@Longin (14.12.2024 08:30): jednotlivé díly na sebe nenavazují zápletkou, ale zrovna ve čtverce je hodně vzpomínání na předchozí díly a jak už bylo zmíněno, postavy ti nebudou tak blízké. každopádně je to asi lepší si to takhle zahrát, než to nehrát vůbec ;-)
Diskuze
@Longin (14.12.2024 08:30): Jo, ale budeš trochu plavat ve vztazích mezi postavami.
Dá se to hrát bez znalosti předchozích dílů, které vyšly jenom na PS? :D
[přesunuto z komentářů]
Dnes již super klasika v podání NaughtyDOG. Bude to znít ohraně, ale je to nejlepší Uncharted a víc asi netřeba dodávat.
Dnes již super klasika v podání NaughtyDOG. Bude to znít ohraně, ale je to nejlepší Uncharted a víc asi netřeba dodávat.
@Wettek98 (04.08.2024 00:25): No, v podstatě ano. Trochu to pak působí třeba jako Crysis. Ta hra se ke konci díky tomu docela změní.
@Walome (04.08.2024 00:05): Věřím tomu :D spíš jsem zastáncem toho, že když mě něco zaujme, rád si to projdu celé. Ono obecně v těch PS exkluzivitách je také velké spousta podobností, které se vlastně prolínají přes Uncharted, The Last of Us, ale i třeba Days Gone, jen jsem s nimi doposud moc nepřišel do kontaktu.
Slyšel jsem něco, že ve starších Uncharted jsou i zombíci, což mi přijde dost mimo, ale zase vyzkoušet to, proč ne :-) upřímně strategie Sony, ale ono i Microsoftu mi přijde poslední roky tak zvláštní, že si stejně myslím, že se do pár let předchozích dílů i jako PC only hráč dočkám :D. Tím nechci vůbec rýpat do hráčů na konzoli, naopak jsem tenhle „boj" nikdy moc nepochopil a jsem příznivcem toho, ať si každý hraje na čem mu to vyhovuje… hlavně ať to vyjde.
Slyšel jsem něco, že ve starších Uncharted jsou i zombíci, což mi přijde dost mimo, ale zase vyzkoušet to, proč ne :-) upřímně strategie Sony, ale ono i Microsoftu mi přijde poslední roky tak zvláštní, že si stejně myslím, že se do pár let předchozích dílů i jako PC only hráč dočkám :D. Tím nechci vůbec rýpat do hráčů na konzoli, naopak jsem tenhle „boj" nikdy moc nepochopil a jsem příznivcem toho, ať si každý hraje na čem mu to vyhovuje… hlavně ať to vyjde.
@Wettek98 (komentář):ono je to vsechno na jedno brdo, popravde jsem velmi prekvapen, ze jsem hru hral :D prilis mi tooh neutkvelo.
Tim chci rict, ze netreba smutnit po predchozich dilech. I kdyz dvojka je solidni komedie.
Tim chci rict, ze netreba smutnit po predchozich dilech. I kdyz dvojka je solidni komedie.
Kurňa, Naughty Dog si asi poměřovali bimbásky s Rockstarem, kdo udělá horší achievementy. Splněno 94 ze 101, na zbytek už nemám nervy xD
@Ria Kon (01.09.2023 20:38): Já to dal z jednoho prostého důvodu bez kafe....nebyl na něj čas! :-)
@Chuck (01.09.2023 16:10): Takhle sem "slupla" na posezení XCOM: Chimera. Začala sem v sedm večer a skončila po deváté ráno. Měla sem mezitím tolik kafe, že sem k ránu slyšela barvy o.O
@Fatality (31.08.2023 01:12): Tos mi připomněl moji oblíbenou vzpomínku na Deus Ex: Mankind Divided. Tenkrát jsem se pomalu blížil k finále a tak mě to chytlo, že jsem absolutně ztratil přehled o čase. Když běžely závěrečné titulky a já na ně chvíli zíral, zaujalo mě, že zvenčí začal do místnosti pronikat neobvykle silný paprsek světla. Nechápal jsem, co se děje a proč mi někdo nebo něco uprostřed noci svítí do obýváku. Nakonec jsem zjistil, že to není žádná polární záře nebo přílet mimozemšťanů, ale sluneční paprsky z východu slunce. Měl jsem zato, že je něco málo po půlnoci, jenže ono bylo pár hodin poté.....krátce před pátou ranní. :-)
@Ria Kon (31.08.2023 08:49): to se divím u mass effect 3 :-D
@Paul (31.08.2023 06:56): já už to chtěl odehrát, ke konci ty vybuchujici mumie mě už spíš stvaly :-D ale dobrý uncharted. Pořád je nejlepší dvojka ale stalo to za to.
