Já mám teda zatím E75 s kanónem z KTčka a je to asi jeden z nejhorších tanků, když nemám top dělo. :D
Diskuze
VK45A se hraje vic jako medko a v randomu mi sedne vic, ale na CW atp akce si beru KT (slabsi manevrovatelnost, ale spolehlivejsi armor a kanon)
VK45B pokud ma ohlidane flanky tak je pro vetsinu tanku neprekonatelna prekazka. Pokud nema, je obvykle rychle mrtvy.
E75 je mnohem univerzalnejsi, ale ten kanon je neskutecna trollba a casto koncim bitvy s docela trapnym damage protoze to vsecko proste lita nekam do pice...
VK45B pokud ma ohlidane flanky tak je pro vetsinu tanku neprekonatelna prekazka. Pokud nema, je obvykle rychle mrtvy.
E75 je mnohem univerzalnejsi, ale ten kanon je neskutecna trollba a casto koncim bitvy s docela trapnym damage protoze to vsecko proste lita nekam do pice...
Já měl radši Porno Tigra, než klasickýho. Tiger 2 vs VK, asi o kousek lepší T2, ale ani VeKa nebyla zlá. Co se týče E75 a VKB, tak VKB i po tom buffu armoru zabijí ta jeho nepohyblivost. Ale když se podaří, tak oddingá všechno.
@PoetaBezRymu (31.01.2015 19:46): Ano, klasickej Tiger a celá jeho lajna je lepší (i když někteří nejspíš nesouhlasí). E-75 je jeden z nejlepších tanků ve hře, takže si na něj aspoň najedeš, pokud zatím nemáš cíle na vyšších tierech, Tiger 2 je super tank na svým tieru..
OTÁZKA: Tiger I - Ano/Ne?
- Hraju s Tigrem (P), který mám pancíř, který je ale stejně k ničemu, protože většina tanků stejně ví kam střílet a + je pomalejší v pohybu, stejně jako ve střelbě - oproti Tigru I, který toho zase méně odrazí, ale když s tím člověk počítá, může si to víc hlídat.
- Nechci hrát za Ferdinanda, protože mě těžký stíhači nebaví, ale zase bych raději Tigera II, než to VKáčko, které následuje po Tigerovi (P) - VKáčko mi připadá slabší a nudilo by mě.
Jsou mé myšlenky a premisy správné?
- Hraju s Tigrem (P), který mám pancíř, který je ale stejně k ničemu, protože většina tanků stejně ví kam střílet a + je pomalejší v pohybu, stejně jako ve střelbě - oproti Tigru I, který toho zase méně odrazí, ale když s tím člověk počítá, může si to víc hlídat.
- Nechci hrát za Ferdinanda, protože mě těžký stíhači nebaví, ale zase bych raději Tigera II, než to VKáčko, které následuje po Tigerovi (P) - VKáčko mi připadá slabší a nudilo by mě.
Jsou mé myšlenky a premisy správné?
Aha já myslel že to tak je jen když stojíš, jsem přečetl špatně, tak ale stejně nejde na shermana namontovat takže je to jedno. :D
Nikdo neříká, že každou bitvu máme polomrtvou posádku. Ale prakticky v každé druhé bitvě jsou artyny, a to často víc než jedna. Pravděpodobnost, že tě zasáhne, i přes snahy schovávat se, je dosti vysoká. Nikdy se nedá dokonale ukrýt. A v mém případě vždycky zásah artynou, ale často i jen jiným tankem, znamenalo zranění či usmrcení jednoho člena posádky. Protistřepinovku jsem tedy namontoval spíše ze zoufalství, ale kupodivu to přineslo výrazné zlepšení. Tak proč si ji tam nenechat, že?
Na T-54 mám kanón s tou větší průrazností, který se mi v bitvě nejvíc osvědčil. Jeho nevýhodou jsou ale horší parametry. Mimo jiné právě i delší doměřování. Tak jsem tam hodil vylepšený pohon děla a ejhle, je to snesitelnější. Mohl bych si tam sice dát ten druhý kanón, ale s ním jsem měl často problém něco prostřelit. Tak jsem nakonec zůstal u toho prvního.
Nabiják je věc, o které jsem často přemýšlel. Dokonce ho mám i ve skladu koupenej. Jenže při mém stylu hraní jeho užitečnost zas tolik neocením. Ten rozdíl v rychlosti nabíjení není zas tak výrazný, a jestli zůstanu schovaný v úkrytu o půl vteřiny dýl, to už mi fakt přijde jedno. Ne nekempím, ale ani nejsem jeden z těch, co se hned ženou dopředu. Držím se spíše pozadu a na nepřítele střílím z větších vzdáleností. Tento styl boje mi asi vyhovuje nejvíc a často pak mám i nejvyšší nastřílený dmg z celého týmu.
Jak říkám, výběr vybavení nikde není nadefinován. Každý by si měl vybrat to, co mu nejvíce vyhovuje a přijde mu v bitvě užitečné. Já postupně zkouším jednotlivé věci, ale zatím se mi opravdu nejvíc osvědčila současná kombinace. Vertikalní stabilizátor je sice taky fajn, ale zas tak často se mi nestává, že bych musel střílet za jízdy. A když ano, tak už jsem většinou dost blízko na to, abych se trefil i bez něj :-)
Ty stíhače určitě zkusím. Mám to v plánu, hlavně kvůli misím. Ale momentálně je nedostatek zkušeností a začínat někde na nižších třídách se mi fakt nechce. Takže si ještě počkám a pak se uvidí. Před pár dny jsem investoval do artyny, tak se teď učím s ní. Není to špatný, ale je to úplně jiná hra, která mě zase tak moc nebaví...
