Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Redfield (07.11.2015 22:44): kontrakty zas tak šablonovité nebyly, většinou měly prvek který je činil unikátním a byly (aspoň pro mne) zábavné. Otazníky jsem měl vypnuté, takže to že jsem občas při prozkoumávání a cestování narazil na ukrytý poklad či hnízdo monster mi nepřekáželo. Primární jsou ale v TW3 questy a sidequesty, kterých jsou stovky a prakticky všechny jsou kvalitní a dobře napsané. Což je u takto rozsáhlé hry unikum. Open world her jsem dohrál mnoho, ale jediná co se TW3 blíží je New Vegas.
A Inquisition se mi právě taky nelíbilo, přesně kvůli tomu checklistově fillerovému designu. Tak se trochu obávám aby si to Bioware nechtěli zopakovat. Ale snad ne, když i sám David Gaider chválil TW3 že to udělali lépe.
Ikdyž zas Andromedu dělá mám dojem jiné studio a ani nevím kdo to píše.
Přechod mezi planetama je pohoda, dyť GTAV je taky bez loadu (a je fuk jestli někam jedeš autem nebo letíš na planetu), ale vy se asi pozastavujete nad představou, že by se to vše dělo v reálném čase... může tam být stejná vychytávka jako u jedné tps, kde jste vyletěli z odstaviště , zvýšili rychlost, kolem vás mraky a pak šup, vesmír. Pak teda přišel load, ale šlo by to udělat podobně, stejně to bude nějak nalajnované.

Ale ty cutscény jsou asi reálnější.

@Redfield (07.11.2015 22:44): O Witcherovi každý básní, protože je to podle všeho hodně dobře napsané. Což je dneska prakticky zázrak.
@Paul (07.11.2015 22:16): Nevím, jestli se tuna šablonovitých kontraktů, pokladů, otazníčků a sem tam nějaký dobrý side quest dá považovat za příklad, ze kterého by se měli hned všichni učit. Ale rozhodně bych se nezlobil, kdyby to nedopadlo jako Inquisition.
@pajmič (07.11.2015 22:07): Tak tedy pokud open world tak doufám že se inspirovali u TW3 a všechen obsah bude mít vysokou kvalitu a nebude to jen tuna collectibles a checklistů. Koridorové Mass Effecty byly super protože tam filleru bylo poměrně málo, ikdyž se taky nějaký našel (ty prázdné mako planety, pak skenování, ugh). Ale tedy jak zní plynulý přechod mezi planetou a vesmírem cool, tak si to taky nedovedu představit, ledaže by to byla prostě cutscéna. Pochybuju že to bude jak No Mans Sky/Elite že by bylo možné přistát kdekoliv.
@pajmič (07.11.2015 22:07): no já bych to viděl spíš stylem, že při průchodu atmosférou bude loď absolutně neovladatelná, kolem bude záře, všechno se bude mlžit a během toho se to bude načítat ;)
@Paul (07.11.2015 21:54): Nu, již se ví, že se bude jednat o open world. Do jaké míry zatím není známo, ale pokud by se dalo věřit tomu "leaku" před E3, tak by přechod mezi povrchem planet a vesmírem měl být plynulý bez načítání (zní to až moc unreal na můj vkus) ale uvidíme.
Pěkný artworky, na první frostbajtovej ME jsem zvědav. Ví se jestli to chtěj dělat open world nebo koridor jako původní trilogie ?
Je to N7 DAY trailer, takže ta Shepardova vsuvka je jen asi taková symbolická. Mimochdem, nikde nebylo řečeno, že v nový hře nepadne o Shepym nebo událostech z trilogie zmínka. Je to pořád stejnej svět. Pouze jiná doba a místo.

