@Jab (20.12.2020 08:42): A hlavně si to koupil určitě na ty všechny platformy, které ohodnotil :DD
Diskuze
Druhý koment k Cyberpunku 2077 by přeci jen mohl být více o hře než o obecné situaci herních recenzí.
Mimochodem... Tři hodiny v Night City a bez pádu nebo nutného loadování – konečně začínám chápat, jak tady má fungovat a působit nějaký ten herní zážitek :D
Túú, túú, tohle mě nepřestává bavit. Jsem to viděla už milionkrát i předtím, ale ty české titulky mě k tomu nějak ještě víc dorazily. Navíc mám pocit, že výbuch mám navíc, u jiných jsem neviděla, že by jim Delamain smetl i auto, jinde nestálo.
Jsem zvědavá, co tedy přinese ten další patch, pokud bude.
Jsem zvědavá, co tedy přinese ten další patch, pokud bude.
Btw moje hrani ted vypada jako v nejakym Marvelu. S double jumpem jsem schopen jit kamkoliv a velmi rychle. Dokonce jsem vyskakal i na mrakodrap. Jak se da chytat ledgu a se speedem z cold blood bezim rychlosti jedouciho auta.. Takze pri pohybu v mestskym distriktu uz se ani nevyplati jezdit autem, protoze pesky se pohybuji rychlejc a lip. Obcas to pusobi jak mirror's edge.. Na ulici staci seknout civila a mam speed jak auto.. A skokem preskocim v pohode vysokej plot, na strechu.. Kamkoliv. A takhle kdyz to navazuju a chainuju, tak jsem jak spiderman a litam mezi budovama.
1.05 už na PC. A zítra by prý měl dorazit ještě další, ještě větší.
@Redfield (19.12.2020 23:58): Kyberpsychouše normálně střílím smrtícíma zbraněma, nikdy neumřeli. Chápu to jako feature. Nesmrtící zbraně tu jsou asi jen od toho, aby se mohl Skippy sem tam přepnout do módu „sluníčkový pacifista“, hehe.
@marwel (19.12.2020 22:38): Asi by se to dalo ověřit na těch cyberpsychos, kde bys měl mít bonusovou odměnu za omráčení místo zabití (posledně jsem dostal bílou pistolku s třetinovým dps co moje hlavní zbraně, jaj). Ale minimálně jako splněný objective je to registruje, to je hlavní.
@marwel (19.12.2020 22:38):
@montana (19.12.2020 22:56):
Mne tedy bodiky, které jsme na začátku jen tak rozhazel, zacinaji chybět. A bonusové poškození, které jsem si přidal pocituji s každou novou zbrani. Ale pravda, mám nahrano skoro 50 hodin, takže to asi nebude o tom jestli se to projevuje, ale spíš kdy :)
@Sarno (19.12.2020 23:05): Amen
@montana (19.12.2020 22:56):
Mne tedy bodiky, které jsme na začátku jen tak rozhazel, zacinaji chybět. A bonusové poškození, které jsem si přidal pocituji s každou novou zbrani. Ale pravda, mám nahrano skoro 50 hodin, takže to asi nebude o tom jestli se to projevuje, ale spíš kdy :)
@Sarno (19.12.2020 23:05): Amen
@marwel (19.12.2020 22:38): Do RPG systému bych započítal i vylepšování postavy implantáty, které nezřídka dělají dost zásadní změny v gameplay. Vylepšování přes perky se pak většinou děje po menších inkrementálních změnách, takže to na první pohled není tak moc patrné.
@montana (19.12.2020 22:56): Při plnění vedlejších úkolů mi fixer v telefonu dost často reflektuje jaký přístup jsem použil, občas je na to napojená bonusová odměna. Že střelné zbraně omračují nebo zabíjí docela random mají rozbité, ale nebýt toho tak je tohle docela v pohodě.
@montana (19.12.2020 22:56): Při plnění vedlejších úkolů mi fixer v telefonu dost často reflektuje jaký přístup jsem použil, občas je na to napojená bonusová odměna. Že střelné zbraně omračují nebo zabíjí docela random mají rozbité, ale nebýt toho tak je tohle docela v pohodě.
