Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@boovol (komentář): Už poněkolikátý vidim, jak si někdo stěžuje, že se nedá vstoupit do většiny budov. Může mi někdo vysvětlit, k čemu by to reálně bylo, jakej by to mělo smysl a v který současný hře to je pro porovnání umožněný (nepočítám hry typu Skyrim, kde jsou stejně ty baráky skoro identický)?

Tohle zmiňovaný negativum dost dobře nechápu, přijde mi totálně absurdní.
@Bursoft (27.12.2020 01:41): 3. misto. Ja to tam vykosil. :D

Jsem na levelu 32 nebo 33, moderate enemaci maji kolem 2500-3000 zivota (jakym zpusobem ve hre funguje armor nevim), odhaduji, takze se zbrani, ktera dava 300 dps to muze byt trochu voser, ale jak rikam, mam zamereni na kriticke zasahy, takze to nakonec jde docela rychle. odkaz (je to na yt nejake tmave, samotne video bylo v pohode)
Tak konečně mám Porsche a ještě jsem k tomu dostal pár Johnnyho věcí.. Aspoň vím, že není třeba utrácet za auta, ta kára je prostě lahoda :D Poprvé začnu pravidelně používat auto místo motorky. A mise s Takemurou a Hanako byly vizuální orgie. Z hlavních misí asi zatím největší pecka..
@AlieN (27.12.2020 01:12): Hmm.. ano? Je to střelná zbraň.. Hele, chápu jak funguje rpg, ale prostě ať seberu jakoukoliv novou zbraň, která má vyšší dps, tak je to na nic, protože enemáci mají pro změnu vyšší lvl a je to furt dokola. A s tou katanou znovu - má teď momentálně víc jak 3x vyšší dps (970), než jakákoliv střelná zbraň, co mi padla a to s ní hraju téměř od začátku.. jsem si skoro jistej, že je to bug, když mě ji hra dovolila koupit tak brzo.. teprve teď po víc jak 50 hodinách mi začali padat jiný meče a nože, co mají třeba 800 dps, když jsou fialový.. Ta specializace zase tolik nedělá do dmg ve skutečnosti.. je tam hodně perků na armor, výdrž a rychlost.

Jinak jsem si tak 10 hod zpět koupil do palice ten upgrade, že můžu taky triggernout bullet time na 16 sekund, to mi většinou taky vyřeší jakoukoliv složitější situaci :D

@marwel (26.12.2020 22:06): Jo, ten zlatej samopal nemám, i když jsem tu misi dělal, holt gamepad :D Nechtělo se mi tehdy to tam celý vykosit..
@Bursoft (26.12.2020 16:05): Asi tomu nerozumím, ty se divíš že nepřátelé máš bulletsponge pro střelné zbraně, na které nejsi specializovaný, zatímco katanou je krájíš jak nic, a na ni specializaci máš? No... a jak by sis to představoval jinak?

Já mám krom hackingu už na docela slušné úrovni i pistole a nepřátelé krom pár přetuněných bossů nejsou bulletsponge ani omylem, naopak to že nepřátelé padají fakt snadno a obtížnost je (na hard) dost nízká bych hře vyčítal


Btw v RDR2 je combat opravdu jednoduchý - zapnout bullet time, nasázet deset hlav, a všichni jsou do pár vteřin mrtví. Obtížnost pak hra dohání prostě tím že nepřátele občas posílá ve vlnách po desítkách. Je to efektní, ale jsem dost rád že Cyberpunk takový naštěstí není...
@Clorky (26.12.2020 14:33): RDR2 jsem dohrál přímo těsně před Cyberpunkem (a nechal v něm přes 150 hodin) a v příběhových misích se na něj absolutně nechytá. Ty jsou v RDR2 v podstatě jen tupé přeskriptované přestřelky s pár cutscénami nebo dialogovými přejezdy, málokterá je na víc než čtvrt hodiny a skoro žádná svým obsahem nijak nevyniká (o příběhu celkově radši ani nemluvě). I to vykrádání největší banky široko daleko je tam úplně pitomé a primitivní, že už staré Vice City ho mělo propracovanější. Cyberpunk v hlavních příběhových misích není revoluce v žánru, ale minimálně drží laťku z Witcher 3, jen je lineárnější (samozřejmě ale pořád ne tak jako v RDR2), volby většinou mají důsledky jen lokální v rámci pár dialogů, ne dalekosáhlé ve hře a nebo dokonce na celý ten svět

@Guldy (26.12.2020 22:32): Velmi trefné.

