Ale jo to jsem našel - pokousaná pavouky, poslední medkit. Jenže jsem si myslel že je to prostě mrtvola někoho jiného, protože ty logy kolikrát byly u někoho mrtvého i když je psal někdo úplně jiný. A stejně nechápu 1: proč by se Shodan nahrávala do lidské schránky, když si byla jista vítězstvím. 2: Jak by to udělala? Beru že může ovládnout počítače, nahrát se třeba do toasteru :) ale do lidské schránky, notabene mrtvé?
Diskuze
@Karasman (19.10.2018 08:54): Nie, skutočné telo Rebeccy si našiel aj s tým logom na VonBraune.
To, že sa fyzicky manifestovala - na konci hry si bojoval s jej telesnými podobami a hneď niekoľkými kópiami - jasné, bolo to vo virtuálnej realite, ale aj tak - aký je pre ňu problém zobrať na seba "nový skin" a hlas jedného konkrétneho človeka, naviac taktiež ženy?
Toto v hre nejak vysvetlené nebolo, ale ja som ju vždy považoval za androida, len povrchovo sa podobajúcu na Rebeccu (na konci sa, koniec-koncov, zmenila), no to neni až tak dôležité, podstatné je, že Shodan prežila a možno sa k tomu v trojke vrátia :)
A Warren Spector sa už vyjadril, že trojkou chce príbehovo nadviazať na jednotku a dvojku a uzavrieť ich - lepšie rozhodnutie už spraviť nemohol, ja sa teším a len dúfam, že to bude rovnako skvelo napísané a pamätihodné, ako dvojka.
To, že sa fyzicky manifestovala - na konci hry si bojoval s jej telesnými podobami a hneď niekoľkými kópiami - jasné, bolo to vo virtuálnej realite, ale aj tak - aký je pre ňu problém zobrať na seba "nový skin" a hlas jedného konkrétneho človeka, naviac taktiež ženy?
Toto v hre nejak vysvetlené nebolo, ale ja som ju vždy považoval za androida, len povrchovo sa podobajúcu na Rebeccu (na konci sa, koniec-koncov, zmenila), no to neni až tak dôležité, podstatné je, že Shodan prežila a možno sa k tomu v trojke vrátia :)
A Warren Spector sa už vyjadril, že trojkou chce príbehovo nadviazať na jednotku a dvojku a uzavrieť ich - lepšie rozhodnutie už spraviť nemohol, ja sa teším a len dúfam, že to bude rovnako skvelo napísané a pamätihodné, ako dvojka.
@Cobot (19.10.2018 12:02): Tvl já to fakt neviděl 15 let tu hru... *stydícísmajlík* Ale jo, beru, tohle se nedá omluvit, jdu se spláchnout do kanálu...
@Karasman (19.10.2018 10:56): Prokrindapána takový mezery :D
@Cobot (19.10.2018 10:39): Je pravda, že už je to leta, co jsem to hrál, ale Many je dílo Shodam? Já myslel, že Many je nějaký mimozemský život. Ne něco uměle vytvořeného... Safra, hned bych si to zase zahrál...
@Karasman (19.10.2018 08:54): Tak Shodan vytvořila Many. Zkušenost se stvořením biologického života měla. Není ani vyloučeno, že Rebeca mohla mít implantáty a tak jí Shodan ovládala zkrz ně. Samozřejmě jen spekulace, ale v tom universu vysvětlitelné třeba právě takhle.
@Karasman (19.10.2018 08:54): Asi, mělo to být asi víc vysvětleno v dalším díle. A proč ne...
@Tarhiel (19.10.2018 02:00): To jsem trochu nepochopil. Jakože Shodan ovládala mrtvolu nebo co?
@Han22 (komentář): Pěknej koment. Já ten příběh považuju za jeden z nejlepších. Určitě není originální, ale je zpracovanej super.
O trojce se zatím skoro nic neví, ale Waren v jednom rozhovu říkal, že se vrátí někteří staří známí. Jsem fakt zvědavej kdo.
@Tarhiel (19.10.2018 02:00): Je to přesně jak říkáš. Tommy! What's the matter lover? Don't you like my new look?
O trojce se zatím skoro nic neví, ale Waren v jednom rozhovu říkal, že se vrátí někteří staří známí. Jsem fakt zvědavej kdo.
@Tarhiel (19.10.2018 02:00): Je to přesně jak říkáš. Tommy! What's the matter lover? Don't you like my new look?
