Tak akurát pokračujem v streame presne tam, kde som naposledy skončil - psychotronics.
Diskuze
Tak som sa rozhodol vyskúšať zastreamovať túto hru. Hru som zatiaľ hral len trochu, je to môj prvý playthrough, ale aby to nebolo až tak ľahké, rozhodol som sa hrať na hard.
https://www.twitch.tv/tulareanus
https://www.twitch.tv/tulareanus
@Gordon (16.11.2020 13:14): Tak samozřejmě ze začátku ne když jsou zbraně a hlavně ta pistolka totální garbo, ale jako že bych se v pozdějších částech hry okolo každýho enemáka plazil to fakt ne. Ba naopak doporučuju zabíjet co nejvíc enemáků, kvůli exotik materiálům na výrobu neuromodů
@Greg (16.11.2020 13:28): Máš pravdu, během hry jsem vyráběl pouze tři věci - munici do pistole, munici do brokovnice, a hlavně, neuromódy.
@Greg (16.11.2020 13:28): Máš pravdu, během hry jsem vyráběl pouze tři věci - munici do pistole, munici do brokovnice, a hlavně, neuromódy.
@Milfhunter (16.11.2020 12:33): Já když to jel jako čistou střílečku, tak mi hrozně rychle docházela munice. A celkově, ne že by to tak asi nešlo dohrát, ale přijde mi, že bych se ochudil o dost velkou část hry. Jestli si to dobře pamatuju, tak ani některý vedlejší mise nejdou vůbec splnit čistě prostřílením se skrz...
@Milfhunter (16.11.2020 12:33): Takže to chápu tak, že si vůbec neřešil RPG prvky a jel to jako Call of Duty?
@Longin (15.11.2020 23:13): On ten začátek může být pro někoho trochu nudnější. Kde teď si?
@Greg (14.11.2020 22:56): Nesouhlasím, dohrál jsem dvakrát a pokaždý jako střílečku, mid to late game namaxovaná brokovnice dává každýho typhona na 2 rány.
@Longin (15.11.2020 23:13): Tak to nehrej.
Docela závidím těm, co z toho uchcávaj. Už to hraju asi 5 hodin a vůbec mě to nebaví... :(
@AlieN (15.11.2020 07:29): Romance už je povinná s noční můrou. :)
@H34D (15.11.2020 07:07): Všechny Typhony prokecat a s nějakým Phantomem mít i romanci.
@Greg (14.11.2020 22:56): A jak se Prey hraje jako RPGčko?
@Longin (14.11.2020 08:01): Jen to nehrát jako střílečku, ale spíš jako RPGčko. Já to tehdy napřed hrál jako (skoro) čistokrevnou střílečku a spálil jsem se tak, že jsem to musel začít hrát odznova :D.
EDIT: Btw stealth postup je sice ok, ale nepřátele určitě likviduj. Ty lokace budeš vesměs navštěvovat několikrát za hru...
EDIT: Btw stealth postup je sice ok, ale nepřátele určitě likviduj. Ty lokace budeš vesměs navštěvovat několikrát za hru...
@Longin (14.11.2020 13:50): Ale tak fuj ... PSI v SS2 je ... úplne jiná hra. Jen bych to nedoporučoval na první hraní.
@Gordon (14.11.2020 08:17): OK
jen aby nějakej směr nebyl totální nuda (třeba jako PSI v SS2)
jen aby nějakej směr nebyl totální nuda (třeba jako PSI v SS2)
@Longin (14.11.2020 08:01): ta hra k tomu docela vybízí, ale není to nutnost :)
@Longin (14.11.2020 08:01): Jak chceš. :)
Jak mám tohle hrát? Na stealth?
@mazar1234 (05.08.2020 21:21): plný súhlas!
@H34D (05.08.2020 19:39): Jo Prey je najlepšia "System Shock 2" hra od vydania System Shocku 2 (aj keď tie Biolity neboli vôbec zlé).
@Greg (05.08.2020 16:01): Souhlas, skvělé video, výjimečná hra.
Díky za to nové video (How Prey's Mind-Bending Opening Level Was Designed). Jen mě utvrzuje v tom, jak geniální tahle hra je...
Tato moderní klasika je nyní DRM-free na GOGu. A Metro Exodus taky. CDP jede :)
@MCZ (02.04.2020 20:18): Asi jo,mělo by to být v oddělení neuromodů,tak až tam zase dojdu,mrknu na to.Díky!
@CrazymanM (02.04.2020 18:43): V tomhle případě potřebuješ specifický terminál. V tom e-mailu je to napovězeno.
@MCZ (02.04.2020 18:21): Jo,je to nějakej rusák,nejspíš si ho teda budu muset vyhledat u nějakýho terminálu.
@CrazymanM (02.04.2020 13:15): Měl bys obdržet číslo náramku i jeho skutečnou identitu.
@S4TW (02.04.2020 14:39): V kuchyni právě už není,ani nikde v okolí.Uvidím,třeba na něj někde narazím.
@S4TW (02.04.2020 14:39): On se ale pak vypaří. :)
@CrazymanM (02.04.2020 13:15): v kuchyni :D
Nevíte někdo,kde se zhruba nachází ten divnej kuchař?V té lokaci(oddělení personálu)co byl není,nebo jsem ho prostě nenašel.
@Globster (30.03.2020 16:30): To by mělo být ono,vyzkouším to,jak nejdřív to půjde.Zatím díky!
@Globster (30.03.2020 16:30): Tak si to nepamatuji. Asi jsem si to spletl s tím úkolem, po kterém ti pak teče všude fialová voda.