Na T-54 mám kanón s tou větší průrazností, který se mi v bitvě nejvíc osvědčil. Jeho nevýhodou jsou ale horší parametry. Mimo jiné právě i delší doměřování. Tak jsem tam hodil vylepšený pohon děla a ejhle, je to snesitelnější. Mohl bych si tam sice dát ten druhý kanón, ale s ním jsem měl často problém něco prostřelit. Tak jsem nakonec zůstal u toho prvního.
Nabiják je věc, o které jsem často přemýšlel. Dokonce ho mám i ve skladu koupenej. Jenže při mém stylu hraní jeho užitečnost zas tolik neocením. Ten rozdíl v rychlosti nabíjení není zas tak výrazný, a jestli zůstanu schovaný v úkrytu o půl vteřiny dýl, to už mi fakt přijde jedno. Ne nekempím, ale ani nejsem jeden z těch, co se hned ženou dopředu. Držím se spíše pozadu a na nepřítele střílím z větších vzdáleností. Tento styl boje mi asi vyhovuje nejvíc a často pak mám i nejvyšší nastřílený dmg z celého týmu.
Jak říkám, výběr vybavení nikde není nadefinován. Každý by si měl vybrat to, co mu nejvíce vyhovuje a přijde mu v bitvě užitečné. Já postupně zkouším jednotlivé věci, ale zatím se mi opravdu nejvíc osvědčila současná kombinace. Vertikalní stabilizátor je sice taky fajn, ale zas tak často se mi nestává, že bych musel střílet za jízdy. A když ano, tak už jsem většinou dost blízko na to, abych se trefil i bez něj :-)
Ty stíhače určitě zkusím. Mám to v plánu, hlavně kvůli misím. Ale momentálně je nedostatek zkušeností a začínat někde na nižších třídách se mi fakt nechce. Takže si ještě počkám a pak se uvidí. Před pár dny jsem investoval do artyny, tak se teď učím s ní. Není to špatný, ale je to úplně jiná hra, která mě zase tak moc nebaví...
@Gordon (31.01.2015 11:22): Aspoň si o tom vybavení něco přečti. Víš proč se vozí stabík (pokud jde namontovat)? Protože změnšuje velikost kruhu ZA POHYBU a při otáčení věží. Nevím kde jsi přišel na to, že funguje jen když stojí. Pohon funguje když stojíš a dává se na tanky, které dlouho zaměřují (aiming time 3+ sec).
A opravdu nevím jak hrajete, když máte co bitvu pochcípanou celou posádku. Nebyly by nějaké replaye?
A opravdu nevím jak hrajete, když máte co bitvu pochcípanou celou posádku. Nebyly by nějaké replaye?
@Najlvin (31.01.2015 11:06): Souhlas, já si shermíka jezdím pro zábavu protože premiáky nevedu, tu vložku tam mam kvůli tomu že mi v každé bitvě umřel střelec nebo nabíječ nebo řidič a pak je hodně depresivní se snažit něco dokázat (jednou mi dokonce pochcípali ůplně všichni až na velitele, to bylo peklíčko to ovládat) a s tou vložkou se mi nestavá tak často že kvůli týhle situaci která je v 1/2 bitev chcípnu. Ten pohon děla je pro ténhle tank mnohem lepší protože se hodně pohybuji a vertikální funguje jen když tank stojí a nabiják je snad zamozřejmost a výhoda v bitvě, koneckonců je to jenom pětkovej tank a né desítka.
Zbytek doplňuji schopnostmi posádky: ostříží zrak, prostorová představivost, klidná jízdá atd.
Zbytek doplňuji schopnostmi posádky: ostříží zrak, prostorová představivost, klidná jízdá atd.
@Najlvin (31.01.2015 11:06): Ale chápeš, že pokud stojíš na místě, tak pohon děla nepotřebuješ, jelikož tank ti doměřuje kolem 2 sekund, ale přebíjí zhruba 6? Pohon děla je dobrej pro tanky a) s obřím aiming timem (ruský heavyny, který nemůžou nainstalovat stabík - IS, ruský TDčka od 6. tieru, nejspíš frantíci to hodně využijou) nebo b) tanky, který přebíjí rychleji než doměřujou (některý autoloadery, tanky s 57mm dělem - T34, M7, Crusader).
Pokud je tvůj styl hry, že kempíš a snipíš tanky, zamyslel bych se nad rozjetím TDček (zvlášť ruských), který jsou na toto stavěný, páč kempit s T-54 je jen mrháním místa v týmu, nehledě na to, že to dělo není na takovej styl boje stavěný.
Pokud je tvůj styl hry, že kempíš a snipíš tanky, zamyslel bych se nad rozjetím TDček (zvlášť ruských), který jsou na toto stavěný, páč kempit s T-54 je jen mrháním místa v týmu, nehledě na to, že to dělo není na takovej styl boje stavěný.
