mouselooku nebo skákání?
Diskuze
@Kwoky (13.06.2019 18:54): Jsem pro zakazání.
@Gordon (13.06.2019 18:42): Ano jde. Menu - Mouse options - Always mouselook - On.
@leebigh (13.06.2019 18:29): Můžu prakticky zakázat jen to, co jde vynutit na serveru.
EDIT: HA! A tohle zrovna asi jde :)
@leebigh (13.06.2019 18:29): Můžu prakticky zakázat jen to, co jde vynutit na serveru.
EDIT: HA! A tohle zrovna asi jde :)
@Kwoky (13.06.2019 18:28): Myslí tím koukání nahoru a dolů.
@Kwoky (13.06.2019 09:12): já bych v těch propozicích zrušil to skákání. To k Doomu nepatří.
@PRIVATE MARTIN (13.06.2019 18:25): Neznám GZDoom, takže nedokážu odpovědět.
@PRIVATE MARTIN (13.06.2019 18:25): myslíš plný nebo jen do stran? Ten tam jde určitě.
@Kwoky (13.06.2019 09:12): Dá sa v Zdaemonovi nastaviť mouselook ako v GZDoome?
@rikuhahl (13.06.2019 10:41): První určitě ne :) Sloni zase budou, neboj :)
@Kwoky (13.06.2019 09:12): to je první DH masters v normální hře ne? Kde jsou skákácí sloni atd. :)
Zvu vás na DH turnaj v Doomovi 2.
@PRIVATE MARTIN (23.05.2019 06:39): jj, nějak tak.
@Phoenix (23.05.2019 00:33): Hm, takže polovica hry by mala byť dobrá... :D
@PRIVATE MARTIN (22.05.2019 18:57): Tak poslední boj už je skutečná "lahůdka". Zatím to vidím na 5/10.
EDIT: Hotovo. 5/10
EDIT: Hotovo. 5/10
@Phoenix (22.05.2019 16:15): To je ten Phoenix, ktorého poznám! :D
@PRIVATE MARTIN (22.05.2019 08:44): Jsem na začátku osmé mapy, že je něco debilně nadesignované ještě neznamená, že se přes to nejde dostat
@Karasman (22.05.2019 10:17): dobrej maser :-)
@Karasman (22.05.2019 10:17): Díky za tip, tvůrce neznám, dáno do odběrů :-)
Zdar, borci. Možná jsem objevil Ameriku, ale narazil jsem na tohoto YouTubera a má tam docela zajímavá videa. Jeho playthrough modu Hell Revealed II se fakt pěkně sleduje a koukal jsem třeba i na jeho průchody celé hry bez jediného výstřelu. Doporučuju.
@Phoenix (22.05.2019 07:47): Aha, tak to je na presdržku. Ale nezabalíš to kvôli tomu, či?
@PRIVATE MARTIN (22.05.2019 06:15): Samotný level už jsem popsal, je tam v kostce všechno, co rvou dnes do her a co nesnáším. Tím spíše, že se autor tváří, že dělá oldschool záležitost ... notabene na enginu Doomu.
Co se týče boss fightu, kruhová aréna, ve které je třeba nejprve stáhnout bosse o čtvrtinu zdraví základní zbraní na blízko - zatímco střílí projektily - a následně dojde k transformaci arény a začnou se v ní donekonečna objevovat řadoví nepřátelé. Neskutečný chaos jako z nějakého bullet hell, bosse je současně trefit opravdu hodněkrát z nejsilnější zbraně, do toho se po aréně teleportuje nebo je chvíli nesmrtelný. Tohle nemá s old school designem společného vůbec nic. A se zábavou už tuplem ne.
Co se týče boss fightu, kruhová aréna, ve které je třeba nejprve stáhnout bosse o čtvrtinu zdraví základní zbraní na blízko - zatímco střílí projektily - a následně dojde k transformaci arény a začnou se v ní donekonečna objevovat řadoví nepřátelé. Neskutečný chaos jako z nějakého bullet hell, bosse je současně trefit opravdu hodněkrát z nejsilnější zbraně, do toho se po aréně teleportuje nebo je chvíli nesmrtelný. Tohle nemá s old school designem společného vůbec nic. A se zábavou už tuplem ne.
@Phoenix (21.05.2019 22:20): Čo je na ňom také zlé?
@pajmič (21.05.2019 23:43): Na poslední level první epizody vzpomínám s láskou dodnes, peak perfomance.
@leebigh (21.05.2019 23:38): Supr. Díky.
@Gordon (21.05.2019 23:09): Pravda. Měl bych se brzo vrhnout na tu druhou epizodu :)
@Gordon (21.05.2019 23:09): Pravda. Měl bych se brzo vrhnout na tu druhou epizodu :)
@pajmič (21.05.2019 22:44): Přidám ho.
@pajmič (21.05.2019 22:44): Mohl, GZDoom je open software, ostatně je tu i Blade of Agony.
@Phoenix (21.05.2019 22:20): To si mi připoměl. Nemohl by tu mít Hedon vlastní profil? Je to v postatě samostatný titul, který akorát jede na modifikovaném doom enginu.
Tak Hedon byla slušná zábava ... a pak přišel šestý level.
Je tam snad úplně každá modernistická zhovadilost, planým filosofováním a mindfuckem prostřednictvím prostředí počínaje přes sáhloudlouhé walking simulátor pasáže a značně nepovedený stealth až po boss fight, jak vypadlý z příčky na téma "Jak nedesignovat boss fight". Skutečně netuším, odkud se najednou vzala autorova touha vytvořit celou jednu mapu poplatnou dnešní době, když tomu pět map odolával.
