@mvp23 (06.03.2016 23:43): Jo, Max je klasa.
Diskuze
Já hrál prvního Maxe dost let po jeho vydání a byl naprosto spokojený. A to jsem byl z druhého dílu, který jsem hrál jako první dost namlsaný. To, co jsem od toho očekával se mi dostalo.
@Strady (28.02.2016 17:22): Co Ti na něm nesedlo? Mně přišel při prvním hraní atmosféricky i akčně téměř úchvatný.
První Max mi moc nesedl, musel jsem se hodně přemlouvat abych ho dohrál. Ještě, že byl dobře vyprávěný děj a k tomu skvělí dabing.
@John Mirra (21.02.2016 10:25): to jsi nečetl v recenzi, ale v preview, to si taky pamatuju. Ale teda myslím, že to psali o jedničce. Tak či tak ve hře jsem si ničeho takového nevšiml.
@mvp23 (21.02.2016 08:22): Kdysi jsem v nějaké recenzi četl, že ta obtížnost se ve dvojce taky upravuje automaticky v závislosti na tom, jak moc ne/jsi dobrý... takže jestli jsi netrefil ani vrata od stodoly, hra by měla být lehčí :D Ale nevím co je na tom pravdy.
Ktera je skoro to same, jako obtiznost normalni.
EDIT: vlastne me to prislo naprosto stejne ;)
EDIT: vlastne me to prislo naprosto stejne ;)
@Korbitch (20.02.2016 17:16): Dohrát na nejtěžší obtížnost.
@Milfhunter (20.02.2016 16:35): A toho se dá docílit jak, prosím?
Mám zato, že dva konce má dvojka kdy to Mona Sax v závěrečnym komixu přežije.
@John Mirra (19.02.2016 21:00): Ted jsem se chtel na to taky zeptat... Koukam jak puk!
@miCHALupka (komentář): Hra má dva konce?? :D
@Walome (07.01.2016 11:16): Neumírá, ale uprostřed questu o těch aktech musím odejít a uložení je před a po celém questu. Nebo se to automaticky sejvne, když nechci. Tyhle automaticky mě prostě štvou.
Mimochodem nemožnost si pojmenovat save je další hnůj, co k nám přišel z konzolí a dneska už si toho ani nevšimnem :( přitom u RPG mi to fakt dost vadí.
Nemožnost libovolně uložit obsahoval už v omezené míře Tron 2.0, protože vývojáři chtěli navnadit adrenalin při jedné jezdící pasáži, ale po několika pokusech to hráč měl v malíku a dal to bez problémů. Docela na nic je, když uložím ve špatnou chvíli, dojde většinou k menší prodlevě, uložím než nepřítel vyběhne, ale po načtení se objeví hned přede mnou. Takovéto pozice jsou občas nehratelné. U Trona se mi to loni jednou stalo, takže jsem musel kousek opakovat. Jinak Quick Save používám v podstatě neustále již od roku 2002. Dishonored jej měl, Far Cry 1 již není problém. Pohodička :) A Call of Duty 4 jen tak znovu hrát nehodlám.
@JohnCZ (07.01.2016 12:32): Ešteže sa v dark Souls nedajú vytvárať pomenované savegame :-D. To by bola hotová encyklopédia nadávok.
@HolyMeatball (07.01.2016 12:21): Jj ak je to možné setupovať, nikdy nedávam QS/QL vedľa seba, príšerne debilný nápad hardcodnúť to bez možnosti zmeny.
Odkedy som raz v System Shocku 2 nešťastne stlačil QS klávesu ale časťou prstu som zároveň (resp. s pár stotinovým oneskorením) stlačil QL, výsledok bol corrupted savegame, lebo on akoby začal zapisovať lenže hneď to začal loadovať a evidentne nedokončil celý zápis. Vtedy som prišiel o dobré 2 hodiny hrania.
@HolyMeatball (07.01.2016 12:21): Jj ak je to možné setupovať, nikdy nedávam QS/QL vedľa seba, príšerne debilný nápad hardcodnúť to bez možnosti zmeny.
Odkedy som raz v System Shocku 2 nešťastne stlačil QS klávesu ale časťou prstu som zároveň (resp. s pár stotinovým oneskorením) stlačil QL, výsledok bol corrupted savegame, lebo on akoby začal zapisovať lenže hneď to začal loadovať a evidentne nedokončil celý zápis. Vtedy som prišiel o dobré 2 hodiny hrania.
@JohnCZ (07.01.2016 12:32): přesně tak, u Commandos byly savy tipu "kurva, doprdele, seremeto" atp.