Jako - artyna tě může trefit vždycky. A na to já jsem raději dopředu připravenej. Nemluvě o tom, že mi posádka umírala kdykoliv mě zasáhl jinej tank. Navíc můj styl hraní se střeďákem je trochu jinej, než by se asi očekávalo. A k tomu mi zkrátka víc vyhovuje vybavení, které tam mám. Vertikální stabilizátor jsem zkoušel taky, ale popravdě mě o své užitečnosti moc nepřesvědčil. Určité věci kompenzuji schopnostmi posádky, ale to rychlejší zaměřování díky vylepšenému pohonu děla mi zkrátka přišlo v boji daleko efektivnější. Takže, ono taky záleží na tom, kdo jak s čím hraje. Nikde není dáno, že tenhle tank musí mít tohle a tamten zase tamto.
@Bursoft (31.01.2015 01:03): Ámen, nedá se než souhlasit.
@Thellwin (31.01.2015 00:09): Na nízkých tierech nelze montovat stabík, ale jinak souhlasím, taky jezdím kombinaci rammer+stab.+ventilace/optika, pak záleží na posádce, co z toho vybrat..
Jinak pro ostatní.. pokud máte medko a necháváte se ostřelovat od artyny, tak se nedivte, že máte polomrtvou posádku, ona má hra takto fungovat. Priorita v medku je se nenechat trefit (což popravdě není až tak těžký, kvůli rychlosti atd.). Protistřepinovka na medku je placebo, vyhozený kredity a ochuzení tanku o jiný důležitější vlastnosti..
Stejně jako pohon děla je u tanku, kterej zaměřuje 2,1 sekundy, docela overkill, protože funguje jenom když tank stojí na místě, zatímco stabík zmenšuje rozhazování míření při jakýmkoliv pohybu (takže ve výsledku dělo doměřuje rychleji než s pohonem).
Jinak pro ostatní.. pokud máte medko a necháváte se ostřelovat od artyny, tak se nedivte, že máte polomrtvou posádku, ona má hra takto fungovat. Priorita v medku je se nenechat trefit (což popravdě není až tak těžký, kvůli rychlosti atd.). Protistřepinovka na medku je placebo, vyhozený kredity a ochuzení tanku o jiný důležitější vlastnosti..
Stejně jako pohon děla je u tanku, kterej zaměřuje 2,1 sekundy, docela overkill, protože funguje jenom když tank stojí na místě, zatímco stabík zmenšuje rozhazování míření při jakýmkoliv pohybu (takže ve výsledku dělo doměřuje rychleji než s pohonem).
Lol, to jsou věci. Protistřepinovka a pohon na medku. Já jezdím všechny X tier medka v kombinaci nabiják (nechápu, kdo ho tam nedá, ještě na úkor takový kraviny jako je Protistřepinovka), Stabík (další v podstatě nepostradatelná věc na medko) a optika. Akorát u třetí volby by se dalo diskutovat, jestli optika nebo ventilačka. Dřív jsem jezdil s venti, ale nedávno jsem to všechno přeházel na optiku.
Já mám na všech svých střeďácích taky protistřepinovou vložku, a musím jen potvrdit, že rozdíl jsem pocítil hned. Zejména pak u T-54, kde jsem měl bez protistřepinovky každou chvíli polomrtvou posádku. Pak ještě vylepšený pohon děla a skládanou optiku - tahle kombinace mi vyhovuje nejvíc a jsem na ni zvyklej. Těch skromných 5% zlepšení schopností, co bych milostivě dostal díky ventilaci, jsem si vždycky odpustil. No a pak lékárna, bedna s nářádím a hasičák, to je snad základ každého tanku. Bez toho bych do bitvy ani nevyjel :-)
@Gordon (30.01.2015 20:23): Úplně špatně. Protistřepinovka na medku je ti k ničemu a pokud si myslíš, že ti to chrání členy posádky, tak je to jen RNG a máš štěstí na zásahy. Lepší máš ventilaci, která ti zlepší staty uplně všeho. Nevozit repair kit je snad sebevražda, zvlášť když hraješ s houfnicí a musíš jezdit na střední nebo krátký vzdálenosti k nepříteli (co když ti rozbijou kanón nebo ammo rack, to je houfnice stále použitelná?) takže nářadí taky vyhoď (řekl bych vyhoď hasičák, ale je to blbost taky, páč sherman může chytnout z obou stran). Pokud si nevíš rady, co dávat na tanky za equip, můžeš mrknout na wot-wiki, ne vždycky jsou ty kombinace ideální, ale každopádně ti tam nikdo nebude radit dávat protistřepinovku na 5. tier medko :D Nebo se samozřejmě poptej zkušenějších hráčů tady nebo na ofi fórech..
edit. Jedíný správný použití protistřepinovky je jak píše Liuwil, na supertěžký a obrněný tanky, protože redukce splashe se počítá procentuálně podle pancíře. Pokud máš papírovej tank jako sherman, nemá se ti z čeho počítat redukce dmg (jakoby to btw. nebylo jedno, protože artyna na stejným tieru ti stejně dá overkill a sežere tě i s pásama)..
edit. Jedíný správný použití protistřepinovky je jak píše Liuwil, na supertěžký a obrněný tanky, protože redukce splashe se počítá procentuálně podle pancíře. Pokud máš papírovej tank jako sherman, nemá se ti z čeho počítat redukce dmg (jakoby to btw. nebylo jedno, protože artyna na stejným tieru ti stejně dá overkill a sežere tě i s pásama)..