Je tam snad úplně každá modernistická zhovadilost, planým filosofováním a mindfuckem prostřednictvím prostředí počínaje přes sáhloudlouhé walking simulátor pasáže a značně nepovedený stealth až po boss fight, jak vypadlý z příčky na téma "Jak nedesignovat boss fight". Skutečně netuším, odkud se najednou vzala autorova touha vytvořit celou jednu mapu poplatnou dnešní době, když tomu pět map odolával.
@pajmič (20.05.2019 21:48): Myslíš ten Doom Tribute Project ? Já jsem se taky příjemně bavil. Ale je to už chvíli, takže bezprostřední dojmy nemám. Tu recku jsem upravoval a to co je napsáno, odpovídá i mým dojmům.
@leebigh (20.05.2019 18:22): A co si o tom myslí osobně leebigh? :)
@PRIVATE MARTIN (20.05.2019 19:30): mám to v plánu :-)
Teoreticky by ten Hedon mohol niekto aj pridať...
Do nastavení HUDu jsem koukal, ale reálně moc rozdíl nepociťuji. Ale vypadá to ve 2560x1440 pěkně. Plynulost ok. Potřebuji přístup k jedné bráně. Už prolezlé dost, ale furt je potřeba chodit sem a tam. Má to hezky znějící hudbu.
@PavelU (20.05.2019 15:57): Options - HUD Options - Scaling - Messages. Pro moje 1920x1080 je doporučena hodnota 2.
@pajmič (20.05.2019 17:58): jj, hrál jsem a mám recenzi na blogu, i když od hostujícího autora
http://doom.starehry.eu/?p=4314
http://doom.starehry.eu/?p=4314
Nevím, zda už to tu někdo postoval, jelikož je tento wad již pár let starý, předpokládám, že o něm někdo z vás ví. Je to, podle mě, skvělá reinterpretace levelů z dooma 1,2 v jednom balíku. Některé mapy byly pospojované a některé osekané, či dokonce odstraněné. Obecně jsou ale mapy detailní, jiné, přesto se v nich ale neztratíte a poznáte je. Propařil jsem u toho skoro celou neděli :) Kvalitní práce.
@PavelU (20.05.2019 15:57): ten text se dá v Gz Doomu zvětšit, myslím někde v Messages
Hedon vyzkoušen. Bude to na mě obtížné. Text nepřečtu, moc malé. Ale mám vyšší rozlišení. Pohled kamery je moc těsný, na ten level design. Obraz notně ztmaven, aby to k tomu prostředí ladilo a světla měla smysl. Ale vypadá to pěkně.
@Phoenix (20.05.2019 00:40): Wow, klasická Doomovka, to si nechám líbit. ;)
Už sa tiež neviete dočkať kedy vyjde Prodeus?
Už sa tiež neviete dočkať kedy vyjde Prodeus?
@Phoenix (20.05.2019 00:40): Někdy koupím a zkusím, zaujalo mě to.
Mrkl jsem na trailer této střílečky. Zaujalo mě to. Takže staženo ze zmíněné stránky. Dvakrát mi to hodilo chybu sítě, ale přes TotalD Free to proběhlo v pořádku a plnou rychlostí stahovalo.
@Phoenix (20.05.2019 00:40): Taky mám koupené, hra je i zdarma na itch.io, taky jsem tam autorovi přihodil stovku. Ale budu hrát verzi ze Steamu.
@leebigh (27.03.2019 09:09): Neodolal jsem a koupil na Steamu.
Po opravdu dlouhé době věc, kterou je možno skutečně nazvat oldschool, aniž by šlo o marketingové pozlátko. Boj je stejně tak důležitý jako hledání cesty dále, hra má něco z Unrealu (čtení logů), Bloodu (vizuál některých místností), je možné se potápět, používat předměty ... za mě velmi příjemné překvapení.
Po opravdu dlouhé době věc, kterou je možno skutečně nazvat oldschool, aniž by šlo o marketingové pozlátko. Boj je stejně tak důležitý jako hledání cesty dále, hra má něco z Unrealu (čtení logů), Bloodu (vizuál některých místností), je možné se potápět, používat předměty ... za mě velmi příjemné překvapení.
@Phoenix (24.03.2019 18:44): Zkusil jsem první level, je to zatím pomalejší, pátrání po správné cestě, používání předmětů (musí se kupř. prokopat cesta krumpáčem), hledání co dál. Vizuál je nakonec pěkný, naživo to vypadá daleko lépe než z obrázků. Snad se to trochu rozběhne po stránce tempa. Ta první úroveň mi připomíná Shadow over the Pathoras
A hra je standalone, takže by se mohla přidat :-)
A hra je standalone, takže by se mohla přidat :-)
@Phoenix (24.03.2019 18:44): To vidím poprvé, příliš mi nesedí vizuál, každopádně za projektem určitě stojí obrovské množství poctivé práce.
Já si v únoru nainstaloval Bloodspeed. Hodně pěkný. Klasickej megawad. Jsem tam asi v polovině. Byla tam jedna velmi zajímavě koncipovaná mapa.
@Gordon (03.03.2019 19:49): Tak v tom prípade by sa ti mohol páčiť aj Prodeus. :D
@Phoenix (24.03.2019 18:44): To vyzerá, zvláštne.
@Phoenix (24.03.2019 18:44): To vyzerá, zvláštne.
@PRIVATE MARTIN (03.03.2019 14:21): Ty nové zbraně ve spritovém provedení jsou fakt super. Aneb když chceš hrát novýho dooma ale nemáš na to hardware. :-D
@PRIVATE MARTIN (03.03.2019 18:56): Teď už naštěstí ne, u toho Sigilu platíš sběratelskou verzi.