@mazar1234 (07.01.2016 11:23): chápu :)
@HolyMeatball (07.01.2016 12:21): Třeba v Deus ex si nemůžeš uložit hru když s tebou někdo mluví přes infolink. Což je teda spíš tech záležitost než záměr. Taková perlička :)
@mazar1234 (07.01.2016 11:23): chápu :)
@HolyMeatball (07.01.2016 12:21): Třeba v Deus ex si nemůžeš uložit hru když s tebou někdo mluví přes infolink. Což je teda spíš tech záležitost než záměr. Taková perlička :)
A co teprv sejvy, které sis mohl sám pojmenovat. Ty moje se většinou skládaly ze samých nadávek. :)
Quicksavy jako takovy jsou jedna vec, ale hernajs, opravdu mi chybi ty casy, kdy si clovek mohl hru ulozit absolutne kdykoliv, bez ohledu na to, jestli zrovna s nekym bojoval, jestli zrovna padal ke sve smrti, etc. Kdyz u takove hry byly hardcoded zkratky na qs a ql F5 a F6, a clovek nejednou dal misto quickloadu quicksave....to byl teprva adrenalin! Jeden nevinny preklik, a pokud si clovek nedelal vicero pozic, tak si mohl celou hru posrat. :')
@Walome (07.01.2016 11:16): Včera som hral Underrail a po veľmi ťažkom boji s mutantami a muto-psami som si hneď neuložil quicksave. Hlúpo som klikol na lootnutie jednej mŕtvoly, načo postava urobila niekoľko krokov dopredu k mŕtvole ale tým sa odkryla aj začiernená mapa smerom ďalej, kde som aktivoval Mutanta ktorý so mnou urobil veľmi krátky proces. Mal si počuť tie nadávky.
Tak som si ten veľmi ťažký boj musel pekne krásne zopakovať.
Osobne mám ale radšej QS ako checkpointy, pokiaľ nie sú vyslovene každých 5 sekúnd vtedy je to jedno, ale spravidla je v drvivej väčšine checkpointoviek minimálne niekoľko miest v hre kde sú rozmiestnené úplne dementne čo strašne neznášam.
Tak som si ten veľmi ťažký boj musel pekne krásne zopakovať.
Osobne mám ale radšej QS ako checkpointy, pokiaľ nie sú vyslovene každých 5 sekúnd vtedy je to jedno, ale spravidla je v drvivej väčšine checkpointoviek minimálne niekoľko miest v hre kde sú rozmiestnené úplne dementne čo strašne neznášam.
@MartinezZ (07.01.2016 11:13): fakt? dyť dneska se to ukládá na každým kroku, navíc se ve hrách už skoro neumírá :D
@Walome (07.01.2016 10:55): Já na ně u dnešních her myslím furt a furt je nenacházím. Za to nacházím automatické ukládání ve chvíli, kdy ho už nepotřebuji a nebo není nijak dostupné :) QS je základ.
@Walome (07.01.2016 10:55): Jo takhle. No já, pokud ve hře je, tak quicksave používám také až nepřiměřeně často, ale u novějších her to začíná být čím dál vzácnější jev. Naposledy si na něj vzpomínám u Deus Ex: The Fall a pak už zase dlouho ne.
@Chuck (07.01.2016 10:51): Já nemám nic, tady jde o to, že si na to musíš vzpomenout, což u dnešních her nemusíš. Já u Deus Ex quicksavoval jako blázen.
edit: ale teda některé hry jsem hrál bez nich (Stalker, CoD jedna, Far Cry 2) a dodneška si ten zážitek pamatuju :) no a vlastně i první FC, ale tam to byla pruda :D
edit: ale teda některé hry jsem hrál bez nich (Stalker, CoD jedna, Far Cry 2) a dodneška si ten zážitek pamatuju :) no a vlastně i první FC, ale tam to byla pruda :D
Co máte všichni proti quicksavům? Že je to menší adrenalin? Některé hry, např. Death to Spies, by bez něj byly nehratelné.
@HolyMeatball (06.01.2016 22:20): ááá, quicksavy :) já teď hrál Deus Ex, takže mám natrénováno. Já na Maxe často vzpomínám.
Včil to po hernajs dlouhých letech zase hraju. Dokud se mentálně nevrátím do těch dob, kde bylo třeba myslet si na manuální ukládání, tak se asi moc daleko nedostanu.
Jinak nostalgie jako bizon, avšak i bez ní stále velmi dobře hratelné a zábavné.
