pre pochopenie deja. :)
@BINGMAN (08.01.2015 19:15): Chcel som hrat ako prvu jednotku samozrejme, no nakoniec som sa k nej pred Witcherom 2 nedostal a dvojke som neodolal. Kazdopadne to ale nie je pokracovanie, pri ktorom by bola jednotka nejako extremne dolezita pre pochopenie deja. :)
@Maximus (komentář): Nikdy jsem nepochopil, jak někdo může s čistým svědomím začít hrát rozjetou sérii (kromě snad strategií) od jiného dílu, než prvního. Asi jsem příliš velký perfekcionista, ale já to musím hrát postupně, jinak spím neklidně. :)
@Maximus (komentář): Máš ode mě plusko za ty kotrmelce! :)
@Victor (23.12.2014 14:21): Amatér=D
@Victor (23.12.2014 14:21): Já v jedničce skáču nepřátelům saltem přes hlavu.
@LuccinyHry (23.12.2014 13:49): no zjistil sem ze sem ten mod ani jeste nemel zaplej. uvidim jestli se mi to bude líbit. sem tepr na zacatku. ale souboje v jednicce sem mel radsi nez delat kotrmelce
@Victor (23.12.2014 12:39): Tak si ten mod zas odinstaluj, má to ty souboje dělat "realističtější", tak ti realismus asi nevyhovuje ;) Taky si všimni v key bindings, že je tam klávesa, kterou zamkneš útoky na jednoho nepřítele.
hraje to ted někdo ? nainstaloval sem si ten rebalanced mod 2 a ty souboje se mi zdaj docela nezabavny. furt delam kotouly nebo blokuju abych mel prilezitost je seknout nebo seslat nakou magii. jinak kdyz jich je tam vic nez jeden tak sem mrtvej.
@Say (19.11.2014 23:53): Musíš jen vědět, kde kupovat :) Diablo 3 taky stojí přes litr, ale da se sehnat za 400 :) mín ne-- Blizzard Activision no, co čekat :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Activision_Blizzard ty si maj tak na co stěžovat :D.
Tak já hry také rozdávám zdarmo.. A člověk jim to kolikrát musí nutit...
http://en.wikipedia.org/wiki/Activision_Blizzard ty si maj tak na co stěžovat :D.
Tak já hry také rozdávám zdarmo.. A člověk jim to kolikrát musí nutit...
@Walome (19.11.2014 23:44): A WoW.
@Borghal (19.11.2014 22:22): Přesně tak, to platí nejen o Zaklínačovi. Hry nemaj žádnou hodnotu. Kromě COD, tam si držej 50 e furt :D
@Borghal (19.11.2014 22:59): Však já vím. Mě přijde lepší cpát hráčům svůj produkt na podnose několik let, než to "hlídat" DRM a stabilní cenou.
@Say (19.11.2014 22:44): Jojo, já to nemyslel zle :-) Je to docela fajn, a asi na tom ani moc netratí, kolik kopií hry se tak může prodat x let po vydání, že...
@Borghal (19.11.2014 22:22): Protože CD Projekt RED by rád, aby si hru mohl zahrát každý...
Dřívější díly Zaklínače mají dneska hodnotu asi jako rohlíky :-D I kdybych si je oba nekoupil po vydání v krabici, měl jsem od té doby už asi 10 příležitostí získat digi verzi zdarma nebo za mizný peníz...
Pokud by měl někdo zájem o tuhle hru zdarma, tak stačí na úvodní straně gog.com každý den po dobu jednoho týdne něco odkliknout a následně tuto hru dostanete.
A ja pre zmenu nesúhlasím vôbec, nepoznám žiadnu inú hru, ktorá dokázala odprezentovať dva odlišné pohľady na hlavný príbeh takto precíznym spôsobom.
Práve vďaka tomu, že je príbeh a gameplay kratší a dynamickejší, odsýpa ďaleko viac ako príbeh jednotky. Ten si dovolil aj odbočku v podobe 4 kapitoly, ktorá hlavný dej brzdila viac než dosť. (bez ohľadu na to, že kapitola ako taká je skvelá)
Práve vďaka tomu, že je príbeh a gameplay kratší a dynamickejší, odsýpa ďaleko viac ako príbeh jednotky. Ten si dovolil aj odbočku v podobe 4 kapitoly, ktorá hlavný dej brzdila viac než dosť. (bez ohľadu na to, že kapitola ako taká je skvelá)
@Vurhor (28.10.2014 10:49): Musím souhlasit. Interpretace příběhu je poněkud rozptylující.
@FildasCZ (28.10.2014 10:31): Uznávám. Špatně jsem se vyjádřil. Měl jsem samozřejmě na mysli mizernou stabilitu příběhu, který prostě nevodsejpal. Sám o sobě ale nebyl špatný. A příčinou toho všeho, i té krátké hrací doby, jsou prostě ty mega rozvleklý rozhodnutí, které s sebou přináší zcela odlišné postupy ve hře. Jako je to samozřejmě pěkný, hra je tím znovuhratelná a něco takového se prostě jen tak nikde nevidí, ale soustředěním se na tenhle aspekt potom klesá samotná úroveň toho, jak je ten příběh hráčovi podán. No... ne moc dobře. Tak. A dost. Nebo se rozpomenu na miliarda dalších věcí, který jsem chtěl napsat do komentáře ke hře a začnu vyšilovat. :)
@FildasCZ (28.10.2014 10:31): Samozrejme kecá, príbeh, atmosféra a hudba je skvelá :)
@Vurhor (komentář): CItuji "Krátká hrací doba, mizernej příbeh bez atmosféry, hduba" =>
<=tady si protiřečíš "Dále velice oceňuji ten fakt, že příběh je konečně pořádně Sapkowskicky zaklínačský"
Podle toho, co píšeš ta hra je tak na 40-50 ba ne mín, ale předpokládám, že bys dal méně, ale ta 70,% je taková symbolická.. Každopádně nebudu se chovat, jako oni v diskuzi na pt, kde veškerá snaha mluvit diplomaticky končí něčím, co si vydedukují, co jsem neřekl a nerespektují absolutně nic jedinej snad Sinister a ještě někdo, kdo nemá vyžranej mozek paranojou.
