Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@M.a.t.t. (01.02.2016 09:31): To já nerozporuju. Každej ať si rozhoduje jak chce, jestli jako Geralt nebo jako sám hráč, je mi to jedno (např. já se v případě Yennefer shodnu s Geraltem, takže ideál :))
Jenom jsem adresoval tu výmluvu na amnézii, která už ve trojce není relevantní.
@Paul (01.02.2016 01:07): To je predsa jedno, hráč by sa mal rozhodovať zásadne za seba a nie podľa toho, čo by robil Geralt. Pretože ten by si vybral Yennefer, ale tá tiež nemusí byť a ani nie je všetkým sympatická, nehovoriac o takzvanej neutralite, ktorá môže byť mnohým ukradnutá. Leviathan do toho síce stále pletie argument o nepochopení Geraltovej postavy, ale Wild Hunt nie je kniha, ale hra, do ktorej hráč čiastočne premieta sám seba. Čo je úplne v poriadku.
@orromis (31.01.2016 23:43): To mi vkládáš do pusy něco, co jsem nenapsal. Že někdo nechápe Geralta, neznamená, že je idiot. Ale za tím, co jsem napsal, si stojím. Triss není žena, co by muži s Geraltovou povahou imponovala a lákala ho jinak než na pár zásunů a jako kamarádka. Kdo to nechápe, nepochopil Geralta. Bohužel.

Ale tak jako je to jenom hra a neberu to nějak extra vážně. Takže nemá smysl se hádat.
Nakoniec som si síce vybral Yennefer, ale rozhodne som volil sám za seba a neriadil som sa heslom "What would Geralt do". Nakoniec, prečo by som aj mal. Je to hra, ktorá mi dáva na výber, vďaka amnézii Geralt začínal s čistým štítom.
co jsem tak četl reakce, tak všeobecně lidi, co nečetli knihy, volí Triss, protože Yenn je ve hře vykreslená dost bitchovitě. já si vybral Triss, ale nakonec to nějak nedopadlo :-)
Jedině Yennefer. Kdo volí Triss, nechápe Geralta a hraje za sebe, ne za Geralta. Ale tak ono je to pochopitelné u nečtenářů, ve hrách není Geralt až tak dobře a do hloubky popsaný jako v knihách. Respektive hry se zaměřují jen na Geraltovy silné stránky, jenomže v knihách má i slabiny a blbé povahové rysy.
Rozhodně Yennefer, zaprvý pokud člověk četl ságu, tak snad ani nejde volit jinak, zadruhý způsob, jakým Geralta uhnala Triss v předchozích hrách, byl celkem svinskej a zatřetí mi vztah s Yennefer přijde tak nějak poctivější, upřímnější a vyspělejší než s Triss.
@CrocoRay (31.01.2016 17:10): Jedině Yennefer, je to zajímavější postava a maj s Geraltem silnou historii a pouto.
Jinak ten týpek kterýho jsi prank calloval s Lambertem a Eskelem byl Hierarch Himmelfart, vůdce tý církve Věčnýho Ohně, když zrovna sral na záchodě :D
Pro kterou z čarodějek jste se rozhodovali nebo která vám přišla sympatičtější? Já bych teď volil asi Yen za ten její černý humor, její tvrdohlavost a vůdčí osobnost, i když v dialozích, když jsem mohl, tak jsem do ní též rýpal. Jinak pro Triss jsem plnil úlohy dříve, takže i ji jsem chtěl dostat. No ve výsledku mě ty mrchy spoutaly a začaly být vůči mně nějaké chladné no :-D Ale celkem mě pobavila ta pasáž kde se Lambert, Geralt a ještě ten jeden převlékli do Yenefeřiných šatů a a přes ten megaskop tam vyvolali nějakého úchyla, který hned začal zmatkovat, že se na něj chystají čarodějky :-D
@Socrates (31.01.2016 15:48): Jop, tak to rozhodně doporučuju. :) Hra si totiž na GOGu sama ani nestáhne ta free DLC a musíš je přes toho jejich klienta natahat do hry ručně. Je to takové dementní.
@Blackhand47 (30.01.2016 13:25): Tak já si myslím, že Geralt by Ciri rozsekal, to akorát v trojce je to postavené celé tak, aby to bylo za Ciri fakt jednoduché, aby ty její mise nefrustrovaly (i tak ale někoho otravují, třeba mě, hehe). Ale prostě jde o to, že ona je strašně jednoduchá postava.
@Tyrael (30.01.2016 13:08): Může, vždyť těch příběhů můžou vymyslet stovky. Ani to nemusí být nic tak dlouhého a na pokračování, ale klidně by mohli pořád sypat další a další kvalitní datadisky, které by byly na úrovni povídek (což je to nejlepší, čeho kdy Sapkowski dosáhl). Srdcím z kamene se to třeba docela daří...
Upřímně, Ciri prostě zdaleka není tak zajímavá postava s takovou složitou povahou jako Geralt, prostě bych za ni hrát nikdy nechtěl.
V nejakem rozhovoru (nebudu ho hledat) se kdosi z CD Projektu vyjadril, ze tohle neni posledni hra (RPG?) z toho sveta, ale ze si ted daji pauzu a budou pracovat na necem jinem.
@účet smazán (29.01.2016 16:02): bohužel s Geraltem do nemůže jít do nekonečna.....ale já bych docela ocenil další RPG, které by popisovalo konjukci sfér - první verze Zaklínačů, kteří jsou hodně nedostačující a mnohem drsnější svět, kde je to monstry přehlceno (úplně mě nadchla ta zmínka v knihách - města byla spíše opevněnými tvrzemi a karavana připomínala menší armádu... )
@Paul (29.01.2016 15:56): No já se tomu taky divil. Ale zamrzalo mi to prostě stylem, že se to třeba sekundu nehýbalo. Jakmile jsem STLM smazal, tak hned OK. Jinak taky jsem na desítkách, ale smooth mi to nejede, ale to je tím, že mám horší PC jak ty.