Mam protistřepiunovku na M4 sherman kterej mam pro zábavu na trvalo, mam na něm ještě Nabiják a pohon děla a musím říct že se mi stává mnohem míň abych měl mrtvýho člena posádky, štvalo mě to především kvůli střelcovi protože pokud je raněn tak je ta houfnice nepoužitelná ani na blízko. Ještě tam mam velkou lékarnu, hasičák a bednu s nářadím protože snižují šanci na poškození/zranění.
Na obrněncích mi to přijde ale zbytečné.
Na obrněncích mi to přijde ale zbytečné.
@LIUWIL (30.01.2015 15:52): No tak na T29/T32 bych střepinovku nedával ani náhodou, vyhozené peníze.
@Gordon (30.01.2015 13:51): Zároveň to musí být nehorázná nuda (krom 6. tieru). Kdybych dneska rozjížděl arty (jakože až mi něco zase spadne na hlavu), jel bych francouzský..
Protistřepinovka se vyplatí jedině na tancích, které už samy o sobě mají pořádný pancíř (a tím myslím pancíř, ne úhlovaný papír). Typický příklad takového tanku je T29 nebo T32. Často na ty tanky míří artyna, protože hrajou v hulldown a zároveň jediný způsob jak je v hulldown bezpečně trefit s normálním tankem je HE.
Pokud tank pořádný pancíř nemá, účinek zlepšení pancíře oproti HE je samozřejmě k ničemu - protistřepinovka je účinná pouze pokud střela nepenetruje.
Pokud tank pořádný pancíř nemá, účinek zlepšení pancíře oproti HE je samozřejmě k ničemu - protistřepinovka je účinná pouze pokud střela nepenetruje.
@Bursoft (29.01.2015 21:06): Takže britské artyny mají největší uhel střelby? Skvělí, tak jsem se už rozhodl. :D
Skoro 9k dmg s T62. Škoda, že nás na konci zbylo tolik a nemohl jsem si tu T95 ukousat sám :(
http://wotreplays.com/site/1572707#murovanka-thellwinux-t-62a
http://wotreplays.com/site/1572707#murovanka-thellwinux-t-62a
Ač artyny nenávidím a řekl bych, že je to jeden z největších downsidů této hry, tak umím pochopit fokus arty-hráčů. Když jsem huntil Mko na Grillovi, moje priorita taky byli zelení a lepší hráči, páč takový hráč na 5. tieru (Grill je tier 5 tank) jsou schopní vyhrát celou bitvu. Jako stěžovat si s Tigerem P na to, že tě odstřelujou artyny je mimo, ten tank je pomalá mrdka, s obřím terčem na zádech v podobě papírovýho deklu nad motorem (obecně německý heavyny jsou hodně zaměřovaný, protože jsou to hranatý a pomalý tanky, popřípadě frantíci, což je jeden velkej kus papíru = velká šance na penetraci). Obrana v podobě protistřepinovky se vyplatí možná na vyšších tierech, na P-Tigrovi je to mrhání místem v equipu (obecně protistřepinovky neuznávám, páč buď tě artyna odstřeluje konstantně = je ti jedno, jestli máš protistřepinovku, páč dřív nebo pozděj tě ukouše do mrtva, nebo je zaměřená jinam = protistřepinovka je ti k ničemu). Jedinej counter na artynu je se schovávat pod velkýma překážkama a modlit se, aby to nebyla britská arty, která vidí uplně všude a po každým zásahu artynu řádně vyfuckovat v chatu, 1 člověk z 1000 se třeba zamyslí a začne hrát normální tanky :D
@Thellwin (29.01.2015 15:06): :D :D Tak to jsi přesně vystihl mě. TX bitva, já s osmičkovým cenťákem, oni 2 arty ... než mě zničili tak mi dali 10 zásahů plus nějaké ty vedle ... a to i když jsem byl asi minutu schovaný za horou :D
Heh, samozřejmě že funguje výběr podle typu tanku. Sice nevím, kdo by si záměrně vybíral zrovna Tiger P, ale například FR tanky (a obecně měkké tanky vůbec) jsou oblíbeným cílem. Potom jsou tu ještě XVMjebky, co tě budou fokusovat celou hru, protože jsi modrej a líp i přes to, že řídíš 8 tier tank v 10 tier bitvě a snažíš se hrát artysafe.
@PoetaBezRymu (29.01.2015 03:07): To mas len taky blby pocit ;-)
Nic takeho ako cieleny vyber protivnika podla typu tazkeho tanku nefunguje. Ciel sa pri delostrelbe vybera hlavne podla toho ci mas sancu ho vobec trafit. Teda v prvom rade nehybny ciel, nekryty prekazkou, terenom a podobne.
To ze si ta arty vzdy vyberie je problem tvojho zleho pohybu po mape, kedy si vzdy vyhodnejsi ciel ako ine spotnute tanky (nie preto ze mas TgerP ale osatne sa hybu/kryju).
Idealne bude ak si skusis za arty zahrat aby sa na to pozrel z "druhej strany" a pomohlo ti to sa pred nimi chranit. To ostatne plati pre kazdy druh tanku...
Proticrepinova vlozka rozhodne ano, na pomalych tankoch je to zaklad, usetri kopu znicenych modulov a zraneni posadky.
