@Gordon (20.06.2019 17:03): To je přesně ono.
Diskuze
@leebigh (20.06.2019 11:38): Já sám mám jen elektrickou, ale na škole jsem dělal i s klasickou motorovkou na benzín a chvílemi jsem se jako Doomguy cítil, akorát to místo příšer schytávaly stromy :)
@Jumas (20.06.2019 11:36): To máš pravdu, ale opravdovou motorovku doma nemáme :-)
@leebigh (20.06.2019 00:49): Jako podoba tam je, ale tim plotostřihem bys moc Impů, Demonů nebo zombíků asi neupižlal :)
@Chelemi (20.06.2019 10:27): zdání klame, mě pacienti mají rádi :-)
@leebigh (20.06.2019 00:49): Jo, navštívila jsem tě už dřív, výraz máš podobnej a pila ti sekne. Bála bych se jít na urologii. :D
@leebigh (20.06.2019 00:49): Ten tvoj je podobnejší. A ešte má aj motorovku! :D
@Chelemi (19.06.2019 23:57): Se mrkni ke mě na profil, taky je tam prý podoba ;-)
Někdo se nudil, tak vygeneroval realistickej obličej doomguye. Podle mě se celkem podobá.
https://futurism.com/neural-network-draw-doom-guy-high-res
https://futurism.com/neural-network-draw-doom-guy-high-res
Kdo má objednaný Sigil v dárkových boxech , zboží vám ještě nepřišlo a chcete hrát, napište do Romero Games a pošlou vám hru jako download.
Viz Romerův tweet
Viz Romerův tweet
@Guldy (27.05.2019 09:18): zatím žádná, já jsem netrpělivě koupil ještě jednou digitalni verzi abych mohl hrat.
@leebigh (26.05.2019 16:16): Jaka dorucovaci sluzba ti to privezla?
@Bellerofontes (27.05.2019 00:25): Neni to jedno, odkiaľ sa berie - pretože ak je to len rozhorčenosť z toho, že za to dal peniaze, to je nie dostačujúce.
Ale očividne nejaké argumenty má, tak som zvedavý, až si mód zahrám sám, aký vlastne je.
GGmanove recenzie nemám moc rád, pretože ako bolo povedané, mnohé za veľa nestoja - ešte som snáď od neho nevidel recenizu, s ktorou by som bez výhrad súhlasil; vždy tam povie niečo, čo je absolútne od veci a tým ma vytočí, alebo s tým bytostne nesúhlasím.
Ten chlap sa mi znepáčil od chvíle, keď ho ľudia (taktne aj menej taktne) upozornili na jeho chybu počas hrania, ktorú on v recenzí označil za chybu hry - namiesto toho, aby si to priznal, sa len zatvrdil vo svojej pozícií - viem, že obsah od takéhoto recenzenta ma nezaujíma.
Jasné, natíska sa na to odpoveď: "a prečo ho vlastne potom pozeráš?" čo je validná otázka - no, a presne preto ho už nepozerám. K GGmanovi som sa nejako preklikal/dostal, keďže na youtoube scéne mi po tom, čo zomrel antisocialfatman chýbal niekto, kto by jeho miesto zaplnil, a to doteraz.
Ale očividne nejaké argumenty má, tak som zvedavý, až si mód zahrám sám, aký vlastne je.
GGmanove recenzie nemám moc rád, pretože ako bolo povedané, mnohé za veľa nestoja - ešte som snáď od neho nevidel recenizu, s ktorou by som bez výhrad súhlasil; vždy tam povie niečo, čo je absolútne od veci a tým ma vytočí, alebo s tým bytostne nesúhlasím.
Ten chlap sa mi znepáčil od chvíle, keď ho ľudia (taktne aj menej taktne) upozornili na jeho chybu počas hrania, ktorú on v recenzí označil za chybu hry - namiesto toho, aby si to priznal, sa len zatvrdil vo svojej pozícií - viem, že obsah od takéhoto recenzenta ma nezaujíma.
Jasné, natíska sa na to odpoveď: "a prečo ho vlastne potom pozeráš?" čo je validná otázka - no, a presne preto ho už nepozerám. K GGmanovi som sa nejako preklikal/dostal, keďže na youtoube scéne mi po tom, čo zomrel antisocialfatman chýbal niekto, kto by jeho miesto zaplnil, a to doteraz.