@Paul (07.11.2015 17:32): Mě se trailer líbí. Nevidím na něm nic melodramatickýho. :)
@pajmič (07.11.2015 16:58): Zvláštní. Vzhledem k tomu, že Shepard byl vždy Bioware, EA a kdokoliv prezentován jako muž a je (bohužel?) jaksi známo, že ženské hrdinky tolik netáhnou, přijde mi zvláštní, že i přes to, jak dokola tvrdili, že se Shepardovým příběhem a galaxií první trilogie nový Mass Effect nebude mít nic společného, se najedou objeví hlasový záznam ,tohle všechno popírající? Nepovažuji to za pravděpodobné.
Zase jsem si po pár letech sjel celou trilogii, tentokrát i s nějakými DLC. Byl jsem na konci dojat k slzám. Ten Mass Effect je jako celek opravdu fantastickej. A těch husin... tahle trilogie je na to továrna.
@Wolverine (13.09.2015 11:11): OMG, o tomhle webu slyším prvně... Sice se prodává, taky jestli se prodá :) já bych to dal klidně i jen za korunu nebo za proplacené poštovné, jen je mi prostě líto ty placky a krabku vzít a vyhodit. zkusit to někde můžu. Třeba fakt někdo prahne po lapačích prachu jinak nevyužitelných.
Votazník: už je to nějakou dobu, tak si chci ověřit, že pokud mám krabicovou verzi hry (DVD krabičky pouze) a tu aktivovanou na Originu, je mi už krabička k ničemu a nemá smysl se jí bazarově zbavovat, protože nikdo ji stejně neaktivuje, což?
@Red (16.06.2015 17:07): Taky mi to přijde zbytečný, stačilo by hrát v naší galaxii, třeba o 20 let dřív. A vůbec by nemuselo jít o záchranu celý galaxie, stačilo by řešit pár místních problémů. Hrát za mimozemšťana by se mi taky líbilo, nejlépe za Elkora ;)
Já to vůbec nechápu tu motivaci dělat jinou galaxii nebo jiné období. Doufám že bude možné hrát za Hanara.
@HolyMeatball (16.06.2015 09:02): Má to být v jiné galaxii, nicméně chybí nám dost zásadní informace pro to, abychom byli schopni vše odůvodnit.
Četl jsem některé střípky informací, nicméně jestli se nepletu, nevíme proč se vůbec cestuje do jiné galaxie, ani co se odehrálo od ME3. Jestli si dobře pamatuju, má se to odehrávat několik století po ME3, což je fakt dlouhá doba na to, abychom mohli cokoliv odvozovat od trojky - musíme prostě počkat a uvidíme, s čím přijdou.
@HolyMeatball (16.06.2015 09:02): Jiné má být místo a čas. Základní lore se pochopitelně nemění. N7 je pořád hodnost námořnictva aliance.
Zde je trochu více infa...
Např. ten voják v traileru není hlavní protagonista.
Trailer byl vytvořen v enginu (podobně jako SW:Battlefront).
Makaji na tom všechna studia BW (Edmonton, Montreal, Austin) a datum vydaní skoro pět let po trojce... kluci jdou do plnejch..
Jak nejlíp zlikvidovat ty Banshee?Honím toho Garneaua a tady ty potvory mě pokaždé dostanou?
@CrazymanM (12.05.2015 12:04): Instaloval jsi předtím hru s DLC a teď je máš bez toho?
Případně bych určitě reinstalaci zkusil - je ale klíčové, aby instalace obsahovala DLC, která jsi měl při rozehrání pozice. Můžeš jich doinstalovat i další - hra je k tomu uzpůsobená, ale nemůžeš je odebírat, jinak pozice nefunguje.
Ahoj,mám dotaz.Importoval jsem si postavu z ME 2,chvilku hrál a teď,když chci pokračovat,tak mi to nenajde uložené pozice,přitom tam jsou zobrazené,píše mi to,že "Vybranou uloženou pozici nelze načíst.Chybí následující obsah ke stažení : Zestaw innych strojow 1.V dokumentech v savech to taky je,jen si to asi hra nenajde,má někdo podobnou zkušenost a může poradit?
@mazar1234 (20.04.2015 11:42): No jo no máš pravdu. Já si jen tak dětsky domýšlím co bych chtěl. Chtěl bych hambáč a oni jsou prostě specialistou na pizzu. Právě tak úspěšný univerzum jako ME by se krásně dalo rozšířit nejen do jiného typu RPG ale i třeba do jiných žánrů.
No, připadá mi to úplně blbé. To univerzum je zajímavé právě v té době ME. Radši bych kdyby žádné putování po vesmíru nebylo a víc se soustředilo na nějaký lokální problém do větší hloubky časově kolem událostí trilogie-
tož to chci vidět to vysvětlení jak se do andromedy dostanou rozumnou rychlostí. dají všechny urychlovače v galaxii do řady za sebe ne? :D
@MartinezZ (19.04.2015 20:25): Tak to špatně přeložili, jelikož galaxie Andromeda je od mléčné dráhy vzálená cca 2 500 000 světelných let. Tedy je celkem logický, že po trilogii to bude nějaký to desetiletí. Celý to odstěhování do jiný galaxie dává celkem smysl, protože nebudou muset řešit ty konce.
Z toho, co jsem někde odchytil já, se nejedná o časové stovky let, ale vzdálenostní stovky světelných let. Tedy daleko daleko od Sheparda a Reaperů. Někde, kde mají vlastní jiné starosti aniž by bylo řečeno, zda je to před/během nebo po Shepardovic trilogii.