@Han22 (komentář): "Jak se proboha Shodan dostala na tu loď???. "
Nie je to nikde explicitne povedané, ale je to naznačené postupne, v niekoľkých častiach predtým:
V Recreation deck nájdeš v pavúkmi zamorenej časti mrtvé telo Rebeccy a logom o tom, ako umiera - a hneď na to niekde blízko nájdeš daľší log o tom, ako veselo a zdravá hopká za Tommym, aby ho našla - už tam Ti malo byť jasné, že tu niečo nie je v poriadku.
No a v samotnej záverečnej animáci sám Tommy do logu hovorí, že Rebecca sa mu zdala zvláštna "she was acting strange lately" - to on sám si Shodan priviedol na loď - ten pocit úžasu, keď som tú animáciu videl prvkýkrát a spojil som si tieto časti skladačky, boli neopísateľné :)
A že to nie je jedinýkrát, kedy Shodan nechce, aby si čosi odhalil skôr, než sa jej to hodí, sa môžeš prevedčiť ak sa budeš snažiž zistiť, čo sa stalo s Marie Delacorix.
Nie je to nikde explicitne povedané, ale je to naznačené postupne, v niekoľkých častiach predtým:
V Recreation deck nájdeš v pavúkmi zamorenej časti mrtvé telo Rebeccy a logom o tom, ako umiera - a hneď na to niekde blízko nájdeš daľší log o tom, ako veselo a zdravá hopká za Tommym, aby ho našla - už tam Ti malo byť jasné, že tu niečo nie je v poriadku.
No a v samotnej záverečnej animáci sám Tommy do logu hovorí, že Rebecca sa mu zdala zvláštna "she was acting strange lately" - to on sám si Shodan priviedol na loď - ten pocit úžasu, keď som tú animáciu videl prvkýkrát a spojil som si tieto časti skladačky, boli neopísateľné :)
A že to nie je jedinýkrát, kedy Shodan nechce, aby si čosi odhalil skôr, než sa jej to hodí, sa môžeš prevedčiť ak sa budeš snažiž zistiť, čo sa stalo s Marie Delacorix.
@Cobot (23.09.2018 19:30): Originální vypadala, jako by trpěla Downovým syndromem. V Rebirth zase totálně nezapadala do toho, že má jít o horor.
Ten nejnovější model je IMHO výborný.
Ten nejnovější model je IMHO výborný.
@MCZ (23.09.2018 18:32): ne je z těch novej modelů asi nejlepší, ale tak originál nijak hezkej nebyl taky. https://cdn.arstechnica.net/wp-content/u ... hock790screen005.jpg
Ta šílenost s velkejma kozama v rebirth byla strašná o tom žádná, ale argumenty o kojení mnoha (ha ha) jsou dost mimo. https://file.sector.sk/files/novinky/2007-3-15-9-12-43/rebirth.jpg
Mě se líbí v podstatě tohle všechno:
https://img00.deviantart.net/c8c5/i/2012 ... joblanco-d4udd6t.jpg
https://i.pinimg.com/474x/17/8b/70/178b7 ... hock--sci-fi-art.jpg
https://media.moddb.com/cache/images/mod ... -_Cyborg_Midwife.jpg
Ta šílenost s velkejma kozama v rebirth byla strašná o tom žádná, ale argumenty o kojení mnoha (ha ha) jsou dost mimo. https://file.sector.sk/files/novinky/2007-3-15-9-12-43/rebirth.jpg
Mě se líbí v podstatě tohle všechno:
https://img00.deviantart.net/c8c5/i/2012 ... joblanco-d4udd6t.jpg
https://i.pinimg.com/474x/17/8b/70/178b7 ... hock--sci-fi-art.jpg
https://media.moddb.com/cache/images/mod ... -_Cyborg_Midwife.jpg
@Cobot (23.09.2018 17:57): Popravdě furt nechápu, proč má prsa. Ten původní model je pořád nejlepší. Tenhle komentář to dobře vystihuje:
"She's a nightmare fuel for Christ's sake, she doesn't need pretty face nor does she need her breasts (who or what is she going to breastfeed anyway? Annelid grub pods?). Plus, the oryginal model looks like both the breasts and face were torn/ripped off from the host's body (not hidden behind steel bra like in some fanart) which is by far more horrible and unnerving." (milczyciel)
"She's a nightmare fuel for Christ's sake, she doesn't need pretty face nor does she need her breasts (who or what is she going to breastfeed anyway? Annelid grub pods?). Plus, the oryginal model looks like both the breasts and face were torn/ripped off from the host's body (not hidden behind steel bra like in some fanart) which is by far more horrible and unnerving." (milczyciel)
@MCZ (23.09.2018 15:23): S midwife byl vdyky problém. Nevím jaká je aktuální verze. Až (jestli) tam dorazím hodim screen.
Erin ale nevypadá blbě.
