Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pro me pestni souboje docela ok, jen fousatej srac mi dal trochu zabrat (diky, CPR, ze jsem ho i jeho kumpany mohl po souboji rozstrilet na sracky) a pak ten posledni, ktery jsem zkusil zatim asi petkrat a bez sance, takze zatim na nej kaslu.

@BUMTARATA (13.01.2021 22:33): Podle vlastni zkusenosti na pc bych ani nerekl, ze by ty opravy mely trvat tak dlouho a i kdyz bych strasne rad videl, ze cdpr bere soucasny stav cyberpunku za early access a nebal se tak znacnou cast open worldu upravit, dost pochybuji, ze k tomu skutecne dojde. To clovek pak lepe pochopi k cemu ten EA je ve skutecnosti dobry.
@Brasikona (13.01.2021 22:12): Jajks.

Q: Didn’t you test old-gen consoles to keep tabs on the experience?
A: We did. As it turned out, our testing did not show many of the issues you experienced while playing the game. As we got closer to launch, we saw significant improvements each and every day, and we really believed we’d deliver in the final day zero update.


No, alespoň se tím potvrzuje, že to skutečně pozdrží všechno ostatní, update pro nové konzole až koncem roku, hm, první expanzi bych letos asi nečekal…
@kristmeister (13.01.2021 20:18): Ten není ve Watsonu. A já ho buglej neměl. Bude to obecnější problém, který se děje napříč kšefty, napříč fixery. Při prvním playthrough se mi takhle posraly Padreho kšefty, podařilo se mi to vyřešit započetím jiného nesouvisejícího úkolu ve stejné čtvrti. Při druhém playthrough mi na začatku jednoho kšeftu ne a ne zavolat Dino, ani reload nepomohl, a tak jsem započal jiný jeho kšeft, kdy mi zavolal, a pak se vrátil k tomu předchozímu a najednou jsem jeho telefonát obdržel i tam. Když si to ale člověk nepohlídá, tak se mu to může rozesrat do tý míry, že mu ten kšeft zůstane viset v deníku a už se ho nezbaví.
@S4TW (13.01.2021 20:08): Sám jsem to neověřoval, ale někdo tu zmiňoval že obtížnost pěstních soubojů se scaluje s levelem postavy, takže možná naopak na začátku mohou být snadnější...

