@H34D (21.03.2021 21:08): stahoval jsem kompletní EE verzi. ani nevím, jestli je to legální, ale je tam vše v jednom.
Diskuze
@H34D (21.03.2021 21:08): Já si to před lety aplikoval všechno jednotlivě. Docela piplačka.
@H34D (21.03.2021 21:08): Myslím že nejaký +- balík je, prípadne nie si včerajší user hier, tak si tam daj iba upgrady grafiky nemeniace gameplay.
Vyznáte se někdo v modech pro System Shock 2? Jde mi pouze o grafická vylepšení. Ne, že bych to potřeboval, když se mi líbil i první System Shock, ale mám s tím dobré zkušenosti od Thiefa 1 a 2, kde byly skvělé grafické mody, které dokázaly vylepšit grafiku a přitom zůstat věrné originálu. Vygooglil jsem nějaký základní guide pro SS2 a jako první mě překvapilo, že neexistuje jeden univerzální balíček. Místo toho je asi 8 samostatných modů pro vizuál - pro textury, pro modely, pro vodu, pro rostliny, pro vesmír, pro zbraně apod. Nakonec jsem aplikoval nějaký patch a všechny ty grafické drobnosti nahodil, ale zajímalo by mě, jestli tohle tady taky někdo řešil a jaké má doporučení.
@Cobot (27.01.2021 00:53): Áno, ten som mal na mysli, som si to pomýlil s vypustením NewDarku do sveta :)
Kde sa to dá skontrolovat, kolko som backol?
Skusal som na system-shock.backerkit, ale tam sa neda prihlasit.
EDIT:// Tak som to nasiel - treba ist na https://system-shock.backerkit.com
Kde sa to dá skontrolovat, kolko som backol?
Skusal som na system-shock.backerkit, ale tam sa neda prihlasit.
EDIT:// Tak som to nasiel - treba ist na https://system-shock.backerkit.com
@Tarhiel (26.01.2021 23:46): právě že jo. Nejdřív mě nakrkli, že to daj jenom těm co zaplatili 30 dolarů, ale když jsem se dneska koukal, tak jo dal jsem 30 dolarů :) To byla minimální částka jak tu hru získat. Takže to daj všem backerum.
A kupodivu to bylo někdy v srpnu 2016 co byl ten kickstatter :)
A kupodivu to bylo někdy v srpnu 2016 co byl ten kickstatter :)
@Cobot (26.01.2021 20:36): Dúfam, že tí, ktorí SS1 Remake predobjednali ešte niekedy roku Pána 2013, ho dostanú bez dodatočného doobjednávania :)
@PavelU (23.12.2020 16:06): Presne, jedného dňa musím zainvestovať do vitríny alebo knižnice so sklenenými dverami, no zatiaľ budú musieť ostať takto na poličkách :)
České krabičky museli byť tiež pekné :)
České krabičky museli byť tiež pekné :)
@Tarhiel (19.06.2020 00:21): Pěkné. Já mám Thief II, Deus Ex a System Shock 2 v českých krabicích z doby vydání. Akorát asi bude potřeba jejich údržba. Čistit je opatrně od prachu, dát někam pod sklo. A pravidelně se na ně dívat :) Ty tehdejší obaly byly fajn, hezky lesklé, s objemnějším manuálem. Bejvávalo.
hra je to pecka, ale mne to vylozene kazil ten OST ktery se k te hre podle mne vubec nehodi, nastesti se to da vypnout. Ja si misto toho poustel tohle, napr. ten usek v case cca 1:10:00 tomu dava uplne jinou atmosferu https://www.youtube.com/watch?v=8F3ICKg1 ... ronCthulhuApocalypse
jinak... ehm... za Satana tu padaji bany ale politicka diskuze je v cajku
jinak... ehm... za Satana tu padaji bany ale politicka diskuze je v cajku
Nedá sa mi nepochváliť:
https://imgur.com/a/oaphmrS
https://imgur.com/a/oaphmrS
@Phoenix (06.06.2020 22:34): Estwood/Miller - súhlas, Fury Road bola nálož :)
@hanak_v_exilu (07.06.2020 09:11): jj, už se chytám. Two Worlds jsem hrál, ale o tomhle jsem neměl ani páru.
