@Paul (10.12.2018 18:32): Super.
Diskuze
Do videí jsem hodil novej dokument Unforeseen Consequences od noclip
https://www.youtube.com/watch?v=BQLEW1c-69c
Intro vypadá dobře.
https://www.youtube.com/watch?v=BQLEW1c-69c
Intro vypadá dobře.
@Gordon (22.11.2018 19:51): jo tak to jsem pak měl v condition zero :) jinak to je jak Hans Zimmer v call of duty hadra.
Ale v 1.3 myslím žádná hudba nebyla.
Ale v 1.3 myslím žádná hudba nebyla.
@koudy_cz (22.11.2018 19:34): A to intro z kántra... odkaz
Koukl jsem na LGR video ke 20 letům výročí a hned mne chytla nostalgie s tím úplně starým prvním menu z prvního vydání :D tu si pamatuji dodnes, stejně jak z CS 1.3, které bych si rád že srandy zahrál. Zkusím sehnat někde tu platinum edici hl-ka a uvidím co za verzi CS tam je.
Dokonce si pamatuji, když jsem hl1 hrál poprvé v životě, jak jsem dojel sekvenci v tom vlaku a pak bezmocně chodil po laboratořích.
Dokonce si pamatuji, když jsem hl1 hrál poprvé v životě, jak jsem dojel sekvenci v tom vlaku a pak bezmocně chodil po laboratořích.
@mvp23 (21.11.2018 00:33): Výborně, jen jeden z týmu skutečně umí dělat v tom enginu... :-D
Věřím, že nějaká místní partička v čele s Ugrou by se toho mohla chytit.
Gordon - supervizor, Charlize - tester, Všivák - hudba, Drolin - scénář, Waloušek - PS4 marketing, Leebigh - zdravotní dohled, Jumas - PR...
Gordon - supervizor, Charlize - tester, Všivák - hudba, Drolin - scénář, Waloušek - PS4 marketing, Leebigh - zdravotní dohled, Jumas - PR...
@Charllize (20.11.2018 10:06): však to po nich nikdo ani nechce, staci kdyz to zadaji nějakým šikovným vývojářům...
@Fatality (20.11.2018 18:20): A pak Artifackt 2 - Episode: 1
A pak Artifact 2 :-D
Kluci, vydají Artifact. :-)
Vzdyt oni uz ani hry delat neumeji, proto mlci. Steam jim staci :)
Za mě tedy hodně smutný výročí. To, že k tomu Valve mlčí dost vystihuje stav věci. Ať se jdou zahrabat.
Mohli by aspoň oznámit HL3 když už nic.
@Walome (19.11.2018 19:50): Dnes řádně oslaveno :).
@Gordon (19.11.2018 19:25): Všetko najlepšie, Gordon. Nie ty. :D
@Gordon (19.11.2018 19:25): A Valve na to nič neoznámilo.
@Gordon (19.11.2018 19:25): Drolin bouchá Rychlý špunty.
HL dnes slaví 20 let.
@AlieN (21.10.2018 16:18): Přesně tak, taky si to myslím.
Lidem se to ale líbí, mě ne, přijde mi to prostě jen jako overdetailed verze BM. Ale oceňuji to, jen je to dle mě zbytečnost.
Lidem se to ale líbí, mě ne, přijde mi to prostě jen jako overdetailed verze BM. Ale oceňuji to, jen je to dle mě zbytečnost.
@Gordon (21.10.2018 16:16): Problém bych viděl právě v tom enginu - verzi na UE4 jen těžko začne prodávat přes Steam.
@Tommywise (21.10.2018 15:53): Je to zbytečné... a Valve dalo Black Mese samo zelenou, nevidím důvod proč by ne tady. Ale u valve těžko říct.
co rikate na pokusu o remake v unreal 4 enginu? neni to zbytecne kdyz je black mesa? a Valve to bude tolerovat?
