@Paul (10.02.2017 21:42): Andromeda je napsaná jako 1 díl ne trilogie. To jestli se jako hlavní postava vrátí Ryder či vůbec bude další díl z Andromedy záleží čistě na feedbacku a výsledcích tohoto dílu :)
Diskuze
@pajmič (10.02.2017 20:48): Give me that Salarian!!! o.o
Mimochodem vyjádřili se už někde BW jestli chtěj Andromedu taky tahat do trilogie, s přenášením sejvů a Ryderem jako hlavní postavou, nebo to koncipujou jako one-off ?
Obrázek týmu z MP
@orromis (10.02.2017 20:41): Na jisto taky zrovna nejdou. Daždá dragon age hra byla od sebe diametrálně odlišná a ME zase pokaždý překopal základní mechaniky (combat, rozdělování schopností, úpravu zbraní atd.)
@orromis (10.02.2017 20:41): Na jisto taky zrovna nejdou. Daždá dragon age hra byla od sebe diametrálně odlišná a ME zase pokaždý překopal základní mechaniky (combat, rozdělování schopností, úpravu zbraní atd.)
@orromis (10.02.2017 20:41): Taky píšu trochu :D
Risky nejsou ty chyby, ale to co je vyvolalo.
Risky nejsou ty chyby, ale to co je vyvolalo.
@Ria Kon (10.02.2017 20:29): Trochu v tom výčtu nevidím ten risk. To bude asi tím, že BW fakt neriskuje.
@pajmič (10.02.2017 19:55): BW se nikdy nebálo trochu riskovat a zároveň se vždycky postavili k problémům čelem. Viz.:
* komornější příběh DA2 -> vůdce nadnárodní organizace v DAI
* opakující se lokace v DA2 -> otevřené světy v DAI a MEA
* neuspokojivý konec ME3 -> Extended Cut zdarma
* MMO questy v DAI -> zlepšení (snad) v MEA
... a mnoho dalšího.
* komornější příběh DA2 -> vůdce nadnárodní organizace v DAI
* opakující se lokace v DA2 -> otevřené světy v DAI a MEA
* neuspokojivý konec ME3 -> Extended Cut zdarma
* MMO questy v DAI -> zlepšení (snad) v MEA
... a mnoho dalšího.
@Paul (10.02.2017 19:39): Staré zprávy - Side questy se něco co Witcher 3 dělal výborně a jsem rád, že to Walters/Bioware nejen uzná, ale snaží se přizpůsobit. DAI, mám podezdření, že ta hra měla být původně MMO, čemuž odpovídá i klavita valné většíny side questů.
@Jab (10.02.2017 19:06): já doufal že to tak bude a Andromeda nebude mít MMO-like questy. Tak snad to nebudou prázdná slova. Lepší pozdě než nikdy :)
@Paul (10.02.2017 19:00): Hernajz to jako nebude mít DA filler questy? To bude fakt na houby... Já kvůli tomu Bioware hry přestal kupovat a teď snad abych zase sledoval data jejich releasů... :( Btw ale oceňuji, že si berou ponaučení z Witcher série. A to vlastně jen více než rok po vydání třetího dílu. Blesková rychlost...
“We are approaching the completionist aspect very differently, because we’ve done and learned a lot from Inquisition. But we’ve also observed what other games have been doing, like The Witcher. And it was very important for us that the quantity of scope doesn’t downgrade the quality of whatever you are doing there.”
Side quests are 'meaningful'."
A sakra. To se pajmičovi nebude líbit :(
*trollface*
Side quests are 'meaningful'."
A sakra. To se pajmičovi nebude líbit :(
*trollface*
@Gordon (08.02.2017 16:47): Vůbec by nevadilo. Hlavně, ať se to dobře hraje, má to fajn příběh a není to MMO :)
@pajmič (08.02.2017 13:27): Prý to nebude sci-fi ale fanstasy.
@orromis (08.02.2017 13:16): Má to být něco nového, nejen z bioware standardů. Po vydání ME3 některý z vývojářů mluvil o tom, že by bylo fajn mÍt hru, kde by jsi měl velkej příběh ale mohl jsi ho projít cooperačně, protože s Mass Effectem takové plány nikdy neměly. Z toho popisu to vyznívá právě tak. Nějaká akční adventura s coop kampaní či co. To mi připadá jako zajímavý nápad, který ještě nikdo nerealizoval(?) takže koule, ale na E3 se to ukáže. Může se z toho vyklubat naprostá blbost typu KOPÍRKA Destiny nebo super koncept, když už na tom dělaji tak dlouho, to by to bylo, aby to nebylo zajímavý.