@Phoenix (07.06.2020 09:01): Původně to byla debata o RPG které se dají vyhrát prostým vyvražďováním všech NPC. Ale už netuším jak začala.
@hanak_v_exilu (07.06.2020 08:52): Asi nechápu souvislost s tím, o čem jsme tady psali :-)
@Tarhiel (06.06.2020 22:11): Hádám, že po tom průseru jim na Západě nikdo s fundingem pomoci nechtěl, proto Čína. Nadšený z toho být nemusíš (ať už jsou důvody politické nebo herní), ale holt jim asi nic jiného nezbylo (tedy krom firemních a možná osobních bankrotů, což chce málokdo).
A ano, na SS to byl skutečně dream team ... jen mám opravdu obavu (až zpětně, dlouho jsem si to neuvědomoval), že Warren Spector už je těžce za zenitem. Ono nebylo by se čemu divit, jde o dost dynamické odvětví a není mu zrovna dvacet (o to více klobouk dolů před lidmi typu Clinta Eastwooda nebo George Millera, jakkoli jde o trochu jiné odvětví, kteří v důchodovém věku stále tvoří a na kvalitě se to neprojevuje).
A ano, na SS to byl skutečně dream team ... jen mám opravdu obavu (až zpětně, dlouho jsem si to neuvědomoval), že Warren Spector už je těžce za zenitem. Ono nebylo by se čemu divit, jde o dost dynamické odvětví a není mu zrovna dvacet (o to více klobouk dolů před lidmi typu Clinta Eastwooda nebo George Millera, jakkoli jde o trochu jiné odvětví, kteří v důchodovém věku stále tvoří a na kvalitě se to neprojevuje).
@Phoenix (06.06.2020 21:58): No, ja sa skôr čudujem, keď chceli funding, prečo neskočili za Arcane/nedohovorili si spoluprácu s nimi, s tým, že by to publikovala Bethesda (bez toho, aby vlastnila práva)?
Ja som sklamaný aj z Tencentu aj z toho, čo doteraz Otherside vytvorili, a že toho neni veľa (1 hra, 1 VR hra), napriek tomu, že to bol dream team na hru ako je SS.
Ja som sklamaný aj z Tencentu aj z toho, čo doteraz Otherside vytvorili, a že toho neni veľa (1 hra, 1 VR hra), napriek tomu, že to bol dream team na hru ako je SS.
@Tarhiel (06.06.2020 21:37): Po dohrání Underworld Ascendant osobně nepovažuji za dobrou zprávu, pokud budou (jakkoli) pracovat na SS3 právě oni.
Největší problém nespočíval tolik v tom, že šlo o špatně naprogramovanou hru. Ani v tom, že místo pokračování Ultimy Underworld vytvořili něco jako Thief/Dishonored. Největším problémem Underworld Ascendant bylo mimořádně špatné navržení základních herních mechanik, počínaje principy respawnu živých i neživých objektů (přidání standardní save funkce to ještě zhoršilo) přes mimózní vývoj postavy (body do stromu skillů hráč získává často samoúčelně pomocí naprosto absurdních činností a navíc je to celé dost nevyvážené), nemožný způsob opravování věcí nebo jediný způsob, jak ve hře docílit game over (který museli po stížnostech časem předělat, až naopak úplně ztratil smysl). Dříve jsem se domníval, že pokud by to chtěl někdo "fandovsky napravit", musel by to komplet přepsat, dnes už chápu, že by to musel znovu vymyslet.
Poslední výborná hra, pod kterou je Spector podepsán, je stará dvacet let. IMHO podobný případ jako Molyneux, Garriott nebo Bradley.