@CrazymanM (30.03.2020 16:13): https://youtu.be/nHY4NPzKVrk?t=127 dát Dr. Howard's Growth Formula do Fertilizer Dispenser a spustit postřikovače
@CrazymanM (30.03.2020 16:13): Myslím, že s tím musíš do "vodárny".
@MCZ (30.03.2020 14:55): Jo,to mám,ale nějak mi to nenabízí žádnou interakci,stojím u těch postřikovačů,jdou pouze spustit,v tom skleníku taky nic?
@CrazymanM (30.03.2020 13:50): Musíš jej nejprve "vytisknout" ve fabricatoru.
Prosím o radu-jde o vedlejší úkol,mám vložit recept Dr.Howarda do ovládání postřikovačů a nějak nevím jak.Neví někdo,jak na to?
@CrazymanM (29.03.2020 11:06): Tak už mě to napadlo,periodická tabulka prvků!
Ahoj,nevím si rady s tím kódem k sejfu v ředitelově kanclu,je tam nápověda Es(ve čtverečku),pak nějakej znak,možná suma,nevím,už jsem dlouho ze školy,nepamatuji si to,pak je Xe(taky ve čtverečku)?
@MCZ (28.03.2020 22:13): Súhlas, sú iritujúci, ale najhorší v celej hre sú tí hacknutí droni, v záverečnej fáze ako ono to je featúra, ktorá ma spôsobiť vybičované rushnutie záveru, ale je to otravné a skôr kontraproduktívne.
@AlieN (28.03.2020 21:08): Nejjednodušší sice jsou, je ale snadné je přehlédnout, proto iritující.
@MCZ (28.03.2020 21:04): To jsou ty malé koule na které stačí cokoli hodit, ony za tím poletí, a vybuchnou? To je snad nejjednodušší nepřítel ve hře...
Hlavně ale ve stavu beztíže jde prostě nabrat rychlost a kolem všeho proletět než to stačí zareagovat. Případně ve vesmíru se přiblížit dost blízko na plnou dávku z brokovnice.
Hlavně ale ve stavu beztíže jde prostě nabrat rychlost a kolem všeho proletět než to stačí zareagovat. Případně ve vesmíru se přiblížit dost blízko na plnou dávku z brokovnice.
@AlieN (28.03.2020 20:48): To je dobře možné, já jen měl strach, že tam bude zase spousta Cystoid Nest, což je pro mě spolehlivě nejvíce iritující nepřitel ve hře.
@MCZ (28.03.2020 14:27): Pokud si dobře vzpomínám, když jsem letěl tunelem podruhé, tak jsem nepřátele ignoroval, a byl jsem na druhé straně během chvilky.
Já myslím že tě na druhý konec lodi vlečou i hlavní úkoly, a když už jsem potřetíneviděl svého bráchu, tak mě to začalo štvát. Vím, že na konci mě to přestalo bavit, hru jsem nedohrál a na konec se kouknul na YT... :/
@Jab (28.03.2020 08:08), @raisen (28.03.2020 08:15): Ten tunel (G.U.T.S.) mi přišel jako dobrý nápad, ale taky jsem jej prošel jen jednou. Když jsem si přes něj chtěl zkrátit cestu v pozdější části, uviděl jsem, že je zase plný nepřátel, co sice fightujou mezi sebou, ale i tak...
@7c (28.03.2020 09:05): Vzhledem k tomu, že mi hra sídlí na SSD, nahrávací časy nebyly tolik problém. Zkrátka jen to, jak jsou jednotlivé části pospojované vs. to, kam tě některé úkoly vlečou (třeba opačným směrem, než kde se momentálně nachází hlavní cíl).
@7c (28.03.2020 09:05): Vzhledem k tomu, že mi hra sídlí na SSD, nahrávací časy nebyly tolik problém. Zkrátka jen to, jak jsou jednotlivé části pospojované vs. to, kam tě některé úkoly vlečou (třeba opačným směrem, než kde se momentálně nachází hlavní cíl).
Zvláštní, já s loadingy neměl problém a cestování skrz roury bylo povinné absolvovat jen jednou, pak jde normálně cestovat vesmírem. Nebyla tam náhodou i volba fast travelu? Už si to tak nepamatuji.
@Jab (28.03.2020 08:08): Mně by normálně cestování tam a zpět bavilo, ale ne v Prey, kdy nahrávací obrazovky trvaly sto let (naštěstí/naneštěstí tohle řešil Alt+Tab). Ke konci hry jsem cesty plánoval tak, aby obsahovaly minimum nahrávaní. Tohle byla asi moje hlavní výtka (krom příběhu, kdy to - opět ke konci - IMO přestalo být zajímavé; to je ale problém hodně her).
Prey si nezaslouží 100% minimálně kvůli tomu, bohužel.
Je to vymyšlené (technicky) hodně dobře - alespoň ze začátku - obří mapy, kde možná první load trvá déle, ale potom je nahrávání v lokaci svižné. Bohužel, není to optimalizované na přechod z mapy do mapy, a v některých sekcích (hlavně vedlejší úkoly) s častým cestováním tam a zpět to je za trest.
Prey si nezaslouží 100% minimálně kvůli tomu, bohužel.
Je to vymyšlené (technicky) hodně dobře - alespoň ze začátku - obří mapy, kde možná první load trvá déle, ale potom je nahrávání v lokaci svižné. Bohužel, není to optimalizované na přechod z mapy do mapy, a v některých sekcích (hlavně vedlejší úkoly) s častým cestováním tam a zpět to je za trest.
@Jab (28.03.2020 08:08): Já se také do toho tunelu nevracela moc nadšeně. Ale později, jak se mi otevřely všechny cesty, tak jsem ho raději obešla než jít přes něho.