K ekonomice dodám že funguje na poměry žánru hodně dobře, opravdu mám velkou motivaci shánět prachy, nevidím způsob jak je generovat vyloženě snadno (možná se něco objeví, ale není tam nic obvious), a odměny za mise plnění herních úkolů i ceny v obchodech jsou adekvátní. Ale všechno je tu vyloženě herní - předmětů unese hráč tisíc, basic samopal na prodej stojí snad to samé co plechovka coly, naopak nakupování je řádově dražší. Je to vyváženě čistě tak aby to fungovalo ve hře, ne jakkoli připomínalo realitu.

Btw fakt se mi líbí že reset perků je tu sice možný, ale za poměrně hodně velké peníze a i tak jen částečně, takže už se neopakuje překopání buildu zadarmo kdykoli jakkoli jako to bylo ve Witcher 3. A že tu ty buildy jsou mnohonásobně variabilnější než v něm, ten rpg systém funguje líp (hrál tu někdo předlohu? Jak moc je jí to věrné?)
@pajmič (26.12.2020 16:44): @pajmič (26.12.2020 16:44):

Volby dialogu a story:
Je to tak. V CP 77 nemuzes skrze dialogy ohybat svet za behu, ale je to dobre napsany. Nemuzes rekrutovat, nemuzes stavet vesnici, nevidis odlisny dej, pouze ke konci mas nejaky hlavni volby. Je to kniha, kterou ctes od zacatku do konce a je to sakra dobre napsana kniha. Neni to tvuj blocek, kde by sis vypisoval svuj vlastni pribeh. Tvuj vlastni pribeh je v tom, jak to hrajes. Sila hry je v dobrym pribehu. Zpusob, kterym to hrajes, zase nabizi tu znovuhratelnost a novy zazitek. Hrajes bud totalniho akcnaka nebo hackera ci kombinaci mezi stealthem a boxerem. Ve Valhalle nic takovyho nemas. Ve Valhalle mas par dobrych momentu, ale neni to konstantni kvalita. Mas tam vic moznosti neco ovlivnit, ale u spoustu questu jsem si rikal, jak to je debilni a dialogy byly az prilis casto pain. Kazda hra ma proste zcela odlisny pros and cons. Hrac by podle me mel hrat obe hry. Tezko se rika, co je pro koho lepsi hra.

Progress system:
Mas atributy a kazdy z nich pridava jine staty (pr.: hp, armor, crit, resisty, hardwarova kapacita a dalsi..). Pod kazdym atributem jsou dovednostni stromy. Strom je treba specializace na hacking, melee combat, strelbu, technickou zrucnost atd. Abys mohl v techto stromech volit skills, musis mit perk. Perky ziskavas za to, ze delas tu cinnost. Tzn. mas strom na strelbu a levely dostavas za to, ze strilis. Kazdy level ti da perk pointy a za kazdy level strelby dostanes navic pasivni bonusy. Takze reward za to, ze neco delas. Takze se vyplati delat vic veci, abys z nich dostaval ty pasivky a taky je dobry nektery skilly nakombinovat..

Pak mas itemy. Ty padaj jak houby po desti a lootovani pres efko je nekdy otravne. Tim padem mame dalsi progress skrze lootovani nebo crafteni, diky kterymu muzes nejen vycraftit zbran, ale i upgradovat. Muze se tedy stat, ze mas cool item, ktery ma ojedinele bonusy a sockety a nechces o nej prijit, tak si ho upgradujes. A upgradovat takovy item z nizkyho levelu nekam na maximalni level stoji tolik, ze to beznej hrac proste neudela (design neni takovy, ze by mel, ale jde to). Ale ano, da se to rict tak, ze to je dost basic, jak pises.

