@Phoenix (08.12.2020 19:34): Rozumím, ale stále myslím, že rozdíl mezi jednotlivými díly Doom není tak drastický, aby konzument mohl říct "očekával jsem právem střílečku, dal jsem peníze za střílečku a místo toho hraju hopsačku". Když zmiňuješ Quake 3, tak leckdo taky mohl hře vyčítat, že jako jedna z prvních neměla vlastně žádnou singleplayerovou kampaň, to také zní jako nesplněná očekávání. Přitom první dva díly Quake singeplayerovou kampaň měly. Ale nikdo v té době neřekl, že Quake 3 už není Quake, jestli mi rozumíš...
@Gordon (08.12.2020 19:04): Smolík spíš pro tebe, protože stále nemáš tak úplně pravdu. Skákání v přestřelkách - jak psal Cobot - akci dělá rychlejší a zběsilejší. To nelze rozporovat, protože ta možnost vertikálního pohybu umožňuje nasadit proti hráči větší množství a/nebo silnější nepřátele a klade větší nároky na hráčovy reakce a pohyb - musí uhýbat jak horizontálně, tak i vertikálně. Akce v Doom Eternal je rychlá. Spíš chápu, jestli má někdo problém s tou "arénovitostí", tedy, že jsou části hry, kde je akce a pak jsou části, kde se jen chodí a skáče...
@Gordon (08.12.2020 19:04): Smolík spíš pro tebe, protože stále nemáš tak úplně pravdu. Skákání v přestřelkách - jak psal Cobot - akci dělá rychlejší a zběsilejší. To nelze rozporovat, protože ta možnost vertikálního pohybu umožňuje nasadit proti hráči větší množství a/nebo silnější nepřátele a klade větší nároky na hráčovy reakce a pohyb - musí uhýbat jak horizontálně, tak i vertikálně. Akce v Doom Eternal je rychlá. Spíš chápu, jestli má někdo problém s tou "arénovitostí", tedy, že jsou části hry, kde je akce a pak jsou části, kde se jen chodí a skáče...