@Paul (31.08.2023 06:56): já už to chtěl odehrát, ke konci ty vybuchujici mumie mě už spíš stvaly :-D ale dobrý uncharted. Pořád je nejlepší dvojka ale stalo to za to.
@Paul (31.08.2023 06:56): Pamatuju se, jak sem na střední chodila každý den v týdnu spát mezi 2:00-3:00 asi 10 dní v kuse (vstávala sem v 6:30), když vyšel Mass Effect 3 :D Až mě udivovalo, jak sem to dávala a pak sem po dohrání naféra usla na němčině, jak to na mě dolehlo xD
Spolužák na mě pak "Tak co? Jaký to bylo?" a já jen rozespale "Stálo to za to." a spala sem dál :D
Spolužák na mě pak "Tak co? Jaký to bylo?" a já jen rozespale "Stálo to za to." a spala sem dál :D
@Fatality (31.08.2023 01:12): toe ještě v poho, včera jsem s BG3 končil v 3:40 a vstával v 6:20 :D A pak šel tedy spát úplně grogy v 21:15. Tyhle hry, to je prevít.
Super. Musel jsem to dohrát dneska, rip zítra práce :-D
Tak mám to naplno rozjetý na pc a musím uznat, že spoustu věcí úplně miluju v týhle hře. Exploring, animace, dialogy jsou top všech topů, fenomenální audiovizuální stránka.
Nicméně bych si fakt přál aby ta hra neměla ty přestřelky, to je jedinej aspekt kdy mi ta hra přijde neskutečně zastaralá s tim cover systémem. Mám spíš pocit že bojuju s ovládáním, než proti nepřátelům během přestřelek.
Mimo to se však bavim královsky, je to bomba.
Nicméně bych si fakt přál aby ta hra neměla ty přestřelky, to je jedinej aspekt kdy mi ta hra přijde neskutečně zastaralá s tim cover systémem. Mám spíš pocit že bojuju s ovládáním, než proti nepřátelům během přestřelek.
Mimo to se však bavim královsky, je to bomba.
@Garret (04.12.2022 22:37): Něco mi říká, že se Ti vyplatí, když v tomhle případě uděláš vzácnou výjimku. :-)
@Chuck (04.12.2022 22:06): škoda, já čtu jen odstavce s Co dodat ;-)
@Garret (04.12.2022 21:46): Málem jsem odešel naštvaný, že si snad toho nikdo nevšiml. :-) Popravdě jsem chtěl, ale ať jsem dělal cokoliv, dneska se to tam prostě nějak nehodilo. Tak snad příště! :-)
@Chuck (komentář): Co dodat? nechybí ti tam odstavec?
@M.a.t.t. (28.11.2022 20:47): To zní motivačně! ;-)
@Chuck (28.11.2022 20:19): To je jedna z posledných veľkých hádaniek hry, už tam budú len dve.
@ajne (28.11.2022 19:18): Mně podobné typy hádanek dělají odjakživa problém, proto se jim ve hrách snažím vyhýbat, ale holt se jim často nevyhnu. :-)
@M.a.t.t. (28.11.2022 19:31): Je to tady v části 7:32:07 hod., kde jsem musel požádat o radu přítelkyni a vyrušit ji tak ve hraní Kena: Bridge of Spirits. :-) Ještě že hrála asi metr ode mě. :-) A jinak deník využívám a drobných nápověd vyřčených samotnými postavami taky, ale třeba zrovna u uvedené pasáže mi to nijak nepomáhá. :-/
@ajne (28.11.2022 19:18)@M.a.t.t. (28.11.2022 19:31): Souhlasím, že utnout by to škoda byla, ta hra je jinak kvalitativně skvělá, hlavně po stránce příběhové, ale ty některé pasáže....
