Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garret (01.10.2023 10:57): to netuším, ale ATI Radeon 9600 Pro mám v krabici, měl by být funkční, až jednou budu mít čas a chuť provedu test s dobovými ovladači a dám vědět.
Otázka zní, já už MOHAA neinstaloval roky, zdali hra podporuje 32 bit barvy, pevně věřím, že ano, a zdali je to bug hry nebo ATI drivers. Datadisky v 32 bit barvách jsi hrál již na Nvidia GPU nebo ATI?

PS: ačkoliv mám výhrady k současným AMD GPU drivers, především v chování v OS, apod., tak paradoxně ve hrách nemají žádná chyby v zobrazení již celé roky, a nebo pokud mají tak jsem je neregistroval. Samozřejmě FSR je kvalitativně lehce pod DLSS, ačkoliv já to tak bez přímého srovnání doma nevnímám.

@PRIVATE MARTIN (01.10.2023 11:40): ano mám v plánu projet oba díly. BIA:HH mám i na Xboxu, takže krasojízda v ovladačem v ruce bude pokračovat. :) Předcházející 2 díly jsou dostupné jen na PC, stejně jako první COD.
@Sasakr (01.10.2023 10:27): chtěl jsi realismus? Máš jej mít!

Nedávno jsem viděl dokument z bitvy o Ardenách kde US veteráni vzpomínali jak čistili jednu vesnici od skopčáků (rozuměj SS). Bojovali o vesnici celý den a noc, na Amíky nabíhaly nekonečné vlny Němců, byl to totální chaos, pouliční boj v tváří tvář, doslova jatka, ráno po boji byla celá vesnice plná mrtvých těl a krev byla snad úplně všude. Američané neměli jedinou ztrátu.
@Rapier (01.10.2023 10:09): No v COD 2 a dál jo, proto to taky nemám rád. Ale v COD 1 podle mě jen v misi v hotelu, kde je prostě čas, kdy se spawnujou furt dokola, ale tak to je návrh té mise, ale jinak je podle mě všude počet vojáků daný a když je vystřílíš, je bezpečno.

Jo jinak teď u toho AA mě překvapilo, že enemák při střelbě naslepo z krytu má 100% úspěšnost zásahů, což při standardní střelbě nemá. Asi tak trochu bug. Když střílí z krytu, je schopen do vás okamžitě vyprázdnit zásobník. To bylo vcelku nebezpečné.
@Garret (01.10.2023 08:46): to jsi mi úplně připomněl příhodu s Hidden & Dangerous v 99 na ATI Rage 128 Pro. Tenkrát jsem kvůli hře zakoupil Celeron 433 plus zmíněnou grafiku, a úplně se rozplýval jak v zaměřovači sniperky vidím nitkový mříž. Zkazil mi to kamarád s Voodoo 3, že prý ty jemné linky tam nemají být. Měl pravdu, byla to chyba v ovladačích, později to v ATI vychytali. :)

Minulý rok jsem dohrál COD2+COD3, pár dnů zpět COD:WaW a to vše na Xboxu s ovladačem v ruce, na normal obtížnost a s vypnutým auto-aim. Nedávno jsem na PC rozehrál první COD, až dokončím vrhnu se pochopitelně na nikdy nedohraný MOHAA včetně obou datadisků. Už si ani nepamatuji v které misi jsem tenkrát skončil. Aktuálně jedu na vlně WW2 single-player stříleček. :)