Největší problém nespočíval tolik v tom, že šlo o špatně naprogramovanou hru. Ani v tom, že místo pokračování Ultimy Underworld vytvořili něco jako Thief/Dishonored. Největším problémem Underworld Ascendant bylo mimořádně špatné navržení základních herních mechanik, počínaje principy respawnu živých i neživých objektů (přidání standardní save funkce to ještě zhoršilo) přes mimózní vývoj postavy (body do stromu skillů hráč získává často samoúčelně pomocí naprosto absurdních činností a navíc je to celé dost nevyvážené), nemožný způsob opravování věcí nebo jediný způsob, jak ve hře docílit game over (který museli po stížnostech časem předělat, až naopak úplně ztratil smysl). Dříve jsem se domníval, že pokud by to chtěl někdo "fandovsky napravit", musel by to komplet přepsat, dnes už chápu, že by to musel znovu vymyslet.
Poslední výborná hra, pod kterou je Spector podepsán, je stará dvacet let. IMHO podobný případ jako Molyneux, Garriott nebo Bradley.
Takže Otherside stále nejakým spôsobm pracuje na 3ke, ale takto mi to vyznieva ,že im to kompletne zobrali s pod rúk... meh.
@hanak_v_exilu (22.05.2020 11:56): Wau, čo je to za RPG? :O
@Shoggot (22.05.2020 13:54): Já mám nejraději právě ten konec za NCR. I právě z toho důvodu, že není vlastně "dobrý". Na podporu NCR jsem se po cestě i "ušpinil" Papa Khan byl mnou zavražděn. A výsledek odpovídal tomu, že jsem do boje o Hoover Dam chtěl prostě nasázet co nejvíce těl na straně NCR. Odměnou bylo vyhnanství pro Arcada Gannona, rezervace pro Khany (a k nim přidružené přeživší Powder Gangers z toho Vaultu), a z Utobitha zbyla jen vzpomínka. Kdokoliv stál v cestě NCR, tak to u mě, ve jménu pokroku, odnesl. Byl to krásný cynický konec. :) Ale zase takový "lidský". Člověk to viděl na samotné NCR. Válkou unavení lidé, utlačovaní farmáři, sobečtí důstojníci a politici. Ale také nemálo lidí, kteří věřili v její ideály a snažili se je prosazovat. Občas dokonce i nikoliv na něčí úkor. :) A do toho "kurýr". Většinou klasický hrdina, který ale občas spáchá nějakou nemalou špinavost - ve jménu civilizace (tzn. v klasickém smyslu "účel světí prostředky"). A historie už se na ni ptát nebude, neb je zapomenuta i se všemi těmi dušemi, které byly navždy umlčeny. Ten můj kurýr tak vlastně sám trochu odrážel NCR. :)
Imho ten prostor, jak si System Shock může podobně vyhrát, tu je. Místo Shodan bych dal jinou AI, která to s lidstvem myslí dobře. A hráče, který se ji snaží, ve jménu lidské svobody i za cenu sebezničení, zlikvidovat. Těch námětů, jak se toho chopit, je dost. V posledku ale nebudu chtít posílat peníze firmě, která se podílí na zotročování lidí.
Imho ten prostor, jak si System Shock může podobně vyhrát, tu je. Místo Shodan bych dal jinou AI, která to s lidstvem myslí dobře. A hráče, který se ji snaží, ve jménu lidské svobody i za cenu sebezničení, zlikvidovat. Těch námětů, jak se toho chopit, je dost. V posledku ale nebudu chtít posílat peníze firmě, která se podílí na zotročování lidí.
@Jab (22.05.2020 12:30): Já čím víc New Vegas hraju, tím víc mi samozřejmě všechny tři strany přijdou jako naprosto bezvýchodné, což se asi snaží říct i Ulysses. Ono to potom už přesahuje stránky nějaké banální morality "NCR democracy good brrrr brrrr". Byť za Legii prostě hrát nejde, to je jak personifikace incelství od několika desítek tisíc hlav :))
Neumím si představit, že by nějaká morální nebo etická šedivost byla v dalším System Shocku. Velké zlo už je tam jasně definováno, příběh se tu musí spoléhat na něco jiného, nějaké scénáristické obraty do "what if Shodan NOT BAD" by přece musely být příšerně krkolomné.