@Gordon (29.01.2015 10:22): Vsetky arty misie som urobil s francuzkou Lorr 155-51, pre mna idealny pomer rychlost presunu/uhol/dmg ;-)
Nic takeho ako cieleny vyber protivnika podla typu tazkeho tanku nefunguje. Ciel sa pri delostrelbe vybera hlavne podla toho ci mas sancu ho vobec trafit. Teda v prvom rade nehybny ciel, nekryty prekazkou, terenom a podobne.
To ze si ta arty vzdy vyberie je problem tvojho zleho pohybu po mape, kedy si vzdy vyhodnejsi ciel ako ine spotnute tanky (nie preto ze mas TgerP ale osatne sa hybu/kryju).
Idealne bude ak si skusis za arty zahrat aby sa na to pozrel z "druhej strany" a pomohlo ti to sa pred nimi chranit. To ostatne plati pre kazdy druh tanku...
Proticrepinova vlozka rozhodne ano, na pomalych tankoch je to zaklad, usetri kopu znicenych modulov a zraneni posadky.
@Gordon (29.01.2015 10:22): Vsetky arty misie som urobil s francuzkou Lorr 155-51, pre mna idealny pomer rychlost presunu/uhol/dmg ;-)
@Gordon (29.01.2015 07:49): Dodatek: A taky nezustávej dlouho stát.
Když už jsme u toho, jakou lajnu artyn by jste mi doporučili na ty mise? německou už mám ale chtěl bych ještě jednu.
Když už jsme u toho, jakou lajnu artyn by jste mi doporučili na ty mise? německou už mám ale chtěl bych ještě jednu.
@PoetaBezRymu (29.01.2015 03:07): Popřípadě se arty také řídí podle WNka ... jestli máš vysoké, tak se nediv :D
@PoetaBezRymu (29.01.2015 03:07): Když hraji za artyny taky se zaměřím občas rád na tigra nebo nějaké amx. Třeba oproti Iskům a T29 - 34 májí plechovější a hranatější pančíř slabej zezhora takže má artyna větší šanci ti nejen něco zníčit či vyřadit ale i poškodit. Před artynamá se schovává tím že vlezeš před nějakou překážku, třeba kopec, horu, budovu i sutiny ti pomůžou, jako kdybi ses schovával před bočním deštěm.
Když jedeš po poli nebo uprostřed průsmyku tak je jasné že tě můžou trefit a proto jezdi na okrajích nebo si naplánuj cestu tak aby si nebyl na ráně. V nejhorším případě můžeš použít spojence jako překážnu a být sviňa, ale to je pořád šance že trefí vás oba.
Když jedeš po poli nebo uprostřed průsmyku tak je jasné že tě můžou trefit a proto jezdi na okrajích nebo si naplánuj cestu tak aby si nebyl na ráně. V nejhorším případě můžeš použít spojence jako překážnu a být sviňa, ale to je pořád šance že trefí vás oba.
OTÁZKA: Proč pokaždé, když vyjedu s Tigrem (P) do bitvy, ve které má soupeř 2-3 artyny, tak se cíleně zaměřují jen a jen na mě a to i přesto, že v dané situaci je kolem mě třeba pět jiných tanků?
Jsem z toho celkem zoufalý. V bitvách, kde jsou artyny, tak kolikrát už ani nevyjíždím do bitvy a raději čekám u základny, což mě nebaví, ale bohužel mi nic jinýho nezbývá. Když vyjedu, soupeř mě naspotuje, v 80% případů můžu očekávat salvu artyn, skoro jako by na mě čekaly...
To je Tiger (P) pro artyny opravdu tak lákavý, nebo kde je ten chyták? A vyplatí se proti tomu třeba koupit ochranu proti střepinám?
Jsem z toho celkem zoufalý. V bitvách, kde jsou artyny, tak kolikrát už ani nevyjíždím do bitvy a raději čekám u základny, což mě nebaví, ale bohužel mi nic jinýho nezbývá. Když vyjedu, soupeř mě naspotuje, v 80% případů můžu očekávat salvu artyn, skoro jako by na mě čekaly...
To je Tiger (P) pro artyny opravdu tak lákavý, nebo kde je ten chyták? A vyplatí se proti tomu třeba koupit ochranu proti střepinám?
Zrovna si dělám zbroják, tak jsem takovej naladěnej na akční věci. Už se těším na AW, ale i GTA V. A abych pravdu řekl, oprášit svůj T1 Cunningham a trochu potrápit ostatní zelený/blunicumy bych bral.
To by mě docela zajímalo, ty jiné možnosti boje, můžeš to trochu rozvést? :)
ad Armored Warfare: Zasadní změnou oproti WoT je, že se zde objevují moderní vozidla a technika. Možnosti boje budou daleko za "Přijedu, vystřelím, zajedu do krytu". Dynamika bitev bude úplně někde jinde. Může to sice být přimo inspirováno wot, ale už třeba jenom existence naváděných střel, se kterými by mělo jít střílet za roh, dost mění postup bitvy. Pak samozřejmě capiny jako reaktivní pancíř, modulární pancíř, všemožné obranné systémy...
Zkrátka a dobře, neodepisoval bych to dřív než to vyjde.
Zkrátka a dobře, neodepisoval bych to dřív než to vyjde.
