Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já už chci vidět 2 v akci .. :D
Už minulý rok jsem očekával nějaký gameplay, ale vypadá to, že se ho nedočkáme ani ve 2015 .. :)
Jsem pekelně zvědavej na 2 .. :/
@Sinister (27.07.2015 18:53): Tady nejde o to, že se to dozvíš během té mise. Jde o to, že si to tady přečte potencionální hráč a pak si při při hraní jen povzdechne "jo tady je to cejchování no", podle mýho tyhle volby jsou jedny z největších kladů hry a je škoda dozvědět se to někde jinde než přímo ve hře. Ale je to můj názor a mě to je vlastně fuk, když mám dohráno, ale kdybych neměl štastnej bych z tebe nebyl :) (Je však pravda, že zajímavosti si čtu až když se hrou skončím)
@rikuhahl (27.07.2015 18:32): Není vůbec v ničem. Tedy alespoň já ten pocit nemám. Ostatně jde o první misi a v ní se příběhového spoileru jde dopustit jen těžko. A pokud máš namysli 'cejchování', tak to se ti zapíše do deníku prakticky okamžitě, jak vlezeš blíž k sídlu a vyslechneš hovor stráží. Navíc, musíš vědět konkrétně, oč jde, aby sis to dal dohromady.
@Lario (26.07.2015 22:54): jj, minimálně pád z výšky, utopení a sežrání hejnem krys. Není nad to, když se člověk piplá dvě hodiny s jednou misí a na konci má jednoho mrtvého :-)) Totéž se mi stalo v DX HR někde ke konci hry.

Občas bych na Steamu ocenil "přeškrtávání" Achievementů v momentě, kdy už nejdou splnit. Člověk by hned mohl začít zkoumat, kde se co pokazilo.
@Sinister (26.07.2015 12:54): A taky se omráčení můžou zabít pádem :)
To mi takhle jeden "uspaný" strážný sklouzl z vršku kočáru...
(Naštěstí jsem si toho všiml a nahrál starší pozici)
Tak po letech topení stráží a házení ospalců přes útes v Hitmanovi to nečekáš :D

...každopádně: Campbell bug. Řešení někdo?
(tzn., že u první inhumace se spustí bug, kdy se otevřou dveře samy od sebe přímo před Campbellem a tím strejdou, což okamžitě spustí 'I'll find you' tirádu)
Ha! Tak jsem zjistil, že spící nepřítel odhozený do vody umře. Kruci :D S tím jsem nepočítal. Naštěstí mě achievementy nikdy nezajímaly :D
Tak jsem to dohrál a musím říct, že to byla pořádná jízda :). Vyšel mi ten nejzlejší ze zlejch konců, Emily umřela a zabil jsem dokonce i převozníka Sammuela, protože na mě byl na konci drzej, ale byla to libovka.
"I don't know about you Corvo, but I've had a lovely time..."
A obecně ten konec byl krásně zpracovanej, takhle nějak si to u her představuju. Pak jsem to ještě reloadnul a dohrál to tak, aby Emily přežila, ale to už se mi tolik nelíbilo...
Hmm, tak jsem to teďka rozehrál, ale jelikož jsem spíš stealth-negativní, tak jedu docela rambo style...je ta hrá zábavná i tak? Nebo mám radši resetnout a fakt se o ten stealth pokusit? Jsem teprve v první misi.
D2 je spolu s KCD asi na vrcholu očekávaných her. Harvey snad nezklame. Je parádní že jsou dva protagonisté s vlastním skill setem, znamená to minimálně dvě dohrání.
Nu, jsem zvědav co si pro Emily Outsider přichystal.

A ta tropická kolonie vypadá čerstvě, narozdíl od toho smogového pseudoLondýna.

Těším se.
Mě přijde, že video je naprosto v duchu prvního podobného traileru na jedničku a jaká ten byl pecka, navodil atmosféru, lehce ukázal svět atd...

Transformující se místnosti byly asi jediná věc, která mi vadila. Hrdinka a prostředí mě osobně dělaj radost.
@Walome (15.06.2015 09:51): Mě to přijde docela normálním, takové momenty byly i v jedničcce, resp. že by takové video šlo sestříhat. Ani to není nijak zvlášť akční, bojuje se jen jednou...