@pajmič (08.02.2017 13:04): Nové IP ještě neznamená, že se někdo pokouší o něco nového (EA nebude riskovat). Navíc u Bioware budu očekávat spíš zaměření na filmovost a děj, což mě zas tak nebere (i když si to nejspíš budu chtít zahrát).
Když mluvím o koulích tak mám na mysli Star Citizen třeba - to je přesně ten typ megalomanskýho projektu kterej když vyjde (jakože to bude fungovat a bude to dobré, nemám na mysli den vydání), tak by to mohl být milník.
Když mluvím o koulích tak mám na mysli Star Citizen třeba - to je přesně ten typ megalomanskýho projektu kterej když vyjde (jakože to bude fungovat a bude to dobré, nemám na mysli den vydání), tak by to mohl být milník.
@orromis (08.02.2017 12:52): Bioware od roku 2012 dělá na nové IPně. Údajně to není RPG.
@rikuhahl (08.02.2017 12:41): Aha, já myslel že zajímavosti nikdo nečte protože obvykle nejsou zajímavý :(
Podle mě je škoda, že to bude klasická vysokorozpočtovka. Bylo by fajn kdyby někomu v EA narostly koule a zafinancovali něco odvážnějšího.
Podle mě je škoda, že to bude klasická vysokorozpočtovka. Bylo by fajn kdyby někomu v EA narostly koule a zafinancovali něco odvážnějšího.
@orromis (08.02.2017 12:34): Je to i v zajímavostech "Mass Effect: Andromeda se stal nejočekávanější hrou roku 2017 uživatelů Databáze." A co je v zajímavostech je svaté, navíc, když je to zajímavost od samotného Memphise ;)
@orromis (08.02.2017 12:34): Zatím to u mě třeba pro ty předešlé díly platilo. I přes ten konec trojky.
@rikuhahl (08.02.2017 12:24): Hra roku? Zas to nepřeháněj...
Příští týden full gameplay prezentace společně s ukončním embarga pro novinářká preview. A začátek března bombard informacemi týkajici se character creatoru, mechanik, combatu a multiplayeru.
@rikuhahl (08.02.2017 12:24): Když ono není o čem nebatovat :)
Na to, že to má bejt hra roku, je to tu dost mrtvý teda :)
@Shoggot (03.02.2017 21:37): A skin na autíčko!
@pajmič (03.02.2017 19:34): lol, multiplayer booster pack za pre-order, klasická EA.
@kuler91 (03.02.2017 20:39): To jsi asi sám...
Jediné s čím mám u téhle hry zatím problém je totálně hnusné UI ... :(
První záběry z Multiplayeru! Už ted vidím, stovky a stovky promařených hodin A jak vidno human adept nemá helmu, znamená to modelování xichtů MP charkterů? To by bylo fajn.
Video
Můžu flirtovat na vícero způsobů? Tomu říkám vývoj kupředu :D
Můžu flirtovat na vícero způsobů? Tomu říkám vývoj kupředu :D
Obrázek
Kdo bude mít taky? Hm? Už máte objednáno? Musím říct, že tenhle bonus mě opravdu nadchl :)
Kdo bude mít taky? Hm? Už máte objednáno? Musím říct, že tenhle bonus mě opravdu nadchl :)
@pajmič (02.02.2017 19:46): Přesně jak bylo předpokládáno... je to hnus :D
@Gordon (02.02.2017 08:44): což mi připomíná že mám koupenou Omegu a Citadel a ještě jsem je nehrál..ale na druhej full playthrough celý trilogie je furt moc brzo. Ještě tu paměť nechám tak rok dva fadeovat.
