Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Maximus (02.12.2015 17:14): Trefný komentář a máš pravdu s tou náhodností - podle Damiena Monniera bylo prostě moc složité udělat věci typu, že zabiješ člověka a vyčmuchá ji nějaká obluda atd. Prostě takové věci nevycházely. Ale tak nějaké náhodné potyčky mi moc nechybí a nic jiného stejně náhodně udělat nejde, tak co...
@Zoltan (02.12.2015 17:45): Přesně tak :) A kdo je, jako například já, odkojen československou televizí, nemá se slovenským textem nejmenší problém, proto směle do toho :) To byly časy, kdy byly zprávy a celkově pořady dvojjazyčnou směsicí.. (A navíc máte premiéra, za kterého se nemusíte stydět...)
@Maximus (02.12.2015 17:14): Oprav si chyby a bude to ok. :D Bouřkovú sezónu - Bouřkovou sezónu, moderní a zkažení Novigrad - moderní a zkažený Novigrad, lesy plné doupět bestií - lesy plné doupat bestií, náhodního - nahodné(ý)ho, mezi monstrami - mezi monstry, je excelentné - je excelentní, tak dlhej - tak dlouhej (tak dlouhý), všudepřítomé nahotinky, které opět potešili - které opět potěšily + párkrát ti tam chybí nebo přebývá háček (jěště - ještě, někteřé - některé,.. atd.

@Bodkin (01.12.2015 16:46): Spíš jsem nasraný, že jsem na oficiálním fóru nedržkoval, aby vylepšili linii s Divokým honem, protože kdyby se někdo přidal, myslím si, že by to udělali. Vždyť třeba takový Oxenfurt je ve hře vyloženě na přání komunity, takže proč by neudělali tohle. Ale pochybuju, že k tomu už měli dostatek podnětů, stejně jako třeba k linii s Dijkstrou, moc to nesleduju...
Tak podle Marcina Momota přinese další datadisk do hry řadu věcí, co si komunita přála. Tak jsem zvědavý.
Jop, pokud mě pamět nešálí, tak oběma vskutku prostě vadí to, když se s oběma Geralt vyspí. S kurvama a jinými děvčaty může navýsost ledabyle pelešit až do vysušení, o těch ostatních se to ani Triss and Yen nedoví. O sobě navzájem ale ano. I can dig that.
@Maximus (30.11.2015 21:06): no jasně že jo. když si tak pročítám fóra, vyjebalo to takhle s více lidmi. to se jim teda moc nepovedlo... nejdříve mě nasere zabugovaný quest s Radovidem a teď tohle.
Yen a Triss mě pozvali na pokoj... to je asi špatně, že? já si chtěl vybrat Triss, ale asi jsem něco někde podělal. kurva... ani se mi tam nechce.
@Bodkin (30.11.2015 16:09): řeší Geralt všechno jen sekáním ? Neřeší. Hraješ Geralta ? Hraješ.

Ale občas tam jsou zábavný násilný situace. Třeba když "shove Dijkstra aside" má za výsledek jeho sražení na zem a zlomení druhý nohy (tu první mu Geralt zlomil v knihách) :D
Tak mě napadá, jde se Witcherem jen tak prosekat? Žádné kecy a všechny potíže řešíš brutálním násilím? Můžeš všechny zabít?
@Paul (30.11.2015 15:19): To nepopírám, ale combatu jsou tam pořád tuny. Buď kecáš, nebo bojuješ nebo sleduješ červený fleky. To jsou 3 základní pilíře W3ky. Žádný Scénář jako #1 priorita. Programátoři taky psali questy a dialogy nebo co?

ed: Já netvrdím, že je špatný, jen mi v kontrastu s DS příjde takový nic moc, to je vše. Pořád lepší než u W2, kde je napadlo dát Parry jako skill, který si musíš nejdřív odemknout. To bylo pitomé.
Ale dyť ve W3 furt chodíš a něco zabijíš. Nějak mi uniká, že většina času je chození po lese a léčení zvířátek. Navíc má witcher 'jen jeden' druh mečů se kterýma něco umí, takže...
@účet smazán (30.11.2015 14:23): no nevím. Spíš si myslím, že kdyby měl Witcher stejný scope a zaměření jako Bloodborne a combat byl prioritou číslo 1, byl by dost pravděpodobně na podobné úrovni. Ale pravdu se asi nikdy nedozvíme.. naštěstí, protože pro CDP je priorita číslo 1 scénář a příběh a doufám ze to tak zůstane.
@účet smazán (30.11.2015 14:03): Určitě to má vliv, v takovýchto obrovských projektech všechno souvisí se vším a když má hra mnohem širší rozsah, je pochopitelné že v jedné oblasti nemusí být tak vymazlená jako hra co se zaměřuje jen na tu jedinou oblast.
Kurde.. už to nejde zeditovat.. :D

A samozřejmě to chápu. Proto to používám pro srovnání jen čistě soubojů. A i když preferuju víc BB tak uznávám že W3 je prostě GOTY. To prostě jen konstatuju mé dojmy.. :D
Soubojový systém se fakt nechytá na "from soft" hry. A když jsem teď hrál takové DLC do Bloodborne o nějaké pomalosti tam nemůže být ani řeč. Je to zběsilé ale pokud člověk uhne tak prostě uhne. Pokud sekne tak sekne. Jsou li kolem postavy dva, je schopen seknout tak, aby to zasáhlo oba a nemusí pro to dělat nic, než se jen řídit citem. A co se týká posledních bossů nebo hunterů v DLCčku tak to je setsakra rychlé. Vždyť se tam uhýbá i kulkám.. :D

Ale mohlo by být hůř, rozhodně jsou souboje v W3 zábavné, jen nejde spoléhat na skill hráče no.. Nejsou tak férové.

edit: každopádně díky knize co čtu jsem nahypovaný a mám chuť to rozjet znovu.. už hned teď nejlépe.. :D GOTY si to zaslouží a to, i když mám ve svém žebříčku Bloodborne výš.

Nejde neupřít kvality.
@Bodkin (28.11.2015 14:58): Keira sice dává zranění 1 ale v boji je přesto klíčová. Toho nepřítele to totiž vyhodí z míry a tak máš 2 volný zásahy. Jak mi přišly ty boje na začátku podobný jako ve dvojce tak když mi to vešlo do ruky tak musím uznat že to je promyšlené. Třeba úskoky jsem chytil do ruky tak v polovině - neztrácíš čas kotouly či protiútoky a můžeš rovnou masit. Samozřejmě jen proti těm co nemaj plošný útok.
@Bodkin (28.11.2015 14:58): Tak jasně, že je W3 v soubojích víc nepřesný než DS - on je totiž ten soubojový systém o hodně rychlejší. Při pomalosti DS se přesnosti nedivím, to bych se divil, kdyby to ještě bylo nepřesné...

A nepadá mi ta hra vůbec. Kdysi mi padala v nějaké verzi, už nevím v jaké, teda vlastně zamrzala, nepadala. Pak to ještě zlobilo, když jsem přetaktoval grafiku nebo procesor příliš vysoko - to byl dobrý indikátor, kam až můžu taktovat :-)
@Bodkin (28.11.2015 19:29): máš nový ovladače ? mě po vydání taky párkrát spadnul, ale pak vyšly nějaký drivery a dalších 160 hodin bylo bez crashů, datadisk taky nepadl ani jednou.

Fallout 4 mi za 84 hodin hraní spadl jednou, a to při kliknutí na Exit game :D docela nevídaná stabilita na bethesdí poměry.