Jinak krom Gorila Arms se doporučuje i Cyberware na zpomalení času... no a když ani to nepomáhá, tak jde při souboji ze země zvednout baseballku a pomoct si s ní
@BUMTARATA (13.01.2021 20:06): no jo, když já to mám vždy někde po cestě :D, takže jsem nucen snižovat obtížnost... jakože, tohle je pro mě fakt těžký, ale jestli říkáš Gorilla Arms, tak to nechám na úplný konec a teď se s tím nebudu trápit
@Lolkovec (13.01.2021 19:52): Jo, tohle je na pytel. Musíš si pohlídat, že ti fixer vždy zavolá jak před misí, tak po misi, jinak se ti ta volání mohou posunout. Když už se ti teda posunula a reload starší pozice nepomáhá, zkus načnout nějaké jiné mise v oblasti, které nejsou od fixera, nebo zkus opustit a zase se vrátit do příslušného districtu, mně tohle pomohlo odblokovat jeden z těch zaseknutých telefonátu a další kšeft už začal, jak měl.
No, tak pěstní souboje jsou zdaleka nejtěžší část hry :D
Ahoj setkal jsem se s neprijemnym bugen jak jsou ty vedlejis ukoly po meste kdy vam vzdy zavola kseftar a da vam mensi info k ukolu tak ty hovory jsou cele posunute jakoby o jeden treba misto aby vam dala info k ukolu tak dava info ze jsem ukol zvladl a zakazku uzavira deje se mi to ve ctvrti watsan nepomaha ani load starsi pozice nevite co s tim pripadne zda musim zacit znovu diky
@M.a.t.t. (13.01.2021 10:56): podle mě to šlo rozlišit ještě lépe, jasný, popis pomůže, většina zajímavějších questů jsou ty, když někdo zavolá, na druhou stranu, taková ta klasická vražda/krádež, to ti taky většinou někdo volá, ale řekněme, že i tyto questy jsou lehce zajímavější, ačkoliv se pak už dost točí, ale jasný, jsi nájemný žoldák :)... zločiny atp. to povětšinou ignoruji, občas si z nudy na někoho zastřílím... ale třeba, proč prodej aut je označen otazníčkem, dost mi to překáží a splývá s questy a že jich tam je, samozřejmě, hned jak na něj najedeš, tak víš, ale obecně ta přehlednost v tom, co je zajímavé a co méně a co už je jen fakt balast, v tomhle mi víc vyhovoval W3...
@kuler91 (13.01.2021 09:30): Hlavná dejová línia Cybepunku je podstatne kratšia ako u Witchera 3, či Red Dead Redemption 2. Balastu (otáznikov) mal dosť aj Witcher, pričom dôležité sidequesty, sa od nich dajú väčšinou jednoducho rozoznať už len podľa popisu (nehovoriac o tom, že tie o tých najlepších sidequestoch hráča často informujú dôležité postavy telefonicky).
@kuler91 (13.01.2021 09:30): jo, souhlasím, že to dost naplnili balastem, čekal jsem taky něco víc jako W3, kde každý menší quest měl nějaké své kouzlo, tady je tak 1/4 questů jsou zábavné a dobře napsané, 1/4 jsou takové vtipné hříčky a zbytek jsou výplně, což u W3 zastupovaly otazníčky, ale tam to tak nějak fungovalo lépe, nemohu si pomoct, ale i tak se mi ta hra dost líbí, vlastně čím dál víc :) a já naopak Johnnyho hodně můžu, mě tam sedí dost.
Tak po 30 hodinách furt dobré, ale začíná to být takové nijaké bez feelingu ...
Zdejších 80 % naprosto odpovídá, bohužel jsem měl tedy větší očekávání .... do stejné kategorie jako RDR 2 a W3 bych to ani náhodou nezařadil. Nechápu, proč šli CD projekt cestou ubisoftu. Bohatě by stačilo, kdyby byla hlavní linka 30-40 hodin a k tomu několik třeba "větších" 10-15 nepovinných vedlejších Q. 2077 je balastem doslova zahlcený, navíc na první pohled nejsem schopný odlišit ty filling vedlejšáky od lepších vedlejšáků. Co mě těžce začíná otravovat je prohlížení mrtvol a hledání lootu ... tohle se hodí do Wowka, ale tady je toho janku, zbraní, lékárniček, granátů a dalších hoven brutálně moc. Je vidět, že si nechali otevřená vrátka pro multiplayer, ale tohle nemá v singlu co dělat ...
Bohužel mě nakonec i ten Johnny nějak netáhne, je mi jasný, že je tam kvůli marketingu a troufám si říct, že jim to v prodejích hodně pomohlo, ale nebaví mě.
Z 2077 mám pocit, že je tlačený co nejvíc mainstramově a vyloženě jedou na max sales, což je naprosto pochopitelný, ale z hry se tím pádem začíná určité kouzlo, který W3 měl, tady nic takového není.
Mám z toho takový pocit, že je to jen lepší Far cry od Ubisoftu :/
Kdyby někdo měl po Cyberpunku chuť na další cyberpunk - na GoGu mají tento týden všechny Deus Ex hry slevu 85%
@BUMTARATA (11.01.2021 23:17): Hehe, tak to je dobre. Zkousel jsem to u sebe a nedeje se mi to. Jednou jsem nekde zastavil, vystoupil otocil se a vidim, ze mi nekdo v mziku oka auto ukradl. Tam se ale mam pocit vubec auta nekradou, vlastne auta zaparkovana a auta jedouci jsou ve hre dva odlisne svety. Nikdy jsem nevidel nejake NPCcko zastavit a vystoupit nebo naopak nastoupit do zaparkovaneho auta a odjet (vyjma skriptu v ramci ukolu). Jednou na krizovatce se majitel auta vratil zpet do sveho auta tak, ze si mi sedl na klin, resp. sedl si do me :D. Ale rizeni mi prenechal. Policie za vami take beha jen po svych, to se pak clovek nedivi, ze jim hned ujedete. Ta hra je proste na spouste mist strasne nedomyslena, nedodelana.
@SilentWolf (12.01.2021 18:40): Jestli to chápu dobře, tak se ta katana vykresluje v jiné vrstvě než zbytek světa. Je to o něco méně náročný, než kdyby katana byla fyzicky součástí světa, hráč prakticky vidí jen animaci a ne 3D model. Nicméně to rozhodnutí taky moc nechápu. Mimochodem tohle je jeden z důvodu, proč ještě není a nějakou dobu nebude multiplayer, v tom světě je hodně podobných udělátek, které ale zatím nefungují jak v režimu 3rd personu tak ani v režimu více hráčů. Na tomhle budou muset ještě hodně zamakat.
@Guldy (11.01.2021 15:37): Tohle se nazývá (realtime) impostoring - objekt je nasnímán z X úhlů (projekce na X stranou kostku) a hráčovi vykreslí grafika ten úhel, ze kterého se na daný objekt dívá. Využívá se to pro lepší optimalizaci, ale zároveň by se měl místo každého impostoru načíst jeho 3D model (na to se zas používá funkce dithering). V CP77 se z nějakého důvodu rozhodli tohle vynechat. Jinak docela fajn dokument na to je třeba - zde.
@kristmeister (12.01.2021 10:10): Hej, toto keď sa mi stalo, tak to bol totálne WTF moment :D