Dale mas neco jako dalsi inventar, kde mas jen implantaty. Ty muzou pridat spoustu novych veci, zmenit styl hrani nebo minimalne podporit styl hrani. Muzes si tam vybrat perky na second life, na vetsi vydrz nebo vylepsit hackovani, umet skakat do vysky, zapnout si berserk mod atd. A do nekterych implantatu muzes navic strcit i "mody". Jsou to sockety, takze si pridavas bonusy. To stejny plati u itemu.

Shrnuti:
investice bodu do atributu (musis vybirat, i s max levelem nemuzes mit vsechno)
levelovani specializaci a volba skillu
ziskavani pasivnich bonusu zvysovanim levelu nejake specializace
itemy na postavu + sockety do itemu
crafting
cyberware (implantaty) + sockety

Bullet sponge:
Hral jsem to na nejtezsi a neprislo mi to vubec hrozny. Urcite nic jako Division nebo Destiny. Ale ono je to relativni. Kdyz bude nekdo strilet pomalu, tak to bude horsi. A v ruznych momentech hry se to taky muze lisit. Kdyz jsem do nekoho strilel pistolkou, tak chcipl do tri vterin, pokud strilis fakt do nej z dalky, ve ktery davas dmg a nemissujes. Pak jsem hral snipu, s tou jsem kazdyho daval na ranu. Pak jsem hral katanu, se kterou seknes parkrat a enemak lezi. Kde je bullet sponge? Pulku hry skoro ani neexistoval. Na konci hry jsem uz kazdyho daval jak nic. Ta progresse proste byla znat. Vylepsoval jsem postavu a byl silnejsi a silnejsi. Nejvic znat to bylo v moji vlastni vydrzi. Zabijet na ranu pres headshoty sniperkou slo uz od zacatku. Bullet sponge v tyhle hre podle me neni moc tema k reseni. Ale umim si predstavit, ze na gamepadu nekdo strili a nemuze nekoho zabit. Stat se to asi muze. Jo, pokud je pro nekoho problem dat do targetu vic nez jednu ranu, tak ano, je to tam.

Rizeni je arkadovy a nebudu vyvracet, ze z objektivniho hlediska neni idealni. Ja osobne bych ale vyraz debilni nepouzil a nemel jsem s tim problem.

AI je objektivne debilni, nebudu vyvracet.

Mesto je mrtvy jen relativne. Pro me bylo zivy a preplneny zpusobem, ktery jsem nikde ve hre porovnatelny produkce a kvality jinde nevidel. Videl jsem spoustu originalnich situaci, custom animaci, detailu v chovani lidi. Ale videt muzes i pravy opak. Pak mas situace, ze prijdes do ulicky v noci a tam nikdo neni. Muze to pusobit debilne. Jindy ale prijdes do parku nebo centra, kde jsou shopy, bary, hospody a je tam zaplava lidi, ze pomalu nemuzes projit. Asi se odviji od nastaveni, ja to jel na max. Konzolista to bude mit snizeny pod pocitacovy minimum, takze rozdil v poctu NPC jak prase.

Jak byla rozbita ekonomika ve Witcherovi nevim, tyhle debaty sly mimo me. V CP 77 jsem necitil problem. Jsou tam exploity (automaty) jako v kazde hre, ale hra dokaze spolykat vsechen tvuj prijem, i kdyz nahrajes 100 hodin a je za co utracet. Kupujes auta, implantaty, muzes utratit 100k za reset perku.. minimalne pokud nakupujes nejaky implantaty a pak by ses rozhodl koupit vsechna auta, tak prebytek penez mit nebudes.
@Bursoft (26.12.2020 16:05): Ja tedy momentalne pouzivam Divided We Stand, Overwatch (tu Sniperku od Panam, neupgradovanou, takze uz je zranenim dost za zenitem) a Gold-plated Baseball bat. S Overwatch vse krom bossu na jeden headshot, s Divided We Stand padaji normalni nepratele (Moderate obtiznost misi) na pul zasobniku, ani ne, a s baseballkou tri rany. :) Vetsinou je hotovo driv nez to poradne zacne. :P

