Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zdar, borci. Možná jsem objevil Ameriku, ale narazil jsem na tohoto YouTubera a má tam docela zajímavá videa. Jeho playthrough modu Hell Revealed II se fakt pěkně sleduje a koukal jsem třeba i na jeho průchody celé hry bez jediného výstřelu. Doporučuju.
@PRIVATE MARTIN (22.05.2019 06:15): Samotný level už jsem popsal, je tam v kostce všechno, co rvou dnes do her a co nesnáším. Tím spíše, že se autor tváří, že dělá oldschool záležitost ... notabene na enginu Doomu.

Co se týče boss fightu, kruhová aréna, ve které je třeba nejprve stáhnout bosse o čtvrtinu zdraví základní zbraní na blízko - zatímco střílí projektily - a následně dojde k transformaci arény a začnou se v ní donekonečna objevovat řadoví nepřátelé. Neskutečný chaos jako z nějakého bullet hell, bosse je současně trefit opravdu hodněkrát z nejsilnější zbraně, do toho se po aréně teleportuje nebo je chvíli nesmrtelný. Tohle nemá s old school designem společného vůbec nic. A se zábavou už tuplem ne.
Tak Hedon byla slušná zábava ... a pak přišel šestý level.

Je tam snad úplně každá modernistická zhovadilost, planým filosofováním a mindfuckem prostřednictvím prostředí počínaje přes sáhloudlouhé walking simulátor pasáže a značně nepovedený stealth až po boss fight, jak vypadlý z příčky na téma "Jak nedesignovat boss fight". Skutečně netuším, odkud se najednou vzala autorova touha vytvořit celou jednu mapu poplatnou dnešní době, když tomu pět map odolával.
@pajmič (20.05.2019 21:48): Myslíš ten Doom Tribute Project ? Já jsem se taky příjemně bavil. Ale je to už chvíli, takže bezprostřední dojmy nemám. Tu recku jsem upravoval a to co je napsáno, odpovídá i mým dojmům.
Do nastavení HUDu jsem koukal, ale reálně moc rozdíl nepociťuji. Ale vypadá to ve 2560x1440 pěkně. Plynulost ok. Potřebuji přístup k jedné bráně. Už prolezlé dost, ale furt je potřeba chodit sem a tam. Má to hezky znějící hudbu.
Nevím, zda už to tu někdo postoval, jelikož je tento wad již pár let starý, předpokládám, že o něm někdo z vás ví. Je to, podle mě, skvělá reinterpretace levelů z dooma 1,2 v jednom balíku. Některé mapy byly pospojované a některé osekané, či dokonce odstraněné. Obecně jsou ale mapy detailní, jiné, přesto se v nich ale neztratíte a poznáte je. Propařil jsem u toho skoro celou neděli :) Kvalitní práce.
Hedon vyzkoušen. Bude to na mě obtížné. Text nepřečtu, moc malé. Ale mám vyšší rozlišení. Pohled kamery je moc těsný, na ten level design. Obraz notně ztmaven, aby to k tomu prostředí ladilo a světla měla smysl. Ale vypadá to pěkně.
Mrkl jsem na trailer této střílečky. Zaujalo mě to. Takže staženo ze zmíněné stránky. Dvakrát mi to hodilo chybu sítě, ale přes TotalD Free to proběhlo v pořádku a plnou rychlostí stahovalo.
@leebigh (27.03.2019 09:09): Neodolal jsem a koupil na Steamu.

Po opravdu dlouhé době věc, kterou je možno skutečně nazvat oldschool, aniž by šlo o marketingové pozlátko. Boj je stejně tak důležitý jako hledání cesty dále, hra má něco z Unrealu (čtení logů), Bloodu (vizuál některých místností), je možné se potápět, používat předměty ... za mě velmi příjemné překvapení.
@Phoenix (24.03.2019 18:44): Zkusil jsem první level, je to zatím pomalejší, pátrání po správné cestě, používání předmětů (musí se kupř. prokopat cesta krumpáčem), hledání co dál. Vizuál je nakonec pěkný, naživo to vypadá daleko lépe než z obrázků. Snad se to trochu rozběhne po stránce tempa. Ta první úroveň mi připomíná Shadow over the Pathoras
A hra je standalone, takže by se mohla přidat :-)
Já si v únoru nainstaloval Bloodspeed. Hodně pěkný. Klasickej megawad. Jsem tam asi v polovině. Byla tam jedna velmi zajímavě koncipovaná mapa.