Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (24.05.2016 14:05): ne, takhle to funguje protože to jinak fungovat nemůže. Game dev prostě není něco co se dá bezchybně naplánovat s tím že se to vždy na 100% povede v přesně naplánovaný čas. Naštěstí spousta developerů to zvládá v rámci možností dobře a už jsme se díky tebou nenáviděnému crowdfundingu dočkali spousty skvělých her. A Kingdom Come bude snad jednou z nich, ikdyž později. Bez CF by už bylo Warhorse zavřené a Vávra dělal někde v Ubisoftu. Nedík.

@Maximus (24.05.2016 12:54): fajn fajn, tak mě tedy asi moc Honor zajímat nebude, stejně jako Chivalry :)
@Paul (24.05.2016 12:45): takhle to ale funguje jen kvůli zbytečný toleranci lidí, který peníze klidně vyhoděj do luftu a je jim to fuk. Šak já taky na cf nadávám kudy chodím a když už něco "podpořím" tak jen proto, že z toho mám sobecký užitek. Třeba tady jsem byl před těmi dvěma lety přesvědčen, že bych si hru stejně v den vydání koupil... dneska už si tím jist nejsem :D nu, poučení pro příště.

edit: (ačkoli už tehdy jsem si kladl otázku jestli nepředplácím něco, na co třeba nebudu mít v době vydání ani čas ani náladu, ale nakonec jsem prostě věřil tomu, že Vávra přijde s něčím revolučním, co si budu chtít zkusit i za pět let :) a pořád tomu věřím)
@Walome (24.05.2016 12:31): tak ale takhle CF funguje. Každej kdo tam něco backuje (a je neidiot) tak s tím počítá a akceptuje že to nemusí dopadnout. Já CF beru jako donate s tím že z toho možná třeba něco bude. Když to někdo ochoten akceptovat není (předpokládám ty), tak ať nic nebackuje a má klid. Ale pak ať se nediví když třeba něco potenciálně skvělýho nikdy nevyjde, žejo. Herní SW development je prostě nejistá, těžká věc.

@Maximus (24.05.2016 12:31): pokud vím tak to má mít i singleplayer, ale na základě těch videí si toho moc neslibuju...ale třeba to překvapí.
For Honor by som sem nepchal, to je zamerané hlavne ma MP a je to vlastne AAA Chivalry: Medieval Warfare.
@Paul (24.05.2016 12:24): "Neidioti věděli už při backování že hra v 2015 nevyjde." Opět jen kecy. Tohle mi právě na cf vadí, protože nemají vůči beckerům žádnou povinnost - i když to vyjde a bude to sračka, máme smůlu... ale jak píšeš, nežijeme v ideálním světě :)
@Paul (24.05.2016 12:24): To jo, ani mňa zatiaľ For Honor vôbec nezaujal. Ale ako píšeš, možné je všeličo a že to nakoniec bude fajn :) A vyššie predaje ako KCD to bude mať takmer naisto.
@Walome (24.05.2016 12:12): v ideálním světě souhlas že tam jako release date měli dát buď "nevíme" nebo "asi kolem 2017-2018". Jenže mi v ideálním světě nežijem, a kdyby tam tohle dali, tak je docela možný že by na tom kickstarteru vybrali o dost méně. Tam šlo vyloženě o přežití hry a firmy, tak tam holt dali přehnaně optimistický datum aby se lidi nebáli a do FAQ pak hodili tu zmínku o tom že delays jsou holt realita inovativního vývoje. Neidioti věděli už při backování že hra v 2015 nevyjde.