RDR2 je proste preskriptovana hra. GTA5 ukazalo, ze to jde aniz by to muselo byt nutne skriptovane na kazdem kroku a vy nemuseli neustale nekoho nasledovat. Kdyz jsem hral epilog v RDR2 a Marston pri utoku na farmu rekl ostatnim "follow me, do as I say", tak jsem prekvapenim malem spadnul ze zidle. xD Ja ze mam jit v cele? Nekecej R*, cim jsem si tu duveru zaslouzil?
@Guldy (26.12.2020 16:22): Samozřejmě, že jsem to nehrál, až se tak stane, předložím ti velmi detailní komentář pln mých názorů na hru. Tahle hra je po celym netu a informace o ní jsou nevyhnutelný, musel bych bejt mimo net, aby jsem neslyšel nebo neviděl něco o CB. Ale Jde o to, že CB77 je údajně méně flexibilní, co se voleb dialogu a ovlivnování story týče než AC Oddesey a Valhalla, čemuž se mi nechce moc věřit. Jak to tedy je?

Měl level 38, takže hádám, že je už poměrně daleko.

Ale jestli se tě můžu zeptat: jak je na tom progress system a loot? Z toho, co mi řekl, je to dost basic. Jsou enemáci bulletspože? Je ekonomika rozbitá jako ve Witcherovi? je řízení opravdu tak hrozný? AI je objektivně je debilní a město mrtvé, to je velice očividné.
@pajmič (26.12.2020 15:47): Jasny, parafrazujes, ale 30 hodin je malo na soudy. Kolik ma level? Jak je daleko? Po 30h muzes byt furt na zacatku. Objevujes moznosti postupne. To k tomu RPG. Co se tyce voleb a origin stories, tak to je pravda.

Mozna takova rada, ja treba dohral obe dve hry a udelal jsem v nich vsechno. Kdyby te neco zajimalo, zeptej se me nebo nekoho jinyho tady, myslim, ze ti radi odpovime, co v ty hre jde nebo nejde.

Nebudes mi brat mou fantazii. Hral jsi to vubec? Ja jsem z tebe posledni dobou trochu zmatenej..
@marwel (26.12.2020 15:44): Ne, hraju na normal. Ze začátku to byl problém, pak jsem si koupil OP katanu s 1000 dps (myslím si, že je to bug, že mi ji hra nabídla u vendora tak brzo :D) a střelný zbraně používám výjimečně a je to hrozný. Ale nemám do nich zatím žádný perky, mám na full vytuněný ty sečný zbraně.

Jinak já třeba tu jistou omezenost v RDR2 beru jako plus, páč je to holt naskriptovaná scéna, která by nikdy v open world nevznikla. Si vezmi třeba AC nebo Far Cry. Radši budu mít lineární naskriptovanou scénu než trigger kruh kolem nějakýho generickýho úkolu. Ale to jsou prostě preference.
@MikeKing (26.12.2020 15:28): RDR2 je v tomto extra omezujici. V GTA alespon muzete k ukolu dojet sami jak se vam libi a ne, ze musite jet s nekym snecim tempem jen aby se mohli vykecat. Stealth je v RDR2 klasika "follow me, do as I say when I say" greatness. xD Takze ano, minimalne v tomto je Cyberpunk urcite mnohem dal. Jak to nekdo trefne nazval v diskusi k RDR2, je to proste linearni hra v otevrenem svete, zatimco Cyberpunk je preci jen vice openworld i v ramci misi.
@Guldy (26.12.2020 15:37): Hele, já jen parafrázuju to, co mi řekl. A mě řekl, že co do volby dialogů, následků oněch voleb je v CB77 dost mizerný. A ty 3 "origins" stories nemají prakticky vůbec žádný vliv na nic, krom pár odlišných dialogů.