@Sasakr (01.10.2023 02:04): nekonečné vlny němčourů, případně japončíků máš i v COD :)
Dohráno. Svým způsobem jsem schopen pochopit, že jsem tomu před lety střelil jen 60 %. Ono je to opravdu ve všem o tolik horší než COD. S blížícím se koncem jsem měl pocit, že hraju Serious Sama. Tuny a tuny němčourů v nekonečných vlnách... jako byl to adrenalin, ale prostě se mi to k WW2 hře nehodí. Trochu střídmosti by z toho udělalo lepší hru. Ke konci bylo naopak celkem střídmě lékáren, takže jsem docela spamoval Quicksave. A taková mise ve městě plném sniperů, ta snad ani jinak hrát nešla než neustále umírat a lovit snipery někde za stromem, kde vy je nevidíte, ale oni vás jo. Vůbec nechápu, jak to lidi hráli v době vydání v 640×480 a bůh ví jaké FPS.
Takže tváří v tvář faktu, že jsem to hrál na ovladači, jsem udělal s lehkou obtížností fakt dobře.
Každopádně přehodnocuju na 75 %. Je vidět, že se to ještě učili a to nejlepší mělo teprve přijít. A ta muzika je prostě skvělá.
@Gordon (13.09.2023 08:18): Já řekl, že jí to udělá lepší?
Tam jde primárně o prology k misím, v samotné hře hulákají hlavně Němci. Žádných divných přízvuků nebo debilit jsem si tam zatím nevšiml. Tak jako tak oceňuju, že do toho někdo vládá úsilí.
Druhá úroveň hry, kde jsem osvobodil postavu a ta mě doprovázela po zbytek té mise, mi fungovala dobře. Ano, dotyčný mi otevřel cestu dál. Script tam proběhl dobře. Pak stačilo umístit sebrané nálože a bylo hotovo.

Do hry vloženy i tyto HD textury. Vypadá to s nimi perfektně.
[neexistující příspěvek]: Když už k tomu Fénix ten dabing udělal, tak to prubnu znovu.
[neexistující příspěvek]: Ano, ovšem. Proto tu nové šedesátiprocentní hodnocení visí už 11 let a 203 dní.
Tož to jsme nezačali nejlépe...
Přes SpecialK jsem hru donutil jet v DX11, takže jede AutoHDR :-D Ale padalo. Tak bez SpecialK a SDR. Škoda.
No jenže dostal jsem se jen pár minut do hry, protože tady se mi nespustí skript a ten dement jen stojí u brány a čumí. Nevím, co s tím :-( https://youtu.be/9bFchWw_5gw?si=cF_ad2vGPnqIg7uL&t=362
@pajmič (17.08.2019 15:39): A co by sis ještě přál? :-D

Tu Omahu pro mě kazí hlavně ten přestřelený úvod. Někde jsem viděl video a tam tu dohlednost měl krásnou, od moře viděl až na bunkry, ale asi se povrtal v konfiguraci nebo to měl omodovaný, což jsem nedělal.
@leebigh (komentář): Hell yeah! Leeb napsal komentář na MOHAA! Jedno z mých lokálních přání jest vyplněno :D

Ta mlha pro mě hezky doplnovala atmosféru, ale myslím si, že to byl opravdu záměr, hlavně co se optimalizace týče, i když ID tech uměl exteriéry zpracovat dobře (RtCW se toho důkazem), tak bych osobně sáhnul po Unreal enginu, který byl vyloženě pro vělký mapy a dalekou dohlednost vykonstruován.:) Omaha je pro mě super zábavná hlavně v těch bunkrech. Okrem toho zpropadenýho minovýho pole je Omaha nejlepší mise ve hře, podle mě.
@leebigh (17.08.2019 13:53): Tak na té omaze člověk stráví asi tak pět minut a má to spíš být i technologická demonstrace a ukázka toho konfliktu, jakmile se dostaneš do bunkrů, přijde mi, že jsou zábavné dost.
@Gordon (17.08.2019 13:43): Narážel jsem hlavně na omezenou dohlednost, u Wolfa jsem neměl pocit že bych neviděl nepřítele. Ale po dohrání datadisku soudím, že to je autorský záměr.
Mně tedy ta Omaha už nepřipadá zábavná a dala by se určitě pojmout jinak. Ale samozřejmě je to věc názoru.
@leebigh (komentář): Wolfenstein mi tedy opravdu nepřijde vyzuálně lepší, Cod ano, taky logicky vyšel po MOHAA a byl to nástupce.

