Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ale jo to jsem našel - pokousaná pavouky, poslední medkit. Jenže jsem si myslel že je to prostě mrtvola někoho jiného, protože ty logy kolikrát byly u někoho mrtvého i když je psal někdo úplně jiný. A stejně nechápu 1: proč by se Shodan nahrávala do lidské schránky, když si byla jista vítězstvím. 2: Jak by to udělala? Beru že může ovládnout počítače, nahrát se třeba do toasteru :) ale do lidské schránky, notabene mrtvé?
@Karasman (19.10.2018 08:54): Nie, skutočné telo Rebeccy si našiel aj s tým logom na VonBraune.
To, že sa fyzicky manifestovala - na konci hry si bojoval s jej telesnými podobami a hneď niekoľkými kópiami - jasné, bolo to vo virtuálnej realite, ale aj tak - aký je pre ňu problém zobrať na seba "nový skin" a hlas jedného konkrétneho človeka, naviac taktiež ženy?

Toto v hre nejak vysvetlené nebolo, ale ja som ju vždy považoval za androida, len povrchovo sa podobajúcu na Rebeccu (na konci sa, koniec-koncov, zmenila), no to neni až tak dôležité, podstatné je, že Shodan prežila a možno sa k tomu v trojke vrátia :)

A Warren Spector sa už vyjadril, že trojkou chce príbehovo nadviazať na jednotku a dvojku a uzavrieť ich - lepšie rozhodnutie už spraviť nemohol, ja sa teším a len dúfam, že to bude rovnako skvelo napísané a pamätihodné, ako dvojka.
@Cobot (19.10.2018 10:39): Je pravda, že už je to leta, co jsem to hrál, ale Many je dílo Shodam? Já myslel, že Many je nějaký mimozemský život. Ne něco uměle vytvořeného... Safra, hned bych si to zase zahrál...
@Han22 (komentář): Pěknej koment. Já ten příběh považuju za jeden z nejlepších. Určitě není originální, ale je zpracovanej super.

O trojce se zatím skoro nic neví, ale Waren v jednom rozhovu říkal, že se vrátí někteří staří známí. Jsem fakt zvědavej kdo.

@Tarhiel (19.10.2018 02:00): Je to přesně jak říkáš. Tommy! What's the matter lover? Don't you like my new look?
@Han22 (komentář): "Jak se proboha Shodan dostala na tu loď???. "

Nie je to nikde explicitne povedané, ale je to naznačené postupne, v niekoľkých častiach predtým:
V Recreation deck nájdeš v pavúkmi zamorenej časti mrtvé telo Rebeccy a logom o tom, ako umiera - a hneď na to niekde blízko nájdeš daľší log o tom, ako veselo a zdravá hopká za Tommym, aby ho našla - už tam Ti malo byť jasné, že tu niečo nie je v poriadku.

No a v samotnej záverečnej animáci sám Tommy do logu hovorí, že Rebecca sa mu zdala zvláštna "she was acting strange lately" - to on sám si Shodan priviedol na loď - ten pocit úžasu, keď som tú animáciu videl prvkýkrát a spojil som si tieto časti skladačky, boli neopísateľné :)

A že to nie je jedinýkrát, kedy Shodan nechce, aby si čosi odhalil skôr, než sa jej to hodí, sa môžeš prevedčiť ak sa budeš snažiž zistiť, čo sa stalo s Marie Delacorix.
@Cobot (23.09.2018 19:30): Originální vypadala, jako by trpěla Downovým syndromem. V Rebirth zase totálně nezapadala do toho, že má jít o horor.

Ten nejnovější model je IMHO výborný.

@MCZ (23.09.2018 18:32): ne je z těch novej modelů asi nejlepší, ale tak originál nijak hezkej nebyl taky. https://cdn.arstechnica.net/wp-content/u ... hock790screen005.jpg

Ta šílenost s velkejma kozama v rebirth byla strašná o tom žádná, ale argumenty o kojení mnoha (ha ha) jsou dost mimo. https://file.sector.sk/files/novinky/2007-3-15-9-12-43/rebirth.jpg

Mě se líbí v podstatě tohle všechno:
https://img00.deviantart.net/c8c5/i/2012 ... joblanco-d4udd6t.jpg
https://i.pinimg.com/474x/17/8b/70/178b7 ... hock--sci-fi-art.jpg
https://media.moddb.com/cache/images/mod ... -_Cyborg_Midwife.jpg
@Cobot (23.09.2018 17:57): Popravdě furt nechápu, proč má prsa. Ten původní model je pořád nejlepší. Tenhle komentář to dobře vystihuje:

