Jaký je smysl respawnujících se vojáků Řádu planoucí růže na začátku 3 aktu? Hlídají něco podstatného? I když s FCR padají nepřátelé jak hrušky, s tím šíleným respawnem nemám šanci se dostat někam dál za jejich tábor.
Diskuze
@Walome (16.03.2015 12:14): Pochopil jsem, zůstanu na klávesnici :-D
@Fatality (16.03.2015 12:01): Vyzkoušej, pak pochopíš.
@Walome (16.03.2015 10:56): No to dělám, ale nechápu, jak s gamepadem chodíš do inventáře přes menu? Hra pozná, když máš připojený gamepad a v menu se zpřístupní nové položky? To musím zkusit :)
@Paul (16.03.2015 10:44): Dík, jak píšu výše, asi to pak doma vyzkouším :)
@Paul (16.03.2015 10:44): Dík, jak píšu výše, asi to pak doma vyzkouším :)
@Fatality (16.03.2015 10:02): No jasně, na klávesnici stačí tradiční Íčko :)
@Fatality (16.03.2015 09:01): dohrál jsem na gamepadu třikrát,naposledy dva týdny zpět. Interface by mohl být lepší, ale není to nic co by mi nějak kazilo zážitek.
@Walome (16.03.2015 09:38): Jak do menu? Když dám ve hře Esc (jestli to menu chápu správně), tak tam žádnou volbu inventáře nemám.
@Fatality (16.03.2015 09:22): Ale tam Ti stačí jedna klávesa. Na gamepadu musíš jít do menu a pak teprve do inventáře. Samozřejmě na boj je to lepší na gamepadu... volba je na Sophii.
@Walome (16.03.2015 09:13): On je to právě docela opruz i na klávesnici, dík :-D
@Fatality (16.03.2015 09:01): Já jo, chvíli. Lezení do inventáře apod. byl docela vopruz, tak jsem přešel zpět na klávesnici.
Ještě bych měl dotaz, jestli to někdo hrál na gamepadu?
@Lario (15.03.2015 19:13): No však tu jsem hrál 2x. Ale už vím, proč jsem to přeskakoval... FCR to měl tenkrát nějak buglé.
@Say (15.03.2015 13:08): Obsahuje ho až Enhanced Edition tuším.
@Fatality (15.03.2015 13:05): Tož to mi nějak uniklo a to jsem to hrál 3x=D
@Say (15.03.2015 13:05): Jasně.
Heh... to má nějaký tutorial?
@Hrdlodus (15.03.2015 12:56): Já jsem si dal radši jen Normal :-D
Taky ten tutoriál je otravný. Ve chvíli, kdy ještě vůbec neumím postavu ovládat, mě hnedka zabijí, nenechají mě vyzkoušet si boj proti dalším nepřátelům v ringu a nabídne mi to lehkou obtížnost. Nebo omylem vlezu do brány a boj se skončí.
Stejně jsem si pak dal nejvyšší obtížnost (teda tu s ukládáním).
Stejně jsem si pak dal nejvyšší obtížnost (teda tu s ukládáním).
Teda to ovládání oproti jedničce je dost nezvyk, v tutoriálu mi to radši nabídlo easy obtížnost :-D
@Bodkin (05.03.2015 20:26): elaborate
@M.a.t.t. (05.03.2015 20:29): ten bych si taky rád zahrál, tak zas někdy za pár let při čtvrtém dohrání :)
@Lario (05.03.2015 20:43): detail
@M.a.t.t. (05.03.2015 20:29): ten bych si taky rád zahrál, tak zas někdy za pár let při čtvrtém dohrání :)
@Lario (05.03.2015 20:43): detail
@Bodkin (05.03.2015 20:26): Až na to, že Geralt nepřipravil půdu pro válku při které zahyne plná prdel nevinných lidí ;-)
@Paul (05.03.2015 19:16): Nový quest za Rocheho mi prišiel o niečo prepracovanejší, ale oba boli dobré.
@Paul (05.03.2015 19:16): Letho je zhruba stejný šmejd jako Geralt.
Tak dohráno potřetí :(
Tento playthrough jsem dělal všechny questy a několik jich opakoval abych viděl různé následky, takže mi celkově zabral 48 hodin. Ani nechci vidět jak dlouho strávím ve trojce :)
Konečně se mi podařilo zachránit i vyléčit Saskii, doufám že bude ve trojce, pokud ne tak mě CDP naštvou. Letha jsem nechal jít, ikdyž je to šmejd.
Ten nový quest v poslední kapitole (za Iorvetha) je výborný, jeden z nejlepších v celé hře. A celkově jsou ty změny v Enhanced edici supr, ty animačky mezi kapitolami a ta na konci se povedly.
Tento playthrough jsem dělal všechny questy a několik jich opakoval abych viděl různé následky, takže mi celkově zabral 48 hodin. Ani nechci vidět jak dlouho strávím ve trojce :)
Konečně se mi podařilo zachránit i vyléčit Saskii, doufám že bude ve trojce, pokud ne tak mě CDP naštvou. Letha jsem nechal jít, ikdyž je to šmejd.