@M.a.t.t. (28.11.2022 19:31): Je to tady v části 7:32:07 hod., kde jsem musel požádat o radu přítelkyni a vyrušit ji tak ve hraní Kena: Bridge of Spirits. :-) Ještě že hrála asi metr ode mě. :-) A jinak deník využívám a drobných nápověd vyřčených samotnými postavami taky, ale třeba zrovna u uvedené pasáže mi to nijak nepomáhá. :-/
@ajne (28.11.2022 19:18)@M.a.t.t. (28.11.2022 19:31): Souhlasím, že utnout by to škoda byla, ta hra je jinak kvalitativně skvělá, hlavně po stránce příběhové, ale ty některé pasáže....
@Chuck (28.11.2022 17:50): Neviem presne kde si sa zasekol, ale až tak náročné hádanky tam nie sú. Môžeš si študovať aj denník, postava ti dáva vkuse nápovedy a cieľ sa dá dosiahnuť aj metódou pokus omyl. Rozhodne to nevzdávaj, prešiel si Plague Tale, kde bol postup hrou ďaleko viac podmienený logickým uvažovaním.
@Chuck (28.11.2022 17:50): Aha, tak to mne zrovna hádanky přišly lehké. Občas jsou teda až trochu otravné tím, jak říkáš, že než to člověk všechno naposouvá na svoje místo, tak se s tím chvíli babrá. Zase by byla škoda kvůli tomu skončit.
@ajne (komentář): Já mám za sebou 7,5 hod. a pokud jde o hádanky, přijdou mi čím dál šílenější. Faktem je, že jsem Tomb Raiderem nepolíbený, což je zrovna u téhle hry pro mě kamenem úrazu. Pokud jde o šplhání a nalezení správné cesty, s tím problém nemám, stejně tak stealth pasáže, ovšem posunování různých symbolů apod. a přijití na to, co po mně ta hádanka chce, je pro mě celkem peklo, takže to zvažuji ukončit. :-/
@Všivák (28.11.2022 15:31): Jak říkám, svět PS her nesleduji, neboť nejsem příznivcem konzolí. A narozdíl od Last of Us, o kterém mám povědomí i já, tak Uncharted mne zcela minulo. Ale jsem rád, že po letech uznali, že již netřeba exkluzivity a mohl jsem si zahrát, stálo to za to.
@ajne (komentář): Na PlayStation Uncharted 4 etalonem a legendou už je dávno.
@lennelinky1 (komentář): " A taky pravý hráč ví, že je jedno na čem hrajete, ale že vůbec hrajete."
anebo je vůbec rád že si občas zahraje a je mu jedno kde :D
anebo je vůbec rád že si občas zahraje a je mu jedno kde :D
@Rapier (19.10.2022 20:45): Jakože doporučená 6 let stará karta je dle tebe dělo? :D
Oni snad spadli z višně ne? HW specifikace téměř z říše snů na tak starou hru! Fakt je třeba mít na PC u akční, koridorové, filmečkové adventure takové dělo? :)
https://akm-img-a-in.tosshub.com/sites/i ... ted181022013010.jpeg
https://akm-img-a-in.tosshub.com/sites/i ... ted181022013010.jpeg
Tak dneska, Naughty Dog se trochu rozepsali
https://www.naughtydog.com/blog/uncharte ... launch?sf171813990=1
https://www.naughtydog.com/blog/uncharte ... launch?sf171813990=1
@Paul (15.09.2022 20:22): Hrál jsem 1x hned když to vyšlo, ale když tak celkově na U4 po letech zase koukám, tak bych to si znova určitě nedal.
@Paul (15.09.2022 20:22): Když ten trailer vidím, tak si vzpomenu jak boží má ta hra soundtrack. Bohužel zub času ale tam už je vidět, každopádně doporučuji, perfektní hra, super oddychovka. Jen mi teda rve uši dabér Chris Baker?, jestli to říkám správně, ten je v každé druhé hře, a úplně se mi jeho hlas zprotivil.
Už je to ofiko příští měsíc, PC trailer.
@Paul (25.06.2022 00:22): Původně to mělo vyjít snad někdy na jaře. Pak jsem slyšel začátek léta a teď se mluví o říjnu. Nicméně kámoš koupil ps plus extra a sdílí mi knihovnu, takže já jedu Legacy. Do podzimu nečekám :)
Tak že by nakonec v říjnu?
https://steamdb.info/app/1659420/history/?changeid=U:31057260
S tímhle portem asi maj Iron Galaxy nějaký problémy, když původně byla spekulace o červnu a kde nic, tu nic.
https://steamdb.info/app/1659420/history/?changeid=U:31057260
S tímhle portem asi maj Iron Galaxy nějaký problémy, když původně byla spekulace o červnu a kde nic, tu nic.
