Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Je nějaká šance, že bude tohle pokračování Oriho taky na GOGu? Mám tam jedničku a nerad bych kvůli tomu řešil Steam.
Tak se dvojkou prokousávám a.. při bossfightech a zdrhacích pasážích jsem měl opět chuť něčím bacit vývojáře. Mám teda za sebou zatím matku pavoučici a Kwoloka, u kterýho jsem už pěnil, stačila střední obtížnost. Jinak Kwoloka jsem opakovaně četl jako Kwokyho :P.
Hej ta hudba je prostě boží. Rozehrál jsem to opět na střední, i když jsem se u jedničky zapřísáhl, že dvojku ani omylem na medium. A zatím žádný velký nervy teda. Teď jsem umlátil žabáka a to bylo zatím nejtěžší. Mířím na východ do písků.

Jen mám pocit, že češtinu dělala nějaká first gen AI nebo mi něco uniká. Mám posbírat 4 světlušky, na mapě se mi ukazují 4 (sever, jih, východ, západ), ale ten main quest je, že mám posbírat zbývající 3.
Ten článek je comedy gold:

And sometimes the insults were much worse, like calling the developers “failed abortions.”

“His feedback was very lacking sometimes,” said the developer.

 Mahler drew a giant penis over the top of Korol’s face as he was starting a meeting.
@RomcaT (03.02.2021 13:44): Ori má jedinej problém a to, že kvůli té stylizaci nevíš kolikrát, zda je objekt překážka nebo je v pozadí :D

Jinak rozhodně lepší než jednička, ten combat systém byl fajn. Akorát mě sralo furt přepínat ty ability, protože dali k dispozici pouze 3 čudlíky. A já jich mám na myši 6 :)
@kristmeister (03.02.2021 10:41): ha, tak tím to je! Já totiž taky hrála Raymana a přesně ty pasáže jak píšeš mě doháněli k šílenství...Nenáviděla jsem ty bedny...

Oriho nezavrhujte kvůli červovy. Jako sralo mě to dost, nicméně jsem se to prostě naučila, kdy co u dělat a pak už to prostě šlo. Případně to chce nakoukat videa. Dala jsem to asi na 50tý pokus ;oDDD
Já toho červa dal sice na třetí pokus, ale u druhé smrti už jsem byl vzteklej jak je to dlouhé a debilní. A přesně jak tu píšeš, ta mechanika v písku je na hovno udělaná a ten Dash se blbě směruje. Nicméně nemít tyhle pasáže nahrané z Rayman Origins, kde naháníte tu truhlu, tak bych tam byl doteď :D

Ještě docela kundovina byla ta pasáž s tou tmou. To jsem si říkal, co ty šašci zase vymysleli za kokotinu. Na tohle už jsem taky nadával u Raymana, kde pod vodou jste se taky museli držet světla jinak death.
@kristmeister (02.02.2021 21:53): Já to kvůli týhle pasáži zatím nedohrál a ani se mi do toho už moc nechce. Ta herní mechanika s pískem je obecně blbě udělaná a (v kombinaci s ovládáním na klávesnici a žádným checkpointem na tak dlouhou pasáž) je to tak spíš frustrující než zábavný.

Přitom u prvního dílu jsem tyto problémy neměl...
Tak už jsem se vzpamatovala. Dostala jsem se k ridlu. Tam jsem se skoro poblelo, to točení kol mi opravdu nedělá dobře. Dnes už na to kašlu, protože tam je uprovej úkol a na to se musím dobře vyspat ;o) diky kluci
@RomcaT (02.06.2020 15:48): Já mám takový pocit, že ty skilly, které si můžeš zakoupit, k dohrání vůbec nepotřebuješ snad. Takže si tu svatyni opakovala zbytečně. Tipl bych si, že si u některého ability tree zapomněla absorbovat světlo a tím pádem novou schopnost, bez které se nemůžeš pohnout dál. Takže bych se asi ke každému z nich vrátil a mrknul na to. A nebo si vážně vynechala nějakou cestu.
@RomcaT (02.06.2020 15:48): Té rekonstrukce bude ještě fůra, i na sázení kytiček dojde :) Po nějaké době by tě měl příběh nasměřovat čtyřmi směry. To je pak celkem jasné kam všude je třeba jít
@Steve (02.06.2020 15:45): byla jsem už dávno u toho žabaka a už i nahoře kde jsou všichni mírumilovně spolu a týpek tam se mnou Mokium postavil chatr. Teď mám jednomu Mokiovi dojit pro rodinu, dal mi klíč a ten starej týpek se mnou chce ještě něco rekonstruovat, počítám že chce víc rudy ;o)))