Se zastararolstí také nesouhlasím. Vylodění na omaze už může být technologicky okaté, stálé je ale nepřekonané.
No asi tu grafiku nějak překousnu, ale momentálně mám ještě co znovudohrávat, takže Dark Forces zatím počkají :)
@PRIVATE MARTIN (16.09.2018 19:59): Renegade jsem už dohrál a ohodnotil a okomentoval, takže znovu ne-e. Ale moc se mi to líbilo, ten pocit že se z vlastního pohledu procházím světem Command and Conquer. Ale Jedi Outcast určitě, chci si zahrát celou sérii od Dark Forces. Problém je, že i na mém malém LCD monitoru ta původní hra vypadá mírně ošklivě a něco jako ZDOOM na kterém ty staré hry jely v parádním rozlíšení jsem pro Dark Forces zatím nesehnal.
@PRIVATE MARTIN (15.09.2018 18:41): Renegade je rovněž výbornej, taky jsem mu dal 85%. A NOLF 2 - je to zhruba na stejno. Ale přece jen je to druhý díl a o fous slabší než jednička a hlavně Medal of Honor přinesl do žánru trošku něco nového. Proto bych ho dal na první místo.
Zdravím. Chtěl bych si zahrát se svým kamarádem (jen my dva). Jak to jde udělat?
@Vurhor (komentář): "Nic totiž pořádně neposílí produktivitu člověka během zkouškového, než pořádná střílečka."

Súhlasím, sám som počas skúškového nainštaloval kompletku Blood a... neskutočne som sa pri tom bavil a odreagovával :)

Taktiež kamarátka, inak mierumilovná osoba, ktorá hru do ruky nevezme, počas skúškového prvýa poslednýkrát prešla celého Wolfensteina 3D :D
@mazar1234 (15.04.2016 23:38): Si pamätám, ako sme tento diel hrávali u kamaráta a stále sme sa tam striedali po úmrtiach. Išiel som mu na nervy, lebo som bol ako Steven Seagal v Hard to Kill :D a vždy keď bol na rade kamarát tak som sa rehotal, lebo som vedel, že za chvíľu zdochne. Celkovo ma to veľmi bavilo a COD som už bral len ako rovnako vydarenú kopírku.

Jop, teraz mám už aj ja deficit dobrej WW2 fps.
@Maximus (15.04.2016 23:31): No a co by sme dnes dali za poriadnu WW2 strielacku.....

Ja osobne to mam tak ze COD je jasne nadradeny nad MoH, celkovo seria MoH mi moc k srdcu neprirastla a vzdy som ju mal zaradenu ako len B-ckovy klon CoDu.

Ale ten zaciatok vylodenie v Normandii bolo zase na druhej strane TOP misia zanru v tej dobe, no len tato misia.
Mne to prišlo kvalitatívne vyrovnané, bavil som sa u oboch veľmi dobre a potom sa mi to zasadenie do 2. svetovej už úplne prejedlo, bolo toho už hrozne moc - Dve dlc pre Medal potom pacific assault a airborne, dlc pre cod, cod 2.
Hrál jsem to až po prvním Call of Duty a i když je to o rok a půl mladší, přišlo mi to oproti COD jako dost slabej odvar :-/
@Fatality (24.04.2015 10:43): Já vidím u Allied Assault právě už ty moderní nesmysly, zejména skripty typu "přelezu čáru na zemi a triggerově umře pětičlenné družstvo na druhém konci mapy". Proto mám daleko raději RtcW (a i první Call mi v tomhle přišel lepší, než to začalo jít postupně do kopru).
@MartinezZ (24.04.2015 10:37): To by spíš nějak upravili gameplay, rozestavění stráží, to, že nepřítel, co má na hlavě sluchátka, slyší tiché usmrcení svého kolegy na 300 metrů bez jakékoliv hlásky a tak :-D Ale je to fakt sranda, na rozdíl od nových stříleček, co jsou nudné 1:1 kopírky, mají FPS z přelomu tisíciletí +- pár let hodně co do sebe :)
@Fatality (24.04.2015 07:27): Není zač :) Neumím si představit, jak by tyhle hry právě s tím save/load festem mohly fungovat v současné době pouze s konzoloidními checkpointy. To by asi hrací doba peknbě stoupla, to by se mohlo distributorům líbit... :( :D
Díky MartinezZi za připomenutí tohohle restu (resp. datadisků), rozehrál jsem WarChest a teda ta grafika hodně zestárla :) Ale hratelnost zůstává, pořád je to sranda hrát, i stealth mise jsou v pohodě, save/load fest.
Hej toto nastavovanie rozlisenia som skusal uz predtym v povodnom moh a fungovalo to len tu pribudli aj ine subory cfg a podla tych textovych suborov som vychadzal z toho ze treba nastavovat ine subory ako ten co vravis... Mne to predtym neslo kedze to bolo urcene vraj pre 64bitove systemy a ja mam vistu 32... A s tym rozlisenim to nevadi... Kedze aj pri tom zakladnom je rozpadnute uz menu.... Plus co som cital tak ten mod ma mizernu podporu co sa tyka roznych grafickych kariet. Vyskusam to este na notase len tam mam win 8 a tom to vraj nebolo testovane....
@Gaunt (13.04.2015 14:44): Ve starší verzi modu jsem rozlišení nastavoval zde,