Různorodý herní styly má Watch Dogs a Far Cry taky, pokud vim, ale tak jistě, nebudu ti tvou...fantazii nějak pokřivovat. Uživej si ji dál :)
@Bursoft (26.12.2020 15:07): Hrajes asi na Hard nebo vyssi, ze? Ja to tedy jedu na Normal protoze gamepad a nizky framerate a bulletsponge nepratele urcite nejsou. A to prosim neinvestuji zadne body do bojovych perku, vse cpu do craftingu a quickhackovani i presto, ze ani jedno prilis casto nepouzivam. Jen mam mody v hadrech a zbrane tak, abych mel vysokou sanci na kriticky zasah a vysoky bonus dmg za kriticky zasahy. Vypada to ale, ze max je 50 procent sance a 168 procent bonusovy dmg. :/ Alespon podle tech ingame statu.
@MikeKing (26.12.2020 14:45): jj ja uz mel nekolikrat debatu s lidma, kteri to nehrali, ale videli video, jak nejde ani prostrelit pneu a tim padem to musi bejt strasna hra.. Nebo dotazy typu "je tohle fakt pravda?". Co takhle first hand experience misto tech spekulativnich rozumu?
@MikeKing (26.12.2020 15:28): Jen umím číst mezi řádky. Když napíšeš, že by Rockstar udělal CB77 s nudným gameplayem a obstarožním mission desingnem, tím tvrdíš, že CDPR dělá něco většího, lepšího, něco, co jde mimo sféru dojdi z bodu A do bodu B, což je něco co vytýkáš Rockstaru. A prosím, odpovídej přímo mě, když na mě chceš reagovat a nevsouvej mě do reakcí na jiný uživatele, díky.
@pajmič (26.12.2020 14:38): Jestli je pro nekoho voleni +3 dmg nebo armoru a po case jedna abilita v podobe nejakyho leapu nebo davani headshotu vsem na obrazovce lepsi rpg nez ruznorody volby pro naprosto odlisny fantazie a styly hrani.. Ok
@Bursoft (26.12.2020 15:07): Tak hlavně já nikdy neřekl, že je Cyberpunk v něčem revoluční, to že pajmič trpí utkvělými představami prosím ignorovat. :-)

Pokud se budeme bavit o porovnání gameplaye mezi Cyberpunkem a RDR tak už jen to, že v C2077 mám relativní volnost v přistupování k herním situacím ho pro mě teleportuje úplně do jiných sfér v rámci hratelnosti.

Jinak nechci aby to vyznělo tak že tu na Rockstar nějak kydám hnůj i podle mě je RDR 2 super hra. Jen mě prostě ten gameplay loop v R* hrách opravdu šíleně nebaví. Což je můj názor který nemám od žádného kamaráda ani sem si ho nepřečetl na redditu. :-)
@MikeKing (26.12.2020 14:45): Já třeba zase nevím, co je na gameplay tolik jinýho? Nebo v jakým směru? Že někam dojedeš a odklikáváš dialogy se asi u RPG dá čekat. A co se combatu týče tak nevím teda, ale když pominu quickhacky, což jsou 2 kliknutí, tak gunplay je to stejný, co v jakékoliv jiné střílečce, jenom enemáci jsou bulletsponge, tady se na RDR nechytá vůbec. Proto jedu C77 jako ninja s OP katanou, to je jediná zbraň, která ty enemáky fakt kosí :D
@Clorky (26.12.2020 14:33): Hrál a právě proto to píšu. RDR2 má užasnej svět a úžasnou atmosféru, ale gameplay je tak strašně zoufale nudnej, že ho pravděpobně nikdy nedohraju. :-)

Podle mě by se měl Rockstar u další hry věnovat méně koňským varlatům a více tomu abych nedostal game over když se o 5 centimetrů pohnu mimo cestu kterou pro mě připravili...

@pajmič (26.12.2020 14:38): Tak když to říká tvůj kamarád nebo reddit tak to musí bejt pravda to je přece jasný, mít na věci vlastní názor se moc přeceňuje...
@Clorky (26.12.2020 14:33): Patrně nehrál ani Cyberpunk, bo by se jinak nedomníval, že CDPR dělá se strukturou misí něco relovučního :D

Včera jsem si volal s kamarádem, ten má odehráno cca 30h, řekl mi, že je to v podstaně Ubisotft hra s menším důrazem na RPG, doslova mě řekl, že poslední AC hry jsou lepší RPG než CB77, jako what? :D
@Clorky (26.12.2020 13:26): A taky by asi dosáhli na hru s asi tak 100x nudnějším gameplayem a všechny mise by měly totožnou strukturu - dojeď na místo A - cutscena - dojeď na místo B - cutscena - shooting galerie - dojeď zpátky na místo A - cutscena - konec.

