@
IceCreamYouScream (26.12.2020 19:22): Ovládání bylo v původní verzi na PC skutečně děsné (i tak se ovšem čtverka dala na klávesnici dohrát), to ovšem řeší HD verze hry viz můj komentář. Ovládání postavy "jako tank" je v rámci série norma, udělat to jako u klasických TPS by jistě šlo, ale neudělali to tak záměrně. Někomu to sedne, někomu ne (nicméně je třeba zmínit, že hra je tomuto typu ovládání přizpůsobena co do herní náplně).
Těžko se to srovnává s remake druhého a třetího dílu, když je to patnáct let stará hra a remake dvojky vyšel loni. Nevím, jestli jsi hrál původní verze prvních tří dílů, ale tam se postava ovládala stejným způsobem (jakkoli byl ve hře pohled řešen pomocí statických kamer ... což lze vynutit i u čtverky viz můj komentář).
Příběhy byly v celé sérii plné různých béčkových klišé, to bych skutečně nevytýkal pouze čtverce.
Ano, odklon od série je ve čtverce znát, někomu to sedne (můj případ), někomu ne (Tvůj případ), tak to chodí. Akce ale rozhodně není bezduchá, přibývají nové typy nepřátel a s prostou střelbou do hlavy si člověk zdaleka nevystačí (navíc i Ty v komentáři mluvíš třeba o sestřelování projektilů, to v každé hře skutečně není). Inventář je v porovnání s jedničkou skutečně směšně velký, za což jsem opět velmi rád, protože neustálé pobíhání tam a zpět proto, že postava unese celých šest věcí, považuji ve hře s respawnujícími se nepřáteli za zvěrstvo.