@Bursoft (26.01.2015 18:18): Ale prd... já ho chci utáhnout sám :D
@pipboy (25.01.2015 21:38): Je fajn v arcade, v ostatních módech podle ní můžeš nadměřovat kanón, což u takových simulator battles, kde nemáš ani markery nad nepřítelem, vypadá hrozně směšně a totálně to zabíjí myšlenku toho módu. Ani v realistic by to nemělo být, což je podle mě jedinej hratelnej mód ve WT..
@Gordon (26.01.2015 18:02): Protože HC simulátor by muselo ovládat většinou 4-5 lidí online.. S letadlem můžeš lítat sám..
@Gordon (26.01.2015 18:02): Protože HC simulátor by muselo ovládat většinou 4-5 lidí online.. S letadlem můžeš lítat sám..
Když se zamyslím tak jsem vlastně ani neviděl žádnej pořádnej tankovej simulátor, vždy jen arkáda (víceméně). Zatímco leteckých simulátorů je hafo.
Mne treba bavi mnohem víc tanky od war thunderu :)
@Bursoft (25.01.2015 13:21): co je spatne na killcamu? Co jsem zkousel prislo mi to jako fajn ficura.
@Marty McFly (25.01.2015 13:01): napada me leda RNDr. Gunar :D
ad Armored Warfare - mozna to zkusim, ale tim ze v tom neni WW2 technika to pri nejmensim v mych ocich drasticky ztraci na atraktivite.
ad WoT - hlavni zdroj frustrace jsou kazdopadne retardovani spoluhraci, specificky situace kdy jich ma nepritel znatelne min :D Vsechno ostatni je jinak de facto fer, i kdyz veci ke zlepseni je hodne, zadna z nich neni vylozene zdroj frustrace. (Teda pokud se nesnazi clovek plnit ty individualni mise, nebo nejake mise co vyzaduji killy - oboje dovede byt sileny zahul na nervy >_>)
ad WT:GF - proti WoTku tomu chybi prvky ktere by umoznovaly nejakou intuitivni spolupraci - ve WoTku mam celkem dobry prehled o tom kdo je kde, co se kde deje a muzu tudiz situaci podle toho ovlivnit. U WT:GF mam vzdycky pocit ze jsem v tom sam a co dela zbytek tymu pro me v zasade nehraje roli. A taky je tu teda sice uz o neco lepsi, ale celkove stale desny interface.
@Marty McFly (25.01.2015 13:01): napada me leda RNDr. Gunar :D
ad Armored Warfare - mozna to zkusim, ale tim ze v tom neni WW2 technika to pri nejmensim v mych ocich drasticky ztraci na atraktivite.
ad WoT - hlavni zdroj frustrace jsou kazdopadne retardovani spoluhraci, specificky situace kdy jich ma nepritel znatelne min :D Vsechno ostatni je jinak de facto fer, i kdyz veci ke zlepseni je hodne, zadna z nich neni vylozene zdroj frustrace. (Teda pokud se nesnazi clovek plnit ty individualni mise, nebo nejake mise co vyzaduji killy - oboje dovede byt sileny zahul na nervy >_>)
ad WT:GF - proti WoTku tomu chybi prvky ktere by umoznovaly nejakou intuitivni spolupraci - ve WoTku mam celkem dobry prehled o tom kdo je kde, co se kde deje a muzu tudiz situaci podle toho ovlivnit. U WT:GF mam vzdycky pocit ze jsem v tom sam a co dela zbytek tymu pro me v zasade nehraje roli. A taky je tu teda sice uz o neco lepsi, ale celkove stale desny interface.
Já WoT hraju asi jen půl roku, ale nadávat na něj nemůžu. Jo, párkrát jsem si musel dát pauzu. Občas se ani nevyhnu tomu, abych se sám sebe ptal, proč že to vlastně hraju. Nicméně ta hra mě stále baví a nemyslím si, že by mě jen tak bavit přestala, byť je to vlastně stále dokola to jedno a samé. Je to přesně ten typ hry, který jsem dlouho hledal. Něco, co si můžu pustit ve chvíli, kdy mám trochu času. Dát si pár několikaminutových bitev a odreagovat se. Člověk u toho nemusí moc přemýšlet, má to jednoduchá pravidla, ovládání, zkrátka nic složitého.
Jistě, hra to určitě není dokonalá. Ale zatím jsem nenarazil na nic, co by mě vyloženě štvalo. Že se člověku jednou daří a pak zase naopak, to není ani tak vada hry, jako spíše lidí, co s vámi hrají. Ale stejně na tom budou i jakékoliv jiné podobné hry. Holt, lidi si člověk nevybere a všude se najdou silnější a slabší hráči. Tak to prostě je. Navíc vyhrávat se pořád nedá. Nebylo by to ani fér vůči ostatním. Jen by to asi chtělo, aby byly ty týmy skládány zhruba na stejné úrovni. A ne že vás to hodí do hry s lidmi, kteří se nechají roztřílet 15:0. Oba soupeřící týmy by měly mít přibližně stejné schopnosti, to je fakt. Jenže to je možná právě onen kámen úrazu. Hra vytvoří jeden tým z průměrných hráčů a když do druhého týmu dá jednoho výrazně silnějšího hráče, dorovná zbytek naprostými amatéry, aby celková míra schopností týmů byla vyrovnaná. Kdo ví...
