Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Docela zajímavý info z codexu od smejkiho. Předesílám že pokud se chcete bavit o konci (o čemž se tam zmíní), tak ve spoilerech!
Dávám to celý do spoileru protože je to dlouhý (ne spoileroidní)

Q: Yo Smejki is the patching largely done or are there still major issues left? I remember a while back you talked about the reputation system being borked, for instance.

A: I honestly don’t see the whole bigpicture, so take it it with a grain of salt.
But generally, yes. The bugs we’re now fixing are less severe and the pace of incoming reports slowed down considerably. I personally for example received maybe 2 major issues in last 1.5 months and i’m responsible for the logic of 11 quests and several minor game systems. That of course means that I have time for creating new content (I’m working on the first DLC BTW). But it also means that most of us can pay attention to less severe bugs and issues which normally would (and could) remain unfixed. It’s quite likely the following patches will be fixing similar amount of issues (around 200) however bigger and bigger proportion of them will be quality of life improvements in some quests or systems, minor tweaks and glitches a and bugs which are more and more negligible.
Patch 1.6 will be released together with the first DLC which is due later this month. And we will certainly release patches along with the other DLCs. No idea if there will be some other patches in between DLC releases.

Q: I thought KC was always meant to be a trilogy.

A: The whole “trilogy” thing stems from our long past history with publishers.
KCD was originally meant to be a complete story across 3 maps. The game was meant to be made by more people than we ever had for more money than we ever had. The project was rejected.
And thus we entered Kickstarter. I believe that our mentioning of ActI, II, and III was a mistake as it only confuses people. The acts correspond with those 3 maps I mentioned above. The KS campaign was only about ActI (with hi tiers preordering uncertain subsequent Acts) and this is what was turned into KCD (KCD1=Act1). However KCD had to stand on its own legs and so the actual KCD is much bigger than what was originally planned for Act1 (Pribyslavits, Uzhits, monastery interriors and big parts of the forests were not originally planned). So KCD1 is actualy Act1++. Unfortunately it’s also why the story ends so abruptly. However even then I believe we could have handled it better. And by we I mean Dan. He wanted the story to end this way and we had biiiiig internal disagreements about it. To almost no avail. He thinks it’s a solid ending. I don’t think so.

I cannot tell you if Act2 and Act3 will be released together as KCD2 or if each Act will get its own installment (KCD2 and KCD3) or if the story ending will be expanded in some DLC. Nor can I confirm some actual “trilogy plan”. All I know is that some people will be confused because of our mentioning of the original Acts structure.
Hope I made it at least a bit clear.

Q: Looking forward to Kingdom Come II: Hussite Wars.

A: I can confirm this - KCD2 story will continue the story of KCD1 right where it ended. That doesn’t mean there can’t a 17 years jump into the future in the middle of the game. Right? But ask yourself how likely that is.

...a čekám kdy vyjde na eg.cz bulvárku článek o hádce mezi členy týmu ohledně konce :)
Vcera jsem to rano po mesici zapnul, divim ze nevysel zadny update a vecer uz se stahoval :) osud!

Jinak netusil jsem, ze muzu mit nejaky hrichy, tudiz fce odpustku jde zatim mimo me.

Btw ten vas Tobias, Bodkine, ma top image :D
@Paul (05.06.2018 23:24): Když jsem to hrál po releasu, tak to byl docela hod kostkou. Občas se o tom magicky dozvěděla celá vesnice, jindy jsem kuchnul rodinku, vzdálené příbuzenstvo a dva strážný, ale nikoho to netrápilo. A to, jestli tě někdo při stealth killu uslyší, mi taky přišlo jako docela loterie.

Ale jak říkám, byl to release patch.
Jak to funguje, když tu hráč (Henry) zabije nějakou NPC v nějaké vesnici a nikdo to neviděl/neví o tom? Co čtu na jiném fóru, tak se tam hned objeví stráže a magicky o tom ví?
@Paul (05.06.2018 20:53): Pokud nemáš 60 FPS na začátku, tak dál to bude mnohem horší. V hromadných bitkách půjdeš pod 40. Já jsem tu zlepšenou optimalizaci po patchi 1.4.3 přechválil, protože na začátku v Ratajích bylo všechno v pohodě, ale teď když se tam po odehraných 30 hodinách vrátím zpátky, tak mi všude doskakují textury, postavy a celé objekty přímo před nosem, hrůza.
@Paul (05.06.2018 20:53): Já si myslím, že s kafíčkem nemusíš mít obavy, že by to kdykoliv šlo pod 60 :) .. však to stojí "pár šupů" starej procesor, ramky i základku za nějakou tu korunu taky prodáš. Tady asi nemá smysl na nic čekat, to 6 jádro vydrží si myslím hodně dlouho do budoucna.
Hmm, bohužel ani tenhle patch nevylepšuje CPU optimalizaci tak, abych měl stabilních 60 s high presetem v úvodní Skalici. Chjo, bude to muset počkat na ten upgrade. A z nějakýho důvodu mi nejde změnit preset na medium ani low, vždycky po potvrzení tam mám stejně high. wtf?

