@Walome (05.05.2017 09:09): Ty radši starý, tlustý a ošklivý, co? :-D
Diskuze
@special_plan (05.05.2017 09:36): mně to neva, lepší než koukat na hnusky, ale je to hrozně komický.
edit: ale koukám, že na internetech je o tomhle tématu dost živo.
edit: ale koukám, že na internetech je o tomhle tématu dost živo.
@Walome (05.05.2017 09:09): Zobrazování žen mi vadilo už v prvním dílu, dospělou hru jsem si teda představoval jinak.
@Walome (komentář): sakra, jsem věděl že na něco zapomenu. A to vypíchnout až komický sexismus, kterým hra oplývá. Ciri s botama na platformě mě fakt dostávala, nemluvě o tom že takřka každá ženská postava je totální kunda včetně té nejposlednější selky (pokud je mladá) a prsa mají taky nadprůměrná.
@Walome (30.04.2017 20:40): Nojo, prasata jsou svině. :DD
Ale jsem rád že mi to připomíná Gothic i v tom, že je náhle největší nepřítel divoké prase :D
@Walome (30.04.2017 19:16): Ten opravdový konec je beztak až v Blood and Wine. :)
@Tyrael (30.04.2017 19:02): nejde o konec jako konec, ale o celkovou náplň posledních misí. Člověk bojuje 10x s nějakýma týpkama s Wild huntu a už to připomíná situaci stylu "tak a tenhle už je fakt ten největší záporák a fakt už je poslední".
@Walome (30.04.2017 18:19): vymýšlet konce u her zaklinacova ražení musí být na houby :D pasáž s odchodem ciri, a pak alternativní konce mi tak úplně nesedla..zato konec v srdci z kamene, při záchraně olgierda byl parádní
Zaver hroznej, jinak supr, bych necekal ze me nekdy bude hra bavit 103 hodin a budu mit jeste chut na DLC.
@Paul (29.04.2017 20:01): Fajné, pořadí bych sice osobně dost přeházel, ale většina by zůstala. Je zajímavé, že i tak stále hodně výborných charakterů chybí, mimo Zoltana a Dijkstry ještě třeba Letho, Avallac'h, Dudu, Marigold, Vesemir...vlastně nevím jestli bych dokázal TOP 15 vůbec někdy složit :)
http://www.pcgamer.com/the-best-witcher-3-characters/
Chybí mi tam Dijkstra a Zoltan, někde hodně vysoko, ale jinak dobrý :)
Chybí mi tam Dijkstra a Zoltan, někde hodně vysoko, ale jinak dobrý :)
Mě by se líbil hra z období konjunkce sfér....defacto takový mass effect andromeda v sapkowskeho světě lidé, kteří se čerstvě objeví ve světě ovládánem elfy....na každém kroku nebezpečnější monstra, než za geralta...a je potřeba vybudovat nový domov..
@Paul (27.04.2017 13:04): Adventura za Marigolda či tahovka za trpasličí žoldáky nebo Crinfridské sekáče? :D
@AlieN (27.04.2017 11:43): potvrzený zatím není nic. Jenom řekli, že je možný že se k tomu univerzu někdy vrátí, protože do něj investovali hodně času a peněz. Ale že by potvrdili "děláme na Witcher 4", to se zatím nestalo. O tom druhém projektu zatím neřekli veřejně nic, ikdyž taky si myslím že to bude něco ze světa Zaklínače, ale nepřekvapilo by mě kdyby se tam třeba vůbec za zaklínače nehrálo.
@GERHART (26.04.2017 23:04): Zaklínač 4 už je přece potvrzený, ne? Jen už nebude přímo s Geraltem (díky bohu)
@Hydr0gen (27.04.2017 10:39): Měsíc a půl, to jsou cca 4 hodiny denně. Spánku tedy nebylo o moc víc, měl jsem i jiný program.
@AlieN (22.04.2017 00:14): 170 hod.za měsíc... Dals v průměru 5.5hod.denně:)?
