Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Crash (29.12.2016 10:00): No já z toho byl fakt smutný.. Proseděl jsem celé hodiny a tupě zíral.. Ovšem dnes jsem se z toho už oklepal a musím do toho začít mlátit zase :-)
Takhle, už se k té minulé diskuzi nechci vracet, ale nakonec jsme se dostali k jádru věci - nešlo mi ani tak o jakési autorské právo, ale o právě ono povinné uvádění zdroje u zajímavosti, které jinak jen tak někdo nemá šanci ověřit.
Ta záplava zajímavostí na jednom řádku s téměř stejným obsahem v deseti různých příspěvcích se asi jen tak řešit nedá. To by asi mělo být na zvážení toho, kdo to dělá - ale když na to nikdo neupozorní, tak se to nezmění.
@strejdafido (29.12.2016 08:12): No jak je vidět, tak umlčen jsi nebyl. :) Ono to ale hlavně vyznělo jinak, já ten tvůj dotaz chápal hlavně v tom kontextu toho autorského práva. Pokud bys navrhoval povinné uvádění zdrojů zde u zajímavostí, kvůli ověřování, tak s tím v podstatě nemám problém.

Nicméně mi řekněte, jak povinné uvádění zdrojů zabrání tomu, co tu předvádí RudíkaBeník? Co mu brání udělat to samé s tím, že tam akorát uvede i odkaz na nějaký článek, odkud to vzal. V tomto případě žádné uvádění zdrojů nepomůže, prostě pokud se vám to nezdá, nahlašujte to. Je to pak na VIP, aby to posoudili. To je holt negativní efekt aktuálního festivalu aktivity.
@Všivák (29.12.2016 08:25): Tak mi teda vysvětli, jak se dá přijít na to, že "Původní název 3.kapitoly(Unforeseen Consequences) byl The Portal Device." Jinak ale stejně jako ostatní moc nechápu, proč dělat tolik zajímavostí z původních názvů - šup s tím do jedné zajímavosti (a nedám si pokoj, nejlépe i se zdrojem).
@Gordon (29.12.2016 02:26): A o tom jsem mluvil na jiné diskuzi, že by zde mělo být pravidlo uvedení zdroje, byl jsem ovšem demokraticky umlčen :-) Ale vážně, myslím si, že to uvedení zdroje tam prostě chybí.
@Kwoky (07.12.2016 10:35): tak tak. Prvně jsem s tou hrou měl zkušenosti chvilku poté co naši pořídili pc, bylo mi myslím 13. A já opovrhoval fps, protože tehdy jsem myslel že budu hrát jen rpg, ale táta to hrál a já mu koukal přes rameno a byl jsem posranej až za ušima :)
Ty brďo, Rudík s Beníkem napsali komentář. A já si celou dobu myslel, že je to bot... Nebo že by to byl nějaký upgradovaný model... ;-)
Podařilo se mi omylem spustit HL po netu, ale bez lidí ani bez botů to vypadá prázně. Hrajete někde ještě?
Tak práve som dokončil sériu modov Half-Quake, rozhodne odporúčam, hoci ide o riadny mindfuck a niektoré časti sú dosť ťažké.
@Gordon (23.05.2016 20:14): Už som to pridal do HL, ale to snáď nevadí pretože obrázok sa týka Half-Lifu a Gordona Freemana. V zaujímavostiach pre hru Sacred by to nemalo tú pointu.. :)
@Gordon (23.05.2016 18:32): Dobre, tak som to tam prihodil...
A inak k tej Black Mese, viem že existuje free mod a potom je platená verzia na Steame ale je dosť drahá nato že tam ešte nie je Xen.
Neviem presne odkiaľ som mal, že je SS1 tak trochu RPG, ale teda tie vylepšenia výbavy čo vraj obsahuje, ju iste trochu odlišuje od Half Life...
A inak, nedávno som hral akčné izometrické RPG Sacred a bol tam takýto nápis na jednom náhrobku, ešte že som urobil screenshot... :)
@Phoenix (23.05.2016 15:30): Ja to ani ako flame war neberiem, SS1 som totiž nehral (a teraz si hrdo môžem povedať, že čakám na remake ;) ), preto som napísal, nech ma pokojne doplní niekto, kto ju hral - inak podľa dobových recenzí a z YT videí z kanálov ako Matt Chatt a podobne som dostal rovnaký obraz, teda že je to trochu zložitejšia/inteligentnejšia FPS.
@ad142 (komentář): dobře ty, měl jsi tedy podobný zážitek jako já (xen a pocity), já jsem to hrál asi v roce 2010+- a ůplně jsem se na začátku při tý hudbě bál co bude za rohem a postupoval opatrností jako želva (v tom obleku jsi vlastně taková želva, jen nemůžeš zastrčit hlavu), doporučuji ti i neoficiální remake Black Mesa, ale doplň si do něj uncut scény. (taky si můžeš z Modb stáhnout unoficial Xen, tedy ale odfláklý)
@Tarhiel (23.05.2016 15:16): RPG prvky jsou dost široký pojem :-)

V jedničce na rozdíl od dvojky nejsou primární vlastnosti, "zkušenosti" (myšleno cybernetic modules) a skilly. Za určité "RPG prvky" (ve slova smyslu vylepšování postavy) se dají označit hardware attachements (motion booster, suit, shield), ale jednička je IMHO "trochu složitější FPS", až dvojku bych z výše zmíněných důvodů označil za RPG. To není pokus o flame war, jde mi o to, že dvojku lze hrát z hlediska vývoje postavy více diametrálně odlišnými způsoby.