@BUMTARATA (25.04.2022 11:28): Áno, prosím, najskôr remake TLOU1 a potom TLOU2.
Tsushima na PC ešte nevyšla?
Tsushima na PC ešte nevyšla?
@Paul (25.04.2022 09:51): A já myslel, že už to dávno vyšlo…
Dvojka by nedávala bez jedničky imho úplně smysl, nejdřív tedy ten nevyžádaný remake.
Dvojka by nedávala bez jedničky imho úplně smysl, nejdřív tedy ten nevyžádaný remake.
Na PC datum vydání 20 června. Mohli by pak konečně oznámit Tsushimu a TLOU2.
@malarkey (komentář): Vítej do světa PS! Podobně jako ty i pro mě byla před několika lety prvním úvodem na PS(4) franšíza Uncharted. Jen s rozdílem, že sem se vědomě hryzla a začla s nestarším dílem. Proto tě předem trochu připravím - na jedničce je zub času dost znát na kostrbatosti, ale rozhodně všechny díly stojí za to a rozhodně bych si pak tu čtyřku vzala klidně ještě jednou :)
Jinak docela závidím, vzhlede k tomu, kolik skvělých her na tebe čeká z 2-3 generací.
Jinak docela závidím, vzhlede k tomu, kolik skvělých her na tebe čeká z 2-3 generací.
já jsem tenhle díl zatím dal k ledu už před nějakou dobou - jsem asi někde blízko poloviny (rozehráno rovnou na tu drtící obtížnost) - to míření je nějaké divné (ne tak dobré/plynulé/přesné jako u prvních dvou dílů - vše hráno pomocí klávesnice a myši určené pro PS3/4), zbraně mají velký rozptyl - ty kulomety sebou moc hází - těžké se trefit do nepřátel na dálku, málo nábojů, málo míst kam se skrýt/schovat - ti neprátele jsou narvaní do neprůstřelných vest - houby na kulky, - hra klade velký důraz na plížení a odstranění co nejvíce nepřátel tiše, AI nepřátel - někdy prostě vědí přesně kde jsem poté co mě zpozorují - jedno kam se schovám.
ten film: tam to už úplně přehnali s těmi loděmi a helikoptérami a to zlato jako kdyby to byl nějaké lehký pozlacený kov - ta halikoptéra by s tou lodí ve skutečnosti v podstatě ani nepohla, ta střelba z toho děla - to by podle mě jen pšouklo...
ten film: tam to už úplně přehnali s těmi loděmi a helikoptérami a to zlato jako kdyby to byl nějaké lehký pozlacený kov - ta halikoptéra by s tou lodí ve skutečnosti v podstatě ani nepohla, ta střelba z toho děla - to by podle mě jen pšouklo...
To je stejně tak vtipný tohle vidět. Říct to před pár lety sonyponymu tak mu praskne hlava :)
@BUMTARATA (26.10.2021 22:52): aha, sorry za fake news.
@Vynex (26.10.2021 22:43): Uncharted: Legacy of Thieves Collection vyjde jak na PC, tak PS5.
@Vynex (26.10.2021 22:43): oficiálně nic neoznámili. Jen 60fps verzi pro PC :)
Neví někdo jestli se chystá nějaký 60 FPS patch pro PS5 verzi ?
Pokud by měl Wahlberg dopadnout jako z Max Paynem, tak se máme na co těšit. :)
@BUMTARATA (21.10.2021 11:07): Nehodí se to. Tyhle scény měly být s Drakem na špici své "zlodějské" kariéry. Čekala sem spíš, že se film zaměří na období, kdy Sully začal Nathana učit (aka po flashbacích z trojky). Prostě víc "Don't worry I got it. *PANIC*" než "I'm gonna get rid of those armed guys in just 5 seconds."
Nevypada to moc jako Uncharted, ktere zname, ale mohl by to byt fajn film. Osobne preferuji kdyz se zpracovani v jinem nez puvodnim mediu spis lisi nez aby se snazilo nutne drzet originalu. Drake je tam vyrazne maldsi, Sully take, proste je to jine a za me je to plus. Dulezitejsi je kvalita jako takova, dobry scenar, dobra rezie, dobre herecke vykony bez jakehokoli srovnavani s originalem.