@montana (19.12.2020 22:56): Díkybohu, že tam žádný "karma systém" není. Podobného bullshitu, kdy mi hra dá hromadu zbraní, nástrojů a hraček ale pak stejně z toho nic nemůžu použít protože bych fasoval špatný konec příběhu jsem si "užil" až až v Dishonored...
@bukrrCZ (19.12.2020 21:39): Levelovani vlastností není žádná odměna za zabíjení/omráčení. Na to má být buď karma systém nebo to být nějak zohledněné v příběhu (asi je) nebo v budované reputaci. Ta je jen jedna a slouží k odemykání vedlejšáků a minoritních itemů (wow such RPG).
Rychlý hacky jsou docela povedenej prvek, proto je taky nezmiňuju ve výpisu těch nefunkčních. Jen by k zábavnýmu použití potřebovali vyladěnou AI enemáků.
Výroba by dávala smysl, kdyby dávalo smysl něco vyrábět. Všechno ale najdeš nebo dostaneš a většinou lepší než si zrovna můžeš vyrobit. Očividně je to prvek, kterej byl taky hodně cutnutej.
Jinak presne jak pise marwel. Clovek muze uplne zapomenout levelovat a rozdelovat perky a vlastne se nic nestane. To neni zrovna vyladenej system :)
Rychlý hacky jsou docela povedenej prvek, proto je taky nezmiňuju ve výpisu těch nefunkčních. Jen by k zábavnýmu použití potřebovali vyladěnou AI enemáků.
Výroba by dávala smysl, kdyby dávalo smysl něco vyrábět. Všechno ale najdeš nebo dostaneš a většinou lepší než si zrovna můžeš vyrobit. Očividně je to prvek, kterej byl taky hodně cutnutej.
Jinak presne jak pise marwel. Clovek muze uplne zapomenout levelovat a rozdelovat perky a vlastne se nic nestane. To neni zrovna vyladenej system :)
@Redfield (19.12.2020 22:02): To je asi bug, taky se mi to stava. Hra je ale myslim normalne registruje jako mrtve. Ja jsem vedomne omracil jen jednu postavu ve hre a ta zase lezela komplet nehnute na zemi. Nakonec jsem ji musel stejne zabit jinak bych nedokoncil ukol. :P
Jinak chybejici animace pri rozhovorech jsou skutecne bug. Mne ted chybely animace u jedne z klicovych postav. Jinak jsem, nastesti, narazil jen na radu malych bezvyznamnych bugu, nejaka ta t pozice, levitujici postava, nepratele propadavajici podlahou, mizejici ve zdech, poletujici predmety. Nic co by se nedalo pricist (cyber) punku. :) Jo obcas mi vypadne zvuk u televizi ve hre a zvuky auta.
@bukrrCZ (19.12.2020 21:39): RPG system povazuji zatim za nejvetsi slabinu CP. Osobne ho po vetsinu casu ignoruji. Vzdy jednou tak za pet hodin hrani se na nej podivam a nejak ty body rozdelim ale ze bych premyslel dopredu jakou postavu chci delat, co za perky chci atd. to vubec.
Jinak chybejici animace pri rozhovorech jsou skutecne bug. Mne ted chybely animace u jedne z klicovych postav. Jinak jsem, nastesti, narazil jen na radu malych bezvyznamnych bugu, nejaka ta t pozice, levitujici postava, nepratele propadavajici podlahou, mizejici ve zdech, poletujici predmety. Nic co by se nedalo pricist (cyber) punku. :) Jo obcas mi vypadne zvuk u televizi ve hre a zvuky auta.
@bukrrCZ (19.12.2020 21:39): RPG system povazuji zatim za nejvetsi slabinu CP. Osobne ho po vetsinu casu ignoruji. Vzdy jednou tak za pet hodin hrani se na nej podivam a nejak ty body rozdelim ale ze bych premyslel dopredu jakou postavu chci delat, co za perky chci atd. to vubec.