@Vodny (21.09.2018 13:25): jako showoff pěkný, ale těch locknutých 30fps je tristních
@AlieN (21.09.2018 21:10): uf, uz jsem si myslel.
@Walome (21.09.2018 18:12): Nebyla, toto je cca o polovinu delší. Holt tech demo.
@PRIVATE MARTIN (21.09.2018 18:50): jj, ale není to samozřejmě jediný případ :-) A pořád si myslím, že v CoD jedničce a dvojce to bylo jetšě uděláno rozumně a až od čtverky nahoru začalo ve větší míře takové to "opakuj skript dokola, dokud se hráč neposune o dva metry dopředu" (plus další věci jako nesmrtelní borci atd.).
V Half-Life nebyl snad jediný skript, který by se opakoval, dokud člověk neudělá nějakou akci a některé skripty šly přerušit.
V Half-Life nebyl snad jediný skript, který by se opakoval, dokud člověk neudělá nějakou akci a některé skripty šly přerušit.
@Phoenix (21.09.2018 18:27): jo asi jo, tu jizdu jsem opakoval nekolikrat :)
@PRIVATE MARTIN (21.09.2018 18:50): spis na HL2.
@PRIVATE MARTIN (21.09.2018 18:50): spis na HL2.
@Phoenix (21.09.2018 18:27): Narážaš na nejakú konkrétnu hru/sériu? Nejaká, ktorá začína na C a končí na all of Duty? :D
@Walome (21.09.2018 18:12): Jak píše Phoenix, tehdy to bylo něco nevídaného a navíc je ta původní rychlejší.
@Phoenix (21.09.2018 18:27): A přitom tam toho skriptu je po skromnu.
@Phoenix (21.09.2018 18:27): A přitom tam toho skriptu je po skromnu.
@Walome (21.09.2018 18:12): Tehdy jsme to tak nebrali, bylo to něco neokoukaného, jako film.
Osobně tvrdím, že Half-Life je příklad slvěle naskriptované střílečky (a že naskriptované střílečky nejsou a priori špatně), jen to následovníci někdy začali dost přehánět.
Osobně tvrdím, že Half-Life je příklad slvěle naskriptované střílečky (a že naskriptované střílečky nejsou a priori špatně), jen to následovníci někdy začali dost přehánět.
@Gordon (12.09.2018 18:55): wow ta jízda byla vždycky tak dlouhá? Tehdy jsem musel bejt hodně trpělivej :)
@Vodny (21.09.2018 13:25): Jo, ten co to natáčel to hrozně trhal jak veverka na kofeinu.
@Gordon (12.09.2018 18:55): To je úžasný! Hned bych si to zahrál, prý v tom hodlají pokračovat. Je to ke stažení k vyzkoušení, tak už to sosám a vláčkem si to intro projedu na vlastní kůži.
@Gordon (21.09.2018 11:45): Bylo mi to jasný, jen těch poznámek o rychlosti vídám denně několik :D ale upřímně bych taky radši vydával třeba DLC za 3 měsíce, což snad v příštím roce by se mělo už o dost zlepšit, máme na to už víc lidí.
Koridorový to máme, ale koridory jsou zrovna to nejlehčí, vytvořit město je třeba na 1-2 měsíce práce no, záleží jaký, hlavní město je klidně na 5 měsíců (jen naklikat v editoru, další práce je ještě rešerše a vytvořit modely). A neříkám to jako obhajobu, spíš jak to v realitě funguje :)
Jo na kamiony jsme dlouho neměli licence, teď už je v podstatě máme, takže teoreticky už stačí "jenom" ty kamiony vymodelovat :))
Koridorový to máme, ale koridory jsou zrovna to nejlehčí, vytvořit město je třeba na 1-2 měsíce práce no, záleží jaký, hlavní město je klidně na 5 měsíců (jen naklikat v editoru, další práce je ještě rešerše a vytvořit modely). A neříkám to jako obhajobu, spíš jak to v realitě funguje :)
Jo na kamiony jsme dlouho neměli licence, teď už je v podstatě máme, takže teoreticky už stačí "jenom" ty kamiony vymodelovat :))
@SimonEndt (21.09.2018 08:19): Já si prostě v té spojitosti musel rýpnout, nemohl jsem odolat. :-D Jinak na velikost mapy bych se nevymlouval, když děláte jen silnice a jejich pozadí.... :-D
Ale já to chápu, včera jsem třeba zapl ETS a hned jsem si všiml jak jste vylepšily silnice v Německu a přidaly i ty náhodné bouračky. Jen vám to prostě trvá... :) (plus ty návěsy)
Btw máte v plánu do ATS přidat více druhů kamionů?