Co máte coffee lake a ryzen, dává vám to 60 bez dropů ve skalici na začátku při pohledu dolu na celou vesnici, 1080p, high preset?
@Tarhiel (02.06.2018 00:36): Pagliarulo vypadá, že je dost nad věcí a moc takový věci neřeší. Sám si dělal srandu z toho "Until Bethesda fires/relocates Emil Pagliarulo, do not expect quality storylines ever again." a obrázku, jak s Toddem znásilňujou pipboye, takže bys na něj musel vytáhnout asi fakt velkej kalibr, abys ho rozhodil.
@Paul (31.05.2018 13:42): Pak je otázka, jestli se chceš spíš vyhnout potenciálnímu konfliktu, nebo trochu podpoříš studio, co taky udělalo historickou hru – to už je na WH. AL je povedená hra, co si trochu zviditelnění zaslouží, a Destructive se docela usměrnili (nebo možná práce vydavatele). Kdyby si třeba změnili jméno, prošlo by to beztak naprosto bez povšimnutí, protože by si je podle hry nikdo nespojil. Dej vědět (klidně do zprávy), pokud objevíš, že to rozmázl nějakej větší web, zatím jsem to nikde nezahlídl.

Bohužel, herní weby se nemůžou řídit tím, jestli se o tom dá něco psát, ale jestli to bude někdo číst. Souhlasím, že KCD je o úroveň výš než ELEX, ale ne zas o tolik, aby to hrálo roli. O KCD už zájem opadl, takže když má šéfredaktor na výběr mezi článkem o Fortnite, nebo KCD, je jasný, co dostane prioritu. Ten DLC roadmap byl navíc vypuštěnej ve stejnej den jako BF5 reveal, což je katastrofálně blbý načasování, protože to posíláš na smrt. A zase, pokud nějakej web v takovou chvíli nenahodí novinku o KCD, když může psát o BF5, není se příliš čemu divit. A co jsem tak zběžně prolítnul PCGamer, vidím tam jeden článek o KCD za poslední měsíc, což taky není zrovna monstrózní coverage (s tím, že bez konzolí jim ubývá značná část toho, o čem se dá psát).
@Redfield (31.05.2018 11:56): možná že si vždycky něco najdou, ale zrovna tahle akce mi přijde jako vyložený nabízení jim toho "nečeho", a trochu pochybuju že by ta akce přinesla nějaký zvýšení prodejů. A KCD bych tak nesnižoval. Je o level výš než Elex, dělá některé věci které nejsou ve hrách vůbec běžné, je tam toho dost o čem by se dalo (pozitivně) psát. Snad jedinej velkej mainstream herní web co tu kontroverzi neřeší je PC Gamer, a ti také o KCD píšou dost často a rádi.
@Paul (31.05.2018 09:24): Jasně, ale s tím nic nenaděláš. Vávra už jim je trnem v oku a jediný, co by je uspokojilo, je, kdyby WH vyhořelo. Můžeš být sebevíc opatrnej, ale když budou chtít, vždycky si něco najdou. A dokud lidi budou tyhle "Fox News" zprávy číst, bude se o tom i psát. Mně jen přijde vtipný, že jim trvalo týden, než si toho vůbec všimli. Hmm, že by rozhořčení okolo BF5 (který jim do určitý míry i podkuřovalo) už trochu ulehlo, tak je třeba nastartovat nový drama? S tím nemáš šanci bojovat...

Lawbreakers bylo v hajzlu dávno před tím, než Cliff pronesl pár kokotin. Tam negativní reklama neměla žádnej efekt, protože nulu prostě nevynásobíš. A některý hry prostě nemůžou být tak unoffensive, aby mohli mít jen pozitivní reklamu. A srovnání s Witcherem je taky trochu mimo, ten má dneska už úplně jiný jméno a je zafixovanej jako "best game ever", o tom se bude psát do konce světa. KCD má mimo naše končiny status mnohem blíž třeba k ELEXu (nebo ve své době W1).
@Redfield (30.05.2018 23:18): Částečně souhlasím, problém je, že reseteru (nebo jak jí řád říkám, retarderu) a před ní neogaf čte spousta herních pisálků, a pak se ten kretenismus šíří i mimo, na weby jako kotaku či eurogamer, weby s návštěvností do milionů. Celej ten shitstorm co proběhl na německých webech (i mainstream novinách, nejen herních), a ke kterému se dlouhým statementem vyjádřil Vávra i Klíma pro Gamestar, měl taky genezi na reseteře.

@Tarhiel (31.05.2018 04:16): Toť otázka. Já si nemyslím že inherentně platí negativní reklama = taky reklama = prodeje. Viz smrt bosskey a Cliffa, jemuž ta negativní pozornost spíš ublížila. U Kingdom Come bych si taky tipnul, že (ikdyž se prodávalo nad očekávání dobře) by prodejům spíš prospělo, kdyby o tý hře weby psaly pozitivně, než negativně. Vem si že na většině herních webů např. vůbec nenapsali o tý DLC road mapě - proč asi? Zatím o takovém witcherovi píšou články i tři roky po vydání. Kdyby Kingdom Come nemělo tuhle kontroverzi, nepochybuju o tom, že by mělo coverage mnohem širší. Plus Vávru očividně taky moc nebaví když mu nadávaj do nácků.
@Paul (30.05.2018 20:25): Říkal jsem si, že je ten easter egg nějakej nápadnej...