@bukrrCZ (19.12.2020 21:39): Smrtelné zbraně mi z nějakého důvodu nepřátele běžně jen uspávají, i bez toho speciálního módu. Děje se mi to od začátku hry. Pak se tam na zemi "mrtvoly" vesele kroutí.
Quickhacky ano, ale breaching (matice, kde hraješ Hada, zatímco na tebe svět čeká) je primitivní a stereotypní, a jak pořídíš lepší deck, už nad tím skoro ani nemusíš přemýšlet. Nemluvě o tom, že k plnohodnotnému netrunningu jsem se po 25 hodinách ještě ani nedostal. Na žánr docela slabota.
Quickhacky ano, ale breaching (matice, kde hraješ Hada, zatímco na tebe svět čeká) je primitivní a stereotypní, a jak pořídíš lepší deck, už nad tím skoro ani nemusíš přemýšlet. Nemluvě o tom, že k plnohodnotnému netrunningu jsem se po 25 hodinách ještě ani nedostal. Na žánr docela slabota.
@montana (19.12.2020 21:19): Myslím, že zrovna tebou zmíněné nedostatky nejsou takový problém.
-gunplay rozhodně není tragický. S ohledem na fakt, že je to RPG je dost dobrý.
-podle preference hraní (stealth, hack, střelba..) leveluješ schopnosti alá Skyrim a po získání dostatku xp bodů dostaneš perk bod, který slouží k vylepšení schopností - to je dostatečná odměna.
- "kdy zabíjíš a uspáváš" snad víš podle toho co používáš :D¨
-mrtvý nepřátelé se na zemi nehýbou ... :D
-rychlé hacky jsou díky variabilitě a možnosti vylepšování super pro různé možnosti hraní
-vracení zbraně za zlomek ceny je podle mých zkušeností naprosto RPG standard
-výroba díky dostatku součástí (z přemíry předmětů) dává naopak naprostý smysl, pokud chceš jet tuhle větev vylepšování
Ale určitě souhlasím s misemi, které jsou "vyprávěné" přes SMSku. Takže pokud si člověk neotevře zadání od kšeftaře, dělá prostě další sabotážní misi.
-gunplay rozhodně není tragický. S ohledem na fakt, že je to RPG je dost dobrý.
-podle preference hraní (stealth, hack, střelba..) leveluješ schopnosti alá Skyrim a po získání dostatku xp bodů dostaneš perk bod, který slouží k vylepšení schopností - to je dostatečná odměna.
- "kdy zabíjíš a uspáváš" snad víš podle toho co používáš :D¨
-mrtvý nepřátelé se na zemi nehýbou ... :D
-rychlé hacky jsou díky variabilitě a možnosti vylepšování super pro různé možnosti hraní
-vracení zbraně za zlomek ceny je podle mých zkušeností naprosto RPG standard
-výroba díky dostatku součástí (z přemíry předmětů) dává naopak naprostý smysl, pokud chceš jet tuhle větev vylepšování
Ale určitě souhlasím s misemi, které jsou "vyprávěné" přes SMSku. Takže pokud si člověk neotevře zadání od kšeftaře, dělá prostě další sabotážní misi.
@Jab (19.12.2020 10:37): Ono toho neni malo. Bugy + open world ve stylu potěmkinovi vesnice se resi nejvic, protoze jsou okamzite na rane a je to vdecny tema. Ostatnim prvkum se ale lidi podrobneji budou venovat imho az casem. Herni mechaniky jsou podstatne slabsi nez bych od CDPR v roce 2020 cekal.
Tragicky gunplay v kombinaci s zadnou AI nepratel tvori prestrelky zhruba na urovni toho zminovanyho Boiling Pointu. Stealth z duvodu AI take mizerny. Za ani jeden zpusob hrani te hra nijak neodmenuje/neinformuje (tady netusim, jestli to je schvalne skryte pribehove). Prakticky nejde na prvni dobrou poznat, kdy nepritele zbrani zabijis a kdy uspavas, protoze o tom rozhoduje blba modifikace (a scan v oku ti pak ani neukazuje jestli je enemak mrtvola nebo dycha, ale mozna jsem jen slepej)
Hacking je u kyberpunkove hry jedna jedina minihra milionkrat dokola. Ekonomika hry naprosto nevyvazena po financni strance (koupim zbran za 1500, prodam zpet za 30) i po te lootovaci. Diky zbytecne obrimu mnozstvi predmetu a zbrani nedava smysl vyroba. Po 20 hodinach hrani mas u sebe 150 lekarnicek, aniz by sis jedinou koupil/vyrobil. Obleceni a zbrane neustale jen rozebiram (=zabava). Taky milion otaznicku a vykrinicku po mape s veskrze identickyma misema je docela krok zpet.
