Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (10.02.2017 21:42): Andromeda je napsaná jako 1 díl ne trilogie. To jestli se jako hlavní postava vrátí Ryder či vůbec bude další díl z Andromedy záleží čistě na feedbacku a výsledcích tohoto dílu :)
Mimochodem vyjádřili se už někde BW jestli chtěj Andromedu taky tahat do trilogie, s přenášením sejvů a Ryderem jako hlavní postavou, nebo to koncipujou jako one-off ?
@pajmič (10.02.2017 19:55): BW se nikdy nebálo trochu riskovat a zároveň se vždycky postavili k problémům čelem. Viz.:

* komornější příběh DA2 -> vůdce nadnárodní organizace v DAI
* opakující se lokace v DA2 -> otevřené světy v DAI a MEA
* neuspokojivý konec ME3 -> Extended Cut zdarma
* MMO questy v DAI -> zlepšení (snad) v MEA
... a mnoho dalšího.
@Paul (10.02.2017 19:39): Staré zprávy - Side questy se něco co Witcher 3 dělal výborně a jsem rád, že to Walters/Bioware nejen uzná, ale snaží se přizpůsobit. DAI, mám podezdření, že ta hra měla být původně MMO, čemuž odpovídá i klavita valné většíny side questů.
@Paul (10.02.2017 19:00): Hernajz to jako nebude mít DA filler questy? To bude fakt na houby... Já kvůli tomu Bioware hry přestal kupovat a teď snad abych zase sledoval data jejich releasů... :( Btw ale oceňuji, že si berou ponaučení z Witcher série. A to vlastně jen více než rok po vydání třetího dílu. Blesková rychlost...
“We are approaching the completionist aspect very differently, because we’ve done and learned a lot from Inquisition. But we’ve also observed what other games have been doing, like The Witcher. And it was very important for us that the quantity of scope doesn’t downgrade the quality of whatever you are doing there.”
Side quests are 'meaningful'."

A sakra. To se pajmičovi nebude líbit :(
*trollface*
@orromis (08.02.2017 13:16): Má to být něco nového, nejen z bioware standardů. Po vydání ME3 některý z vývojářů mluvil o tom, že by bylo fajn mÍt hru, kde by jsi měl velkej příběh ale mohl jsi ho projít cooperačně, protože s Mass Effectem takové plány nikdy neměly. Z toho popisu to vyznívá právě tak. Nějaká akční adventura s coop kampaní či co. To mi připadá jako zajímavý nápad, který ještě nikdo nerealizoval(?) takže koule, ale na E3 se to ukáže. Může se z toho vyklubat naprostá blbost typu KOPÍRKA Destiny nebo super koncept, když už na tom dělaji tak dlouho, to by to bylo, aby to nebylo zajímavý.
@pajmič (08.02.2017 13:04): Nové IP ještě neznamená, že se někdo pokouší o něco nového (EA nebude riskovat). Navíc u Bioware budu očekávat spíš zaměření na filmovost a děj, což mě zas tak nebere (i když si to nejspíš budu chtít zahrát).

Když mluvím o koulích tak mám na mysli Star Citizen třeba - to je přesně ten typ megalomanskýho projektu kterej když vyjde (jakože to bude fungovat a bude to dobré, nemám na mysli den vydání), tak by to mohl být milník.
@rikuhahl (08.02.2017 12:41): Aha, já myslel že zajímavosti nikdo nečte protože obvykle nejsou zajímavý :(

Podle mě je škoda, že to bude klasická vysokorozpočtovka. Bylo by fajn kdyby někomu v EA narostly koule a zafinancovali něco odvážnějšího.
@orromis (08.02.2017 12:34): Je to i v zajímavostech "Mass Effect: Andromeda se stal nejočekávanější hrou roku 2017 uživatelů Databáze." A co je v zajímavostech je svaté, navíc, když je to zajímavost od samotného Memphise ;)
Příští týden full gameplay prezentace společně s ukončním embarga pro novinářká preview. A začátek března bombard informacemi týkajici se character creatoru, mechanik, combatu a multiplayeru.
Jediné s čím mám u téhle hry zatím problém je totálně hnusné UI ... :(
@Gordon (02.02.2017 08:44): což mi připomíná že mám koupenou Omegu a Citadel a ještě jsem je nehrál..ale na druhej full playthrough celý trilogie je furt moc brzo. Ještě tu paměť nechám tak rok dva fadeovat.
@Tyrael (02.02.2017 07:04): Především ta elektrohudba tu atmošku krásně podtrhávala... :)

Na druhou stranu nemůžu říct že by se mi atmosféra dalších nelíbila, třeba procházky po cyberpunkové Omega Station byly naprosto skvělý, dodnes nezapomenu když jsem prvně vešel do afterlife, to byl enormní zážitek... :)
První díl svou formou navozuje pocit vzdálenější budoucnosti nejlépe....hlavně ta hra byla ve všem jina.....vyloženě mi to připomnělo sci-fi z 80.let. další dva dily už sklouzavaji k formě scifi po roku 2000 ......enormní množství akce, celková forma bližší dnešní době
@Gordon (01.02.2017 22:30): Taky se mi asi nejvíc zamlouvala ta cerberovská SR-2, na té alianční ve trojce mě rozčilovalo, že zabetonovali zbrojírnu, ve které byl vždy Jacob, plus z Mordinovo laboratoře udělali ten otravnej snímač osob, kterej vždycky hru zbrzdil o 3,5 sekundy. A ta jednací místnost tam je k smíchu. Jak jsou kolem ty shity jako dráty a krabice, působí to hodně nedodělaným dojmem. :D
@Gordon (01.02.2017 22:30): Nejvíc jako celek Alianční SR-2. Ale v SR-1 byla nej strojovna (jak říkáš). Cerberuská SR-2 vedla ve zbrojnici a laborce, ale Alianční to převálcovala odpočinkovou místností, pozorovatelnou a velitelskou kajutou :)
Trochu mimo mísu, ale nová IP od Bioware má pdajně vyjít na jaře 2018 a má být prezentována v létě na EA play. Není to RPG, ale "action adventure with story progression" opravdu mě zajímá, co by to mohlo být, jelikož na tom pracují už od roku 2012.
A jaký interier lodí se vám nejvíc líbil? Mě se líbíla nejvíc Cerberus normandy, na tu tmavou alianční jsem si pak musel zvykat, zvyk jsem si ale i tak... :) na druhou stranu měla přístup do doku.

Ta z jedničky byla zas hrozně elegantní, nejvíc se mi líbilo to otevřené jádro reaktoru.
@Gordon (01.02.2017 21:20): mě teda to ježdění makem po prázdnejch planetách v jedničce docela nudilo. Dvojka a trojka sice mako nemaj, ale sidemise měly obecně propracovanější a zábavnější. Uvidíme jak se jim zadaří v Andromedě, když už je mako zpátky.
Tak když jsem hral trilogii na hard core tak to vyslo asi na stodeset hodin.....32 jednička, 42 dvojks a trojka kolem 38 hodin