@rikuhahl (08.01.2021 14:16): Zajímavé:)... to se na to budu muset podívat... :).
Jinač jediné co bych Dishonored zatím vytknul, je asi nevyváženost jednotlivých schopností, takové zastavení času či ovládnutí osoby jsou extrémně overpowered. Překvapivě obtížnost jinak není nastavená vůbec nízko a opět, na rozdíl od konkurence, se stejně tak šetří s dostupnými prostředky (málo munice, nízká nosnost lektvarů atd.), nepřátelé jsou schopni vás na "very hard" obtížnosti sundat na dvě-tři rány, což jde samozřejmě všechno stranou, když použijete zastav čas/ovládnutí osoby, nadto to už solidně devalvuje onen stealth systém. Osobně třebas tyhle nejsilnější schopnosti ani nepoužívám, protože pak hra už vážně ztrácí trochu na zábavnosti, když se z vás stane všezničující terminátor (byť samozřejmě z části omezený množstvím many, které ony schopnosti spotřebují :)).
A kdybych chtěl být hnidopich, omezení plavby na otevřené moře bych asi taky řešil jinak než neviditelnou zdí, kór v téhle hře to působí jako pěst na oko. Kdyby se raději inspirovali Half-life 2 či Far Cry 1, kdy vás po překonání určitého bodu sežere hejno rybek/zabije helikoptéra, bylo by to mnohem méně "dojem bořící". Ale to už je vyloženě prkotina (nadto mohla autory ještě napadnout taková pitomost jako nacpat tam hlášku "vrať se do herní zóny" :), takže tohle je ta lepší varianta).
Jinač jsem však až překvapen, kam všude se můžete pomocí skoků a teleportace dostat, o to spíše, že se ani nezaglitchuje grafika/nezasekne postava :) (po Thiefovi 3 příjemná změna, tam se postava zasekávala v jednom kuse:)). Samozřejmě dříve to bylo poměrně standardnější, ale na rok 2012 mě to překvapilo :). Nemluvě o celkové míře detailů, kterou je hra protkána. Je na tom zkrátka vidět, že to dělal vážně někdo s umem a chutí a není to jen nějaký další polotovar v řadě (čehož jsou krásnou ukázkou třebas hry od Ubisoftu, které už spíše nazývám pasovkou než uměleckou tvorbou :)).
Jinač jediné co bych Dishonored zatím vytknul, je asi nevyváženost jednotlivých schopností, takové zastavení času či ovládnutí osoby jsou extrémně overpowered. Překvapivě obtížnost jinak není nastavená vůbec nízko a opět, na rozdíl od konkurence, se stejně tak šetří s dostupnými prostředky (málo munice, nízká nosnost lektvarů atd.), nepřátelé jsou schopni vás na "very hard" obtížnosti sundat na dvě-tři rány, což jde samozřejmě všechno stranou, když použijete zastav čas/ovládnutí osoby, nadto to už solidně devalvuje onen stealth systém. Osobně třebas tyhle nejsilnější schopnosti ani nepoužívám, protože pak hra už vážně ztrácí trochu na zábavnosti, když se z vás stane všezničující terminátor (byť samozřejmě z části omezený množstvím many, které ony schopnosti spotřebují :)).
A kdybych chtěl být hnidopich, omezení plavby na otevřené moře bych asi taky řešil jinak než neviditelnou zdí, kór v téhle hře to působí jako pěst na oko. Kdyby se raději inspirovali Half-life 2 či Far Cry 1, kdy vás po překonání určitého bodu sežere hejno rybek/zabije helikoptéra, bylo by to mnohem méně "dojem bořící". Ale to už je vyloženě prkotina (nadto mohla autory ještě napadnout taková pitomost jako nacpat tam hlášku "vrať se do herní zóny" :), takže tohle je ta lepší varianta).
Jinač jsem však až překvapen, kam všude se můžete pomocí skoků a teleportace dostat, o to spíše, že se ani nezaglitchuje grafika/nezasekne postava :) (po Thiefovi 3 příjemná změna, tam se postava zasekávala v jednom kuse:)). Samozřejmě dříve to bylo poměrně standardnější, ale na rok 2012 mě to překvapilo :). Nemluvě o celkové míře detailů, kterou je hra protkána. Je na tom zkrátka vidět, že to dělal vážně někdo s umem a chutí a není to jen nějaký další polotovar v řadě (čehož jsou krásnou ukázkou třebas hry od Ubisoftu, které už spíše nazývám pasovkou než uměleckou tvorbou :)).