Som zvedaví na Cyberpunk, ale aj na tu druhu velku hru, myslím pokiaľ si dobre pamätám obe máju vyjsť určite, medzi rokmi 2017 - 2021. Je pravda že ani na ta druha AAA hra nebude Zaklínačom ? Len potom čo zač. To by som aj celkom prijal. Čo som počul, trilógia je uzavrená, ale to neznamená že so do sveta nevrátia, práve naopak, len to nebude medzi rokmi ktoré som vypísal vyššie. Nemusí to mať ani číslovku 4, bude iný príbeh, ale svet Sapkowského toho ponuka veľa. I keby boli vydávané herné poviedky v podobe menších datadiskov tak by to bolo zaujímave, i keď to tak určite nebude. Ja tipujem najskôr takých 7 až 8 rokov, myslím že je to tak správne, aby ľudia znovu trošku na svet pozabudli a neboli presýtení. Myslím že po Cyberpunku a tej druhej neznámej AAA hre sa do sveta Zaklínača vrátime. Ale sú to len domnienky.
@AlieN (22.04.2017 00:09): Já právě i u toho Unity rozjel to DLC dříve a ten zážitek ze hry mi to narušovalo. Ono ani nejde o návaznost a narážky na předchozí události. Ono jde tak nějak o princip nebo smysl. Já sám nevím, jak to vysvětlit teď. Mám rád určitý řád a když jsou věci, tak jak mají být :-) Proto bych to asi bral jinak a jsem ochotný i o něco přijít, ale myslím, že kdybych ten datadisk rozjel dříve, tak mi to může ten zážitek trochu pozměnit.
Na druhou stranu zase pokud tím myslíš to, že zapnu datadisk a projdu pár minut hrou, abych získal nějakou schopnost se dále rozvíjet a pak se k datadisku vrátil až po dokončení hlavní hry, tak bych to možná mohl překousnout. Ale fakt bych chtěl u datadisku strávit co nejkratší dobu před dokončením hlavní hry.
Na druhou stranu zase pokud tím myslíš to, že zapnu datadisk a projdu pár minut hrou, abych získal nějakou schopnost se dále rozvíjet a pak se k datadisku vrátil až po dokončení hlavní hry, tak bych to možná mohl překousnout. Ale fakt bych chtěl u datadisku strávit co nejkratší dobu před dokončením hlavní hry.
A ještě bych k tomu "DLC" tedy dodal že celkovou kvalitou překonává Wild Hunt rozdílem třídy - jak závěr Wild Hunt zklamal, tak tady mě nadchlo snad úplně vše, je to asi nejlepší (a nejdelší) datadisk jaký jsem kdy potkal.
A už jen kvůli němu se k W3 rozhodně ještě někdy vrátím, i když těch celkových 170 hodin ve hře strávených za poslední měsíc a půl na mě fakt není málo, když u toho zachovávám i normálně pracující a souložíci existenci v reálném světě.
A už jen kvůli němu se k W3 rozhodně ještě někdy vrátím, i když těch celkových 170 hodin ve hře strávených za poslední měsíc a půl na mě fakt není málo, když u toho zachovávám i normálně pracující a souložíci existenci v reálném světě.
@CrocoRay (21.04.2017 23:30): Je to vedlejší quest a jde o to se tam hlavně podívat na začátek, nemusíš ho hned dokončit ;-)
Narážka na hlavní příběh je tam jen jedna v jednom z dialogů a to až ke konci, a stejně tak až po jeho skončení se projeví ta volba o které mluví Paul.
Hlavní hra má problém v nedodělané late game, hlavně ve vývoji postavy, kdy od cca 35 levelu vůbec nemáš kam dávat body a zlepšování postavy se tak zastaví - což vyřeší právě jeden z prvních úkolů v datadisku, navíc se díky němu konečně dá hrát za čistě kouzlící postavu, a konečně také začnou mít smysl setové zbroje. Pokud se pustíš do datadisku až po hlavní hře tak si nic z toho v podstatě nestihneš užít.