@M.a.t.t. (24.05.2016 12:14): to je samozřejmě možné. Možné je cokoliv. Třeba se jim to nepovede dodělat do kvality. Nebo to bude zabugovaný. Nebo to bude padat. Nebo to bude mít nízkej framerate. A nebo taky ne. Ale já jsem rád že to aspoň zkoušej. A For Honor vypadá docela uboze - jenom další mlátička. KCD je mnohem víc o dialozích, místy je to detektivka.
@Paul (24.05.2016 12:06): Ja to beriem, ale to nič nemení na tom, že Kingdcom Come po vydaní vôbec nemusí byť tak revolučná hra, po akej Vávra túži a nakoniec to môže dopadnúť aj tak ako píše pipboy - pekne vyzerajúca ale nepriliš zábavná záležitosť, ktorá zapadne. Uškodiť jej teoreticky môže aj Ubisofťácky For Honor. Ale to by bola samozrejme škoda a ja Warhorse držím palce, ten koncept je mi sympatický. Len zatiaľ tomu ani zďaleka úplne neverím.
@M.a.t.t. (24.05.2016 10:07): Vůči Vávrovi. Narozdíl od Molyneuxe nemá za sebou žádné průsery typu Godus, Curiosity apod. A narozdíl od Molyneuxe, Vávra je brutally honest už od začátku vývoje, viz warhorse blogy kde se nerozpakuje psát o problémech při vývoji. Warhorse obecně nedělaj ani zdaleka tak grandiózní velkohubý sliby jako Molyneux. Když mluví o tom že mají pokročilou AI, tak o tom mluví protože to tak vskutku je, zaměstnávají tým lidí z Karlovy Univerzity a dělají o tom detailní přednášky. To je dost vzdálené tomu jak fungovala slibotechna Molyneux.
Pre mňa ten kickstarterový časový plán vždy predstavoval viac hrubý odhad než krvou spečatenú prísahu. Možno preto, že som si pozorne prečítal ich úvodnú KS stránku:
https://www.kickstarter.com/projects/129 ... iverance/description
The biggest risk for us would be falling behind schedule and releasing the game later than we planned. We’ve constructed a carefully laid-out strategy to prevent such an outcome, complete with detailed game documentation, clearly defined milestones to achieve, etc. But video games require a great deal of R&D - especially ones that want to innovate - and no one can predict for all potential possibilities or problems during such a process. Production delays unfortunately happen all too often in our industry.
@valcik (24.05.2016 10:25): tak to neměli slibovat. Nemůžeš se divit, že fanoušci těmto "vývojarskych veteránov" důvěřovali, že dokážou své síly odhadnout a naplnit tak sliby, díky kterým vybrali nemalé peníze právě od snílků :)
Vávrovej parte vývojárskych veteránov a talentovaných nováčkov verím, vývoj dobrej hry si pýta svoj čas. Každý, kto očakával vydanie kvalitného RPG od nového štúdia po osemnástich mesiacoch vývoja, je snílek!
@Paul (24.05.2016 10:04): Voči komu? Molyneux je aký je (určite nie je dokonalý), ale stále ide o legendu a meno, ktoré každý pozná. Ja Vávru nemusím, ale rešpektujem jeho tvorbu. Len si skrátka myslím, že tu si odhryzol príliš veľké sústo a vo výsledku hra určite nebude tak revolučná, ako tvrdí. A ak aj bude, tak na úkor zábavnosti.
Nejhorší pro hru bylo to, že byli vývojáři nuceni s ní jít na kickstarter. Teď se o ní akorát mluví hrozně brzo před vydáním a postupně klesá hype. Navíc ještě ty marketingový zdržovačky se slíbenou veřejnou alfou a betou, kdy stejně většina lidí nechápe, co alfa/beta znamená a hru odsoudí.
Aby nebyla odložená spíš prostě proto, že si už neví rady. Když si vzpomenu, kolik kravinek sliboval CDPR ohledně W3 a od kolika musel pro složitost upustit (třeba že zabité zvíře přiláká příšeru, což nedokázali zrealizovat, protože se příšera hodně často někde zasekla a začala s někým bojovat a nepřišla), tak nevěřím, že ve Warhorse zvládnou něco takového, jako je neustále aktivní AI všech NPC.
Neviem prečo sa tu stále rozoberá Vávra, on sám tú hru predsa nerobí. To, že bude odložená na r.2017 nie je nijak nečakané. Ak to pomôže tomu, že dostaneme vyladenú a kvalitnú hru miesto uponáhľaného polotovaru, tak si rád počkám.
@Paul (24.05.2016 00:37): Nj, ja to samozrejme chápem a to bez ohľadu, źe mi Vávra taktiež nie je príliš sympatický, ale nedá sa nevšímať, ako si z neho čoraz viac ľudí robí srandu - myslím, že existuje aj nejaký twitter účet, ktorý funguje práve týmto spôsobom.

