@Paul (31.07.2016 22:49): Ten si rád prečítam, len by ma zaujímalo, či sa dostala do komixu preto, lebo ju, z nejakého dôvodu (omyl? prehliadnutie?). zabudli pridať do trojky, alebo sa im nehodila do krámku?
Diskuze
@Tarhiel (31.07.2016 19:37): je to tak, pro plnej zážitek je nutný si dát dvojku dvakrát. Letho je dobrej, Saskia ve trojce není, ale můžeš si přečíst co se s ní dělo mezi dvojkou a trojkou v komiksu co vyšel u Hearts of Stone.
Tak som práve prešiel Zaklínača 2: musím povedať, že sa cítim trochu nespokojný s tým, že viem len polovicu príbehu (Roche´s path), lebu je tu ešte druhá strana a, súdiac podľa wikipédie, s nie malými dôsledkami (Saskia je drak? A dcéra Troch Kaviek? :O Ako to, že sa táto postava sa nevyskytuje v trojke potom, čo ju človek oslobodí spod vplyvu Filippy?) Taktiež, nie som si úplne istý, či nechať Letha žiť bol dobrý nápad, ale viem, že ten sa v trojke objaví... tak som ho nechal žiť.
@Paul (07.06.2016 15:17): na to samozřejmě přijde řada ;) ale to že má hra zajímavou znovuhratelnost nemaže fakt, že je na jeden průchod prostě krátká...
každopádně to, že má takovou znovuhratelnost jsem se dozvěděl vlastně až po dohrání a napsání komentáře, takže ho třeba někdy v budoucnu ještě trochu poupravím ;)
každopádně to, že má takovou znovuhratelnost jsem se dozvěděl vlastně až po dohrání a napsání komentáře, takže ho třeba někdy v budoucnu ještě trochu poupravím ;)
Na druhou stranu ale chápu lidi, kteří si za svojí volbou stojí, a prostě se podruhé jinak nerozhodnou jen proto, aby viděli jiný děj.
Z tohohle hlediska je dobře, že se W3 takhle nevětví a nabízí ucelenější zážitek pro všechny. On je fakt, že když člověk hraje za Iorwetha, tak ta hra má o dost jinou atmosféru než za Rocheho (a naopak).
Z tohohle hlediska je dobře, že se W3 takhle nevětví a nabízí ucelenější zážitek pro všechny. On je fakt, že když člověk hraje za Iorwetha, tak ta hra má o dost jinou atmosféru než za Rocheho (a naopak).
To jo, proto jsem hrál Zaklínače 2 s dvěma paralelníma sadama savů a byl to velice zajímavý zážitek :-D
@Paul (07.06.2016 15:17): Souhlas, druhej Zaklínač je hra velká. Ale spíše co do šířky než co do délky.
@M.a.t.t. (07.06.2016 15:10): Tak to jsem rád že se shodneme, že by si MarkJude měl zahrát i za Iorvetha. Třeba si pak přestane stěžovat na krátkost hry :)
@Paul (07.06.2016 15:06): Ako píšem, sú to dva pohľady na jednu udalosť a dohromady dávajú ucelený pohľad, čiže z tohto pohľadu áno. Ale za mňa majú obe svoje čaro.
@Paul (07.06.2016 15:06): A souhlas i s tebou, že nehrát jednu z linek je hodně ochuzující.
@M.a.t.t. (07.06.2016 14:03): Já bych tam klidně zacházel, přeci jen druhá a třetí kapitola jsou z 90% jiný, takže když někdo dohraje jenom jednu část tak mu spousta událostí/questů/postav/souvislostí ujde a má ze hry, doslova, poloviční zážitek. A návaznost na trojku funguje víceméně stejně, Roche byl s Geraltem on friendly terms ikdyž jde Geralt s Iorvethem.