Jinak nostalgie jako bizon, avšak i bez ní stále velmi dobře hratelné a zábavné.
@SilentWolf (26.10.2015 13:54): Poslední lineární akční hry s vybroušenýma hláškama které jsem hrál jsou Call of Juarez: Gunslinger a Wolfenstein: The New Order
@Maximus (komentář): Ty hlášky jsou geniální. Dnes mi podobné hry chybí. Moudrost v každé větě.. :D
Hmm, dostal som chuť si znova zahrať Maxa Payna a hlavne moju obľúbenú dvojku.
Tak vzhledem k tomu, že hra je střílečka neměla by tu být spíš debata o sekané než o knedlících?
Ale jinak díky za chválu.
Ale jinak díky za chválu.
@mvp23 (15.04.2015 13:11): No to teda :)
Jak vidno, mam se jeste co ucit...
@mvp23 (15.04.2015 03:33): Bo jedny jsou bramborove a druhe houskove.
@mvp23 (15.04.2015 03:33): Protože jedny jsou chlupaté a druhé klasické z obchodu, pěnové.
@Kunick (14.04.2015 18:02): Ta profilovka je opravdu luxusni! Jen nechapu, proc ty knedliky nalevo jsou vic zlute, nez ty napravo? Nejaky skryty odkaz? Navic ten obrazek pripomina znak Iluminatu!
@Gromnir (13.04.2015 20:01): třeba si je prostě vychutnáváš :)
@Kunick (komentář): 6 hodin. No nikdy nepochopím proč mi jdou střílečky tak pomalu :)
@Walome (13.04.2015 15:32): díky |B
@Kunick (komentář): naprosto hrozivá profilovka :)
@Walome (31.12.2014 11:17): To víš, nikdo nemládneme :(
@John Mirra (31.12.2014 11:16): :D hm, dík. Tyjo já teď hrál už nevim co a říkal jsem si "na to už dneska nemám nervy" :(
@Walome (31.12.2014 11:14): Ale houby, střílíš co se hne jako vždycky, jenom když tě zabijou, tak si dáš 5-10 minut hry znovu :D
@John Mirra (31.12.2014 11:13): No jasně takže tam připosraně vykukuješ zpoza rohu a střílíš z krytů a podobný věci , ne?
@Walome (31.12.2014 11:09): No tak když to hraješ na tu nejtěžší, tak to musíš mít nahrané minimálně potřetí, takže už pak víš kde kdo je a není to zas tak těžké :)
@John Mirra (31.12.2014 11:05): To je divný. Chápu to u určitých her (Vietcong), ale u tps, která Tě vtělí do role badass hrdiny co uhejbá kulkám mi to přijde kontraproduktivní.
Nejlepší je, že na tu nejtěžší obtížnost máte jen 3 savy na misi :D
@Bodkin (30.12.2014 16:37): Právě, konec byl u všech dílů na palici, ve trojce jsem si dokonce musel snížit ve finále obtížnost.
@Fatality (30.12.2014 15:08): Medium nebo hard. Vím co myslíš, ke konci jsem tam řval vztekem.
V Maxovi jedničce mi na bullet timu přišlo dost fajn hlavně to, že jej hráč doplňoval z likvidace nepřátel a tudíž s ním nemohl jen tak plýtvat a využívat jej neustále. V ostatních hrách bullet time hráče mnohdy až přespříliš zvýhodňuje (a ve dvojce mi to docela vadilo).
Jinač mi kór nějak extrovní nepřišel, byť tedy ty zpomalené skoky byly kůl.
"hru člověk projde jako nůž máslem"
Také mi to nějak extra složité nepřišlo. Na to, jak se u Maxe mnohdy nadává na obtížnost, mi to přišlo až překvapivě snadné a nějaké zákysové momenty se rozhodně nekonaly. Na druhou stranu oproti druhému dílu jsem umíral o dost častěji a rozhodně přestřelky mnohdy nejdou řešit rambo stylem "vtrhnu do místnosti a vše bez jediného šrámu vykosím".
Jinač mi kór nějak extrovní nepřišel, byť tedy ty zpomalené skoky byly kůl.
"hru člověk projde jako nůž máslem"
Také mi to nějak extra složité nepřišlo. Na to, jak se u Maxe mnohdy nadává na obtížnost, mi to přišlo až překvapivě snadné a nějaké zákysové momenty se rozhodně nekonaly. Na druhou stranu oproti druhému dílu jsem umíral o dost častěji a rozhodně přestřelky mnohdy nejdou řešit rambo stylem "vtrhnu do místnosti a vše bez jediného šrámu vykosím".