"She's a nightmare fuel for Christ's sake, she doesn't need pretty face nor does she need her breasts (who or what is she going to breastfeed anyway? Annelid grub pods?). Plus, the oryginal model looks like both the breasts and face were torn/ripped off from the host's body (not hidden behind steel bra like in some fanart) which is by far more horrible and unnerving." (milczyciel)
Jsem si tak řekl, že po delší době zaktualizuju instalačku SS2. Nainstaloval poslední verzi. Nově jsou i community patche...! Naistaloval nové verze grafickejch modů... (Marie má červený triko!) Ta hra je v dokonalém stavu. Vypadá fantastaticky, drží jak skála a nejde se od toho odtrhnout kua.... :D
Nemalo to byť v diskusii u prvého SS?

V SS2 by sme sa skôr mali baviť o SS3 (ktoré nemá profil, aspoň predpokladám že nemá profil).

Ale ako som pochopil, tak znalosť mapy/questov atď by mala dávať výhodu nakoľko sa snažia čo najlepšie zachovať leveldizajn/questy/....
Nějaký důvod proč používat SS2 Blue Mod Manager a ne původní SS2Tool?

I když mě teď napadá, že SS2Tool opravuje i nějaké chyby což asi úplně nebude fachat s aktuálním patchem 2.46.

EDIT: teda koukám, že od posledního hraní celkem přibylo grafickejch modů
@Phoenix (30.09.2017 08:01): Pěkné. Je super, že někdo patchuje dvacet let starou hru.

Mimochodem jsem to zkusil a v inventáři steamu se mi objevila SS2 kartička. Nesbírám je, ale tady možná udělám vyjímku.
@Bodkin (16.03.2017 11:13): jj, nemyslel jsem to tak, že kvalita v roli vývojáře musí nutně nějak ovlivnit kvalitu v roli vydavatele.

V podstatě jsem jen využil příležitosti k tomu, abych (zase) pochválil některé aspekty Enclave (chválit Riddicka je nošení dříví do lesa).
@MickTheMage (16.03.2017 10:07): Oba Riddicky, výbornou Darkness a IMHO nedoceněnou Enclave (neskutečné grafické a atmosférické hody, a byť se někteří ozývali, že je to dost arkáda, tak hraní za dvě diametrálně odlišné strany a u každé za různé postavy mělo rozhodně něco do sebe).

Bohužel v poslední době to s nimi jde celkem dolů hlavně stran FPS. Syndicate byl průser, to mi nikdo nevymluví, naopak bývalí členové pod hlavičkou Machine Games vytvořili skvělého Wolfenstein NO.
@valcik (16.03.2017 09:13): Nah, Starbreeze maju na svedomi Riddicka (aj ked uz asi nie v tejto forme) a su vydavatel. Ja by som bol opatrny a hlavne... podstatne je imho ako dopadne Underworld Ascendant! A potom uvidime, co ocakavat od SS3.
@Tarhiel (15.03.2017 22:45): Spomínam si na jeden citát Dave de Sade v súvislosti s hrou SS3 (dávno pred tým než bola oznámená) - "jestli něco vypluje EA tak to hodlám ignorovat" - aká radosť, že táto jeho predpoveď je úplne nesprávna.
@special_plan (13.03.2017 19:34), @USER47 (13.03.2017 19:47): Přeně tak (udržování napětí). Neustále navíc z protivníků padá nějaký proviant, který jde v nejhorším recyklovat. A díky penězům, se kterými není třeba nějak extra šetřit, není problém se každou chvíli vyléčit.

System Shock (jeden i druhý) je těžký jen v případě, kdy se člověk snaží ani jednou neumřít (a ještě maximálně šetřit zdroje), na to hra primárně není stavěná (i když i to s nějakou herní zkušeností lze).
Zkouším to v rámci herní výzvy. Ti respawnující nepřátelé jsou na infarkt. Nemám žádný pocit bezpečí a jsem permanentně posraný z toho, že nějaký hybrid bude za nejbližším rohem nebo se objeví za mnou. Myslím, že to budu hrát po hodně malých dávkách. :-D
Na začátku, jak jsou ty chodící mrtvoly s puškama..tak zkoumám ten kus masa co upadne. Dává to větší DMG o 25% ok.
A teď se ptám. Ten vyzkum kus masa, musím nosit v inventáři, nebo mohu zahodit. Při prvním hraní, jsem ho nosil..:)