Kvůli těm trojitým skokům za něž chtěl jeden vydřiduch 2200 bodů jsem vymlátila jednu tu cvičnou svatyni snad 150x
Konečně pařím nového Oriho. Ale jsem nějaká zaseknuta. Sice už umím trojité školy, umím takovou tu šipku co se udělá na světle nebo na nepriteli a můžu tak skočit výš, nicméně mám prolezlou mapu skrz na skrz a nemůžu se pohnout... potřebuju se naučit plavat nebo nějak skákat i na takové ty modré zvláštní kytky a lampičky co v jedničce vůbec nebyly...nějaká osvícená rada?
Dohráno. Oproti prvnímu dílu hráno na easy a užil jsem si to víc. Výrazně méně frustrace. Neumím si představit tu prudu u únikovek a novince bossfightů kombinovaných s únikovkou. Hra na easy hodně odpouští na bodlinách a laser vás nesejme a dá se jím dokonce projít. To už bylo zbytečně moc.

Oproti předchozímu dílu hra nenabízí v podstatě nic moc nového. Nový je systém schopností, ale je spíš naprd, protože si jednou něco vyberete a nový věci zkusíte vyjímečně. Měl jsem hodně rád jen regeneraci. Vylepšovování úplně zbytečný. Je ale možný, že tyhle dvě věci se mění a dávají smysl až s vyšší obtížností.

Hra plyne příjemněji. Nezůstává za vámi tolik nevyřešených míst. Autoři trochu lépe pracují s tím když vás učí nové schopnosti. V prvním dílu jsem párkrát novou schopnost nepobral úplně hned. Tady je to hladší. Jen mě tedy nenaučili jak rozbít podlahu. To jsem se opět naučil až z videa po dohrání hry.

Grafika opět nádherná. Zvuk měl divnej bug, kdy občas zabzučel. Hra byla podivně HW jakoby náročnější. Při rychlých přechodech jakoby na sekundu zatuhla. Jednou mi i spadla. Překvapive uložení proběhlo v pořádku. Vůbec nový systém ukládání beru jako pozitivum. Ukládá skoro všude a po starém způsobu se vám brzo stýskat nebude.

S plošinovkama letos končim. Dohrány oba díly Oriho a oba díly Unravelu. Všechno sladký jak cumel. Jdu hrát nějakou PC master race FPS rubačku.
@musa (26.03.2020 19:23): To je trochu jiný případ, první díl prodávali v obchodech jako GMG, Fanatical apod, v případě dvojky se tak neděje. V době prvního Oriho MS PC hraní ještě moc neřešili. Ale tak kdo ví... Osobně bych s tím však nepočítal.
@musa (26.03.2020 14:30): Protože všichni nadšeně paří! :D Navíc já se zasekl u bossfightu, který tu nechci spoilovat, takže ani nediskutuji. Jinak jsem ale mega nadšený. Plní to zatím vše, co jsem od toho čekal
@musa (26.03.2020 14:30): Nejsem z Xzone, ale troufnu si tvrdit, že nikdy? Microsoft pokud vím neposkytuje prodejcům Steam klíče na své hry. Logicky, že jo, když mohou dát klíče na MS Store.
Překvapuje mě tak úsporná diskuze tady. Samá nadšená hodnocení, ale tady nic. Tak aspoň dotaz: je nějaké info, kdy to půjde koupit na Steam přes Xzone?
Případné hráče bych rád varoval, že čeština je otřesná. Za tohle by se styděli i amatéři. Až mám skoro podezření, že to nepřekládali Češi ani.
@Steve (11.03.2020 11:08): Odehrál jsem cca tři hodiny, podle očekávání je to ve všem mírně vylepšená jednička, hlavně co se týče soubojů. Už došlo i na řádně dojemnou scénu. Zatím nemám, na co bych si stěžoval :)
Máte už někdo první dojmy? Já nejspíš dostanu povinný homeoffice, takže pořídím co nevidět :D
Dal jsem si replay jedničky před releasem a docela to dře (na hard). Jedna, maximálně dvě chyby a jedeš znovu :). Buď je to nějak těžší, než pamatuju, nebo se ty desítky hodin Hollow Knighta zažraly do svalový paměti hloubějš, než jsem myslel :).

Ať už je to tu!
Na Game Passu už je preload, hra se odemyká za necelých 12 hodin :)
Zásadně nepředplácím, ale předpokládám, že koupím brzy po vydání. Těším se jak malej.
@RomcaT (02.01.2020 00:05): Nope a ani nebudu. Ten odklad je na prd, 3.3. vychází FFVII Remake, což nebude hra na pár hodin zrovna, takže se to protáhne a Oriho budu muset dát někdy mezi Cyberpunkem a Last of Us 2. S mým tempem docela nereálné, ale někam to tam nacpu, jednička je 100% hra. Spíš to vyřeším gamepassem nakonec.
Už máte někdo předplacenou hru? Já ano díky výhře z divácké tipovacky ;o) děsně se na to těším a navr krásně padne do letošní výzvy na kategorie "me jméno je..."