Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jaký je smysl respawnujících se vojáků Řádu planoucí růže na začátku 3 aktu? Hlídají něco podstatného? I když s FCR padají nepřátelé jak hrušky, s tím šíleným respawnem nemám šanci se dostat někam dál za jejich tábor.
Taky ten tutoriál je otravný. Ve chvíli, kdy ještě vůbec neumím postavu ovládat, mě hnedka zabijí, nenechají mě vyzkoušet si boj proti dalším nepřátelům v ringu a nabídne mi to lehkou obtížnost. Nebo omylem vlezu do brány a boj se skončí.
Stejně jsem si pak dal nejvyšší obtížnost (teda tu s ukládáním).
Teda to ovládání oproti jedničce je dost nezvyk, v tutoriálu mi to radši nabídlo easy obtížnost :-D
Tak dohráno potřetí :(
Tento playthrough jsem dělal všechny questy a několik jich opakoval abych viděl různé následky, takže mi celkově zabral 48 hodin. Ani nechci vidět jak dlouho strávím ve trojce :)
Konečně se mi podařilo zachránit i vyléčit Saskii, doufám že bude ve trojce, pokud ne tak mě CDP naštvou. Letha jsem nechal jít, ikdyž je to šmejd.
Ten nový quest v poslední kapitole (za Iorvetha) je výborný, jeden z nejlepších v celé hře. A celkově jsou ty změny v Enhanced edici supr, ty animačky mezi kapitolami a ta na konci se povedly.
@BINGMAN (01.03.2015 06:13): Tak to neočekávám, vzhledem k tomu jak dvojka vypadá. Už při jejím vydání jsem si říkal že kdyby trojka vypadala stejně, ale v open worldu, neměl bych s tím problém.
4 roky stará hra.
Občas se při hraní obávám aby vůbec TW3 vypadalo takhle dobře. Ale pak se podívám na video z ledna a to mě uklidní :)
FCR: jsem blb nebo mod neumožňuje aplikaci mutagenu? A obchodníkům se neobnovuje zboží? Pokud vykoupím např pevnou látku, už nemám šanci ji nikde sehnat.Nemám na její výrobu návod a nikdo ho neprodává. Nebo se mýlím? Díky
@pajmič (23.01.2015 18:18): Kotor je právě příklad hry která je založená na čisté černobílosti (jak také jinak), a s klasicky probíhajícími dialogy. Ale je to hra výborná, to jednoznačně, i když volba za temnou či světlou je ve srovnání s tímto vyloženě kosmetická a tolik se na průběhu hry neprojevující.

Mass Effecty - eh, převádění savů mezi díly se vším co k tomu patří je ve hrách od jejich prvopočátků, každopádně komentáře jsem k nim psal, můžeme se o nich dál bavit pod nimi.

A Geralt ve hře být neutrální nemusí, naopak mnohé volby jsou čistokrevně jednostraně zaměřené - ne ve smyslu dobro/zlo (které zde nejde příliš definovat), ale ve smyslu podpory jedné strany konfliktu bez ohledu na mnohé argumenty proti. Nemusí být čistokrevně sobecký.
A ten auto-dialog je právě příklad toho, co sliboval už Mass Efect, ale tragicky v tom selhal - postavy buď mluvily úplně jinak než hráč chtěl, a nebo hra nabídla možnost "volby" mezi odpověďmi prakticky stejnými, jen trochu jiným způsobem dementními. V Zaklínači se toto neděje - dává hráči dialogy dost pevně do rukou aby je vedl vybíráním z krátkých odpovědí, ale přitom zachovává výhody nadabovaných filmových rozhovorů, které v prvé řadě vypráví důležité části příběhu.
@orromis (23.01.2015 20:31): Mozno to myslel nie v zmysle cisto tehcnicky importu "cisielok a equipmentu" ale v zmysle ze import ovplyvnil zmeny v hre podla toho co urobila/neurobila postava v prvom diely.
Lebo import malo samozrejme v podstate kazde druhe stare RPG, ale v zasade sa iba importovali mena/hodnoty/equipment, ale hra ako taka bola absolutne do najmensieho detailu rovnaka, ako keby si dal new game alebo importoval inu druzinu.
A nie len RPGF, ale napr. aj Adventurna seria s importom bola....

No ani to nie je pravda ze ME bol prvy, nebol. Bez rozmyslania ma hned z fleku napadne Wizardry 6/7, kde podla toho, ako druzina zakoncila W6 tak bolo po importe aj ine intro (niektore screeny intra), ina startovna lokacia a ine hodnoty reputacie voci frakciam. Rovnako je nieco ine aj po importe 7/8.
@pajmič (23.01.2015 18:18): ME2 není první hra, která umožňovala import savů. To bylo možné už i ve starých RPG z 80/90 let (nevzpomenu si ale na název série.. pamatuji si akorát, že to byla hodně těžká hra ^^)
@AlieN (komentář): Věci, nad kterýma se tu roplýváš už měl Star Wars: Knights of the Old Republic plus tu byla možnost se přidat na světlou či temnou stranu síly ovlivnujíc story,gameplay. Mass Effect splnil vše, co slíbil a ještě víc. Stejně jako Kotor přišel s věcma, které dosud v RPG žánru. ME2 byla první hra, která umožnila převod tvých savů z prvního dílu. To jen abych odpověděl na tvůj dotaz :) Co se vedení dialogů týče. Je jasné, že Geralt, jako neutrální osoba bude v rozhovorech více či méně neutrální nakonec je to Grey Wolf ne? :D. V podstatě jsou tu dva odstíny šedé, což je fajn. Na druhou stranu nemáš v rozhovorech velkou svobodu. Máš v dostatě na výběr ze dvou možností+ tu je značná míra auto-dialogu. To jest stav, kdy postava (konkrétně Geralt) mluví dlouho bez zásahu hráče na průběh dialogu. Jsou tu i dialogy, kdy se objeví možnost díky znamením manipulovat s lidskou myslí nebo zastrašovat těchto zde ale není mnoho.
@Hrdlodus (09.01.2015 12:32): A cos pak s těmi orény dělal? Chodils za bordelmamá ve Wyzimě?=D Já jen, že kromě brnění tam snad není nic, za co by se dalo orény nějak slušně utratit.