Přijde mi to logičtější, protože nebudou muset řešit, který z těch tří/čtyř konců ME3 měl v tomhle jejich pokračování vlastně nastat.
Tak se nám na web dostalo dost infa o novém ME. A podle Shinobiho jsou 100% věrohodné

-Příběh se bude odehrávat několik desítek-stovek let (není upřesněno) po událostech z trilogie a to v galaxii nám nejbližší (Andromeda)

-Hráč by se měl ujmout role průzkumníka, který má za úkol najít nový domov pro lidskou civilizaci (opět není známo jestli se to týká i ostatních ras a z jakého důvodu Archa cestuje do jiné galaxie)

-K prozkoumání by tam mělo být okolo stovky slunečních soustav s planetami k prozkoumání (všechny jsou údajně v základu vygenerovány a posléze ručně dodělány level designéry) Jsou zde nové rasy " Remnant" a údájně ti "zlí" "Khet"

-7 companionů a návrat "Loyalty Missions"

-Naše loď údajně nese název "Tempest" který by měl být volně upravovatelný z nalezeného lootu. Stejně tak by loď měla být plně ovladatelná a průzkum galaxie ve stylu "open world" přechody mezi vesmírem a přistáváním na planetách (Mako) by měli být zcela plynulé bez jakýchkoliv nahrávacích obrazovek.

- Vozítko Mako též bude upravovatelné, jak vzhledově, tak funkčností.

-Na planetách pak budeme zakládat kolonie nebo dobývat "Alienské" nebo pirátské základny, což by mělo přinést bonusy v podobně odstranění "fog of war" a odemykání misí. (Opět by mě zajímalo, jak to bude fungovat v praxi)

-Nalézaní technologií nám umožní si např. vyrobit jetpack, speciální lasery pro vyhledávání nepřátel apod. Výbava/zbraně/schopnosti jak naše, tak vašich společníků upravovatelné.





[přesunuto z komentářů]

Prostě mass effect je a bude pro mě nejlepší sérií dílů co jsem kdy hrál
@Fatality (20.02.2015 10:32): Osobně se u většiny DLC neobtěžuju hodnotit. Justine jsem hrál kousek a vůbec mě to nebavilo (obecně po prvním dohrání Amnesia, leč mě to z větší části bavilo, jsem měl té hry už celkem dost a nechápal jsem, odkud se vzal ten nehorázny hype). U B2 jsem hrál všechny - a všechny k tomu přidávaly nějaký příběh. Nehledě na nové questy, herní mechaniky a obsah (vyšší maximální level, NewGame++ a podobně). Na rovinu řeknu, že Borderlands 2 bych už bez DLC dneska nehrál. Mafia měla trapné DLC - po ozkoušení už-ani-nevím-čí vendety jsem se žádným dalším DLC neobtěžoval.