Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pajmič (14.01.2019 22:43): bohužel to na mě z videí působí hodně genericky, takovej mix destiny a division. Opak toho co od Bioware chci.
Ale jasně, až to daj do Origin Access, kterej mám, tak to testnu, už pro to prolítnutí se junglí.
@SilentWolf (14.01.2019 09:00): https://kotaku.com/the-story-behind-mass ... bled-five-1795886428

"Frostbite is wonderful for rendering and lots of things... but one of the key things that makes it really difficult to use is anything related to animation. Because out of the box, it doesn't have an animation system," said one source.

Since Frostbite has been primarily used for first-person shooters like Battlefield, Frostbite lacked basic capabilities that BioWare needed like how to handle party systems or track item inventory, leaving BioWare coders to build these mechanics themselves. Despite being a powerful engine, Frostbite just wasn't built to handle the scope of a complete RPG game like Mass Effect. These same problems plagued the development of Dragon Age: Inquisition, but continued in Andromeda.
Ouch?

I mean it’s too late for that. Games takes 4-5 years to make in many cases so by the time y’all realize that they moved away from what you love, the people internally moved on years earlier - like look at all the key people BioWare had lost in the past few years

And I don’t mean myself. I was not key people at BioWare and me leaving has no effect on the company. I mean David Gaider left, Mike Laidlaw left, Ray and Greg who FOUNDED the studio left, Casey Hudson left & only came back after they pushed out Aaryn Flynn.

There are reasons for these departures and I would sum it up as “EA eroded and corrupted the core culture of what made BioWare great to the point that people started leaving in droves”. That’s how pubs take away the core creative culture of great companies - EA is a succubus

Like EA under Patrick Soderlund basically FORCED everyone to use Frostbite for everything, because they dont wanna pay engine costs to Unreal, and you know who suffers and pays for that? The devs who have to unfuck that dogshit engine that was made to make Battlefield, not RPGs

The exact same game design in Unreal vs. Frostbite will take dozens more engineers, money, and time on FB because of the way its architected and how far behind it is from Unreal (unless you are making BF). There is a reason I chose Unreal Engine 4 as my engine for my next project
@pajmič (07.01.2019 20:14): Sice jsou ekonomicky v zelených číslech díky dobrému marketing mířící na mladší publikum, ale prakticky se ty hry moc nehrají (BFV je teď novinka, takže to bych zas tolik nepočítal) a hráči je v drtivé většině odsuzují. Stačí se podívat na recenze uživatelů, které se pohybují mezi 1-5 z 10. Ty hry jsou od svých předchůdců téměř nerozpoznatelné, je to jen marketingový tah, jak za stejnou věc vydělat 2x tolik. Už z toho pomalu dělají stejnou strategii co u FIFA, NFL, UFC apod. Podobně to tlačí i Ubisoft. Lidi to kupují, takže pro ty vývojáře to funguje ve výsledku dobře ... Jinak, hry od EA i Ubisoftu jsou graficky a zvukově skvělý. Právě ta hratelnost je klíčem neúspěchu. Sám si to shrnul celkem dobře, hratelnost je i ten balanc, progress systém, špatná kampaň, málo obsahu, nespočet bugů a vůbec to pseudo-historicky přesné vyobrazení. EA je to totální ždímačka peněz. Nicméně já neříkám, že Anthem je tím pádem odsouzeno k záhubě, jen, jak říkal i Jirka Bigas z Vortexu, nechává mě to zcela chladným a ta hra může jedině překvapit.
@Fritol (07.01.2019 20:41): Ne, Frito, ja neskacu. Vzdycky kdyz jsem hral nejake mmo tak tihle vecne poskakujici tydyti me lezli krkem. Skacu kdyz je k tomu duvod, treba pres potok, nebo diru. V realu taky neskaces porad i kdyz to je rychlejsi, protoze kdybys to delal tak skoncis u chocholouska :)

Jde o to ze ta hra mi na to litani prijde koncipovana, tudiz chuze ci beh bude silne kontraproduktivni, obvzlast pri hrani s nekym, v pripade misi na cas a podobne. A to me asi fakt bavit nebude. Jsem zkoumava povaha a za letu si to moc neuziju. je to takove honem rychle at jsme tam, dostanem expy a frrr zpatky...NENENENE.