Jsem rád za to, kam jsem se dostal a čeho všeho dosáhl. Že se mi stále daří zlepšovat své statistiky. Člověk se musí pořád učit, jak vyzrát na silnější tanky atd, jinak to prostě nejde. Vůbec by mě proto nenapadlo zkoušet nějakou jinou hru. Myslím si, že všude je to dost podobné. Navíc mi přijde, že tady ve WoT se pořád něco děje. Přibývá nový obsah, vylepšují se různé vlastnosti hry, autoři se snaží hru oživovat všelijakými speciály a podobně. Jasně, chápu, že některé lidi naštve, když jejich milovanému tanku zhorší parametry. Ale pokud to má zlepšit rovnováhu sil ve hře, tak proč ne - pamatujte, je to stále jen hra, ne tankový simulátor. A navíc ta hra cílí na širokou veřejnosti, tedy i lidi, co třeba s hraním her nemají žádné zkušenosti. Nelze tedy asi očekávat, že by se z toho stalo něco víc, než je ta hra teď :-)
Jistě, hra to určitě není dokonalá. Ale zatím jsem nenarazil na nic, co by mě vyloženě štvalo. Že se člověku jednou daří a pak zase naopak, to není ani tak vada hry, jako spíše lidí, co s vámi hrají. Ale stejně na tom budou i jakékoliv jiné podobné hry. Holt, lidi si člověk nevybere a všude se najdou silnější a slabší hráči. Tak to prostě je. Navíc vyhrávat se pořád nedá. Nebylo by to ani fér vůči ostatním. Jen by to asi chtělo, aby byly ty týmy skládány zhruba na stejné úrovni. A ne že vás to hodí do hry s lidmi, kteří se nechají roztřílet 15:0. Oba soupeřící týmy by měly mít přibližně stejné schopnosti, to je fakt. Jenže to je možná právě onen kámen úrazu. Hra vytvoří jeden tým z průměrných hráčů a když do druhého týmu dá jednoho výrazně silnějšího hráče, dorovná zbytek naprostými amatéry, aby celková míra schopností týmů byla vyrovnaná. Kdo ví...
Jsem rád za to, kam jsem se dostal a čeho všeho dosáhl. Že se mi stále daří zlepšovat své statistiky. Člověk se musí pořád učit, jak vyzrát na silnější tanky atd, jinak to prostě nejde. Vůbec by mě proto nenapadlo zkoušet nějakou jinou hru. Myslím si, že všude je to dost podobné. Navíc mi přijde, že tady ve WoT se pořád něco děje. Přibývá nový obsah, vylepšují se různé vlastnosti hry, autoři se snaží hru oživovat všelijakými speciály a podobně. Jasně, chápu, že některé lidi naštve, když jejich milovanému tanku zhorší parametry. Ale pokud to má zlepšit rovnováhu sil ve hře, tak proč ne - pamatujte, je to stále jen hra, ne tankový simulátor. A navíc ta hra cílí na širokou veřejnosti, tedy i lidi, co třeba s hraním her nemají žádné zkušenosti. Nelze tedy asi očekávat, že by se z toho stalo něco víc, než je ta hra teď :-)
Prohry, špatní spoluhráči, mizející střely, artyny, OP medka, OP TDčka, OP hevyny, OP light tanky, OP artny, znerfovaný artyny, znerfovaný TDčka, malý mapy, koridorový mapy, otevřený mapy, Tiger I není král bojiště, mm+2, goldy, goldy za kredity, průběžé nerfovaní tanků, průběžné buffování tanků, nemožnost si obstarat Type 59, přílíš OP Type 59 pro jeho nemajitele, přílíš znerfovaný Type 59 pro jeho majitele, RNG +25 když někdo střílí po mě, RNG -25 když střílím já ... prostě všechno na co si lze stěžovat, každý si tam snad něco vybere :)
Co jsou vlastně hlavní zdroje frustrace z WoT?
Já hraju přes dva roky a za tu dobu jsem nějakou významější pauzu neměl a pořád mě to i po těch 25k bitvách baví. Dokonce jsem za celou tu dobu, co je k dispozici WT nenašel čas ani chuť to vyzkoušet, protože ten koncept mě tolik nezaujal.
No a té glorifikaci her jako WT a AW se musím jenom smát. Lidi jsou holt frustrovaný z WoT, tak vidí spásu v čemkoliv, co ukáže, že se tam bude jezdit s tankem :)
No a té glorifikaci her jako WT a AW se musím jenom smát. Lidi jsou holt frustrovaný z WoT, tak vidí spásu v čemkoliv, co ukáže, že se tam bude jezdit s tankem :)
Ano :D ani já si nemyslím, že to bude zázrak. A možná si to lidi ani ve skrytu duše nemyslí, ale stejně to zkusíme. A pak se některý vrátí a některý to odradí na delší čas od akčních online. Nebo nahradí cigára čokoládou?
No právě, ty drobný změny v mapách - já se je vždycky měsíc a půl učil, pak přišel novej patch a než jsem se přeučil, byly tu znova. Některý mapy byly držácí, ale jiný se měnili každej/každej druhej patch. Ano Pearl River, mluvím o tobě.
No právě, ty drobný změny v mapách - já se je vždycky měsíc a půl učil, pak přišel novej patch a než jsem se přeučil, byly tu znova. Některý mapy byly držácí, ale jiný se měnili každej/každej druhej patch. Ano Pearl River, mluvím o tobě.
