@Redfield (07.11.2015 22:44): kontrakty zas tak šablonovité nebyly, většinou měly prvek který je činil unikátním a byly (aspoň pro mne) zábavné. Otazníky jsem měl vypnuté, takže to že jsem občas při prozkoumávání a cestování narazil na ukrytý poklad či hnízdo monster mi nepřekáželo. Primární jsou ale v TW3 questy a sidequesty, kterých jsou stovky a prakticky všechny jsou kvalitní a dobře napsané. Což je u takto rozsáhlé hry unikum. Open world her jsem dohrál mnoho, ale jediná co se TW3 blíží je New Vegas.
A Inquisition se mi právě taky nelíbilo, přesně kvůli tomu checklistově fillerovému designu. Tak se trochu obávám aby si to Bioware nechtěli zopakovat. Ale snad ne, když i sám David Gaider chválil TW3 že to udělali lépe.
Ikdyž zas Andromedu dělá mám dojem jiné studio a ani nevím kdo to píše.
A Inquisition se mi právě taky nelíbilo, přesně kvůli tomu checklistově fillerovému designu. Tak se trochu obávám aby si to Bioware nechtěli zopakovat. Ale snad ne, když i sám David Gaider chválil TW3 že to udělali lépe.
Ikdyž zas Andromedu dělá mám dojem jiné studio a ani nevím kdo to píše.