Narážka na hlavní příběh je tam jen jedna v jednom z dialogů a to až ke konci, a stejně tak až po jeho skončení se projeví ta volba o které mluví Paul.
Hlavní hra má problém v nedodělané late game, hlavně ve vývoji postavy, kdy od cca 35 levelu vůbec nemáš kam dávat body a zlepšování postavy se tak zastaví - což vyřeší právě jeden z prvních úkolů v datadisku, navíc se díky němu konečně dá hrát za čistě kouzlící postavu, a konečně také začnou mít smysl setové zbroje. Pokud se pustíš do datadisku až po hlavní hře tak si nic z toho v podstatě nestihneš užít.
@CrocoRay (21.04.2017 23:30): Jak říká Paul, Blood and Wine funguje jako epilog k původní hře, takže bych ho osobně rozhodně nehrál před dohráním základní hry.
@Paul (21.04.2017 22:59): Právě ta návaznost je to, o co mi jde nejvíce. Vývoj je pro mě méně podstatný a původní hru jsem hrál hlavně kvůli tomu příběhu, dialogům a tomu, jak byl celkově svět zpracovaný. Jako gameplay taky pěkný a bavilo mě to, ale rozjet datadisk a pak se vracet k příběhu, který se odehrával předtím, to by mi to dost narušovalo.
Pamatuji si na AC: Unity, kde bylo nějaké DLC odehrávající se až po událostech příběhu. Já to nechtěně zapnul před dokončením hlavní linky a nešlo se vrátit k původní hře, dokud jsem nedokončil první misi, která trvala tak půl hodiny možná hodinu. A jako dost mě to štvalo a měl jsem takový nepříjemný pocit z toho. A to byla akční hra víceméně. Tady bych to prožíval asi hůř.
Zvláště si přinést nové skilly do hry tam, kde původně neměly být, to by mě asi taky štvalo. Pro někoho možná výhoda, ale já tyhle věci u her moc nemusím.
Pamatuji si na AC: Unity, kde bylo nějaké DLC odehrávající se až po událostech příběhu. Já to nechtěně zapnul před dokončením hlavní linky a nešlo se vrátit k původní hře, dokud jsem nedokončil první misi, která trvala tak půl hodiny možná hodinu. A jako dost mě to štvalo a měl jsem takový nepříjemný pocit z toho. A to byla akční hra víceméně. Tady bych to prožíval asi hůř.
Zvláště si přinést nové skilly do hry tam, kde původně neměly být, to by mě asi taky štvalo. Pro někoho možná výhoda, ale já tyhle věci u her moc nemusím.
@CrocoRay (21.04.2017 22:49): jo je to tak, dějově se B&W odehrává po konci základní hry, a jedno rozhodnutí ze základní hry má vliv na epilog B&W. Pokud ti jde primárně o příběh, tak hrát B&W až po dohrání TW3. Ta nová featura mutací je cool, ale nestojí za to si kvůli ní kazit návaznost.
@AlieN (21.04.2017 18:27): S tou návazností nevím. Moc jsem příběh nestudoval, abych si ho celý vyspoileroval, takže to neposoudím. Spíše jsem to bral podle intuice. Ale jako, co se týče postavy, tak asi bych to rozehrál spíše až fakt po dohrání. Že prý i tak se to odehrává až po událostech původní hry, takže by mi šlo hlavně o to. Pokud se to opravdu odehrává až po událostech první hry, tak by mi rozehrání datadisku dříve docela narušovalo ten pocit ze hry.