A těžko navazovat na všechny možnosti story která se větví tak zásadním způsobem. Tady se příběhové pokračování a zachování obou konců přímo vylučuje.
@Tarhiel (15.06.2015 09:47): Přesně tak. By mě zajímalo, jestli se někdy dočkáme série, která bude skutečně respektovat počínání hráče v minulých dílech.

Podle mě je to taková úlitba feministickej nářkům v posledních letech, větší smysl to pro mě zatím nemá - ale jako těším se, to jo :) víc se těším ale na listopad a kompletní edici se všema dlc.
@Walome (15.06.2015 09:37): Ech, tomu rozumiem :) Mne tá schopnosť grapling hooku prišla OP (na takú veľkú vzdialenosť?).

Uvidíme, čo to bude zač. Ale kvitujem možnosť vybrať si, za koho chce človek hrať. I ked pre túto možnosť to znamená, že len jeden z koncov jednotky je kánon.

@Tarhiel (15.06.2015 09:32): Dyť je ten trailer hrozivej, děsně přehnanej. Faktem ale je, že i trailer na jedničku byl nesmyslně akční a hra byla super, no. Ale sem evidentně přidaj tyhle roboty a obří přetechnizovaný stavby atd... prostě se bojim, jako dycky :) já sem takovej vyděšenej.
Konečně dohráno, na steamu mám přes 28 hodin. Hra dohrána bez zabití, bez detekování, bez magie ... podobný přístup byl umne naposledy u deus ex human revolution. Ke hře- paráda, možnost vlastního postupu, více cest, více řešení, bez nutnosti zabíjet ...stráže hledající ztracené kamarády (díky tomu jsem dost často pouze infiltroval objekt aniž bych kohokoliv pacifikoval. Atmosféra skvělá. Teď už jenom dohrát DLC, první mise s Daudem zatím vypadá zajímavě.
@Garret (07.01.2015 23:26): Misia DLC je dlha ako jedna misia original kampane. Cize celkovo je jasne ze to zaberie podstatne menej casu pri rovnako dokladnom hrani.

Ak niekto povie ze "původní hru jsem hrál 18h ...... zbylých 18h mi tedy zbývá na ta příběhová DLC (+-1 hodina). " tak z toho vyplyva ze povodnu kampan absolutne nedokladne prechadzal, doslova speedrunoval.
@rikuhahl (07.01.2015 17:43): čas Steamu je většinou o třetinu větší, než si ve skutečnosti hrál, každopádně ačkoli jsem v původní hře strávil cca 15 hodin, tak DLC mi trvalo každé jestli 2-3 hodiny, tak přeháním. a to jsem kochař.
Hehe, ja som sa v Dishonored motal presne 33 hodín :) a kralovsky som sa bavil kazdu jednu minutu a keby tam neboli ako nepriatelia - pľuvajúce kapusty/zelí (tomu debilovi co to vymyslel by som prdol do ksichtu taku riadnu kapustovu) tak by som dal plny počet.
@Garret (07.01.2015 17:34): Budeš se divit, ale hra mi trvala celkem 38h (dle steamu), když odpočítám nějaký ty dvě hodiny na to dováděcí DLC, který stojí trochu mimo, tak mi vychází, že původní hru jsem hrál 18h (speciálně jsem se díval v době dohrání na steam a pak si dal pár dní pauzu), zbylých 18h mi tedy zbývá na ta příběhová DLC (+-1 hodina).

To víš, u her, který mě bavěj, prolézám každej kout, čtu knihy, hledám věcičky (zde třeba amulety a runy) a taky se snažím o achievementy. Hraní mi trvá déle, ale času nelituju, razím názor, že čím dýl hru hraju, tím levnější pak hra ve výsledku je ;)
@rikuhahl (07.01.2015 12:46): Presne tak obzvlaste to drhe pribehove dlc je podle me jeste lepsi jak prvni i nez puvodni hra. Chystam se napsat oslavny koment, ale ne a ne se k tomu dokopat. A absolutni vrchol je pro me posledni mise v druhem dlc a to po vsech strankach. Proste pecka. Nevahat a rozehrat a pak cekat na ohlaseni druheho dilu