Allied Assault - main\configsunnamedsoldier.cfg
Spearhead - mainta\configsunnamedsoldier.cfg
Breakthrough - maintt\configsunnamedsoldier.cfg

Návod na nastavení rozlišení je tady. Asi to nejspíše taky zkusím. Mělo by to být vybalancovanější, jak předešlá verze. Mně v ní nefungovaly akorát ty další neofiko kampaně.
Skusal som to a zatial mi to nefunguje, grafika vyzera kus lepsie, ale uz napriklad menu sa rozpadava, a ako tam nastavit rozlisenia, aby aj spravne fungovali som taktiez neprisiel... Plus napriklad tesil som sa na to pouzitie mieridiel, ale ani to sa neda nakonfigurovat....
Takze bud to bude chciet nejaky kompletny navod ako nato alebo pockat na dalsi update...
@MarezCZE (08.12.2014 17:48): Tak to naprostý souhlas, s Flashpointem se co do obtížnosti nemůže ale srovnávat nic! Myslel jsem spíše v porovnání s CoD, které jsem hrával. Tam byl singleplayer neskutečně lehký.
@PeterSch (komentář): Dojem nesmrtelného Ramba mi v MoH AA rychle přešel. Umírám a umírám často....

Ty vogo. Uplně se mi vybavili vzpomínky na doby dávno minulé. Když jsem hnedka v jeden den po dohrání původního Flashpointu rozjel právě MoH AA, přišel jsem si jak Robocop ve školce :D
Ty exáče z hlavní složky hry mi nejdou, což vypadá na podobný problém, jako byl default launcher u Far Cry Add-on Modu. Ale původní hra MoH: AA s exáčem mohaa, nacházejícím se ve složce _mohbr_unwritten, mi funguje bez problému. Widescreen rozlišení stačí dát podle tohoto návodu, v menu hry jsou pouze klasická old-school 4:3. Mám tam 1920x1080. Jo, a strčil jsem do DVD vypalovačky CD1 MoH: AA z War Chest edice a v poho to naběhlo :)

Allied Assault - main\configs\unnamedsoldier.cfg
Spearhead - mainta\configs\unnamedsoldier.cfg
Breakthrough - maintt\configs\unnamedsoldier.cfg

Jakmile je FulHD funkční v původní hře, stačí tentýž soubor zkopírovat i do obou datadisků.

_________________________________________________________________________________________

9. 9. 2014 mod odinstalován, protože je ve vývoji další verze, oprava bugů. Navíc byla stará verze již odstraněna z webu. Zálohované mám jen configy ke třem oficiálním MoH, abych už pak nemusel štělovat grafické nastavení.
Já rozjel AA i s datadisky na win7 upe vpoho. Byl tam sice menší problémek s fps dropy ale nic co by se nedalo přehlédnout. Divný ...
Hm. Jak jste pořídili se spuštěním ?
Zatím mi na Win 7 nefunguje - "Verze souboru není kompatibilní se spuštěnou verzí systému Windows. Ověřte systémové informace počítače, zda je potřeba verze programu x86 (32 bitová) nebo x64 (64 bitová), a kontaktujte vydavatele sotfwaru."
Stejný problém reportován v diskusi na ModDB.
Bohužel originální hry bez CD nepůjdou - "To play the original Medal of Honor: Allied Assault you need the original CD."