A čo je zaujímavé, že ked teba ako hráča niečo zrazí, tak polícia po tom aute nejde, ale akonáhle ty niekho zrazíš, hneď máš jednu hviezdičku :)

Inak skúšal som sa aj postaviť na kapotu auta a nechať sa odviesť, a ono sa po pár stovkách metrov proste zastaví a dalej sa nepohne (zrejme tam, kde sa pôvodne plánovalo de-spawnovať).
Spíš na přechodech by mohli dávat zelenou. Bez charged jumpu mě každou chvíli něco sejme. Ale když mě sejme vlastní přivolaná motorka to je teprve topkek :D
To se děje pořád i v RDR2 - ukradnu dostavník, zajdu za roh, vrátím se, dostavník pryč.

Ale určitě, renderovat to co je původně spritové by tam mělo být určitě.
@AlieN (11.01.2021 15:49): Je to patrne i pri normalnim hrani. Uz jsem to tu zminoval, proste si padite po dalnici, proti vam kolona aut, ale jakmile se k nim priblizite, jsou pryc. Takze oprava - jen tolik aut v pozadi, kolik se jich pak da vyrenderovat a proste jakmile se priblizi, renderovat je normalne. Cyberpunk je snad jedina hra, ktera ma s timhle problem, nikdr jide jsem takovy problem nevidel. Pamatuji si, ze v nejakych starych gtackach mizely auta jakmile jste se otocili, coz bylo take hodne rusive, ale to uz je fakt dost davno.

@Wulfgar (11.01.2021 15:23): Pri prvnim pruchodu jsem neco v cool mel, ale protoze mi to prislo k nicemu, tak tam ted pri druhem nic nedavam. Stealth jedu ted jen vyjimecne, kdyz mam na to naladu nebo se to ode me v ramci ukolu vyzaduje.
Tak. Po 104 hodinách mi chybí pouze jeden cyberpsychouš, u kterého netuším kde by mohl být, tak snad na něj ještě narazím. Jinak, co jsem koukal, mám všechno komplet. Můžu se tedy vesele pustit do příběhu, kde jsem skončil tím jak mě vytáhli z té skládky... :)
Když je tady řeč o bugech... Taky se vám stává, že zbraň začne sama střílet a nejde zastavit? Dále jsem měl nezřídka rozbité grafické rozhraní. Vystoupím z auta a na obrazovce je stále rychloměr nebo schovám zbraň, ale zaměřování nezmizí. Kvůli některým bugům jsem musel načíst dřívější pozici nebo restartovat hru.
@SilentWolf (11.01.2021 15:23): Mě to připadá opravitelné hrozně snadno: zvětšit dohled aby nemizely blízko před tebou, upravit jejich množství adekvátně k lokaci aby nebyly kolony v poušti, a předělat level of detail tak aby počítal se zoomem - tyhle glitch videa vypadají srandovně, ale snad všechny co jsem viděl jsou z toho že ten člověk na maximum zazoomuje na zvlášť problémové místo, přitom při normálním hraní jsem si toho prakticky nevšiml.