@
ntz (15.08.2018 14:03): Mně naopak hardcore mod velice pasuje.
To, že na obrazovce není žádný zbytečný ukazatel považuji za velkou výhodu.
Chybějící status mi nevadí, oprostě když začne téct krev z čela, tak vím, že je zle.
Soubojová růžice- mně ani moc nechybí (i s růžicí jsem souboje moc nedával).
Navíc mi ta růžice připomíná QTE--- bojuješ jakože o život, ale v podstatě čekáš, až se na obrazovce objeví ten správný symbol...
Dvě postižení na začátku... proč ne. Hned jsem si vzpomněl na tvorbu postav v Realms of Arkania, kde bez negativních statusů nejdou navolit některá povolání, či rasy. Trpaslík prostě musí mít vysokou chamtivost, zloděj zvědavost, bojovník se "musí" bát nemrtvých.
Tak trochu lituji, že jsem si těch negativních vlastností dal málo... mohl jsem být asi "odvážnější". Třeba taková náměsíčnost je fajn... člověk nikdy neví, zda se ráno vzbudí ve vlastní posteli...
Chybění rychlocestování, přesné pozice Jindry na mapě a chybění kompasu je absolutně dokonalé. Zde se naplno projeví perfektní design venkovních lokací, přírody. Jednou jsem se ztratil v lese. Podíval jsem se kolik je hodin a podle času odhadl, na kterou světovou stranu ukazuje můj stín. A pak se vydal správným směrem.
Co se týče HUDu a pod: Jak Assassin, tak Zaklínač (pokud si asistenty nepovypínáš) tak z tebe dělají tak trochu pitomce: Víš kam máš jít, ukáže ti i cestu, včetně přesné vzdálenosti.... zatímco v KC:D dostaneš jen přibližnou polohu, přesně tak jak by to bylo ve skutečnosti.
Navíc, tím, že KC:D vychází ze skutečné přírody, tak si člověk dobře zafixuje orientační body v přírodě. (řeka, větrný mlýn, mapa je relativně malá- tak akorát)
Třeba tábor Kůmánu- někde v lese, mezi poslední hospodou v Ratajích a Talmberkem. A když je pak hledáš, tak je to jasné, že to bude někde kousek od cesty- schovaní tak, aby mohli přepadávat pocestné.
No a když je pobiješ, nečekáš, že budou fosforeskovat v podrostu (aby jsi náhodou nezapomněl někoho vylootovat).
Taky se mi stalo, že jsem pobil všechny kumány, ale tím, jak jsem současně střílel a couval, tak jsem posléze v maliní dlouho marně hledal zabitého velitele (abych odevzdal jeho přilbu a tak splnil Quest). Takže jsem se skoro půl hodiny šoural po lese (přetížený jak nenažrané prase nalootovaným harampádím) a hledal a hledal. Ale vůbec toho nelituji, ta radost, když jsem ho konečně našel...prostě k nezaplacení...