Cool předělávka Sword of Destiny traileru s final assetama
https://www.youtube.com/watch?v=i_NkejqScs8
https://www.youtube.com/watch?v=i_NkejqScs8
@CrocoRay (21.04.2017 15:07): datadisk Blood and Wine na hlavní příběh nenavazuje vlastně vůbec nijak a, navzdory tomu co se tu psalo níže, bych výrazně doporučil se do něj pustit ve hře co nejdřív, hned jak ti to level postavy dovolí - už kvůli dost výrazným změnám ve vývoji postavy (k lepšímu, smrtelně to tam chybělo)
Nevím, zda po dohrání AC: Syndicate zkusit podruhé tohle anebo si dát celou trilogii Mass Effect, kde jsem hrál pouze první díl. U obojiího jde o to, že bych si pak možná zkusil další díl z jejich universa. U tohohle datadisk Blood and Wine. U Mass Effectu bych si dal Andromedu. Rozdíl je v tom, že datadisk O Krvi a Víně navazuje na předchozí hru určitě více než Andromeda na trilogii a já teď nemám prachy na utrácení. Andromeda už na trilogii nějak nenavazuje, takže tu si v pohodě můžu dát i rok potom.
Těžké rozhodování :-) Jinak jsem to zkusil chvilkově na nové grafice. Nastavení na ultra a sice nemůžu říct, že by to u mě patřilo mezi ty nejhezčí hry, ale ani to graficky neurazilo. Jen si nemyslím, že ty nároky tomu zpracování odpovídají. Ale to nevadí. Hra je o něčem jiném a celkově se mi ten svět při prvním hraní líbil a v kůži Geralta jsem si pořád připadal jako respektovaný válečník nebo bojovník.
Docela se mi jinak do paměti vryl i ten úkol, kde jsem si jako opravdový zaklínač Geralt měl v divadle na skutečného zaklínače Geralta jenom hrát :-) Docela sranda, že jsem tam ze sebe dělal mamlase a pak o chvíli později opravdu bojoval s příšerami na život a na smrt.
No, ještě uvidím. Jen jsem tak chtěl trochu napsat svoje pocity, tak snad vás ten jeden příspěvek moc nenasere :-)
Těžké rozhodování :-) Jinak jsem to zkusil chvilkově na nové grafice. Nastavení na ultra a sice nemůžu říct, že by to u mě patřilo mezi ty nejhezčí hry, ale ani to graficky neurazilo. Jen si nemyslím, že ty nároky tomu zpracování odpovídají. Ale to nevadí. Hra je o něčem jiném a celkově se mi ten svět při prvním hraní líbil a v kůži Geralta jsem si pořád připadal jako respektovaný válečník nebo bojovník.
Docela se mi jinak do paměti vryl i ten úkol, kde jsem si jako opravdový zaklínač Geralt měl v divadle na skutečného zaklínače Geralta jenom hrát :-) Docela sranda, že jsem tam ze sebe dělal mamlase a pak o chvíli později opravdu bojoval s příšerami na život a na smrt.
No, ještě uvidím. Jen jsem tak chtěl trochu napsat svoje pocity, tak snad vás ten jeden příspěvek moc nenasere :-)
Přišli mi nějaký pozvánky do gwentu, kdyby ještě náhodou někdo chtěl ...
https://www.playgwent.com/redeem/ANYEC9D54A580F1F71
https://www.playgwent.com/redeem/ANYDC5ED9EFDDEA1B0
https://www.playgwent.com/redeem/ANYEC9D54A580F1F71
https://www.playgwent.com/redeem/ANYDC5ED9EFDDEA1B0
@Walome (19.04.2017 18:16): Do ajiny je přeložili teprve nedávno, poslední díl hlavní ságy vyšel/vyjde letos.
Moje dva eurocenty - Sapkowski má dle mě pravdu v tom, že hry by rozhodně neměly napodobovat knihy ani filmy (a filmové knižní adaptace, které nejsou čiré zlo, a kde předloha není mizerná bych spočítal na prstech jedné ruky) - pro mě má být hra v prvé řadě o hraní a příběh (ideálně na dokreslení).
Klasický odstrašující případ je pro mě (z nedávné doby) Dying Light - parádní hra, kterou ke konci (příběhu) začala kazit ta otravná snaha být filmový (či co) kompletně s odebíráním kontroly hráči, nešťastným "záporákem", implementací jednou použitých mechanismů, které jinde ve hře nebyly (arkádové prvky, respawn na checkpointu a nebo limitovaný čas). Na druhou stranu, snad se (i po zase jiných nešvarech z Following) Techland poučí a každá zkušenost dobrá.