@M.a.t.t. (07.06.2016 13:48): Souhlas s tím, že tohle CDPR nezvládli. Prostě Iorwethe nazdar, a ani do datadisku ho nedali. Přitom střet Iorweth vs Eredin - elf z tohoto vs elf z jiného světa, mohl být tak zajímavý...
no já mám za dvě dohrání na Steamu 83 hodin, za Iorwetha mi to přišlo mnohem delší (a lepší), každopádně k těm 40ti na jeden playthrough jsem tam měl natuty. a to jsem se moc neflákal...
@Paul (07.06.2016 13:54): Nepísal som o tom, či to sedí, alebo nie. Je pravdou, že jeho linka trochu viac prekresľuje Phillipu, ale zase tak ďaleko, ako "kto nehral za Iorwetha, Witchera vlastne nedohral", by som nezachádzal. Sú to dva pohlady na jednu a tú istú udalosť a oba majú zmysel.
@Paul (07.06.2016 13:46): určitě zahraju, jen tomu dám nějaký čas, hned se mi to rozehrávat nechce ;)
@M.a.t.t. (07.06.2016 13:48): mě to ani nepřijde. Jasně, ve trojce Iorveth a Saskia nejsou, ale ani tam nebylo nic co by vyloženě neladilo, až na tu jednu maličkost s Filipou a dialogem o Saskii.
A vzhledem k tomu že je Iorvethova linka o dost zajímavější (já bych řekl hlavně v druhé kapitole, Vergen je skvělý) tak kdo jí nedohrál, tak v podstatě nedohrál TW2.
A vzhledem k tomu že je Iorvethova linka o dost zajímavější (já bych řekl hlavně v druhé kapitole, Vergen je skvělý) tak kdo jí nedohrál, tak v podstatě nedohrál TW2.
@Paul (07.06.2016 13:46): Hele, Iorvethova linka je síce o niečo zaujímavejśia (hlavne v treťom akte), ale vzhľadom na jeho totálnu ignoráciu a ignoráciu všetkých ostatných postáv z jeho linky vo Wild Hunte sa dá povedať, že má z príbehového hľadiska väčší zmysel ísť s Rochem. Toto bohužiaľ CDPR úplne nezvládli.
@MarkJude (07.06.2016 13:07): si to zahraj znova, ty questy udělej a jdi s Iorvethem.
@MarkJude (07.06.2016 13:07): tie questy, ktoré si popísal ti mohli pridať maximálne hodinu gameplaya. Pokiaľ normálne prechádzaš hrou, nekocháš sa krajinou, nezdržuješ sa prieskumom kaźdého kúta, nerobíš si screenshoty, ale ideš priamo za hlavným príbehom a popri tom plníš vedľajšie úlohy, na ktoré narazíš, môžeš sa k danému číslu pokojne dostať aj bez toho, aby si robil speedrun, takže buď v pohode.
Tak jsem trošku hledal a například Melitele's Heart jsem pokazil už v prologu, kdy jsem pokazil plížení a musel toho kluka, kterýmu jsem doporučil, že si má vzít zbroj a medailon mu nepomůže, zabít a tím mi úkol selhal ;) v úkolu A Sword for Monsters jsem si musel nechat vyrobit meč od trpaslíka, protože jsem bez něj prostě nemohl do lesa a byl jsem zaseknutý ;) The Nekker Contract jsem měl už téměř hotový, ale chyběly mi 2 petardy a pak mi úkol selhal při posledním úkolu prvním kapitoly.... jedním z důvodů by mohl být The Mystic River, který pokud si dobře pamatuju, tak jsem skutečně nesplnil, tedy ne, že bych ho uplně minul, ale v první kapitole jsem prostě nevěděl, co mám dělat :O a zrovna ten se třeba táhne až do třetí kapitoly :O Hung Over jsem minul úplně, v The Scent of Incense jsem lektvar odmítnul a z toho plyne, že jsem neměl ani úkol Little Shop of Dreams a Margot's Disappearance jsem minul taky... takže máte pravdu! Hodně jsem toho vynechal, ale rush to rozhodně nebyl... pak je ale otázkou, proč jsem to vynechal a jestli by tohle nemělo bejt nějak ošetřený... a teď do mě :)
Edit: Ještě dodám, že ve druhé kapitole jsem splnil všechny úkoly s tím, že jsem v úkolu From a Bygone Era prodal zápisky Dethmoldovi
Edit: Ještě dodám, že ve druhé kapitole jsem splnil všechny úkoly s tím, že jsem v úkolu From a Bygone Era prodal zápisky Dethmoldovi
@M.a.t.t. (07.06.2016 09:39): fastest je v podstatě speedrun kdy člověk všechno odklikává, to bych neřešil vůbec. Ale stejně bych ten Markovo playthrough chtěl vidět, kolik toho missnul.