Erin ale nevypadá blbě.
@Cobot (23.09.2018 14:26): Není někde nějaká galerie s aktuálními modely Rebirth módu? Dříve to byla dost hrůza (midwife), tak by mě zajímalo, zda se to zlepšilo.
Jsem si tak řekl, že po delší době zaktualizuju instalačku SS2. Nainstaloval poslední verzi. Nově jsou i community patche...! Naistaloval nové verze grafickejch modů... (Marie má červený triko!) Ta hra je v dokonalém stavu. Vypadá fantastaticky, drží jak skála a nejde se od toho odtrhnout kua.... :D
Nemalo to byť v diskusii u prvého SS?
V SS2 by sme sa skôr mali baviť o SS3 (ktoré nemá profil, aspoň predpokladám že nemá profil).
Ale ako som pochopil, tak znalosť mapy/questov atď by mala dávať výhodu nakoľko sa snažia čo najlepšie zachovať leveldizajn/questy/....
V SS2 by sme sa skôr mali baviť o SS3 (ktoré nemá profil, aspoň predpokladám že nemá profil).
Ale ako som pochopil, tak znalosť mapy/questov atď by mala dávať výhodu nakoľko sa snažia čo najlepšie zachovať leveldizajn/questy/....
@Paul (08.11.2017 00:00): Zdieľam ;)
Novej videoupdate ze System Shocku
https://www.youtube.com/watch?v=lKfnTnZuC5E
Kéž by se jim tohle i ta trojky povedly, po Preyi by to chtěl další fix.
https://www.youtube.com/watch?v=lKfnTnZuC5E
Kéž by se jim tohle i ta trojky povedly, po Preyi by to chtěl další fix.
@Cobot (02.10.2017 14:36): Predpokladám, že SS2Tool skôr či neskôr updatnú na súčasnú verziu, aby to bolo kompatibilné.
Nějaký důvod proč používat SS2 Blue Mod Manager a ne původní SS2Tool?
I když mě teď napadá, že SS2Tool opravuje i nějaké chyby což asi úplně nebude fachat s aktuálním patchem 2.46.
EDIT: teda koukám, že od posledního hraní celkem přibylo grafickejch modů
I když mě teď napadá, že SS2Tool opravuje i nějaké chyby což asi úplně nebude fachat s aktuálním patchem 2.46.
EDIT: teda koukám, že od posledního hraní celkem přibylo grafickejch modů
@Cobot (30.09.2017 12:34): Na to také někdo upozorňoval na Steamu nebo na Rpgwatch, ale poslední patch na SS2 byl rok zpárky, takže záleží na tom, jak to kdo bere :-)
@Phoenix (30.09.2017 08:01): Pěkné. Je super, že někdo patchuje dvacet let starou hru.
Mimochodem jsem to zkusil a v inventáři steamu se mi objevila SS2 kartička. Nesbírám je, ale tady možná udělám vyjímku.
Mimochodem jsem to zkusil a v inventáři steamu se mi objevila SS2 kartička. Nesbírám je, ale tady možná udělám vyjímku.
@Phoenix (30.09.2017 08:01): je čas!
Concept arty pro trojku
@Phoenix (16.03.2017 11:31): Myslím, že vo všeobecnosti sa zhodneme, že výber vydavateľa je dobrý :)
A do správy uviedli, že síce budú mať nemalý podiel zo zisku (čo sa dalo čakať), práva na IP ostávajú plne v rukách NightDive/OtherSide.
A do správy uviedli, že síce budú mať nemalý podiel zo zisku (čo sa dalo čakať), práva na IP ostávajú plne v rukách NightDive/OtherSide.
@Bodkin (16.03.2017 11:13): jj, nemyslel jsem to tak, že kvalita v roli vývojáře musí nutně nějak ovlivnit kvalitu v roli vydavatele.
V podstatě jsem jen využil příležitosti k tomu, abych (zase) pochválil některé aspekty Enclave (chválit Riddicka je nošení dříví do lesa).
V podstatě jsem jen využil příležitosti k tomu, abych (zase) pochválil některé aspekty Enclave (chválit Riddicka je nošení dříví do lesa).
@Phoenix (16.03.2017 11:03): Hej, tak dokud to jen publišují, tak třeba napáchají jen minimální škodu (viz Bethesda, která publishuje dobré věci)
@MickTheMage (16.03.2017 10:07): Oba Riddicky, výbornou Darkness a IMHO nedoceněnou Enclave (neskutečné grafické a atmosférické hody, a byť se někteří ozývali, že je to dost arkáda, tak hraní za dvě diametrálně odlišné strany a u každé za různé postavy mělo rozhodně něco do sebe).