@pajmič (26.05.2019 21:07): A o co přesně opíráš svoje zpochybnění jeho kredibility?
On si nestěžuje na to, že je to tmavší, nýbrž že tam není místy téměř nic vidět; ve videu to je poměrně přesvědčivě doložené. Stejně tak kritizuje způsob, jak je ta obtížnost nastolená - zejména skrze úzké koridory a stísněné prostory. Jak se k tomu váže ten příběh se mstou za utracené peníze a kde jsi k němu přišel? Není nakonec irelevantní, odkud se bere motivace ke kritice špatného designu?
On si nestěžuje na to, že je to tmavší, nýbrž že tam není místy téměř nic vidět; ve videu to je poměrně přesvědčivě doložené. Stejně tak kritizuje způsob, jak je ta obtížnost nastolená - zejména skrze úzké koridory a stísněné prostory. Jak se k tomu váže ten příběh se mstou za utracené peníze a kde jsi k němu přišel? Není nakonec irelevantní, odkud se bere motivace ke kritice špatného designu?
@Garret (26.05.2019 20:52): Projel jsem to video silně na přeskáčku a v těch několika větách dokázal vypíchnout celkem zásadní věci a vysvětlit jeho postoj, proč. Za mě ok.
@pajmič (26.05.2019 21:07): Já jsem mu dal prachy dvakrát :-D
@Garret (26.05.2019 20:52): No, to je slušná doba :D
Nejde ani o to, jak popsal "chyby" ale proč. Blbec si dobrovolně koupí premiere edici a bitchuje, že existujou lepší wady zadarmo, což je Sigil taky. Já bych řekl, že je raněnej, že za to prostě dal prachy, tot vše. Zdá se mi, že ty jeho výtky jsou dost subjektivní. Romero už několik měsiců před vydáním prohlašoval, že jsou mapy tmavší a snaží se to pojmout stylem "survival"
Nejde ani o to, jak popsal "chyby" ale proč. Blbec si dobrovolně koupí premiere edici a bitchuje, že existujou lepší wady zadarmo, což je Sigil taky. Já bych řekl, že je raněnej, že za to prostě dal prachy, tot vše. Zdá se mi, že ty jeho výtky jsou dost subjektivní. Romero už několik měsiců před vydáním prohlašoval, že jsou mapy tmavší a snaží se to pojmout stylem "survival"
@Garret (26.05.2019 20:52): budu si ho muset pustit na compu s titulkama.
@pajmič (26.05.2019 20:48): mám za sebou 6 levelu a ten feeling tam je. Navazuje to na 4. Epizodu a koncept je splněn. Je to klaustrofobicke a místy stísněné, možná až moc tmavé, což spraví o pár stupňů světlosti navic. Četné pasti, je třeba přemýšlet o postupu. Hrají kampaň, v tomto směru obtížnost OK, nevím co pistol start.
Btw. pri testingu pomáhal český doomer Dew (Boris Klimeš)
Btw. pri testingu pomáhal český doomer Dew (Boris Klimeš)
@pajmič (26.05.2019 20:48): já ho nějakou dobu sleduju, řekněme několik let. je to dostatečná doba? některé jeho recenze stojí za hovno, ale jak už jsem se zmínil, chyby popsal docela pochopitelně a rozumně.
@Garret (26.05.2019 20:28): Rozuměl by si, kdyby jsi Gmana nějakou dobu sledoval. Řekněme, že je to poněkud kontroverzní, ergo nedůvěryhodná osoba.
@leebigh (26.05.2019 20:06): Dej vědět jaký je zbytek prosím. Nečekám, že se to vyrovná spoustě top fan megawadům, ale zase bych mohl očekávat feel originálního dooma.
@leebigh (26.05.2019 20:06): Dej vědět jaký je zbytek prosím. Nečekám, že se to vyrovná spoustě top fan megawadům, ale zase bych mohl očekávat feel originálního dooma.
@pajmič (26.05.2019 18:33): nerozumím. pokud si to jeho video viděl, dost názorně tam vysvětlil, proč je to špatně.
@pajmič (26.05.2019 18:33): Na první dojem to není špatný.
Díky ti za tipy a info/recenzi, určo vyzkouším :)
Tipy na dvě kvalitní SP mapy k Doomu, které jsem hrál loni v létě. Ideální pro Brutal Doom.