V hlavnich misich me uprimne po tech 25 hodinach taky nic vylozene nenadchlo, ze by to byl nejaky herni vrchol designu nebo herni scenaristiky. Ale verim, ze to nejlepsi jeste prijde. Porad je to skvela hra a rad to dohraju i v te rozbite verzi. Jen to imho melo byt fakt "neco vic".
Tragicky gunplay v kombinaci s zadnou AI nepratel tvori prestrelky zhruba na urovni toho zminovanyho Boiling Pointu. Stealth z duvodu AI take mizerny. Za ani jeden zpusob hrani te hra nijak neodmenuje/neinformuje (tady netusim, jestli to je schvalne skryte pribehove). Prakticky nejde na prvni dobrou poznat, kdy nepritele zbrani zabijis a kdy uspavas, protoze o tom rozhoduje blba modifikace (a scan v oku ti pak ani neukazuje jestli je enemak mrtvola nebo dycha, ale mozna jsem jen slepej)
Hacking je u kyberpunkove hry jedna jedina minihra milionkrat dokola. Ekonomika hry naprosto nevyvazena po financni strance (koupim zbran za 1500, prodam zpet za 30) i po te lootovaci. Diky zbytecne obrimu mnozstvi predmetu a zbrani nedava smysl vyroba. Po 20 hodinach hrani mas u sebe 150 lekarnicek, aniz by sis jedinou koupil/vyrobil. Obleceni a zbrane neustale jen rozebiram (=zabava). Taky milion otaznicku a vykrinicku po mape s veskrze identickyma misema je docela krok zpet.
V hlavnich misich me uprimne po tech 25 hodinach taky nic vylozene nenadchlo, ze by to byl nejaky herni vrchol designu nebo herni scenaristiky. Ale verim, ze to nejlepsi jeste prijde. Porad je to skvela hra a rad to dohraju i v te rozbite verzi. Jen to imho melo byt fakt "neco vic".
@Bursoft (19.12.2020 21:14): Jako nutno říct, že od příchodu volumetrických mlh je tohle konečně zase efekt, který jde opravdu vidět a dělá to opravdu podstatný rozdíl.
Další raytracing porno od DF :D
https://www.youtube.com/watch?v=6bqA8F6B6NQ
https://www.youtube.com/watch?v=6bqA8F6B6NQ
@SilentWolf (19.12.2020 20:39): Jo tahle hra má problém že je v ní až moc OP možností, takže druhou polovinu hry jsem spíš proběhnul. Mě se osvědčila kombinace hacku Ping (zobrazí všechny nepřátele) a střílení ze sniperky skrze zdi. V zásadě málokterý boj trval déle než pár vteřin a většina nepřátel ani nevěděla co je dalo ... a to jsem doufal že když se vyhnu "chytrým" zbraním, tak bude hra alespoň trochu těžší.
Moje V všem rozpouští mozky skrz kamerový systém. :-D zbraně netřeba. Mám obří sniperku na kterou nemám ani dostatečnou sílu ale střílet z ní jdr (od Panam) a zatím jsem zvládl vše vyřešit na nejtěžší. Hacking je dost OP.
@BUMTARATA (19.12.2020 20:27): Ta zbraň by tam měla stále ležet. Ten quest ani nemusíš dělat stačí je jen postřílet.
@SilentWolf (19.12.2020 20:07): Neuzavřel, akorát jsi přišel o cool odměnu – chytrá útočná puška ve stylu 6th Street.