Osobně si myslím, že na tohle Tencent nebude mít vliv. Poraž zle AI, nashledanou. Co víc tam chce člověk čarovat, ostatně kouzlo System Shocku právě vždy bylo trochu tohle.
Neumím si představit, že by nějaká morální nebo etická šedivost byla v dalším System Shocku. Velké zlo už je tam jasně definováno, příběh se tu musí spoléhat na něco jiného, nějaké scénáristické obraty do "what if Shodan NOT BAD" by přece musely být příšerně krkolomné.
Osobně si myslím, že na tohle Tencent nebude mít vliv. Poraž zle AI, nashledanou. Co víc tam chce člověk čarovat, ostatně kouzlo System Shocku právě vždy bylo trochu tohle.
@hanak_v_exilu (22.05.2020 12:43): Dobře, že to vím. Protože si upřímně nemyslím, že bych kdy zahrál všechny díly.
@Subject 13 (22.05.2020 12:29): Ne nutně. Když jsem to hrál poprvé, tak jsem sedmičkou začínal. Kompaktní příběh má I-V. Šestka je o něčem jiném a navazuje na ni až osmička. Sedmička má průnik s Heroes of the Might and Magic II, možná III, ale ten slouží jen jako pozadí pro příběh. Dokonce se dá říct, že konec hry mění celou podstatu světa a sedmička tak stojí úplně mimo.
@Jab (22.05.2020 12:30): Zrovna v New Vegas jsem nejvíce tíhl ke zdejšímu Howardu Hughsovi. A ten nebyl ani zlý, ani hodný, ale pragmatický. I tak jsem hrál celou dobu za slušňáka :-).
Jak říkám... V tom Might and Magic 7 je volba "dobro"/"zlo" zcela rovnocenná. Pokud bereme za hlavní opravdu tuhle černo-bílou pohádkovost, tak i ty KotORy jsou super.
Ve Falloutech může být člověk sobecký parchant, ale už je to něco jiného. Samozřejmě v New Vegas bych se i tak nemohl přidat za "zlého" k Legii. Ta parta panáků si vždy zasluhuje toliko vystřílet. Ne že by tedy Kaiser a Lábus byla špatná NPC. A Nipton byl přímo brilantní.
Ve Falloutech může být člověk sobecký parchant, ale už je to něco jiného. Samozřejmě v New Vegas bych se i tak nemohl přidat za "zlého" k Legii. Ta parta panáků si vždy zasluhuje toliko vystřílet. Ne že by tedy Kaiser a Lábus byla špatná NPC. A Nipton byl přímo brilantní.
@hanak_v_exilu (22.05.2020 12:26): Tam ale musíš mít znalost předchozích dílů, pravda?
@Subject 13 (22.05.2020 12:21): Might and Magic VII má dobrou zlou stranu. Ale hrál jsem ji jen jednou a světlou asi čtyřikrát.
@hanak_v_exilu (22.05.2020 12:06): Pokud by to bylo tak, jak jsi to popsal, tak bych si to zahrál rád. Protože by to bylo snad jediné, co by mě přimělo hrát za zlého. Musím souhlasit s názory níže, že nejlépe se hraje za temnou stranu v obou KOTORech, to byly jediné hry, kde jsem hrál i za zlého. Ve Falloutech jsem to prostě nedokázal a vlastně ani jinde ne. Hrát za paladina v lesklé zbroji a udatně zachraňovat svět je sice příšerné klišé, ale nikdy to neomrzí. Ani dobrý pocit z toho.
@Subject 13 (22.05.2020 12:01): To jo. Bylo by zajímavé kdyby to bylo v nějakém RPG jako skrytá možnost. Ale stejně bych to nehrál, leda kdyby mě hra fakt štvala, ale měla úchvatný soubojový systém. :-D
@hanak_v_exilu (22.05.2020 11:52): Zní to každopádně dost zajímavě.