Celá situácia okolo vývoja mi trochu pripomína Black & White. Molyneux počas vývoja neustále prizvukol, ako prelomové dielo tvorí a bublina nakoniec spľasla. Kingdom Come môže v konečnom dôsledku dopadnúť rovnako, aj keď by bolo fajn, ak by tomu tak nebolo.
@pajmič (24.05.2016 00:56): jo ta simulace AI je hardcore. Ale chápu že prostě maj ambice a chtěj udělat něco víc než další "radiant" systém alá TES. Jak to bude fungovat v praxi se uvidí, pokud to bude fungovat tak by to zas mohlo posunout žánr o něco dál.
@Paul (24.05.2016 00:37): @M.a.t.t. (24.05.2016 00:12): Vávrič si zrátka uhmatal velký těsto a šoupnul ho do malý pece. Podle mě tam je pár naprosto zbytečných věcí, které zbytečně brzdí vývoj. Např. ten nápad s neustále aktivní AI všech NPC na celé mapě. Chápu, že se pokoušeji o to, aby questy byly co nejvěrohodnější, ale ve výsledku to asi nadělá víc bordel než užitek(viz Mattova připomínka k realismu), nehledě na to, jak zbytečně to žere výkon. Jedna z mála věcí, která je tit top je zpracování lesa a celkové ztvárnění krajiny. Za to by si už ted lidi zodpovědní zasloužili metál.
@M.a.t.t. (24.05.2016 00:12): tjn, kdyby místo realisticky vypadajícího RPG ze středověku dělal 2D plošinovku ze středověku, tak to mohli mít už dávno hotové, třeba i během jednoho roku vývoje. Akorát furt nechápu kde se bere ta představa že vávrovo komentování zpráv na fejsbuku musí probíhat zásadně místo práce o pracovní době.
(to byl koment o těch ľudích o kterých píšeš)
@pajmič (23.05.2016 21:29): Keby nebol Vávra posadnutý fotorealistickou grafikou a realizmom, možno by to už mal hotové. Ale to by sa musel viac venovať samotnému vývoju ako neustálemu postovaniu komentárov na sociálnych sieťach a následnému diskutovaniu. :) Ale samozrejme chápem, že na tom nepracuje sám, len som presne popísal, ako začína Vávru vnímať čoraz viac ľudí, ktorým boli kedysi sympatický a vidím to aj v okolí.
No, pokud to znamena ze se budou prekopavat gameplay mechanismy, byl bych jen rad, ale to bych chtel asi moc. Kazdopadne neznam nikoho, kdo by se u hrani bety fakticky bavil. Grafika je super, pribeh verim ze bude zajimavy, nekdo oceni samotny koncept historicke hry, ale kurna, vzdyt jinak je to zatim nudna tragedie...
Nechal bych to až na 28. 10. 2018, lepší datum pro českou hru vymyslet ani nejde ;)
@pajmič (23.05.2016 21:36): z toho co jsem slyšel jsem nakonec rád, že to dopadlo takhle a že se nerozhodli pro vydání nějaké pre-alphy v rámci early acces, takže opět platí, že si rád počkám... a zároveň platí, že čím déle to nevychází, tím méně mě to zajímá :D
Sakra... mrdat na nějakou sošku postavy. Meč, to je pořádný sběratelkský kus! Skutečný meč... to je stašně kůl... :D
Zdravím, potrebujem si niečo overiť , hlavne čo sa týka detailov a tej environmentálnej reálnosti, totiž to dávnejšie som viedol istý dialóg s vývojármi čo a ako, respektíve týkalo sa to nápadov a rád .

Moja otázka znie, keďže som ešte k tejto hre nedostal, sú v nej zvieratá alebo zvieratka tipu : bažant, jezevec, liška, veverka, had, kuna, lasice, alebo hmyz ako čmelák alebo mravenec ?

Potrebujeme si niečo overiť , poprosil by som o výpis všetkých videných tvorov je to síce len taký detail ale i tak vopred díky. Všetko dobré .
@Gordon (14.03.2016 15:21): V těchto chvílích mě vždycky mrzí nedostatek drog ve hrách. Vždyť by celou situaci efektivně vyřídil jednorožcův koks, případně ježibabin speed doplněný o koboldí pálenku :(