Zajímavost- celé jméno PeeBee jest Pelessaria B’Sayle :D
@Tyrael (02.02.2017 07:04): Především ta elektrohudba tu atmošku krásně podtrhávala... :)
Na druhou stranu nemůžu říct že by se mi atmosféra dalších nelíbila, třeba procházky po cyberpunkové Omega Station byly naprosto skvělý, dodnes nezapomenu když jsem prvně vešel do afterlife, to byl enormní zážitek... :)
Na druhou stranu nemůžu říct že by se mi atmosféra dalších nelíbila, třeba procházky po cyberpunkové Omega Station byly naprosto skvělý, dodnes nezapomenu když jsem prvně vešel do afterlife, to byl enormní zážitek... :)
První díl svou formou navozuje pocit vzdálenější budoucnosti nejlépe....hlavně ta hra byla ve všem jina.....vyloženě mi to připomnělo sci-fi z 80.let. další dva dily už sklouzavaji k formě scifi po roku 2000 ......enormní množství akce, celková forma bližší dnešní době
@Gordon (01.02.2017 22:30): Taky se mi asi nejvíc zamlouvala ta cerberovská SR-2, na té alianční ve trojce mě rozčilovalo, že zabetonovali zbrojírnu, ve které byl vždy Jacob, plus z Mordinovo laboratoře udělali ten otravnej snímač osob, kterej vždycky hru zbrzdil o 3,5 sekundy. A ta jednací místnost tam je k smíchu. Jak jsou kolem ty shity jako dráty a krabice, působí to hodně nedodělaným dojmem. :D
@pajmič (01.02.2017 22:55): Očekávej velký BooM na E3 :)
@Gordon (01.02.2017 22:30): Nejvíc jako celek Alianční SR-2. Ale v SR-1 byla nej strojovna (jak říkáš). Cerberuská SR-2 vedla ve zbrojnici a laborce, ale Alianční to převálcovala odpočinkovou místností, pozorovatelnou a velitelskou kajutou :)
Trochu mimo mísu, ale nová IP od Bioware má pdajně vyjít na jaře 2018 a má být prezentována v létě na EA play. Není to RPG, ale "action adventure with story progression" opravdu mě zajímá, co by to mohlo být, jelikož na tom pracují už od roku 2012.
A jaký interier lodí se vám nejvíc líbil? Mě se líbíla nejvíc Cerberus normandy, na tu tmavou alianční jsem si pak musel zvykat, zvyk jsem si ale i tak... :) na druhou stranu měla přístup do doku.
Ta z jedničky byla zas hrozně elegantní, nejvíc se mi líbilo to otevřené jádro reaktoru.
Ta z jedničky byla zas hrozně elegantní, nejvíc se mi líbilo to otevřené jádro reaktoru.
@Ria Kon (01.02.2017 21:15): ME1 23 hod
ME2 35 hod (všechna DLC)
ME3 35 hod (všechna DLC)
MP 200+ hod
ME1 4X projeto
ME2 18?X projeto (zapoměl jsem počítat)
ME3 3X projeto.
ME2 35 hod (všechna DLC)
ME3 35 hod (všechna DLC)
MP 200+ hod
ME1 4X projeto
ME2 18?X projeto (zapoměl jsem počítat)
ME3 3X projeto.
@Gordon (01.02.2017 21:20): Hrála jem ji jako 2. v pořadí... moje prvotní atmosféra byla "dezorientace a propad v zoufalství aneb, kudyma se od sud kurňa dostanu?!" (Noveria speciálně :D).
@Paul (01.02.2017 21:24): Zrovna jízdy makem po other planets jsem nemyslel. To se těžce vysvětluje... :D
@Gordon (01.02.2017 21:20): mě teda to ježdění makem po prázdnejch planetách v jedničce docela nudilo. Dvojka a trojka sice mako nemaj, ale sidemise měly obecně propracovanější a zábavnější. Uvidíme jak se jim zadaří v Andromedě, když už je mako zpátky.
@Ria Kon (01.02.2017 21:15): Já zas projel paradoxně jedničku 5x protože starý počítač a dvojku, trojku. 3
Jednička má jedinečnou atmosféru prázdna kterou další neměli.
Jednička má jedinečnou atmosféru prázdna kterou další neměli.
ME1 35 hod (s BDTS, bez PS)
ME2 45 hod (všechny DLC)
ME3 45 hod (všechny DLC)
MP 475 hod (bez lobby)
ME1 3 projití
ME2 4 projití
ME3 4 projití
No... tak sem zvědavá na Andromedu :)
ME2 45 hod (všechny DLC)
ME3 45 hod (všechny DLC)
MP 475 hod (bez lobby)
ME1 3 projití
ME2 4 projití
ME3 4 projití
No... tak sem zvědavá na Andromedu :)
@Tyrael (31.01.2017 14:08): Trojku mam víc ale jinak je to shodný semnou.
Tak když jsem hral trilogii na hard core tak to vyslo asi na stodeset hodin.....32 jednička, 42 dvojks a trojka kolem 38 hodin
@Gordon (31.01.2017 12:18): dohromady jo.
@SilentWolf (31.01.2017 09:32): Mě to dohromady dalo přes sto hodin... :D