@Paul (07.06.2016 00:28): Main + Extras Rushed ukazuje 22h 56m. Kedže je to priemerované, neppochybne sa to dá aj skôr (fastest ukazuje 9h 30m, aj keď tam dotyčný najskôr iba plnil hlavný príbeh) Ako si naviac správne poznamenal, pokiaľ MarkJude išiel trochu kratšou cestou Rocheho a prípadne odklikával dialógy ihneď po prečítaní, mohol tým ušetriť nejaký čas a aj s plnením sidequestov sa dostať na také číslo. ;)
@M.a.t.t. (06.06.2016 23:18): vždyť i ten link cos postnul ukazuje průměrnou dobu 24 hodin když se jede jen hlavní příběh. Pokud někdo hraje všechno včetně všech sidequestů, tak tam je completionist průměr 54. Já Steam verzi dohrál jednou tím completionist stylem a ukazuje mi 56 hodin, ikdyž reálná doba je kolem padesátky. A rozhodně to není tím že bych dvacetkrát obíhal flotsam a kochal se kytičkama nebo tak.
edit - Ale je fakt že Iorveth lajna je asi delší než Roche. Takže jestli šel MarkJude s Rochem a kašlal na sidequesty tak bych se té kratší době nedivil.
edit - Ale je fakt že Iorveth lajna je asi delší než Roche. Takže jestli šel MarkJude s Rochem a kašlal na sidequesty tak bych se té kratší době nedivil.
@MarkJude (06.06.2016 22:45): Iba si uťahujem :) Ja som hral rozšírenú verziu, ktorá má o niečo viac DLC questov a trochu dlhší záver, ale určite som sa nedostal na 40 hodín. Toto číslo je aj podľa mňa trochu vysoké. Za tých 22 hodín sa to reálne zvládnuť dá, pokiaľ neskúmaš každý kút a plníš iba questy - https://howlongtobeat.com/game.php?id=10268
@Red (06.06.2016 22:48): nechápu, nerozumím tomu :/ Seznam úkolů jsem našel, ale je v angličtině a s tou moc velkej kamarád nejsem :O a já se to snažil procházet fakt poctivě, takže...
čím déle o tom přemýšlím, není možné učinit nějaká rozhodnutí, která vás prostě připraví o některé úkoly?
čím déle o tom přemýšlím, není možné učinit nějaká rozhodnutí, která vás prostě připraví o některé úkoly?
@MarkJude (06.06.2016 22:45): Nevěř, já to sfouknul na střední za 19. Asi se dá strávit spoustu času craftěním a nějakým kocháním.
@M.a.t.t. (06.06.2016 21:38): pak by mě zajímal nějakej seznam všech questů s jejich popisem :O prostě se mi tomu nechce věřit ;)
@MarkJude (06.06.2016 18:30): "na který jsem narazil." - To bude asi ono :)
@MarkJude (06.06.2016 18:30): to jsi jich na spoustu musel nenarazit tedy :)
A nebo ti ukazatel herní doby ukazuje nesmysly.
A nebo ti ukazatel herní doby ukazuje nesmysly.