Bohužel v poslední době to s nimi jde celkem dolů hlavně stran FPS. Syndicate byl průser, to mi nikdo nevymluví, naopak bývalí členové pod hlavičkou Machine Games vytvořili skvělého Wolfenstein NO.
Bohužel v poslední době to s nimi jde celkem dolů hlavně stran FPS. Syndicate byl průser, to mi nikdo nevymluví, naopak bývalí členové pod hlavičkou Machine Games vytvořili skvělého Wolfenstein NO.
@valcik (16.03.2017 09:13): Nah, Starbreeze maju na svedomi Riddicka (aj ked uz asi nie v tejto forme) a su vydavatel. Ja by som bol opatrny a hlavne... podstatne je imho ako dopadne Underworld Ascendant! A potom uvidime, co ocakavat od SS3.
@mazar1234 (16.03.2017 09:31): Trojku.
@Tarhiel (15.03.2017 22:45): Mená vývojárov znejú nádejne, ale ten konzolistický vydavateľ neveští nič dobré..
@mazar1234 (15.03.2017 22:59): +1 :)
@Tarhiel (15.03.2017 22:51): Tak každopádne ja obidve kupujem ako brainless zombie retard v pre-order.
@mazar1234 (15.03.2017 22:49): Ani nevieš, ako som aj ja rád :)
Nechcem to zakríknuť, ale už dávno som sa netešil tak, ako sa teším na remake od NightDive + túto trojku.
A vyzerá to, že peniazmi na nich tiež šetriť nebudú.
Nechcem to zakríknuť, ale už dávno som sa netešil tak, ako sa teším na remake od NightDive + túto trojku.
A vyzerá to, že peniazmi na nich tiež šetriť nebudú.
@Tarhiel (15.03.2017 22:45): Spomínam si na jeden citát Dave de Sade v súvislosti s hrou SS3 (dávno pred tým než bola oznámená) - "jestli něco vypluje EA tak to hodlám ignorovat" - aká radosť, že táto jeho predpoveď je úplne nesprávna.
@special_plan (13.03.2017 19:34), @USER47 (13.03.2017 19:47): Přeně tak (udržování napětí). Neustále navíc z protivníků padá nějaký proviant, který jde v nejhorším recyklovat. A díky penězům, se kterými není třeba nějak extra šetřit, není problém se každou chvíli vyléčit.
System Shock (jeden i druhý) je těžký jen v případě, kdy se člověk snaží ani jednou neumřít (a ještě maximálně šetřit zdroje), na to hra primárně není stavěná (i když i to s nějakou herní zkušeností lze).
System Shock (jeden i druhý) je těžký jen v případě, kdy se člověk snaží ani jednou neumřít (a ještě maximálně šetřit zdroje), na to hra primárně není stavěná (i když i to s nějakou herní zkušeností lze).
@Zero (13.03.2017 16:59): Ve výtahu jsi v bezpečí:). Jinak tohle je na SS2 supr. Ten respawn je vyladěnej tak, aby nebyl kdovíjak otravnej, ale pořád tě udržoval v napětí...
Mně přišla stresující jednička, dvojka v pohodě, výborná atmosféra.
@Zero (13.03.2017 16:59): Jj, kvuli tomu jsem to vzdal na zacatku Rickenbeckeru, bylo to na me uz moc psychicky narocny. Celou hru jsem musel musel davkovat po mensich casovych usecich.
@Mirus (07.02.2017 21:17): Proč tři piva, když stačí jedno a čtvrt na allkeyshopu. :)
Zkouším to v rámci herní výzvy. Ti respawnující nepřátelé jsou na infarkt. Nemám žádný pocit bezpečí a jsem permanentně posraný z toho, že nějaký hybrid bude za nejbližším rohem nebo se objeví za mnou. Myslím, že to budu hrát po hodně malých dávkách. :-D
Za tři píva, kdo nemá..
http://www.click2play.cz/hry/system-shock-2-pc/
http://www.click2play.cz/hry/system-shock-2-pc/
@Karasman (03.01.2017 10:18): Díky,
@Mirus (03.01.2017 10:14): Můžeš ho zahodit.
Na začátku, jak jsou ty chodící mrtvoly s puškama..tak zkoumám ten kus masa co upadne. Dává to větší DMG o 25% ok.
A teď se ptám. Ten vyzkum kus masa, musím nosit v inventáři, nebo mohu zahodit. Při prvním hraní, jsem ho nosil..:)
A teď se ptám. Ten vyzkum kus masa, musím nosit v inventáři, nebo mohu zahodit. Při prvním hraní, jsem ho nosil..:)
Funguje, paráda :)