Jinak tě čeká minimálně ještě jedno chlastání, akorát tam si nejsem jistý, jestli můžeš odmítnout…
Jinak tě čeká minimálně ještě jedno chlastání, akorát tam si nejsem jistý, jestli můžeš odmítnout…
@SilentWolf (19.12.2020 20:07): Ne, jen máš možnost vyhrát hezký kvér :)
@SilentWolf (19.12.2020 20:07): úplne ťa chápem, prepni si to do ENG a napíš si kľúčové slová/vety a tie googli, tak by som to urobil ja.
Tak jsem u 6th street narazil na quest (střelnice) kde se musí pít, tak jsem odmítl. Zajímalo by mě, zda jsem si tím neuzavřel nějakou dlouhou questovou linii. :-D
Neví někdo? (Hůř se googlí když hraju česky).
Neví někdo? (Hůř se googlí když hraju česky).
Mě neuráží ani PS4 verze. Je mi jasný, že ta hra může vypadat o dost lépe, ale mě ta grafika přijde dobrá i na PS4. Nevím není to pro mě to nejpodstatnější. Pro mě je to splnéný sen. Už před 15 lety jsem si takto představoval pro mě v podstatě ideální hru. Možná více do L. A. Noire. Je to v podstatě můj nejoblíbenější žánr.
Jediné co mi na PS4 verzi celkem vadí je, že je tam leckdy na tak velké město méně chodců a automobilů. Trochu to ubírá na atmosféře, ale některé ty pohledy na město prostě nemají chybu.
Jediné co mi na PS4 verzi celkem vadí je, že je tam leckdy na tak velké město méně chodců a automobilů. Trochu to ubírá na atmosféře, ale některé ty pohledy na město prostě nemají chybu.
@AlieN (19.12.2020 12:51): Neříkám že to tunel je, ale kdyby byl asi by to bylo lepší.Lepší než odfláklej open-world.A o tu rozlohu mě osobně vůbec nejde.Spíš o určitou kvalitu. https://www.youtube.com/watch?v=1IPRjzrHvak&t=479s
@Paul (19.12.2020 16:32): S jeho voicom by aj bola skoda aby nedostal nejaku ulohu v hre :)
Teď jsem si tak seděl v autě a poslouchal vyprávění v rádiu o tom jak v Oregonu obnovuje Biotechnica ekosystém a včetně čtyřkilometrovýho fungi a jak z něj chce vytvořit AI, a ten hlas mi byl nějakej povědomej...aha! Mike Pondsmith si tam naDJoval rádio.
Zatím asi můj nejoblíbenější.
Tak jako mechaniky spawnování v R* hrách nrjsou taky žádná sláva, ale docela křivda to srovnávat na stejnou úroveň. V GTA a ještě spíš v RDR se fakt nenaspawnuje zaráz 10 lidí v kruho okolo postavy. To, že se pak chovají jak debilové je druhá věc.
A takový drobnůstky, jakože auto nedokáže objet ani o centimetr překážku je taky jak pěst na oko. Prostě pokud nezaparkuju všema kolama mimo silnici, tak vytvořím traffic jam :D
Ale obecně souhlas s tím, že toto není pro hru priorita. Spíš je to škoda, když to bylo tak dlouho ve vývoji. Prostě lidi, co mají ten immersion z RDR2 rádi, budou vždycky trochu zklamaní, že ten svět není tak promakanej.
A takový drobnůstky, jakože auto nedokáže objet ani o centimetr překážku je taky jak pěst na oko. Prostě pokud nezaparkuju všema kolama mimo silnici, tak vytvořím traffic jam :D
Ale obecně souhlas s tím, že toto není pro hru priorita. Spíš je to škoda, když to bylo tak dlouho ve vývoji. Prostě lidi, co mají ten immersion z RDR2 rádi, budou vždycky trochu zklamaní, že ten svět není tak promakanej.
https://www.youtube.com/watch?v=sQDtCKl0BWo pobavilo:)
@Žlučník (19.12.2020 12:44): Tunel to úplně není, protože možnosti volného pohybu po světě jsou tu obrovské (větší než v GTA díky tomu jak je to město vystavěné vertikálně), a u toho "pár" side questů bych doplnil masivní uvozovky, ale jinak souhlas. Ale to není žádná změna oproti Witcher 3, takže mě překvapuje že tohle tu někdo čekal.
