Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Gordon (16.11.2020 13:14): Tak samozřejmě ze začátku ne když jsou zbraně a hlavně ta pistolka totální garbo, ale jako že bych se v pozdějších částech hry okolo každýho enemáka plazil to fakt ne. Ba naopak doporučuju zabíjet co nejvíc enemáků, kvůli exotik materiálům na výrobu neuromodů

@Greg (16.11.2020 13:28): Máš pravdu, během hry jsem vyráběl pouze tři věci - munici do pistole, munici do brokovnice, a hlavně, neuromódy.
Docela závidím těm, co z toho uchcávaj. Už to hraju asi 5 hodin a vůbec mě to nebaví... :(
@Longin (14.11.2020 08:01): Jen to nehrát jako střílečku, ale spíš jako RPGčko. Já to tehdy napřed hrál jako (skoro) čistokrevnou střílečku a spálil jsem se tak, že jsem to musel začít hrát odznova :D.

EDIT: Btw stealth postup je sice ok, ale nepřátele určitě likviduj. Ty lokace budeš vesměs navštěvovat několikrát za hru...
Díky za to nové video (How Prey's Mind-Bending Opening Level Was Designed). Jen mě utvrzuje v tom, jak geniální tahle hra je...
Tato moderní klasika je nyní DRM-free na GOGu. A Metro Exodus taky. CDP jede :)
Nevíte někdo,kde se zhruba nachází ten divnej kuchař?V té lokaci(oddělení personálu)co byl není,nebo jsem ho prostě nenašel.
Prosím o radu-jde o vedlejší úkol,mám vložit recept Dr.Howarda do ovládání postřikovačů a nějak nevím jak.Neví někdo,jak na to?
Ahoj,nevím si rady s tím kódem k sejfu v ředitelově kanclu,je tam nápověda Es(ve čtverečku),pak nějakej znak,možná suma,nevím,už jsem dlouho ze školy,nepamatuji si to,pak je Xe(taky ve čtverečku)?
@MCZ (28.03.2020 21:04): To jsou ty malé koule na které stačí cokoli hodit, ony za tím poletí, a vybuchnou? To je snad nejjednodušší nepřítel ve hře...

Hlavně ale ve stavu beztíže jde prostě nabrat rychlost a kolem všeho proletět než to stačí zareagovat. Případně ve vesmíru se přiblížit dost blízko na plnou dávku z brokovnice.
Já myslím že tě na druhý konec lodi vlečou i hlavní úkoly, a když už jsem potřetíneviděl svého bráchu, tak mě to začalo štvát. Vím, že na konci mě to přestalo bavit, hru jsem nedohrál a na konec se kouknul na YT... :/
@Jab (28.03.2020 08:08), @raisen (28.03.2020 08:15): Ten tunel (G.U.T.S.) mi přišel jako dobrý nápad, ale taky jsem jej prošel jen jednou. Když jsem si přes něj chtěl zkrátit cestu v pozdější části, uviděl jsem, že je zase plný nepřátel, co sice fightujou mezi sebou, ale i tak...

@7c (28.03.2020 09:05): Vzhledem k tomu, že mi hra sídlí na SSD, nahrávací časy nebyly tolik problém. Zkrátka jen to, jak jsou jednotlivé části pospojované vs. to, kam tě některé úkoly vlečou (třeba opačným směrem, než kde se momentálně nachází hlavní cíl).
Zvláštní, já s loadingy neměl problém a cestování skrz roury bylo povinné absolvovat jen jednou, pak jde normálně cestovat vesmírem. Nebyla tam náhodou i volba fast travelu? Už si to tak nepamatuji.
@Jab (28.03.2020 08:08): Mně by normálně cestování tam a zpět bavilo, ale ne v Prey, kdy nahrávací obrazovky trvaly sto let (naštěstí/naneštěstí tohle řešil Alt+Tab). Ke konci hry jsem cesty plánoval tak, aby obsahovaly minimum nahrávaní. Tohle byla asi moje hlavní výtka (krom příběhu, kdy to - opět ke konci - IMO přestalo být zajímavé; to je ale problém hodně her).

Prey si nezaslouží 100% minimálně kvůli tomu, bohužel.

Je to vymyšlené (technicky) hodně dobře - alespoň ze začátku - obří mapy, kde možná první load trvá déle, ale potom je nahrávání v lokaci svižné. Bohužel, není to optimalizované na přechod z mapy do mapy, a v některých sekcích (hlavně vedlejší úkoly) s častým cestováním tam a zpět to je za trest.