Ale já to chápu, včera jsem třeba zapl ETS a hned jsem si všiml jak jste vylepšily silnice v Německu a přidaly i ty náhodné bouračky. Jen vám to prostě trvá... :) (plus ty návěsy)
Btw máte v plánu do ATS přidat více druhů kamionů?
@Gordon (20.09.2018 12:47): Přijde ti opravdu pomalý vydat mapu o velikosti zhruba 300 čtverečních kilometrů za 6-8 měsíců? :) Tohle je taková ta zarytá představa o vývoji her, že obecně stačí v editoru umístit pár modelů, natáhnout na to textury, zapnout AI a může se vydat. Nicméně jsme na tom stejně jako kterékoliv herní studio, jen je to o to víc vidět, když momentálně vydáváme jen dlc a u těch mají hráči představu, že je to jen "bonusový content", ale u nás každé dlc je prakticky větší a detailnější než to předchozí a i tak se nám daří ten čas docela razantně zkracovat. A jo, tuhle představu jsem měl kdysi taky :))
@SimonEndt (19.09.2018 16:19): Pořád lepší než rychlost updatování ATS. :))
Vzhledem k tomu, že na Black Mesa pracují už 6 let a pořád není hotová ... to dřív bude zas další verze UE :))
@Gordon (12.09.2018 18:55): Snad ještě hezčí než Black Mesa a už ta tu laťku zvedla hodně vysoko. Škoda že z toho asi neudělají celou hru.
Inbound v Unreal Engine.
odkaz
odkaz
@Garret (17.08.2018 17:34): Echoes taky teď dohráno, je to super. Občas trochu moc tmavý, ale jinak práce s level designem a vším je dost v topu. Je skvělé, že i tak stará hra si furt drží zábavnost tak vysoko.
@Gordon (17.08.2018 19:06): PoV je super, ale má podobný problém ako Azure Sheep, kde sú mnohé mapy prehnane veľké a komplikované. Tiež je trochu stereotypný a príliš dlhý (trval mi až 6 hodín).
@Bodkin (24.08.2018 14:46): Jáj to si pamatuji, škoda že jsem nezažil a zastínil to Counter Strike.
@AlieN (24.08.2018 14:06): HL má pouze jednu scénu kdy nezle nic než koukat a to při přepadení vojáky.
Echoes mi připadá už poněkud přeskriptované - HL z nich vždycky hodně těžil, ale tady je pasáží kdy nemůže hráč nic moc dělat a jen se dívá či běží po předem určené trase až moc, trochu Call of Duty level.
Jinak výborné, i "hororové" pasáže mě nemálo bavily, a návraty na známé lokace v průběhu času jsou vynikající - vyjít to před 15ti lety, tak všichni svorně pláčeme štěstím.
Tedy krom asi dvou momentů, kde vůbec není jasné jak dál, to bylo prostě stupidní.
Jinak výborné, i "hororové" pasáže mě nemálo bavily, a návraty na známé lokace v průběhu času jsou vynikající - vyjít to před 15ti lety, tak všichni svorně pláčeme štěstím.
Tedy krom asi dvou momentů, kde vůbec není jasné jak dál, to bylo prostě stupidní.