Ten nový quest v poslední kapitole (za Iorvetha) je výborný, jeden z nejlepších v celé hře. A celkově jsou ty změny v Enhanced edici supr, ty animačky mezi kapitolami a ta na konci se povedly.
@BINGMAN (01.03.2015 06:13): Tak to neočekávám, vzhledem k tomu jak dvojka vypadá. Už při jejím vydání jsem si říkal že kdyby trojka vypadala stejně, ale v open worldu, neměl bych s tím problém.
@Paul (28.02.2015 23:05): Pání, opravdu 4 roky? Zda se mi to jako včera. Ale jinak k té grafice: ta bude určitě zase parádní, ale neočekávej takový skok, jako W1>W2.
FCR: jsem blb nebo mod neumožňuje aplikaci mutagenu? A obchodníkům se neobnovuje zboží? Pokud vykoupím např pevnou látku, už nemám šanci ji nikde sehnat.Nemám na její výrobu návod a nikdo ho neprodává. Nebo se mýlím? Díky
@pajmič (23.01.2015 18:18): Kotor je právě příklad hry která je založená na čisté černobílosti (jak také jinak), a s klasicky probíhajícími dialogy. Ale je to hra výborná, to jednoznačně, i když volba za temnou či světlou je ve srovnání s tímto vyloženě kosmetická a tolik se na průběhu hry neprojevující.
Mass Effecty - eh, převádění savů mezi díly se vším co k tomu patří je ve hrách od jejich prvopočátků, každopádně komentáře jsem k nim psal, můžeme se o nich dál bavit pod nimi.
A Geralt ve hře být neutrální nemusí, naopak mnohé volby jsou čistokrevně jednostraně zaměřené - ne ve smyslu dobro/zlo (které zde nejde příliš definovat), ale ve smyslu podpory jedné strany konfliktu bez ohledu na mnohé argumenty proti. Nemusí být čistokrevně sobecký.
A ten auto-dialog je právě příklad toho, co sliboval už Mass Efect, ale tragicky v tom selhal - postavy buď mluvily úplně jinak než hráč chtěl, a nebo hra nabídla možnost "volby" mezi odpověďmi prakticky stejnými, jen trochu jiným způsobem dementními. V Zaklínači se toto neděje - dává hráči dialogy dost pevně do rukou aby je vedl vybíráním z krátkých odpovědí, ale přitom zachovává výhody nadabovaných filmových rozhovorů, které v prvé řadě vypráví důležité části příběhu.
Mass Effecty - eh, převádění savů mezi díly se vším co k tomu patří je ve hrách od jejich prvopočátků, každopádně komentáře jsem k nim psal, můžeme se o nich dál bavit pod nimi.
A Geralt ve hře být neutrální nemusí, naopak mnohé volby jsou čistokrevně jednostraně zaměřené - ne ve smyslu dobro/zlo (které zde nejde příliš definovat), ale ve smyslu podpory jedné strany konfliktu bez ohledu na mnohé argumenty proti. Nemusí být čistokrevně sobecký.
A ten auto-dialog je právě příklad toho, co sliboval už Mass Efect, ale tragicky v tom selhal - postavy buď mluvily úplně jinak než hráč chtěl, a nebo hra nabídla možnost "volby" mezi odpověďmi prakticky stejnými, jen trochu jiným způsobem dementními. V Zaklínači se toto neděje - dává hráči dialogy dost pevně do rukou aby je vedl vybíráním z krátkých odpovědí, ale přitom zachovává výhody nadabovaných filmových rozhovorů, které v prvé řadě vypráví důležité části příběhu.
@mazar1234 (23.01.2015 20:42): Přesně to jsem myslel. Díky za ujasnění mého nejasného vyjádření :D
Tak jinak. Byla to první hra, která zaznamenala a převedla každé rozhodnutí z jedničky. Pokud byla i jiná před tím, tak prosím omluvte neznalého.
Tak jinak. Byla to první hra, která zaznamenala a převedla každé rozhodnutí z jedničky. Pokud byla i jiná před tím, tak prosím omluvte neznalého.
@mazar1234 (23.01.2015 20:42): Jop, Wizardry jsem měl (pravděpodobně) na mysli. Nehrál jsem to, ale někde jsem o tom četl...
@orromis (23.01.2015 20:31): Do Bard‘s Tale 1 sis mohl naimportovat druzinu z Wizardry nebo Ultimy 3, to mi proste vyrazi dech, psal se rok 1985 :-)
@orromis (23.01.2015 20:31): Mozno to myslel nie v zmysle cisto tehcnicky importu "cisielok a equipmentu" ale v zmysle ze import ovplyvnil zmeny v hre podla toho co urobila/neurobila postava v prvom diely.
Lebo import malo samozrejme v podstate kazde druhe stare RPG, ale v zasade sa iba importovali mena/hodnoty/equipment, ale hra ako taka bola absolutne do najmensieho detailu rovnaka, ako keby si dal new game alebo importoval inu druzinu.
A nie len RPGF, ale napr. aj Adventurna seria s importom bola....