Ne děkuji, i přes všechny ty problémy a bugy sem mnohem radši za Cyberpunk který máme. :-)
@marwel (26.12.2020 11:29): Jo, na to Porsche se těším, ještě furt nevím, jak se k němu dostat. Já neříkám, že na vlastním cestování je něco špatně, jen už jsem se přistihl, že hromada těch side misí je jen filler, pokud neděláš takové ty mini příběhy (Panam - nejlepší, Judy, Perallezovi apod). Většina těch mini misí je dojeď a zabij nebo dojeď a ukradni a začíná to být na jedno brdo a nebaví mě kvůli tomu jezdit sem a tam. Jinak si obecně to kochání pořád užívám, jen je to nejlepší pěšky :)
Nepoužívat rychlé cestování vypnout minimapu a pocit prozkoumávání noveho světa se dostaví skoro okamžite:)
@Bursoft (26.12.2020 11:06): Jakmile jsem ziskal Johnnyho Porsche, tak uz jsem fast travel nepouzil. :) Setril jsem na Shion "Coyote" (ten nomadi Shion), protoze vypada dobre, je rychly a dobre se ovlada. Johnnyho Porsche sice neni tak rychle (ma ale lepsi akceleraci), ale ovlada se opravdu dobre a je proste zabava s nim jezdit po meste.

Dialogovy system je ma druha nejvetsi vytka ke hre, hned po RPG systemu. Takze vyvoj postavy na prd, dialogove volby dost beze smyslu, ano, klidne to mohlo byt jako GTA/RDR2. :) RPG system mohli nahradit nejakym vice meaningful cyberwearem po vzoru Deus Ex, kde kazda augementace ma smysl a vyrazne meni hratelnost.
@Clorky (25.12.2020 23:47): Podle mě by to bylo super. Rozhodnutí ve hře stejně mají pramalý význam, takže by ve výsledku nevadilo, kdyby to byl straight forward lineární příběh, jak je u R* zvykem. Samozřejmě by to muselo být vážnější jako RDR2, ne ve stylu GTA.

Včera po třech herních session, kdy jsem se pořád nedostal k další story misi jsem se přistihl, že začínám využívat fast travel, trochu mi to tu začíná připomínat ubisoftí šablonovitost.

Jako bonus by hráč dostal hru převážně bez bugů a ne naopak :D
@ntz (26.12.2020 01:22): Není na tom zarážející bohužel vůbec nic - na konzolích ta hra buď nefunguje a nebo prostě nenaplnila (často přehnaná) očekávání, a tak se to v hodnocení projevuje. Podívej se na podrobnosti, když třeba Rudax dal v životě nižší hodnocení než 70% jen dvěma dalším hrám, ale Cyberpunku dal 10%, tak je jeho motivace evidentní, stejně tak se do hodnocení promítne když Duchino dá hře to nízké hodnocení třikrát.