Evil Unleashed I. – dd_evil.zip
Zapnuto: 18.8.2018 – 21:10 Hod
Vypnuto: 18.8.2018 – 21:46 Hod
Přešlá jedna mapa.
Obtížnost – I Am Super Bad
Dohráno bez přestávky: Ano
Brutal Doom: Ano
Source port: GZDoom
Tento wad pochází ze 20. 06. 2010, takže je moderně a kvalitně koncipován. Na zmíněnou obtížnost disponuje 270 nepřáteli, trojicí nutných klíčů a čtveřici secretů. Secretů nalezena polovina. Komplex je složen z interiérů a exteriérů. Po chvíli se hráč dostane k dvojité mříži, první je na žlutý klíč, druhá na modrý. Za nimi je finální stěna od klíče červeného. Průchod je veden tak, aby se hráč vrátil, uvědomil si, kde předtím šel, překonával i oblast s kyselinou. Na jednu ze starších verzí Brutal Doomu to padlo perfektně, protože to umocňovalo slušnou dynamiku přestřelek, jak jsem se ocitl pod palbou potvor a blížil závěru. Munice ok, vyvážené k dokonalosti. Nechybí ani raketomet a dvouhlavňovka.
Evil Unleashed II. – dd_evil2.zip
Zapnuto: 19.8.2018 – 23:55 Hod
Vypnuto: 20.8.2018 – 00:58 Hod
Přešlá jedna mapa.
Obtížnost – I Am Super Bad
Dohráno bez přestávky: Ano
Brutal Doom: Ano
Source port: GZDoom
Tento wad pochází ze 02. 09. 2012, přičemž jde o druhý díl wadu z roku 2010. Ačkoli má menší počet nepřátel, jde o propracovanější design, který umožňuje cestovat nahoru a dolu, jak je libo. Výsledkem jsou úchvatné výhledy na část mapy. Začíná se v klasicky technické bázi, hledají se dva klíče, modrý a červený, zpřístupňují zamčené oblasti, a to za postupného sestupu do jeskyní a pekelně laděného podzemí. Odměnou za vynaloženou snahu tvůrce je hráči poskytnuta pětice poschovávaných secretů, z nich nalezena mnou čtveřice. Jde o mistrně zvolené prostory a postupy jejich objevu. Disponují adekvátními zásobami, jsou střežené. K plusu musím připočíst i fakt, že se to hrálo tím lépe, jak mají výbušné sudy ničivou sílu, kterou jim dodává moderní háv Brutal Doomu. Protivníci často postávají v jejich blízkosti, čímž se stávají následnou obětí naruživého Doomera.
Evil Unleashed I. – dd_evil.zip
Zapnuto: 18.8.2018 – 21:10 Hod
Vypnuto: 18.8.2018 – 21:46 Hod
Přešlá jedna mapa.
Obtížnost – I Am Super Bad
Dohráno bez přestávky: Ano
Brutal Doom: Ano
Source port: GZDoom
Tento wad pochází ze 20. 06. 2010, takže je moderně a kvalitně koncipován. Na zmíněnou obtížnost disponuje 270 nepřáteli, trojicí nutných klíčů a čtveřici secretů. Secretů nalezena polovina. Komplex je složen z interiérů a exteriérů. Po chvíli se hráč dostane k dvojité mříži, první je na žlutý klíč, druhá na modrý. Za nimi je finální stěna od klíče červeného. Průchod je veden tak, aby se hráč vrátil, uvědomil si, kde předtím šel, překonával i oblast s kyselinou. Na jednu ze starších verzí Brutal Doomu to padlo perfektně, protože to umocňovalo slušnou dynamiku přestřelek, jak jsem se ocitl pod palbou potvor a blížil závěru. Munice ok, vyvážené k dokonalosti. Nechybí ani raketomet a dvouhlavňovka.
Evil Unleashed II. – dd_evil2.zip
Zapnuto: 19.8.2018 – 23:55 Hod
Vypnuto: 20.8.2018 – 00:58 Hod
Přešlá jedna mapa.