A jo, genericky to pusobi taky, jako opakovaky v nejakym MMO :)
@Charllize (07.01.2019 20:37): Tak zcela určitě budeš moct jít po svých, že jo. Nikdo tě nebude nutit lítat. Akorát to je nejspíš podstatně rychlejší a když už tam ta možnost je... to je jak hry, kde je skákání rychlejší než chůze, tak prostě neustále skáčeš. :D

Každopádně na mě ta hra působí děsně genericky a navíc nevěřím EA, že to vydají v normálním stavu a bez nějakých kontroverzí. Division 2 to převálcuje hádám.
Je to od EA, to mluví celkem za vše. Trailery na poslední Star Warsy a Battlefield taky vypadaly graficky úžasně a jak to dopadlo s hratelností ...
@pajmič (07.01.2019 15:27): Javelins, combat and environment never look better!

BOŽE, zas ty markentingově únavný kecy, to je jak když se tvůrci RAGE 2 chlubily tím že jde ovládat auto který hráč vidí... :-)
Z toho posledniho gameplaye to vypada docela zabavne. Mohla by to byt takova odreagovacka, snad i s nejakym dejem. Asi to vemu :)
Z toho posledniho gameplaye to vypada docela zabavne. Mohla by to byt takova odreagovacka, snad i s nejakym dejem. Asi to vemu :)
@Ria Kon (09.12.2018 14:13): Nejvtipnější na tom je, že ho lidi v chatu varovali, at to típne. Pravděpodobně ani neměl žádné hry na Originu. Na ploše má akorát klienta na torrenty a pár brizzard her :D
@AlieN (08.12.2018 16:55): Nachcal ti dneska někdo do mlíka, jsi sjetej nebo si se jen praštil do makovice? :)

Outer space vypadá hodně zajímavě, jen aby to nebyl ten klasickej, technickej, obsidianskej clusterfuck.
@AlieN (08.12.2018 17:26): jo Obsidian udelal vybornej fallout, diky bethesde. Ale ze by byl nejlepsi, nez F3 asi urcite.
To jestli to budou velke lokace nebo celistvy svet je trochu jedno, ta inspirace praci bethesdy tam je ocividna. Dokonce i ten engine pusobi jako gamebryo na dvojitejch steroidech.)
neber me zle, me se to moc libi a urcite si to hned zahraju jak to vyjde.
@Charllize (08.12.2018 17:09): Ach to jsou nářky, zdá se že jsi zapomněl že nejlepší 3D Fallout udělal právě Obsidian a že OW vůbec nemá být open world sandbox.

Fallout 4 ať si Bethesda klidně nechá, ten nikdo nechce a tuplem ne Obsidian - co oni chtějí je očividně Fallout: New Vegas 2 ;)

@AlieN (08.12.2018 16:55): Mno, kdyz by mi nekdo ten trailer na Outer Worlds pustil na slepo rekl bych ze to delala Bethesda a tipoval bych uniklou ukazku ze Starfieldu, ta podoba tam s jejich hrama je velika. A od Obsidianu je opravdu kolegialne hezke vypustit ten trailer v dobe kdy se bethesda topi ve srackach kvuli F76:)

proste byla doba kdy kazda schopnejsi firma co dela hry musela mit svuj Skyrim a ted zrejme prijde doba kdy kazda vetsi firma co dela hry bude muset mit svuj Fallout 4 :) Jeste ze herni svet tu Bethesdu ma, co by si pocali :)

Anthem je hra od ktere nikdo nic moc neceka ale klidne muze byt ze z toho nakonec bude neco co nikdo necekal. Ja BW rozhodne nepodcenuju.
@pajmič (08.12.2018 11:16): No jo, s děckama, a pro děti. A ti smradi stejně nepůjdou ve hře zabít, no aspoň že ve hrách od Bethesdy tohle dokáží napravit mody.

Anthem je o ničem, tisíckrát viděná vata, a Obsodian s novými ukázkami Bioware těžce nakopává prdel.
Ten nový trailer je generický jako pr***, ale... BioWare vždy stvělo na klišé :D
Teď jen doufat, že se jim ho podaří zpracovat stejně dobře, jako v předchozích hrách.
@Shoggot (30.11.2018 23:08): Těch brnění je jen pár a je to nejvyspělější technologie, kterou maji. A ohledně power fantasy: Zábavný, že to zminuješ, protože to je to postaveno jako scifi-fantasy svět, takže to vlastně sedí.
@pajmič (30.11.2018 22:29): Tak je to nějaký divný svět, kde lidi prožívají svojí power armor fantasy. Jak říkám, kreativní bankrot (hlavně co se týče art direction), tomu jak říkám nevyčítám.
Mezi raketomet a raketový batoh rovnítko nedávám.

Doufám, že se to bude aspoň nějak zajímavě točit kolem něčeho. Byť, je to Bioware...
Zdá se mi to, nebo hlavní postavu Anthem v ženském provedení dabuje Vetra z ME: Andromeda? Na tohle mám většinou uši :D