Na pc je mnohem adekvátnější a to na konzolích ho brzy dožene pokud tam hru opraví a zároveň opadnou vášně. Ale jestli se hodnocení někdy dostane na úroveň Witchera? To asi těžko, pokud se hře nebudou věnovat jako No Man's Sky a nebude mít dlc nejmíň na úrovni těch k W3
@Jab, @Charllize, @ZephyrCZ .. jako technicka stranka (na konzolich) tomu rozhodne neprospela, o tom zadna .. cetl jsem zatim vsechny komenty tady, dalsi komenty na ruznejch serverech (at uz ceskejch nebo zahranicnich ..) .. myslim si, ze i v tom gameing prumyslu to je jako vsude jinde .. jsou tam ruzne tlacenky a lobby, to finalni hodnoceni aka reception rozhoduje masa (jasne, napr. serial slunecna je superuspesnej pac ho lidi maj radi i kdyz si o nem ja nebo treba kdoliv z vas muze myslet, ze to je muciva ultraptakovina) .. na to, ze ten CP2077 je udelanej v takovem tom CDPR stylu (myslim si dle *mnoha* ruznych komentu co jsem cetl) ze obrovska masa kontentu prebije uplne vsechny nedostatky mi presto pripada soucasnych 77% strasne zarazejicich .. proto jsem to psal .. ja osobne (diky DBH - hodnoceni, diskusi a tem 5ti komentum co uz tady mame) jsem si jeste donedavna lamal hlavu s tim, ze bych si jako mel porizovat novej notas na cp2077 abych si to mohl zahrat .. uz si s tim hlavu nelamu .. ja pro to nejsem cilova skupina .. ja to vim/vidim diky DBH .. a za to jsem rad, protoze ja diky vam naprosto skvelej obrazek co to je ... zajimavej aspekt na tom je ze bych ten obrazek nemel, kdybych si precetl 100+1 claneku na nejakejch serverech z celyho sveta (vc. ceska samozrejme) .. ja ten obrazek vidim diky tomu, ze uz tady za relativne kratkou dobu co tu jsem, znam ruzne lidi, jejich nazory, tenhle ekosystem, takze diky tomu muzu ty veci spojovat a vidim to cele mnohem plasticteji .. v tuhle chvili si uvedomuju, jak je vlastne clenstvi na nejakem zajmovem serveru (jako DBH) uzasne a co mi dava ..
@Cathan (25.12.2020 23:49): Tak pro CDPR je hlavní část příběh, kdežto příběhy GTA po čtvrtý díl (jelikož V jsem už nehrál) jsou vesměs buď těžký clichéfest a nebo rovnou totální sračka, aspoň podle mého názoru....
@Clorky (25.12.2020 23:47): Ačkoliv má Cyberpunk 77 jistě řadu chyb, Rockstar by do toho šel tak povrchně, že by se nedalo mluvit o těch přidaných pozitivních hodnotách.
Položme si otázku, jak by vypadal Zaklínač, kdyby ho dělal Rockstar...
No, já znám odpověď xD
Debilně.
@ntz (25.12.2020 22:16): Ale to že spousta lidí nehodnotila ber tak, že tomu "zelené číslo" třeba dát i můžou, protože jsou do hry třeba ponořeni a baví je (můj případ, prozatím). A PC verze je opravdu v zelených a všichni víme proč, osobně nemám s hrou třeba téměř žádné problémy. PS5 a Xbox Series X skoro nikdo nemá, to moc lidí hodnotit prozatím nebude a staré konzole jsou výkonově vraky (sry, ale je to tak), takže na nich ta hra nepojede dobře nikdy. Ano, je to chyba CDPR, je to také ale chyba Sony a MS, že to pustili přes certifikace, sami museli moc dobře vědět že to je na těch old-gen konzolích v háji, když hru schvalovali a neměli to na ně vůbec vydávat, ale stalo se. Renomé hry je poškozeno, o tom ani potom, ale osobně, pokud vynechám staré konzole, tak na PC to jako průser nevidím. Naopak. Ale o tom se rozepíšu až v hodnocení, ke kterému mám zatím daleko (46 hodin nahráno, v příběhu jsem na 20 procentech... ).
Furt jsem to nehrál, jen mě tak napadlo (a vzhledem k rozsáhlosti diskuze určitě i ostatní).
Představte si, co kdyby Cyberpunk dělal Rockstar?
jestli uz ani tady na DBH neni CP2077 v zelenych cislech tak to asi bude dost hrozny .... :P
@Neelixx (25.12.2020 18:27): Je ovšem otázka, jak soud definuje pojem "virtually unplayable". Některým lidem hra přijde nehratelná když má pod 60 fps, zatímco jiný ti ji odehraje klidně i na 15 a bude v pohodě. Tady si myslím, že by mohli žalovatelé narazit a soud je zařiznout tvrzením, že hru lze na zařízení dohrát od začátku až dokonce a max můžou doufat na nějaké mimosoudní vyrovnání.
U nás máme lawsuity prakticky co tři týdny - měsíc, ať už nás někdo obviňuje z krádeže patentu a nebo nás obviňují z "porušení práv spotřebitelů" :D