Co se tyce castingu, tak vzhledem k tomu, jak casto sleduji filmy - Wahlberga jsem parkrat nekde videl, Hollanda neznam vubec.
Co se tyce castingu, tak vzhledem k tomu, jak casto sleduji filmy - Wahlberga jsem parkrat nekde videl, Hollanda neznam vubec.
@Zoltan (21.10.2021 17:56): Draka mu nevěří ani Holland.
@Paul (21.10.2021 17:21): Jo, Holland má na Drakea moc pubertální a jemný hlas. Nevěřím že mu budu tu postavu věřit.
Holland a Wahlberg jsou přesně tak dementní casting jak se dalo čekat.
Tak tohle bude pořádná sračka.
https://www.vg247.com/uncharted-movie-tr ... ted-3-classic-moment
Když mluvili o tom, že Nathan má bejt mladší, nečekal jsem ikonický scény ze hry v podání toho spratka Hollanda.
https://www.vg247.com/uncharted-movie-tr ... ted-3-classic-moment
Když mluvili o tom, že Nathan má bejt mladší, nečekal jsem ikonický scény ze hry v podání toho spratka Hollanda.
@kristmeister (10.09.2021 12:01): Kdy už konečně lidi pochopí, že jde o reklamu pro PS a že vydali pouze poslední dva záměrně?
@BUMTARATA (10.09.2021 09:11): Spíš ale mohli dát všechny díly a ne jen poslední dva.
Na PC portu dělají Iron Galaxy, portovali třeba celou Arkham sérii.
Ale musím se přiznat, že mě to překvapilo, ne v tom smyslu, že to oznámili, už se o tom šuškalo, ale že se do toho fakt chtějí pustit, snad si to pohlídají a bude to mít lepší start jak HZD.
Ale musím se přiznat, že mě to překvapilo, ne v tom smyslu, že to oznámili, už se o tom šuškalo, ale že se do toho fakt chtějí pustit, snad si to pohlídají a bude to mít lepší start jak HZD.
Ten artwork je fakt pěknej. Rád si to na PC koupím, z celý pentalogie mám ty dvě poslední hry nejraději.
@Charllize (01.09.2021 22:25): Tak to spíš ne, hele. :)
Tak v prosinci zřejmě všech pět dilu na PC.
@Rapier (28.05.2021 20:19): bylo be treba zajimavy, kdyby hry jako Call of Duty mely pocitadlo mrtvych. Takto nemam srovnani.
@Chark (28.05.2021 19:32): ježíši! To jako fakt?! No stejně bych byl raději za celou sérii na PC. Tak snad jednou do obchodu dorazí ty PS5.
@Paul (28.05.2021 16:16): v Uncharted mam dohrane zatim prvni 2 dily a v prvnim 730 mrtvych a ve druhem 837 kousku. A to na nejlehci obtiznost. Obcas to neustale zabijeni rusi samotnou hru. A pritom se Nate tvari jako sympatak, ale ve skutecnosti je to brutalni masovy vrah, ktery nema zadne slitovani a svedomi.
@B.L.B.. (28.05.2021 14:38): Že byl masovej vrah už v původní trilogii je pravda, ale tím jak ta čtyřka působí realisticky a má takovej rodinnej feel good příběh mě to bilo do očí víc. Jinak mi to nepřijde tak nemožný jako tobě, dal bych to tam jako možnost, kterou by nikdo nemusel využívat. Vždyť jseš ve stealthu docela hodně, tak místo lámání vazů by omračoval jak v Dishonored a místo střílení M16 bych používal tranq jak v MGS2. Nepřijde mi ti kdovíjak nemožný na implementaci. A samozřejmě že v situacích kde to dává smysl bych ten samopal vzal do ruky klidně taky.
Ale tohle všechno už je samozřejmě pasé, ty diskuze proběhly 5 let zpět.
Ale tohle všechno už je samozřejmě pasé, ty diskuze proběhly 5 let zpět.
@Paul (28.05.2021 08:23): Bylo, protože by se z toho stala nudná sračka. Už vidím jak Nejt, zatím co se po něm střílí ze všech stran, skáče na nepřátelský vozidlo, vytáhne uspávací injekci, posádku mírumilovně uspí, auto bezpečně zastaví, vyskládá si je na zem, šetrně je otočí na záda a zakloní jim hlavy (aby se jim dobře dejchalo). No zdá se, že se Nejt může vrátit k honičce. Bohužel ale zapomněl zkontrolovat okolí na přítomnost jedovatých škorpionů = GEJM OUVR. Kromě toho Nejt byl masovej vrah už v prvním díle.