@Paul (06.06.2016 16:38): ano, se všema questama, na který jsem narazil... žádnej speedrun to nebyl, rád prolejzám prostředí, hledám bedny ;)
@Bodkin (06.06.2016 16:56): W1 je taky, W3 nemůžu říct, nehrál jsem, ale všude se říká, že má otevřenej svět, ne? ;) W2 mi v tomhle nejvíc připomínal Dragon Age: Origins ;)
@Bodkin (06.06.2016 16:56): W1 je taky, W3 nemůžu říct, nehrál jsem, ale všude se říká, že má otevřenej svět, ne? ;) W2 mi v tomhle nejvíc připomínal Dragon Age: Origins ;)
@účet smazán (06.06.2016 17:52): Z hlediska rozhodnutí možná, ale tam to dělá primárně to rozdvojení na konci druhé kapitoly. Jako celek je ale ve trojce rozhodnutí taky tuna a hlavně ten open world. Je např. možný dělat novigrad nebo skellige před velenem a hra s tím počítá.
@Paul (06.06.2016 17:48): Z hlediska rozhodnutí je nejvíc nelineární dvojka.
@Bodkin (06.06.2016 16:56): prosprintovat jistě, ale pak je hloupé si stěžovat na krátkost. A dle mého chápání linearity tedy není lineární ani jeden díl TW. Ikdyž se ta míra nelinearity liší. Trojka je díky otevřenému světu nelineární nejvíc.
@Maximus (06.06.2016 16:51): Zálěží jaká obtížnost a jak moc se s tím hráč babral :)
Teď jsem mírně zmaten, co znamená slovo lineární, protože tak jako ho chápu já, tak jsou W1 a W3 lineární.
Já dal první dohrání za nějakých 38 hodin (cca o 4 hodiny méně než W1), ale věřím, že to jde prosprintovat i za těch 22.
Já dal první dohrání za nějakých 38 hodin (cca o 4 hodiny méně než W1), ale věřím, že to jde prosprintovat i za těch 22.
@Paul (06.06.2016 16:38): Tiež mi to zabralo okolo 40h.
@MarkJude (komentář): 22 hodin ? Nechápu. První hraní mi zabralo 40 a druhé snad 48 kdy jsem dělal úplně všechno.
@MarkJude (06.06.2016 15:04): Damn, tak idem hľadať príkazy do CLI, dúfam, že niečo ako remove tam je.
@Tarhiel (06.06.2016 11:59): bohužel, doufáš zbytečně
@MarkJude (05.06.2016 23:21): No, to robím aj ja, ale strašne ma irituje to chodenie do bedničky a dávanie ich tam/vyberanie, keď ich potrebuješ a chceš si niečo uvariť/pripraviť a dávanie pozor, ktoré už mám a ktoré nie (a môžem ich predať).
Taktiež, dúfam, že po prechode z jednej kapitoly do daľšej questové veci z inventára zmiznú Nepoužil som napr. pascu na Kajrana, ja keď som ju vyrobil, a teraz sa mi povaľuje v pasciach.
Taktiež, dúfam, že po prechode z jednej kapitoly do daľšej questové veci z inventára zmiznú Nepoužil som napr. pascu na Kajrana, ja keď som ju vyrobil, a teraz sa mi povaľuje v pasciach.
@Tarhiel (04.06.2016 20:46): tak je taky na tobě na zvážení, jestli ti ty recepty k něčemu jsou... já jsem je do včerejška taky furt nosil v intentáři pro případ "že se třeba někdy budou hodit" :D ale pak jsme uvážil, že na ten bordel už kašlu a nechal jsem si jich jen pár a ostatní prodal/dal do bedny na pozdější časy ;)
@Tarhiel (04.06.2016 20:46): No, tiež som to nehral zrovna včera, ale matne si spomínam, že s tými receptami som musel tiež žonglovať v inventári... Keby to išlo zmeniť, podľa mňa by si na to už prišiel :D
@mazar1234 (04.06.2016 20:41): Vdaka.