@Tarhiel (22.05.2020 11:46): Určitě to půjde u víc her. Někde jsem viděl speedrun jakéhosi RPG které jde dohrát snad za dvě minuty. Hlavní záporák je anonymní postavička v davu hned na začátku hry. Samotný hrdina na něho na první úrovni nemá, ale dá se proti němu poštvat ten dav. Pak hra skončí výhrou. Takže logicky by taktika "zabij všechny" fungovala taky.
@Subject 13 (22.05.2020 11:39): Ani by nemuselo. Púvodní příběh by existoval a když bys vybil dost NPC aby nešel dohrát, tak by byl v záloze jednodušší příběh - všechny zabij. A to nemá jak selhat. Obchodníci by třeba byli v cechu a když bys zabil jednoho, ostatní by útočili automaticky. Dialogy by se tomu přizpůsobily a vykecávat se stejně moc nepotřebuješ, protože questy neplníš. V poslední fázi by s tebou mohl komunikovat třeba nějaký bůh, nebo duch dávno mrtvého nekromanta a ten by pochopitelně zabít nešel. Musel bys zabít ÚPLNĚ všechny lidi na celé mapě, pak spáchat sebevraždu a svět by se propadl do chaosu, nebo něco podobného. Tahle temná linie by mohla být dost robusní aby rozbít nešla. Respektive právě rozbíjením by se naplňovala.
@hanak_v_exilu (22.05.2020 11:17): A čo Divinity: Original Sin? Tam, keď všetkých zabiješ, stále môžeš dohrať hru :)
@hanak_v_exilu (22.05.2020 11:17): To je dost dobrý nápad. Ale myslím, že při jeho realizaci by došlo na limity skriptů hry, nebo vývojářů. Pokud by se nejednalo třeba o něco od Paradoxu. Ale to nejsou RPG. V RPG si to umím představit tak, že Tě k tomu bude hra od začátku vybízet a vlastně pro ten účel bude od začátku vyvíjená. Pokud by to mělo sloužit jen jako alternativa pro "správný", méně násilný postup, bylo by hodně těžké naprogramovat všechna příběhová vlákna. Docela rád bych si takový pokus o něco podobného někdy zahrál.
@hanak_v_exilu (22.05.2020 11:08): Bez ohledu na Kremelskou propagandu jde z Ruska jen bída. Já jsem s ním smířenej. Vím, že ho nepotřebuju vidět a nechci, aby se sralo jsem.
@Subject 13 (22.05.2020 11:07): No právě. Spousta RPG by se tím rozbila. Ani nevím jestli je to špatně, protože u hry která by to ustála, se v podstatě dá obejít bez příběhu a stává se z ní jen rubačka. Snad jen kdyby se tomu hra uměla dynamicky přizpůsobit a postupně odvíjela temnější a temnější příběh. Něco jako když zabiješ dost lidí, všimne si tě cech vrahů a zadá ti úkoly. Když jich zabiješ ještě víc, tak se kolem tebe zformuje kult smrti a když zabiješ všechny, tak vyhraješ hru tímhle.
@hanak_v_exilu (22.05.2020 11:08): Ja jsem v tom 20 let zil, tak si strc ti emoce do zadku :)
Myslím že oba argumentujete jen emocema a to mi nic nepřináší. To že palčivě nenávidíte Rusko je váš boj. Vyrovnejte se s tím sami.
@hanak_v_exilu (22.05.2020 10:59): Invisible War šel těžce mimo mně. Už jen ta optimalizace a... prostě mi nesedla, takže nevím jak tam, protože jsem jí ani nedohrál. Ale třeba v jedničce, kterou mám najetou odshora dolů i poslepu, bylo třeba hodně nesmrtelných NPC. A tam by se zrovna náramně hodilo zabít někoho předem, když už víš co a jak :-). Ale právě jsme u toho - tím by se ta hra rozbila a kdyby ne, tak by její další příběhový vývoj nedával smysl.