A ke kvalitě "Zaklínače" jako knihy - po vydání Věže Vlaštovky a dál bych se asi tématu "Zaklínač" na místě Sapkowského vyhýbal - to má myslím i W2 lépe napsaný "scénář" (ač tedy "chudším" jazykem).
Klasický odstrašující případ je pro mě (z nedávné doby) Dying Light - parádní hra, kterou ke konci (příběhu) začala kazit ta otravná snaha být filmový (či co) kompletně s odebíráním kontroly hráči, nešťastným "záporákem", implementací jednou použitých mechanismů, které jinde ve hře nebyly (arkádové prvky, respawn na checkpointu a nebo limitovaný čas). Na druhou stranu, snad se (i po zase jiných nešvarech z Following) Techland poučí a každá zkušenost dobrá.
A ke kvalitě "Zaklínače" jako knihy - po vydání Věže Vlaštovky a dál bych se asi tématu "Zaklínač" na místě Sapkowského vyhýbal - to má myslím i W2 lépe napsaný "scénář" (ač tedy "chudším" jazykem).
@Bodkin (19.04.2017 18:57): já si myslím že by se prodával dobře i bez Witcher licence, existuje spousta horších RPG bez licence co se prodávala taky dobře. Nevím proč by potenciál nemohl být v AAA sféře. Já doufám že třeba vaše KCD bude napsané dobře a ukáže něco, co tu ještě nebylo. Witcherovi 3 se to taky povedlo. Samozřejmě, "elevovat kulturu" je takovej meaningless loaded termín (zdravíme Walomeho ze Společnosti Profesionálně Deformovaných). Dosadit si tam může kdo chce co chce.
A o procentách nemá smysl se dohadovat, když je neznáme. Na redditu pořád čtu že si sehnali knížky jen kvůli hrám, ale to samozřejmě nic nevypovídá o množství hrami prodaných knih celkově. Nicméně pochybuju že to Sapkowského prodejům uškodilo. To je prostě nesmysl.
A o procentách nemá smysl se dohadovat, když je neznáme. Na redditu pořád čtu že si sehnali knížky jen kvůli hrám, ale to samozřejmě nic nevypovídá o množství hrami prodaných knih celkově. Nicméně pochybuju že to Sapkowského prodejům uškodilo. To je prostě nesmysl.
@Bodkin (19.04.2017 18:57): přesně tak, vsadil bych se, že většina hráčů ani neví že jsou nějaké knihy.
@Walome (19.04.2017 18:16): Opýtaj sa Sapkowskeho. On tomu určite rozumie lepšie ako ja, keď sa k tomu tak rozumne vyjadruje. ;)
@Bodkin (19.04.2017 18:43): Jop, ten jeho svet ma v podstate baví, aj keď je to chvíľami čistá depresia. No u mňa na každú zaujímavú pasáž pripadajú minimálne dve nezaujímavé a doteraz neviem, čo si mám myslieť o závere Metra 2035. Inak poznámka "To je od něj velmi prozíravé a moudré." vyznieva ako sarkazmus :D
@Bodkin (19.04.2017 18:43): Jop, ten jeho svet ma v podstate baví, aj keď je to chvíľami čistá depresia. No u mňa na každú zaujímavú pasáž pripadajú minimálne dve nezaujímavé a doteraz neviem, čo si mám myslieť o závere Metra 2035. Inak poznámka "To je od něj velmi prozíravé a moudré." vyznieva ako sarkazmus :D
@Paul (19.04.2017 18:35): TW1 je tak záplatovaná Zaklínačská fanfikce, že pochybuju že by to ústála sama o sobě...
I když, beru to zpátky. Podle mýho by byl Witcher 1 lepší, kdyby s witcherem neměl nic společného, protože měl fajn questy a tempo vyprávění, což by dali tak jako tak. Jak by se pak ale prodával... to je jiná.