No, to je dlhý príbeh,ale som rád, že som sa k W2 dostal :D
To by vysvetlovalo tu sedu sipku, diky :)
Doublekliky som skusal, samozrejme aj otvorit jednotlive knihy/recepty, etc...
Recepty to zial neprepise, ale z kazdej precitanej knihy Ti vycucne info o priserach a cokolvek zaujimave, co potrebujes k hre, rovnako ako v jednotke.
No, to je dlhý príbeh,ale som rád, že som sa k W2 dostal :D
To by vysvetlovalo tu sedu sipku, diky :)
Doublekliky som skusal, samozrejme aj otvorit jednotlive knihy/recepty, etc...
Recepty to zial neprepise, ale z kazdej precitanej knihy Ti vycucne info o priserach a cokolvek zaujimave, co potrebujes k hre, rovnako ako v jednotke.
@Tarhiel (04.06.2016 20:25): Seda sipka je vraj ukazatel kde je sever.
Vies ako je to uz davno co sme tu hrali Witchera 2?
Kto si to ma vsetko pamatat, si uvedom ze si 5 rokov pozadu :-D.
Na tie recepty nestaci nejaky doubleclick?
Fakt si uz nepamatam co s nimi, ale pride mi az moc hlupe aby si musel do konca hry vlacit milion zbytocnych poloziek v inventari.
Hadam sa to da nejako osefovat, snad, mozno, asi... EHM....
Vies ako je to uz davno co sme tu hrali Witchera 2?
Kto si to ma vsetko pamatat, si uvedom ze si 5 rokov pozadu :-D.
Na tie recepty nestaci nejaky doubleclick?
Fakt si uz nepamatam co s nimi, ale pride mi az moc hlupe aby si musel do konca hry vlacit milion zbytocnych poloziek v inventari.
Hadam sa to da nejako osefovat, snad, mozno, asi... EHM....
To naozaj nikto nevie odpoved na moje otazky?
Neviete, ako sa dá výpnuť/čo znázorňuje zašednutá šípka na minimape?
Mal by som mať byť schopný aktivovať len jeden quest na minimape, a šípka k nemu bola vždy žltá.
Jedná sa konkrétne o zmluvy na endriagy a nekkerov. Tá šípka ukazuje kdesi do hája, kam sa ani nemôžem dostať, no keď som pozeral videá na youtube, tie hnezdá boli úplne inde.
Bug?
Taktiež, je nejak možné recepty a návody si prečítať a "zapísať do denníka" aby som ich zo sebou nemusel vláčiť?
Aj keď to skoro nič neváži, iritujú ma tie papiere v tom inventári.
Mal by som mať byť schopný aktivovať len jeden quest na minimape, a šípka k nemu bola vždy žltá.
Jedná sa konkrétne o zmluvy na endriagy a nekkerov. Tá šípka ukazuje kdesi do hája, kam sa ani nemôžem dostať, no keď som pozeral videá na youtube, tie hnezdá boli úplne inde.
Bug?
Taktiež, je nejak možné recepty a návody si prečítať a "zapísať do denníka" aby som ich zo sebou nemusel vláčiť?
Aj keď to skoro nič neváži, iritujú ma tie papiere v tom inventári.
@MarkJude (25.05.2016 22:19): Taky mě štvala ta kapuce.
Po 14. hodinách hry mám konečně zbroj bez kapuce. Díky bohu :D
@Paul (23.05.2016 21:57): Tak Skellige je jasný. Ale z logickýho hlediska máš pravdu, subjektivně mi ale nejvíc seděla jednička.
@účet smazán (23.05.2016 21:51): tak to nesouhlasím, koneckonců ve trojce má Skellige taky naprosto jinou, neslovanskou, atmosféru než Velen, a Novigrad zase jinou, a než aby to škodilo tak to prospívá. Dvojka se holt odehrávala jinde než jednička a tak se v ní při tvorbě světa inspirovali i trochu jinde než u sebe doma. A tak to má být. Toussaint taky nemá se slovanskostí nic společného a yay díky bohu za to.