Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@leebigh (20.06.2019 11:38): Já sám mám jen elektrickou, ale na škole jsem dělal i s klasickou motorovkou na benzín a chvílemi jsem se jako Doomguy cítil, akorát to místo příšer schytávaly stromy :)
@Bellerofontes (27.05.2019 00:25): Neni to jedno, odkiaľ sa berie - pretože ak je to len rozhorčenosť z toho, že za to dal peniaze, to je nie dostačujúce.
Ale očividne nejaké argumenty má, tak som zvedavý, až si mód zahrám sám, aký vlastne je.

GGmanove recenzie nemám moc rád, pretože ako bolo povedané, mnohé za veľa nestoja - ešte som snáď od neho nevidel recenizu, s ktorou by som bez výhrad súhlasil; vždy tam povie niečo, čo je absolútne od veci a tým ma vytočí, alebo s tým bytostne nesúhlasím.

Ten chlap sa mi znepáčil od chvíle, keď ho ľudia (taktne aj menej taktne) upozornili na jeho chybu počas hrania, ktorú on v recenzí označil za chybu hry - namiesto toho, aby si to priznal, sa len zatvrdil vo svojej pozícií - viem, že obsah od takéhoto recenzenta ma nezaujíma.

Jasné, natíska sa na to odpoveď: "a prečo ho vlastne potom pozeráš?" čo je validná otázka - no, a presne preto ho už nepozerám. K GGmanovi som sa nejako preklikal/dostal, keďže na youtoube scéne mi po tom, čo zomrel antisocialfatman chýbal niekto, kto by jeho miesto zaplnil, a to doteraz.
@pajmič (26.05.2019 21:07): A o co přesně opíráš svoje zpochybnění jeho kredibility?

On si nestěžuje na to, že je to tmavší, nýbrž že tam není místy téměř nic vidět; ve videu to je poměrně přesvědčivě doložené. Stejně tak kritizuje způsob, jak je ta obtížnost nastolená - zejména skrze úzké koridory a stísněné prostory. Jak se k tomu váže ten příběh se mstou za utracené peníze a kde jsi k němu přišel? Není nakonec irelevantní, odkud se bere motivace ke kritice špatného designu?
@Garret (26.05.2019 20:52): No, to je slušná doba :D

Nejde ani o to, jak popsal "chyby" ale proč. Blbec si dobrovolně koupí premiere edici a bitchuje, že existujou lepší wady zadarmo, což je Sigil taky. Já bych řekl, že je raněnej, že za to prostě dal prachy, tot vše. Zdá se mi, že ty jeho výtky jsou dost subjektivní. Romero už několik měsiců před vydáním prohlašoval, že jsou mapy tmavší a snaží se to pojmout stylem "survival"
@pajmič (26.05.2019 20:48): mám za sebou 6 levelu a ten feeling tam je. Navazuje to na 4. Epizodu a koncept je splněn. Je to klaustrofobicke a místy stísněné, možná až moc tmavé, což spraví o pár stupňů světlosti navic. Četné pasti, je třeba přemýšlet o postupu. Hrají kampaň, v tomto směru obtížnost OK, nevím co pistol start.
Btw. pri testingu pomáhal český doomer Dew (Boris Klimeš)
@pajmič (26.05.2019 20:48): já ho nějakou dobu sleduju, řekněme několik let. je to dostatečná doba? některé jeho recenze stojí za hovno, ale jak už jsem se zmínil, chyby popsal docela pochopitelně a rozumně.
Tipy na dvě kvalitní SP mapy k Doomu, které jsem hrál loni v létě. Ideální pro Brutal Doom.

Evil Unleashed I. – dd_evil.zip
Zapnuto: 18.8.2018 – 21:10 Hod
Vypnuto: 18.8.2018 – 21:46 Hod
Přešlá jedna mapa.
Obtížnost – I Am Super Bad
Dohráno bez přestávky: Ano
Brutal Doom: Ano
Source port: GZDoom

Tento wad pochází ze 20. 06. 2010, takže je moderně a kvalitně koncipován. Na zmíněnou obtížnost disponuje 270 nepřáteli, trojicí nutných klíčů a čtveřici secretů. Secretů nalezena polovina. Komplex je složen z interiérů a exteriérů. Po chvíli se hráč dostane k dvojité mříži, první je na žlutý klíč, druhá na modrý. Za nimi je finální stěna od klíče červeného. Průchod je veden tak, aby se hráč vrátil, uvědomil si, kde předtím šel, překonával i oblast s kyselinou. Na jednu ze starších verzí Brutal Doomu to padlo perfektně, protože to umocňovalo slušnou dynamiku přestřelek, jak jsem se ocitl pod palbou potvor a blížil závěru. Munice ok, vyvážené k dokonalosti. Nechybí ani raketomet a dvouhlavňovka.

Evil Unleashed II. – dd_evil2.zip
Zapnuto: 19.8.2018 – 23:55 Hod
Vypnuto: 20.8.2018 – 00:58 Hod
Přešlá jedna mapa.
Obtížnost – I Am Super Bad
Dohráno bez přestávky: Ano
Brutal Doom: Ano
Source port: GZDoom

Tento wad pochází ze 02. 09. 2012, přičemž jde o druhý díl wadu z roku 2010. Ačkoli má menší počet nepřátel, jde o propracovanější design, který umožňuje cestovat nahoru a dolu, jak je libo. Výsledkem jsou úchvatné výhledy na část mapy. Začíná se v klasicky technické bázi, hledají se dva klíče, modrý a červený, zpřístupňují zamčené oblasti, a to za postupného sestupu do jeskyní a pekelně laděného podzemí. Odměnou za vynaloženou snahu tvůrce je hráči poskytnuta pětice poschovávaných secretů, z nich nalezena mnou čtveřice. Jde o mistrně zvolené prostory a postupy jejich objevu. Disponují adekvátními zásobami, jsou střežené. K plusu musím připočíst i fakt, že se to hrálo tím lépe, jak mají výbušné sudy ničivou sílu, kterou jim dodává moderní háv Brutal Doomu. Protivníci často postávají v jejich blízkosti, čímž se stávají následnou obětí naruživého Doomera.
Tak mi právě přišel mail, že Sigil je připraven k odeslání. Jupííí :-)
Akorát jsem zvědavý, jak dlouho to bude trvat....
S tím Sigilem je to kříž, přidal bych ho ale furt není jasný datum vydání...
Viz nová zajímavost: Ten Cruise se taky nachomýtne ke všemu. Renesanční člověk :D