No ani to nie je pravda ze ME bol prvy, nebol. Bez rozmyslania ma hned z fleku napadne Wizardry 6/7, kde podla toho, ako druzina zakoncila W6 tak bolo po importe aj ine intro (niektore screeny intra), ina startovna lokacia a ine hodnoty reputacie voci frakciam. Rovnako je nieco ine aj po importe 7/8.
Lebo import malo samozrejme v podstate kazde druhe stare RPG, ale v zasade sa iba importovali mena/hodnoty/equipment, ale hra ako taka bola absolutne do najmensieho detailu rovnaka, ako keby si dal new game alebo importoval inu druzinu.
A nie len RPGF, ale napr. aj Adventurna seria s importom bola....
No ani to nie je pravda ze ME bol prvy, nebol. Bez rozmyslania ma hned z fleku napadne Wizardry 6/7, kde podla toho, ako druzina zakoncila W6 tak bolo po importe aj ine intro (niektore screeny intra), ina startovna lokacia a ine hodnoty reputacie voci frakciam. Rovnako je nieco ine aj po importe 7/8.
@orromis (23.01.2015 20:31): Baldur's Gate?
@pajmič (23.01.2015 18:18): ME2 není první hra, která umožňovala import savů. To bylo možné už i ve starých RPG z 80/90 let (nevzpomenu si ale na název série.. pamatuji si akorát, že to byla hodně těžká hra ^^)
@AlieN (komentář): Věci, nad kterýma se tu roplýváš už měl Star Wars: Knights of the Old Republic plus tu byla možnost se přidat na světlou či temnou stranu síly ovlivnujíc story,gameplay. Mass Effect splnil vše, co slíbil a ještě víc. Stejně jako Kotor přišel s věcma, které dosud v RPG žánru. ME2 byla první hra, která umožnila převod tvých savů z prvního dílu. To jen abych odpověděl na tvůj dotaz :) Co se vedení dialogů týče. Je jasné, že Geralt, jako neutrální osoba bude v rozhovorech více či méně neutrální nakonec je to Grey Wolf ne? :D. V podstatě jsou tu dva odstíny šedé, což je fajn. Na druhou stranu nemáš v rozhovorech velkou svobodu. Máš v dostatě na výběr ze dvou možností+ tu je značná míra auto-dialogu. To jest stav, kdy postava (konkrétně Geralt) mluví dlouho bez zásahu hráče na průběh dialogu. Jsou tu i dialogy, kdy se objeví možnost díky znamením manipulovat s lidskou myslí nebo zastrašovat těchto zde ale není mnoho.
@AlieN (23.01.2015 17:07): Neřekl bych snazší, spíš realističtější a tak nějak dynamičtější = rychlejší. Nějaké pižlání hápéček neexistuje.
@Say (23.01.2015 16:47): Ok, zvyk z jiných her. Z toho textu nejde poznat prakticky nic, ale jestli je to s ním opravdu snazší a rychlejší, tak výborně.
@AlieN (23.01.2015 15:09): Prosím tě. Nic nepředpokládej a pročti se, co to dělá. Ušetříš čas nám i sobě ;)
@Matthew.J (23.01.2015 15:43): Na základě toho že mody upravující soubojový systém obvykle stojí na tom udělat souboje nějakým způsobem obtížnější. Já naopak chci souboji ve hře zabít času co nejmíň, protože je jich otravně moc.
Pokud u FCR tomu tak není, tak super.
Pokud u FCR tomu tak není, tak super.
@AlieN (23.01.2015 15:09): Přepokládáš? Na základě čeho?
http://www.eurogamer.net/forum/thread/253228
https://www.youtube.com/watch?v=oeGeF5eqhXc
http://www.eurogamer.net/forum/thread/253228
https://www.youtube.com/watch?v=oeGeF5eqhXc
@Say (23.01.2015 13:50): Tohle předpokládám čas trávený u soubojů protahuje, místo aby ho zkrátil, tedy pravý opak toho co hledám...
Není něco na zredukování počtu nepřátel?
Není něco na zredukování počtu nepřátel?
@AlieN (23.01.2015 12:54): FCR?
Jsou na hru nějaké použitelné mody?
@Hrdlodus (09.01.2015 13:37): 90% knížek jde najít, jestli si dobře pamatuji.
@Say (09.01.2015 12:39): Zpočátku je orénů málo. Až později již dostatek.
Knížky nejsou levné a je jich hodně.
Knížky nejsou levné a je jich hodně.
@Hrdlodus (09.01.2015 12:32): A cos pak s těmi orény dělal? Chodils za bordelmamá ve Wyzimě?=D Já jen, že kromě brnění tam snad není nic, za co by se dalo orény nějak slušně utratit.
@Red (09.01.2015 11:49): Já prodával bylinky a vše to smetí ze zabitých monster, abych získal trochu orénů.
Nejlepší přivýdělek byly pěstní zápasy
Nejlepší přivýdělek byly pěstní zápasy
@Hrdlodus (09.01.2015 00:46): Jo po jednom u opasku a jako jediný cenný artikl na prodej.