@Marty McFly (25.01.2015 13:01): Já jsem si dával pár několikaměsíčních pauz, ono není do čeho naskakovat, je to furt stejný.. akorát je třeba se naučit změny na mapách, jinak je to furt stejná hra
ad. armored warfare - nemyslím si, že to bude nějakej zázrak, lidi to jak blázni začnou stahovat, až to vyjde, ale nakone se stejně vrátí k WoTku, zvlášť pokud bude AW v podstatě uplně to stejný (což naznačuje, že v základu bude, když pominu nějaký PVE fíčurky apod..). WoTko má hold největší výhodu - bylo první. O WT:GF se taky říkalo, jak to zabije WoTko a je to v podstatě totální propadák (arcade byly vždycky hrozně vtipný, ale co přidali ten "kill cam", tak to zabilo všechny tři herní módy).
ad. armored warfare - nemyslím si, že to bude nějakej zázrak, lidi to jak blázni začnou stahovat, až to vyjde, ale nakone se stejně vrátí k WoTku, zvlášť pokud bude AW v podstatě uplně to stejný (což naznačuje, že v základu bude, když pominu nějaký PVE fíčurky apod..). WoTko má hold největší výhodu - bylo první. O WT:GF se taky říkalo, jak to zabije WoTko a je to v podstatě totální propadák (arcade byly vždycky hrozně vtipný, ale co přidali ten "kill cam", tak to zabilo všechny tři herní módy).
Phdr Vrba, nebyl tady uživatel s podobným nickem? Mimochodem, situace kterou jsi popsal je kuriózní, ještě unikátnější by bylo, kdyby Stug (vrba) neprchal do keříku, ale ke břehu kde jsou vrby (jsou to vrby, ne? třeba na Live Oaks - kromě dubů na souši jsou tam také stromky u břehu a to by mohli bejt oni).
Liuwil - přesně mé myšlenky. S WoT jsem spálil mosty, na účtu furt mám nějakých nevyužitých 2000 goldů (co jsem si schovával na horší časy, připomíná mi to když v prosinci zjistím, že mám ještě 15 dní nevybrané dovolené :D), ale vracet se už nejde. Vyskočil jsem z rozjetého vlaku, musel bych hru znova stáhnout a instalovat, znova pořešit všechny mody, naučit se změny ve hře (za několik updatů), zvyknout si na ně, zas se dostat do hry.
No a než bych se dostal na úroveň na kterou jsem byl zvyklý, to 55% winrate, trpěl bych tím se to učit znova. Je to jak posilka - člověk musí chodit pravidelně, jak přestaneš na delší dobu, vracet se je o to těžší.
P.S - na Armored Warfare čekám též, jako většina lidí ve světě WoT a WT na to čekáme jako na zázrak.
Liuwil - přesně mé myšlenky. S WoT jsem spálil mosty, na účtu furt mám nějakých nevyužitých 2000 goldů (co jsem si schovával na horší časy, připomíná mi to když v prosinci zjistím, že mám ještě 15 dní nevybrané dovolené :D), ale vracet se už nejde. Vyskočil jsem z rozjetého vlaku, musel bych hru znova stáhnout a instalovat, znova pořešit všechny mody, naučit se změny ve hře (za několik updatů), zvyknout si na ně, zas se dostat do hry.
No a než bych se dostal na úroveň na kterou jsem byl zvyklý, to 55% winrate, trpěl bych tím se to učit znova. Je to jak posilka - člověk musí chodit pravidelně, jak přestaneš na delší dobu, vracet se je o to těžší.
P.S - na Armored Warfare čekám též, jako většina lidí ve světě WoT a WT na to čekáme jako na zázrak.
@LIUWIL (24.01.2015 22:41): To si teda piš! :D Aktuálně stále šarvátkujeme :D
@themacs (24.01.2015 22:24): Na nějaký šarvátky se určitě stavím. U ničeho jiného se tak dobře nezasměju.
@LIUWIL (24.01.2015 21:37): No tak, už nám chybíš v klanu, to nám nemůžeš udělat. :D
@Marty McFly (23.01.2015 20:22): Jsme ve stejným klubu. Minulej rok jsem si začal "dávat přestávku." Když čtu co WG dělá s hrou, tak si říkám, že už to ani nebudu zapínat a počkám jak dopadne Armored Warfare, které, zdá se, má hodně dobrých nápadů.
@Marty McFly (23.01.2015 20:22): v podstate zavist. Ja nedavno na chvili spustil WT:GF a rikam si ze by to uz i snad stalo za prestup... kdyby to nekdo hral >_>
Anyways, dneska jsem s Grille vystrelil po keriku, do keryho vypadalo ze se chysta zalizt StuG, nez zmizel. Misto StuGu jsem ale naslepo 1shot killnul manika s nickem Vrba2. (coz je zajimave proto, ze muj wot nickname je phdr_vrba, pokud to nekdo nevi >_>)
Anyways, dneska jsem s Grille vystrelil po keriku, do keryho vypadalo ze se chysta zalizt StuG, nez zmizel. Misto StuGu jsem ale naslepo 1shot killnul manika s nickem Vrba2. (coz je zajimave proto, ze muj wot nickname je phdr_vrba, pokud to nekdo nevi >_>)