DIplomaticky bych se ti to snažil vyvrátit, ale nějak nemám sílu a zatím to budu jen respektovat :) což pro fanatici pt je galagticky nelogické.
Jsem zvědav na 3 díl tvého komentu,.. Mně naopak se líbila postava Witchera v 1 víc než tady.
<=tady si protiřečíš "Dále velice oceňuji ten fakt, že příběh je konečně pořádně Sapkowskicky zaklínačský"
Podle toho, co píšeš ta hra je tak na 40-50 ba ne mín, ale předpokládám, že bys dal méně, ale ta 70,% je taková symbolická.. Každopádně nebudu se chovat, jako oni v diskuzi na pt, kde veškerá snaha mluvit diplomaticky končí něčím, co si vydedukují, co jsem neřekl a nerespektují absolutně nic jedinej snad Sinister a ještě někdo, kdo nemá vyžranej mozek paranojou.
DIplomaticky bych se ti to snažil vyvrátit, ale nějak nemám sílu a zatím to budu jen respektovat :) což pro fanatici pt je galagticky nelogické.
Jsem zvědav na 3 díl tvého komentu,.. Mně naopak se líbila postava Witchera v 1 víc než tady.
Taky se přidám s větou "Nevim jestli se to už řešilo", ale jak se čtenáři těší na novou knížku? Mě teda trošku štve, že půjde o prequel :-/
Nevím jestli se to tu už řešilo a pročítat 3000 příspěvků se mi zrovna nechce. Zajímalo by mě, jestli je nějaký rozdíl mezi Platinovou a Rozšířenou edicí Zaklínače 2. Přijde mi, že jde o tu samou edici, jen se výraz "Rozšířená" používá kvůli prvnímu dílu, ale rád se nechám poučit.
Až na ten FoV se s REDkitem pracuje docela pohodlně...
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14876212079/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14876342938/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/15059905811/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/15062579582/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14876348808/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14876212079/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14876342938/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/15059905811/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/15062579582/in/photostream/
https://www.flickr.com/photos/97504688@N03/14876348808/in/photostream/
@Walome (13.08.2014 13:30): tohle si nezaslouží tak odpornou kvalitu, tady je to snad v lepší:
chrome://mega/content/secure.html#!11AAjDzS!hw7kQXMdCOxKhB2ueRrkDj6aZTD38B83MQpPt_1XA-4
teď to tahám
chrome://mega/content/secure.html#!11AAjDzS!hw7kQXMdCOxKhB2ueRrkDj6aZTD38B83MQpPt_1XA-4
teď to tahám
@Marcusss (05.08.2014 20:38): No teda já hrál oboje a gamepad je děsně z dlouhavej (menu, inventář, menu, charakter, menu...) jakože na klávesnici zmáčkneš jednu klávesu a seš tam. Ale na boje je to lepší, to je jasný.
@Marcusss (05.08.2014 20:38): No, a to kruhový menu tak není žádná hitparáda. I když by mělo být navrženo pro konzole, je dost neohrabaný.
Wow... to ovládání je o TOLIK lepší s ovladačem, než klávesnice+myš...! Jenom inventář je omrd, ale celkově to mnohem líp jde do ruky....
So it begins...
@Say (21.06.2014 20:28): To video je ještě z doby před RED enginem, není divu že tam mají stejnej CS jako v jedničce, nic moc lepšího v Auroře asi vytvořit nejde.
@Say (21.06.2014 20:28): To video je ještě z doby před RED enginem, není divu že tam mají stejnej CS jako v jedničce, nic moc lepšího v Auroře asi vytvořit nejde.
@Bodkin (21.06.2014 20:11): To je ovšem argument!
@Say (21.06.2014 14:42): To je strašlivé.
To už raději ty kotouly (což jsem nečekal, že někdy řeknu)
To už raději ty kotouly (což jsem nečekal, že někdy řeknu)
@Tarhiel (21.06.2014 19:20): Moc ne, upravili HP, Geralt lépe reaguje a celkově se to líp hraje, ale pořád to není to klikání v pravý čas, jako tomu je ve W1. Sice člověk ovládá "kompletně" celý pohyb Geralta, ale nevím, je to taková podivná bojovka... Přijde mi mnohem "efektivnější" nechat Geralta dělat předskriptované animačky s pocitem, že to umím dobře načasovat, než pologramotně metat kotouly kolem nepřítele a příležitostně do něj seknout=( Souboje ve W1 mi přijdou mnohem víc cool, resp. to co je na tom videu. Tedy animace vylepšené z W1, provedení z W1, grafika a všechno ostatní W2, sem tam provázané cut-scénou (ale to bych taky nechtěl asi pořád).
@Say (21.06.2014 14:42): A nevrátil to "k tomu starému" systému tak trochu práve rebalance mod?
No jak se dívám na staré video s alfa fáze, tak si říkám, proč vlastně ten starý soubojový systém nenechali. Imo mnohem lepší, než to zběsilé poskakování a kotoulování co je tam teď.