Jojo, a s tím, jak tou dobou budou bohatí, by ta hra mohla být fakt naprosto bez kompromisů. Snad to tak dopadne. Co čtu česká fóra, tak bez Geralta nechce pokračovat celkem dost lidí. Jak je to globálně, nevím. Sleduješ to? Tam se lidem celkem líbí, že by hráli třeba za Ciri, ne?
@účet smazán (29.01.2016 14:37): divný..mě hra se STLM běží plně stejně jako bez něj. V Novigradu jsem měl stuttering jak svin i ve vanille, na windows 7. Po upgradu na desítky naprosto smooth.
A jo, to bude na hovno. Osobně by mi nevadilo kdyby si to rozmysleli a za 5 let přichystali triumfální návrat bílého vlka.
@Paul (29.01.2016 14:32): Docela hezký, ale STLM mi třeba v Novigradu způsobuje šílený zasekávání.

No jo, už aby vyšlo Blood and Wine, už nemám co hrát. Představa, že to bude poslední Geralt, je celkem na hovno.
@účet smazán (26.01.2016 01:32): aha, to máš pravdu, ale nic zásadního to nebylo..jen byl inventář méně pohodlnej před EE.

@JohnCZ (26.01.2016 08:41): Hlavně když ten několikaminutovej loading byl u každýho interiéru, i malejch domků ve vesnicích..to mě ničilo. Ten patch byl balzám na duši :)
A k tý atmosféře - v podstatě souhlasím že TW1 má vlastní specifickej feeling, jinej než sequely. Dělá to kombinace hudby od Skorupy, enginu, art designu, vybraných lokací..když si na ní vzpomenu, mám chuť si to zas někdy zahrát. Jen prostě ikdyž mají sequely feeling/atmosféru a styl jiný, tak, pro mě osobně, o nic horší. Flotsam, Vergen, Velen, Skellige...
@Paul (26.01.2016 00:03): Několik minut? Fuu a já se rozčiloval někdy i nad těma 30 sekundama.

Jinak k té atmosféře. Mně osobně jednička taky připadá po stránce atmosféry jedinečná a ani trojka ji v jistém směru nedohnala. "Viním" za to jednak uchopení hry (komornější pojetí, žádný obří svět) a především použitý Aurora engine, který je prostě pocitově úplně jiný, než ten jejich REDengine. A dá se toho všimnout i u jiných starých her. Atmosféra u těchto her je prostě úplně odlišná, než u těch současných. Nejspíš proto, že zatímco moderní hry se snaží být po grafické stránce co nejvíce realistické (detailní textury, bohaté animace, tuna odlesků a moderní stínování), starší hry ještě neměly k dispozici tak vyspělé technologie grafiky a animace a tak se vývojáři více soustředili na stylizaci. Aspoň takový pocit z toho mám já jakožto laik.
@mazar1234 (25.01.2016 23:03): fakt nevím co si mám představit pod "dementny player-killing interface", ale zní to velmi děsivě, skoro jak nějaký boss