Ale já se tomu zase tolik nedivím. AL je dobrá (a na rozdíl od Hatred dospělá) hra, zpracovává historický události, který jinak ve hrách nejsou, a jedna z kampaní je tažení proti Přemyslu Otakarovi II. Takže proč by to Warhorse zase takhle nepodpořili, když je to nic nestojí? Destructive to přitáhlo pár hráčů, WH z toho má malý PR a na nějaký prskání se mimo Reseteru stejně hned zapomene... Nemá smysl se řídit pár kretény, kteří si chrochtají ve svý echo chamber. To bys pak nemohl nic.
Čekal jsem kdy si toho moral busybodies všimnou - Warhorse udělali nějakou marketing spolupráci s tvůrci Ancestors Legacy, kteří předtím udělali Hatred. A protože Hatred museli udělat náckové (because reasons), tak je to jen další potvrzení zjevného faktu že Warhorse jsou náckové. Can't make this shit up. Nicméně když jsem ten tweet původně viděl, tak mě taky zarazilo že do toho Warhorse šli, bylo vcelku očekávatelný že se to někde rozmaže..
Ahoj lidi,poprosim poradte mi,nemužu nikde najit jak to vyřešit.V Kingdom come se mi objevil podivný bug a nikde jsem nenašel o tomto bugu zmínku. Když dobýváme Přibyslavice, tak po zabití kumánských velitelů a lučištníků se Racek Kobyla postaví ke stanu a pak už se nepohne. Mohu do něj bez problémů útočit. No a pak, když vylezu před ten kostel tak tam nepřátelé stojí a nic nedělají, musím k nim přijít na dva metry, aby se "načetli" a začali bojovat, stejně tak s našimi vojáky. Když pak pozabíjím všechny kumány nic se nestane, celé vojsko stojí bez hnutí a Kobyla si dole postává u stanu a žádná cut-scena ani nic se nekoná... Moc Vás prosím o pomoc
@Paul (26.05.2018 16:05): Jako těš se ... mě to teda chytlo dost, až nevídaně, měl jsem po 2 týdnech asi 50 hodin, což je u mě extrém :) ...
Jak jsem psal dříve ... tak bugů jsem měl naprosté minimum, kdyby bylo víc času, tak si to dám rád znova.
@Garret (26.05.2018 15:54): taky mě navnadila. Původně jsem chtěl počkat na dokončenou verzi se všemi DLC, ale kašlu na to, rozehraju jak vyjde 1.5. A pak se všemi DLC si to dám podruhé. Takhle jsem si skvěle užil i Witchera.
@koudy_cz (26.05.2018 07:39): Já to kupoval v kolekci klasiky už hodně dávno teda. :D To bude víc jak 10 let. Každopádně ano, problém s licencí tam určitě je, ale to se dá vyřešit jednoduše smazáním hudby, nebyla by to první taková hra. Mafia tuším taky přišla o hudbu při novém vydání. Kuminita by si to tam pak dodala sama...
@Fritol (25.05.2018 14:07): beztak by zas měli problémy s právy k hudbě atd... V nějakých těch kolekcich klasiky to ještě pár let zpět bylo ne? (nebo to byla jen 2?). Samozřejmě na gogu by se to prodávalo lépe, ještě když z Vietnamu těch her je jako šafránu.
@Paul (24.05.2018 22:40): No i tenkrát v době temna bez internetu se datadisky dělaly, jenže u cRPG až na naprosté výjimky nikoliv (U7).

V dnešní době to taky jde - viz Grimrock série nebo Serpent of Staglands. :)
@Gordon (25.05.2018 14:03): Nechápu, proč to 2K dodnes nevydali na gogu, zájem by o to určitě byl.

@Paul (25.05.2018 13:58): Spoustu přednášek dělají i kluci z Amanity. Navíc nefušují jen do her, ale je tu určitá stopa i ve filmovém, knižním a komiksovém odvětví. Ale jasně, já tu nijak nezpochybňuju jeho zásluhy, jen si myslím, že Dvorský by byl vhodnější první kandidát. Nakonec je to stejně symbolické spíš.
@Fritol (25.05.2018 13:35): Dvorskýho a Amanitu respektuju a dal bych jim to klidně taky, stejně jako Španělé z bohemky. ale Vávra si to imho jako první zaslouží. Nejen za tři skvělý AAA hry, ale i tu spoustu přednášek co tu dělal a dělá, za tu tunu článků co o herním vývoji napsal a tak.
@Gordon (25.05.2018 13:50): Mám takový pocit, že se to tu strhne k hádce o Mafii, to už jsme tu měli několikrát. Citlivé téma. Osobně za nejlepší českou hru považuju Vietcong, ale pokud se oprostím od nostalgie, tak je to určitě Machinarium.

Každopádně jsme mimo téma už zbytečně...