Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pajmič (08.05.2018 16:34): Já vím, někde tam byla knížka (herbář), ve které ses mohl podívat na různé léčivky... fialových tam myslím moc nebylo.. Mám dojem, že jsem mu vrazila šalvěj, ale už si úplně nepamatuju.
Potřebuju radu. Quest v božích rukou, mám najít nějaký fialový kytky pro Petra, co mám dělat?
Je to sice trochu mimo téma, ale musím říct, že na geforce now běží KC perfektně plynule a dá se říct, že necítím prakticky žádný input .. tohle mě mile překvapilo :) Škoda, že takové Dishonored je docela bída, zajímavá služba.
@Hoonza (07.05.2018 17:51): předpokládám že to je jako v Zaklínači, že máš prostě svojí truhlu, a když do ní dáš věci, tak v jiném městě v jiné hospodě je truhla kde si je taky můžeš vyzvednout.
@Aaron_Hill (07.05.2018 14:40): popravdě mě zklamalo že to tam není vyřešeno jinak. Takhle můžeš mít u sebe deset mečů a čtyři zbroje, kdežto aby fakt omezeli inventář a člověk by "nemusel" pořád běhat prodávat veteš.

Takže si myslím, žes to hrál dobře :)
@Walome (07.05.2018 14:32): Až teď jsem si vzpomněl, že něco takového truhly ve hře umožňují. Dohrál jsem to bez toho, ale je pravda, že můj vytrénovaný silák s těžkotonážním koněm utáhli vše bez cavyků. Při druhém hraní s úplně jinak zaměřenou postavou se mi to ale hodit bude.
Hru beru opet na milost, funguje mi drive nefunkcni quest a truhly opet sdilej vybaveni.
Myslím si, že problém je v tom, že na pozadí běží až moc věcí, které musí systém počítat. Tzn. že tak trochu to přehnali (enginová záležitost). Třeba už jen tím, že systém musí počítat, kam se NPC posunou v čase (spaní, práce, cesta na pole) + co budou mít na sobě oblečené. On celkově systém oblečení (vrstev oblečení) udělal tvůrcům hry dost vrásek a netušených problémů se kterými se museli vypořádat (včetně nuceného redukce počtu NPC bojovníků v hromadných bitvách.)
@Luďa (04.05.2018 21:47): Dělá to i na PC, nejednou se mi stalo, že mi to nějaké přepadení na cestě loadovalo tak dlouho, že mi zmizela ta černá obrazovka až ve chvíli, kdy už do mě řezali Kumáni, sere mě to úplně stejně jako tebe :-)
@Hoonza (04.05.2018 17:52): Je mi jasný, že ta obrazovka to maskuje, ale nevidím problém v tom prostě stopnout čas a tím i všechny AI procesy na něj vázaný a rozběhnout to až se načte všechno potřebný. Čas jde ve hře s tou simulací světa zrychlit, nevím proč by nešel zastavit. Přijde mi to prostě jako prasárna, že si hra může s hráčem dělat co chce, aniž by do toho mohl nějak zasáhnout. Na PC to možná problém není, kde se ta černá obrazovka objeví po klasickém loadingu asi tak na sekundu, ale na PS4 se SATA II 5200 RPM diskem je to černý někdy i 10 sekund a za tu dobu moje čerstvě opravený brnění je zničený.
@Luďa (04.05.2018 11:36): Mně příjde, že to delší loadování má zamaskovat doskakující loadující se textury (tj. hra už jede, ale obrazovka je černá, aby nešlo vidět, jak vše doskakuje).
Já už to nezapnul ani nevím jak dlouho. Z jedný části za to může dementně vyřešený loadování, kdy do mě třeba někdo mlátí, hra ale furt loaduje a já nemůžu postavu ovládat. Při velmi pomalém loadingu na PS4 a nějakém random eventu přepadení je to dost otrava. Doufám že už to aspoň někoho napadlo patchnout, že je dobrý nápad hru pozastavit, když je černá obrazovka. A z druhé části za to může pěkné počasí. Až bude chcát, třeba stoupnou i ty statistiky na steamu. :D
@HELLER (04.05.2018 07:45): Mně se hra zasekla v průběhu hlavního questu (prakticky na začátku hry) dojel jsem vyšetřovat masakr v Neuhoffu a hra opakovaně zamrzla. To se ale odstranilo "velikonočním" patchem 1.4.3
Takže podle mne už je hra O.K.
Já jen sleduji tuto diskuzi a až dáte echo, že je hra konečně dobře opatchovaná a hratelná, tak se do toho pustím znovu taky :D
@AlieN (04.05.2018 00:37): Nejak tak, KCD 130 hod. FC5 28 hod, momentálne si niekedy zapnem FC5 kvôli rybárčeniu a KCD kvôli alchýmii. A ešte prelet vrtuľníkom a cval na koni je 1:1 zábavné.
U KC:D jsem prakticky na začátku a hru si neskutečně užívám...relax jen tak se procházet lesem, sbírat kytky a sem tam plnit nějaký ten quest. Mrzí mně, že ten prodejní " ocas" není tak velký, že hra nemá tak ohromný prodejní úspěch, ale já investovaných peněz nelituji.
Je ale docela možné, že nezvládli omunikaci po vydání stran patchů a chyb a dostatečně nevysvěrlili " výhody " omezeného ukládání.
Tak ono se tomu nedá moc divit. Po dohrání hlavní dějové linie je svět zaseklý. Přibyslavice pořád hoří, obléhání Talmberku jakoby pořád neskončilo a není tam jakákoliv motivace dál hrát. Vlastně celou dobu byla jediná motivace hlavní dějová linka, která je prasácky useklá. Ve WH vymysleli tisíc způsobů, jak hráče buzerovat a frustrovat, ale jaksi zapomněli na jakékoliv odměny nebo motivaci. Hrát to od začátku taky není kdovíjak lákavé, znamená to totiž zase mnoho hodin skillování postavy, protože ty souboje jsou s nevyskillovanou postavu strašně otravné
@Charllize (03.05.2018 16:35): asi to zas není takové překvapení, ne? Důležité je kolik toho prodali za plnou cenu, zdali se jim zaplatil vývoj, atd. a mohou začít makat na nové hře.
I když jsem KCD dosud nehrál chápu, že to je primárně singleplayer RPG a není to jako hry od Bedshesdy, tedy přesněji řečeno TES Morrowind, Skyrim a Oblivion, tzn. něco jako "offline MMORPG" kde můžeš prakticky dělat cokoliv a bavit se tak takřka neomezeně dlouho. Daní za to je ale mírně generické prostředí, rozhovory, však to znáš ne?
Kdyby chudak tusil kdyz psal ten clanek o skyrimu ze jeho hru bude mesic po vydani hrat min lidi nez 7 let stare tes 5. :)