Ale normálně jsem tu prvotní verzi dohrál a na žádný gamebreaking bugy si nevzpomínám..jen ty loadingy drtily moje nervy. Když pak pár týdnů po vydání vyšel ten patch co je zkracoval...úžasnej rozdíl. Z několika minut na třicet sekund.
@Paul (25.01.2016 22:51): Ja som hral az prave Enhanced, ale co som cital vo FAQ/INFO tak povodna edition mala nejaky dementny player-killing interface a alchymiu + nejake bugy.... pripomenulko mi to Diablo 2 , ktore som hral tiez az rovno s datadiskom a FAQ/INFO malo podobne informacie.
@mazar1234 (25.01.2016 21:09): jedničku jsem hrál hned v den vydání a byla normálně hratelná, bugy nijak zásadní tam nebyly. Spíš hrozně vadily dlouhý loading times a blbej anglickej překlad, což bylo opraveno patchema a enhanced edicí (mimo jiné).
No teda co sa tyka tej "jednicky" tak predsa povodny Vanilla release bol priserne user-unfriendly a este aj zabugovany nie?
To az enhanced edition to urobila hratelnou hrou..... rovnako ako napr. Diablo 2 vydanim upgradov v datadisku.

Len tak baj-d-wej.
@kuler91 (25.01.2016 20:31): To je úplně normální, opakovat takhle rozsáhlou hru osm měsíců od vydání (prvního hraní) není zrovna ideální. Bohatě mi stačí DLC, znovu bych to asi nedal, rozhodně ne teď.
Jednička měla super atmosféru. Takovou, kterou ve hře člověk jen tak nenajde.
Dvojka měla grafiku, ale už začli problémy, které patche odstranovali.
A trojka měla barevný a rozlehlý svět, který mě zase krom hudby a určitých elementů tolik neoslovil. V podstatě víme někteří, jak to bylo. A ted po xxx patchi můžeme říct, že už je to skoro vše opravené :). V závěru odvedli perfektní práci :), ale to posoudím až časem.
Mě prostě ten dabing sednul v jedničce v češtině :), jako ve warcraftech.Já mám třeba rozečtenou první knihu zaklínače a v podstatě zatím čtu to, co bylo v seriálu krom vyjímek mě to zatím nějak nevzalo a to jsem za ně dal na aukru nechutnou cenu tenkrát.

Třeba přítelkyně, jak viděla 3 díl hned se do něj zamilovala, ale neviděla-nehrála předchozí díly :)



@účet smazán (25.01.2016 20:28): Já jsem se do ní hned zamiloval :). A místo rozehrané savu vždy začnu od nuly :D
@kuler91 (25.01.2016 20:31): jsi teda hodně divnej :)
Já to musel odinstalovat protože mě to furt lákalo spouštět a přitom to chci podruhé dát celé až s Krví a Vínem. Skoro každej den jsem si to na půl hoďku pustil a jen se tak procházel a kochal :)
Nedávno jsem se rozhodl, že si dám první opacko, ale přibližně po hodině hraní mě chuť úplně přešla a vypadá to, že si to téměř s jistotou znovu už nedám.
Přestávám i pomalu vyhlížet druhej datac, protože jsem zjistil, že jsem ještě stále presyceny witcherem a je tu celkem i šance, že se do druhého datace ani nepustim ☺ ... Má to někdo stejně a nebo jsem divnej ?
@M.a.t.t. (25.01.2016 19:49): No nemá, ale tak když se někdo ptá a vidím tu, že se tu lidem radí jedničku přeskočit, tak mi to prostě přijde jako strašná škoda. Jednička je podle mě hra, která člověka buď sere a po chvilce ji vypne, nebo ho sere, ale nevzdá to a propadne jí. Jasně, jsou i jiný možnosti, ale tohle je podle mě pro jedničku dost typický. Takže obejít ji obloukem silně nedoporučuju. A dál už fakt nemá smysl to řešit.
@účet smazán (25.01.2016 19:03): Zle si to pochopil, ale Paul ti to už hádam vysvetlil. Jasné, že prvý Witcher disponuje atmosférou, akú dvojka a trojka nemajú, ale opakovať to dookola v pravidelných intervaloch snáď ozaj nemá zmysel.