@AlieN (19.12.2020 12:35): Tak třeba na ty drony bych ani nepípl.:) Dalo by se to skvěle obhájit a dává to i logiku.Podle mě, když tu hru člověk bere spíš jako tunel kde si odchodí hlavní děj a pár side questů, tak ok.Pokud to bere jako world-open kde se bude jen tak toulat a užívat si město a celkově ten život v něm tak už to taková hitparáda není.:)
@Žlučník (19.12.2020 12:16): Normální to je pokud cílem autorů bylo držet hráče v mezích kdy nebude dělat v ulicích moc velké hovadiny a bude se místo toho soustředit na hru. Což imho bylo i záměrem, že když se dostaneš na takový wanted level, tak máš prostě umřít, ideálně okamžitě.
Jistě, dalo se to udělat i herně uvěřitelněji, mě napadá třeba že místo lidský cajtů přiletí hejno dronů a vybombardují tě do zapomnění. Ale efekt by byl stejný, no jen by místo memů na spawnující se policajty byly memy na vraždodrony :)
A prostě by tohle teď neměla být priorita, je to herní mechanika která nevypadá moc hezky, ale funguje - na rozdíl třeba od toho že když na toho mecha zaútočíš hackingem, tak se ti nestane vůbec nic, protože hackování z neznámého důvodu nepřátelé často víceméně ignorují, a to je tak nesmírně op.
Jistě, dalo se to udělat i herně uvěřitelněji, mě napadá třeba že místo lidský cajtů přiletí hejno dronů a vybombardují tě do zapomnění. Ale efekt by byl stejný, no jen by místo memů na spawnující se policajty byly memy na vraždodrony :)
A prostě by tohle teď neměla být priorita, je to herní mechanika která nevypadá moc hezky, ale funguje - na rozdíl třeba od toho že když na toho mecha zaútočíš hackingem, tak se ti nestane vůbec nic, protože hackování z neznámého důvodu nepřátelé často víceméně ignorují, a to je tak nesmírně op.
@AlieN (19.12.2020 12:11): Tak samozřejmě při tom počtu NPC asi není úplně reálný aby to bylo jako třeba v Kingdom come. No on je spawn a spawn.Je rozdíl, když se někdo spawne v dálce nebo třeba někde za rohem.Ale třeba tohle snad nemůže přijít normální nikomu. https://www.youtube.com/watch?v=bRNb5e37V1E
@Žlučník (19.12.2020 11:51): I když by to neuměli jinak, mohli to šikovně zdůvodnit například, že někteří lidé si mohou pořídit implantát, co jim při vynechání životních funkcí přiteleportuje policii apod. Potom by možná těch lidí jedoucích podle pravidel cyberpunku a ne podle pravidel GTA bylo víc. Spousta nedostatků se prostě dá ve scifi designově zakrýt nebo vysvětlit :)
Jinak ti, co se snaží pořád ten podvod na konzolisty zakrýt, už jste na bojišti sami. Vaše armáda se stáhla a platí reparace, je čas si přiznat realitu:D
Jinak ti, co se snaží pořád ten podvod na konzolisty zakrýt, už jste na bojišti sami. Vaše armáda se stáhla a platí reparace, je čas si přiznat realitu:D
@Paul (19.12.2020 11:43): S těmi recenzemi to bylo tak že do redakcí prostě neposlali verze pro lastgen, nebo zakazovali vydávání recenzí a videí z nich (jak jsme někde četl)?
@Žlučník (19.12.2020 11:51): Tyjo nechápu jak někdo někdy mohl hrát to GTA nebo RDR, když se tam spawnuje a despawnuje pořád všechno :D
@Žlučník (19.12.2020 11:51): Tyjo nechápu jak někdo někdy mohl hrát to GTA nebo RDR, když se tam spawnuje a despawnuje pořád všechno :D
Prostě u world-open hry očekávám, že ten "world" bude nějak fungovat.Kdyby to byl tunel, tak ani nepípnu. Každopádně abych jenom nekritizoval.Děj, grafika, animace, dialogy jsou super.Ale jako next-gen nebo nějakou herní revoluci to nevidím.