@Charllize (22.05.2020 11:03): Spíš ne, protože Němci nám zabili podstatně víc obyvatel než Rusové, zničili státnost a plánovali nás částečně vyhladit, částečně asimilovat. A Němci rozhodně hubu nedrží. Vzpomeň si na to, až do nás bude zase Angela Merkel kafrat kvůli nějakému rozhodnutí. To je jedno, odbočili jsme od System Shocku 2.
@hanak_v_exilu (22.05.2020 10:57): Nechci se dožít dne, kdy se vrátíme zpátky pod vliv Sovětskýho svazu. Ještě, že jsme součástí svobodné Evropské Unie. Ano, v Evropské Unii je svoboda. Tady hnoje typu Aeronet nebo Sputnik pořád ještě nezakazují. Ještě, že jsme v NATO. Němci se alespoň za svou minulost stydí. Narozdíl od těch východních alkoholiků, kteří akorát lžou a lžou.
@hanak_v_exilu (22.05.2020 10:57): Nevim jestli ten primer ma stejne podminky, spis ne. Navic nemci spis tu tu hubu drzi, na rozdil od rusu.
kam vstoupi rus sto let rava neroste, takhle jednoduche to je a vubec neni treba hledat cokoliv dalsiho.
kam vstoupi rus sto let rava neroste, takhle jednoduche to je a vubec neni treba hledat cokoliv dalsiho.
@Subject 13 (22.05.2020 10:47): Mě by to asi taky nebavilo. Pravdou ale je, že v Deus Ex Invisible War jsem k tomu měl blízko a kdyby měla hra dost nábojů, tak to tam klidně vystřílím a s žádným příběhem se nezdržuju.
@Charllize (22.05.2020 10:46): V tom případě bysme měli Němce střílet na ulicích na potkání. S tímhle rýpáním se v minulosti se nikam nedostaneš. Respektive nikam, kde by někdo chtěl být.
@hanak_v_exilu (22.05.2020 10:32): Také jsem nic takového nezkoušel, protože mně vždy bavilo nejdřív zkusit všechny nenásilné možnosti a zabíjení až jako poslední možnost. Ale jak říkám, nedokážu si to představit co se technického provedení týče.
@hanak_v_exilu (22.05.2020 10:43): rusove by za to co tu leta provadeli meli hlavne drzet hubu a soupat nohama a omlouvat se kazdy den !
@Všivák (22.05.2020 10:09): To jak se k nám "serou" Rusko a Čína je úplně marginální v porovnání s tím, jak si to tady sereme sami neustálým osekáváním svobod a stále rychlejším pochodem směrem ke slunířkářské dystopii. Paradoxně platí, že ti co nejvíc volají po cenzuře a trestání názorů jsou taky ti, kteří Rusko a Čínu nejvíc nenávidí, takže jestli bych měl vybrat větší hrozbu, ty dva státy by to nebyly.
A začínají vyskakovat. Kdybysme přejmenovali sídlo ambasády USA podle třeba Juliana Assange, strhli Pattonův pomník v Plzni protože bránil vyšetřování masakru Italských zajatců a bez důkazů obvinili diplomaty USA že sem pašují jedy, tak už máme na sobě americké sankce. Faktem je, že do Ruska pořádně kopeme a nedá se čekat že by si to nechali dlouho líbit a neozvali se. Což je asi to, o co šlo především. Vyprovokovat reakci a pak ji odsoudit jako vměšování.
A začínají vyskakovat. Kdybysme přejmenovali sídlo ambasády USA podle třeba Juliana Assange, strhli Pattonův pomník v Plzni protože bránil vyšetřování masakru Italských zajatců a bez důkazů obvinili diplomaty USA že sem pašují jedy, tak už máme na sobě americké sankce. Faktem je, že do Ruska pořádně kopeme a nedá se čekat že by si to nechali dlouho líbit a neozvali se. Což je asi to, o co šlo především. Vyprovokovat reakci a pak ji odsoudit jako vměšování.