Obtížnost – I Am Super Bad
Dohráno bez přestávky: Ano
Brutal Doom: Ano
Source port: GZDoom
Tento wad pochází ze 02. 09. 2012, přičemž jde o druhý díl wadu z roku 2010. Ačkoli má menší počet nepřátel, jde o propracovanější design, který umožňuje cestovat nahoru a dolu, jak je libo. Výsledkem jsou úchvatné výhledy na část mapy. Začíná se v klasicky technické bázi, hledají se dva klíče, modrý a červený, zpřístupňují zamčené oblasti, a to za postupného sestupu do jeskyní a pekelně laděného podzemí. Odměnou za vynaloženou snahu tvůrce je hráči poskytnuta pětice poschovávaných secretů, z nich nalezena mnou čtveřice. Jde o mistrně zvolené prostory a postupy jejich objevu. Disponují adekvátními zásobami, jsou střežené. K plusu musím připočíst i fakt, že se to hrálo tím lépe, jak mají výbušné sudy ničivou sílu, kterou jim dodává moderní háv Brutal Doomu. Protivníci často postávají v jejich blízkosti, čímž se stávají následnou obětí naruživého Doomera.
@Garret (26.05.2019 17:30): No jo, Romero mu nazaplatil kranolkama s kečupem. Toho blba nemůžeš brát moc vážně, ale 31. uvidíme.
Sigil je docela zklamání, jak tak koukám...
@Guldy (26.05.2019 15:35): No je to divný...
@leebigh (26.05.2019 15:15): spam taky nic, ale nejsem jedinej. Sberatelku jsem objednal hned po oznameni. Uvidime
@Guldy (26.05.2019 13:01): Jestli to máš objednaný, tak zkontroluj spam a když tak se jim ozvi, mě maily chodí a mám oznámení že zásilka je na cestě. Jestli u tebe není nějaký problém.
@PRIVATE MARTIN (26.05.2019 13:07): K čemu by to bylo dobrý ?
@PRIVATE MARTIN (26.05.2019 13:07): K čemu by to bylo dobrý ?
Existuje nejaký mod do jednotky a dvojky, aby mal človek zbrane napravo ako v bežnej FPS?
@leebigh (21.05.2019 23:39): Nice! Ja na redditu vidim, ze lidi uz rozbaluji. Ja nedostal jeste ani mail.
@pajmič (26.05.2019 03:00): Díky za info. Tak ho budu moci konečně přidat :-)
Na box stále čekám ...
Na box stále čekám ...
Tak mi právě přišel mail, že Sigil je připraven k odeslání. Jupííí :-)
Akorát jsem zvědavý, jak dlouho to bude trvat....
Akorát jsem zvědavý, jak dlouho to bude trvat....
@Guldy (17.05.2019 14:38): Mohol by spraviť aj pokračovanie dvojky. On je predsa ten najpovolanejší. :D
S tím Sigilem je to kříž, přidal bych ho ale furt není jasný datum vydání...
@PRIVATE MARTIN (15.05.2019 16:52): jj, pata epizoda - pokracovani hry.
@Guldy (15.05.2019 11:25): Ten Sigil má byť ako piata epizóda?
Inak, nechápem prečo to neurobil radšej do dvojky. Pretože Super Shotgun. :D
Inak, nechápem prečo to neurobil radšej do dvojky. Pretože Super Shotgun. :D
@rikuhahl (29.04.2019 13:00): Doufám, že si Dooma alespoň na chvíli zkusil :)
Viz nová zajímavost: Ten Cruise se taky nachomýtne ke všemu. Renesanční člověk :D
@Tarhiel (24.04.2019 11:11): Tomu hovorím definitive Doom experience. :D
Pridaj to do video sekcie, nech to tu nezakecáme.
Pridaj to do video sekcie, nech to tu nezakecáme.
Proroctvá meme sa naplnili (takmer): už aj toastovače zvládnu Doom :D
@Tarhiel (17.02.2019 19:46): Čert aby se v těch jeho stránkách vyznal. Na tady těchto, na které odkazovalo info o Sigilu, je pořád únor ...
https://www.romerogames.ie/sigil
https://www.romerogames.ie/sigil
@GodOfTheSick (17.02.2019 15:10): Updatnuté už aj na Sigile :)
@GodOfTheSick (17.02.2019 15:28): bohužel ne, to bych to už přidával :-)
@leebigh (17.02.2019 15:24): A na konkrétní datum?
@GodOfTheSick (17.02.2019 15:10): mně došel mail od té firmy co vyrábí ty sběratelky, že se to posunulo