A ano, nesouhlasím s jeho veverkovým příkladem, kategorické odmítnutí je chujovina. Potenciál turozhodně je, i když pochybuji že v AAA sféře.
O prodejích se můžeme 'brutálně' dohadovat jak chceme. Potřebujeme čísla, jinak jsou tu jen prázdné řeči. Úpřímně pochybuju, že každý fanda herního Witchera šel a koupil knihy. Kolik z nich to mohlo být? 10 %? 5? Jedno?
I když, beru to zpátky. Podle mýho by byl Witcher 1 lepší, kdyby s witcherem neměl nic společného, protože měl fajn questy a tempo vyprávění, což by dali tak jako tak. Jak by se pak ale prodával... to je jiná.
A ano, nesouhlasím s jeho veverkovým příkladem, kategorické odmítnutí je chujovina. Potenciál turozhodně je, i když pochybuji že v AAA sféře.
O prodejích se můžeme 'brutálně' dohadovat jak chceme. Potřebujeme čísla, jinak jsou tu jen prázdné řeči. Úpřímně pochybuju, že každý fanda herního Witchera šel a koupil knihy. Kolik z nich to mohlo být? 10 %? 5? Jedno?
@Shoggot (19.04.2017 18:44): Já vím... nechával jsem si prostor pro to že některé z těch her snad asi sám neznám :))
@Paul (19.04.2017 18:35): máš FB? Tvoje věty často zní jak ty českoanglický meme :)
@AlieN (19.04.2017 18:40): Na prstech ruky dlouholetého pracovníka pily :))
@AlieN (19.04.2017 18:40): pointa je, že mluví o něčem, o čem nic neví. Jestli je takových her hodně nebo málo je už subjektivní, protože každý považuje za "umění" něco jiného.
@Bodkin (19.04.2017 18:43): trojka "vybouchla", protože je třetí v řadě, měli na ní nejvíc času, nejvíc zkušeností, největší tým a největší marketing.
@Bodkin (19.04.2017 18:43): trojka "vybouchla", protože je třetí v řadě, měli na ní nejvíc času, nejvíc zkušeností, největší tým a největší marketing.
@M.a.t.t. (19.04.2017 18:17): Ano, u metra se mi líbily víc nápady než příběh a jeho vyprávění a rozhodně má u mě body hore za to, že nechává ostatní se hrát najeho písečku. To je od něj velmi prozíravé a moudré.
Co se W3 týče tak netuším, už dva roky se to marně snažím dohrát a teď bych měl vyrazit na Skellige, ale příjde mi docela zajímavé, že takhle vybouchla až trojka, kde jsou poprvé všechny důležité postavy z knížek a zbavilo se to všech hovadin, co přinesla 'jejich' jednička... ;)
Co se W3 týče tak netuším, už dva roky se to marně snažím dohrát a teď bych měl vyrazit na Skellige, ale příjde mi docela zajímavé, že takhle vybouchla až trojka, kde jsou poprvé všechny důležité postavy z knížek a zbavilo se to všech hovadin, co přinesla 'jejich' jednička... ;)
@Paul (19.04.2017 18:35): Ono je to holt těžké, když hry které tohle popírají bys spočítal na prstech jedné ruky: "Where's the room for depth or sophisticated language with which games could elevate culture? There's none." , a i těch pár stejně v celkovém měřítku skoro nikdo nehrál, takže o to míň je může znát člověk který se do videoher nikdy neponořil.
@AlieN (19.04.2017 18:31): jojo nakonec je to stejně zase o záchraně světa no, taky jsem si říkal.
@Bodkin (19.04.2017 18:07): TW1 je kvalitní hra sama o sobě, co se prodávala slušně i na tom západě kde o knížkách nikdo nevěděl. U nás a ve východní evropě byly samozřejmě knížky známý a některý lidi na hru nalákaly, ale kdyby ta hra byl shit tak by to bylo jedno. A to, že hra byla dobrá (resp. jsou dobré) je zásluha CDP, s jinou IP by dobrou hru udělali taky.