@Paul (19.12.2020 11:43): se vsim souhlasim
@Paul (19.12.2020 11:43): Souhlas. Taky je mi u prdele nějaká AI civilistů, protože je k hraní nepotřebuju.
@AlieN (19.12.2020 11:35): No podle mě není u AAA hry s asi ne úplně nejmenším rozpočtem a délkou vývoje, aby se ti někdo jen tak teleportoval 2 metry za tebe.Pokud by to byl bug ok, ale tady to je takhle udělaný designově.To je prostě úlet.U těch aut mě vadí, že nejsou ani schopný objet překážku.To jsou sice detaily, ale když jich je tolik jako tady, tak ten svět prostě působí "mrtvě". Jinak třeba řízení na který každý nadává mě vůbec nevadí.
@Guldy (19.12.2020 11:30): outrage culture, spoustu lidí to baví a někteří se na tom úspěšně přiživují. Nicméně ve výsledku si za to CDP management může stejně sám, teď je hlavní, aby se z toho nějak rozumně poučili. Já chápu když někdo vydá hru předčasně v momentě, kdy alternativa je bankrot. Ale když má CDP v bance 150 mega USD a nulovej dluh, tak byla imho short-term gain hloupost to vydávat na lastgen ve stavu v jakém to vyšlo. A pak si ještě extra nasrali do bot tím neposíláním lastgen verze recenzentům.
@Jab (19.12.2020 10:37): upřímně, já bych zatím dal devítku (ale nemám ani zdaleka dohráno). Je to výborný, ale potřebuje to (i na PC) ještě trochu extra polish, aby to mohlo sahat po absolutoriu. Nicméně já třeba moc neřeším tu slabou AI pedestrianů a řidičů, zaměřuju se na mise. Kdo to tam vyžaduje, logicky dá méně.
@Jab (19.12.2020 10:37): upřímně, já bych zatím dal devítku (ale nemám ani zdaleka dohráno). Je to výborný, ale potřebuje to (i na PC) ještě trochu extra polish, aby to mohlo sahat po absolutoriu. Nicméně já třeba moc neřeším tu slabou AI pedestrianů a řidičů, zaměřuju se na mise. Kdo to tam vyžaduje, logicky dá méně.
@AlieN (19.12.2020 11:35): Asi tak, mě se dokonce včera stalo, že jsem všechny benga při 4 hvězdách vystřílel a ten chase se zrušil. Výhoda toho je, že těch policejních robotů občas spadnou legendární součástky.
@Mirdaa (19.12.2020 11:17): fakt? Toho jsem si nevšiml, protože mám blueprint na legendární broku a tam mi to nepsalo, že potřebuju ještě nějakej Perk, jen že nemám součástky :D
@Žlučník (19.12.2020 11:14): U aut je nepoměrně zásadnější aby upravili FOV a DOF při řízení z kabiny, které je takto u půlky aut prakticky nemožné, a automapu podle které se nedá pořádně navigovat.
Policie je vedle toho úplně nepodstatný detail, fakt netuším proč to každý řeší, když se s ní hráč za celou hru prakticky nesetká pokud tu konfrontaci vyloženě nevyhledává.
Policie je vedle toho úplně nepodstatný detail, fakt netuším proč to každý řeší, když se s ní hráč za celou hru prakticky nesetká pokud tu konfrontaci vyloženě nevyhledává.
Furt kolujou ruzny memecka. Nejen na internetech. Ale i do mych zprav od lidi, kteri to nehrali. Meme co rika, ze hra byla slibena v top grafice a vypada jak San Andreas. Nikde zadny text nebo kontext. Vim, ze jde o konzole. Ale v podstate to mohu vnimat jako fake news. Mam pres 100h na PC a hra ma top uchvatnou grafiku (musi byt spravne svetla a stiny) a stale delam screeny. Tohle me trosinku stve. Ale takovej je svet (internet).
@kristmeister (19.12.2020 11:01): Trošku poopravim na epicke předměty perk kutil a na legendární perk řemeslník na hraně.