@
účet smazán (05.09.2016 19:55): S těmi počty monster je to pravda, přehnané. Obzvlášť oproti knížkám. Nedokážu si například obyčejného dřevorubce, jak může vůbec projít lesem, aniž by ho nezamordovala endriaga nebo nedrapla smečka vlků. V knize jsou potwory jen vzácné postkonjunkturní relikty, tady na ně narážíš na každém rohu. Ale to bude asi daň za to, aby svět nepůsobil prázdně. Opět to porovnám se Skyrimem, kterej má sice na oko docela hezký svět, ale upřímně: cestování mně tam děsně nudí. Nikde prostě nic není, drtivá většina questů se odehrává ve stále opakujících se kobkách a ten krásný, velký, rozlehlý, atmosférický svět tam je vlastně tak nějak navíc. Jen takové pojítko mezi dungeony. A to je chyba.
Samozřejmě, záleží na preferencích. Ale já radši menší, bohatý a detailní svět než roztahanou nudu plnou nedodělků a opakujících se designových vzorců. A W3 co se týče poměru rozloha/detailnost designu nemá mezi současnými hrami konkurenci.
Ale to co říkáš, něco na tom bude. Taky bych si rád jednou zahrál hru, kde budu putovat velkým světem a měl opravdu pocit, že někam cestuju aniž by ze mě ze všech stran křičelo schematické prostředí, že je to jen hra. Tenhle pocit ve mně trochu vzbudil DayZ, ale to je oproti Zaklínači úplně jiná hra a žánr.