Třeba tohle co tvrdí:
Where's the room for depth or sophisticated language with which games could elevate culture? There's none."
Je bullshit. Médium vůbec nezná, nikdy žádnou hru nehrál, ale vynáší soudy jako by byl největší expert pod sluncem. Mám ho rád, ale občas prostě žvatlá :)
Ale zase chápu že by nerad aby si lidi mysleli že píše knihy na motivy her. Když nadává že vydavatelé knih používaj artworky z her jako covery, tak má pravdu - je to bullshit.
Jinak jeho popularitě a prodejům knih na západě hry naprosto brutálně pomohly. Ale je tvrdohlavej, takže to nikdy neuzná, ikdyž je to selfevident.
Třeba tohle co tvrdí:
Where's the room for depth or sophisticated language with which games could elevate culture? There's none."
Je bullshit. Médium vůbec nezná, nikdy žádnou hru nehrál, ale vynáší soudy jako by byl největší expert pod sluncem. Mám ho rád, ale občas prostě žvatlá :)
Ale zase chápu že by nerad aby si lidi mysleli že píše knihy na motivy her. Když nadává že vydavatelé knih používaj artworky z her jako covery, tak má pravdu - je to bullshit.
Jinak jeho popularitě a prodejům knih na západě hry naprosto brutálně pomohly. Ale je tvrdohlavej, takže to nikdy neuzná, ikdyž je to selfevident.
@Walome (19.04.2017 17:44): Že chybí motivace je škoda, ale dá se to vzhledem k typu hry pochopit (i když třeba Baldurs Gate 2 s tímhle pracuje líp, když ti přímo řekne: "Jo, sice ti unesli sestru a musíš ji najít, ale potřebuješ na to hromadu peněz, takže jdi a dělej vedlejší questy"), ale víc mě štve že ten příběh právě až po jejím nalezení tak vyhnil do ztracena.
- ze výborného navázání na svět knih plného originálních zvratů a zajímavých postav, se ten příběh zvrhne do úplně obyčejného a nudného "Jdi cestou, zabij všechno, a na konci bude Diablo, pardon Eredin".
A o to víc to bolí, když se pak člověk pustí do Blood & Wine, a dalších cca 40 hodin bezmála sbírá čelist z podlahy
(a já to jdu dohrát, protože to finále si chci projít několikrát, a brutální vyhlazování pevností banditů kouzly je taky nemalá zábava).
- ze výborného navázání na svět knih plného originálních zvratů a zajímavých postav, se ten příběh zvrhne do úplně obyčejného a nudného "Jdi cestou, zabij všechno, a na konci bude Diablo, pardon Eredin".
A o to víc to bolí, když se pak člověk pustí do Blood & Wine, a dalších cca 40 hodin bezmála sbírá čelist z podlahy
(a já to jdu dohrát, protože to finále si chci projít několikrát, a brutální vyhlazování pevností banditů kouzly je taky nemalá zábava).
@Bodkin (19.04.2017 18:07): Samozrejme, nie je ani najmenších pochýb o tom, že prvý Witcher výrazne ťažil z popularity knižiek, no trúfam si povedať, že ten tretí ju prerástol. Ghluhkovskeho sériu Metro som inak prečítal celú a popravde ma s menšou výnimkou v podobe prvého dielu zaujala skôr v detailoch ako v celku. V jeho prípade to však nie je iba o hrách, ale aj o tom, že on aktívne podporuje budovanie jeho univerza ďalšími spisovateľmi. Veď ku dnešnemu dňu vyšlo celkovo 39 rôznych diel s Metro tematikou.
@Garret (19.04.2017 18:16): Niekto to nazýva nebraním si servítky pred ústa, ja to nazývam obyčajnou aroganciou ;)
@Garret (19.04.2017 18:16): Niekto to nazýva nebraním si servítky pred ústa, ja to nazývam obyčajnou aroganciou ;)
@M.a.t.t. (19.04.2017 18:07): a prodávaj se knihy v USA?