@Cobot (27.05.2021 19:14): s tím masovým vrahem souhlas, za mě je to jediná věc co mě na čtyřce iritovala. Fakt by bylo tak těžký dát Nejtovi tranq gun a schopnost nepřátele omračovat?
tahle série mě minula (neměl jsem až do nedávna žádné PSko) tak objednáno všechny 4 díly za 500 - pustím se do toho až skončím s DP 2.
@marwel (27.05.2021 18:06): mám to podobné. Za mě dvojka o chlup lepší než trojka. Čtyřka je ale graficky a celkově vším nejvymazlenejší. Mě ale na ni lezl na nervy ten "semi openworld" a bylo to i dost dlouhé a utahané. Navíc příklon k realismu pro mě udělal z Nathana masového vraha :)
@montana (27.05.2021 14:21): Jednicka neni nic moc, to je fakt. Dvojka a trojka se hraji stejne jako ctyrka (dvojka ma ale imo nejlepsi gunplay), takze bud jsou hratelnostne relevantni vsechny tri nebo ani jedno.
@Fritol (27.05.2021 08:48): To je jak kdybys začal Eziovu trilogii s Revelations třeba
To není úplně pravda. Ezio trilogie na sebe přímo navazuje. Uncharted má nějaký společný body a postavy, ale ve výsledku je úplně buřt, co se v každým díle stane. Prakticky vůbec to v následujícím pokračování není reflektovany. Ve výsledku naopak čtyřka trilogii dost ignoruje a jede si vlastní story s random se objevivším bratrem.
Navíc trilogie už v roce 2021 není vůbec relevantní hratelnostně (to jednička ani nebyla v roce svýho vzniku :)). Čtyřka i po letech vypadá a hraje se, že by klidně mohla vyjít teďka jako novinka.
To není úplně pravda. Ezio trilogie na sebe přímo navazuje. Uncharted má nějaký společný body a postavy, ale ve výsledku je úplně buřt, co se v každým díle stane. Prakticky vůbec to v následujícím pokračování není reflektovany. Ve výsledku naopak čtyřka trilogii dost ignoruje a jede si vlastní story s random se objevivším bratrem.
Navíc trilogie už v roce 2021 není vůbec relevantní hratelnostně (to jednička ani nebyla v roce svýho vzniku :)). Čtyřka i po letech vypadá a hraje se, že by klidně mohla vyjít teďka jako novinka.
@Cobot (27.05.2021 08:57): máš pravdu, good point, sám jsem to přitom hrál i na Pro... :)
Proto ale chci na PC tu 4ku, chtěl jsem si jí dát znovu, ale těch 30fps mě odrazovalo. Původní trilogii už ale hrát znovu neplánuju.
@marwel (27.05.2021 09:03): no, a já to mám naopak, dvojka je u mě druhá nejlepší až po čtyřce
Proto ale chci na PC tu 4ku, chtěl jsem si jí dát znovu, ale těch 30fps mě odrazovalo. Původní trilogii už ale hrát znovu neplánuju.
@marwel (27.05.2021 09:03): no, a já to mám naopak, dvojka je u mě druhá nejlepší až po čtyřce
@Paul (27.05.2021 08:43): Neni lepsi nez dvojka a nikdy bych ctyrku samotnou nehral.
@Cobot (27.05.2021 08:57): Port by mel byt v pohode. Narozdil od ctyrky s trilogii nemusi nic delat krom portovani. Uz tak jede v 60 fps a vzhledem k veku her z trilogie asi nikdo nebude cekat, ze by je jeste na PC nejak vylepsovali.
Zajimalo by me ale, kdo by ten port delal, protoze se mi nechce verit, ze by na tom delali primo Naughty Dog.
@Cobot (27.05.2021 08:57): Port by mel byt v pohode. Narozdil od ctyrky s trilogii nemusi nic delat krom portovani. Uz tak jede v 60 fps a vzhledem k veku her z trilogie asi nikdo nebude cekat, ze by je jeste na PC nejak vylepsovali.
Zajimalo by me ale, kdo by ten port delal, protoze se mi nechce verit, ze by na tom delali primo Naughty Dog.
@Cobot (27.05.2021 08:57): O ceně konzolí ani her to vůbec není. Lidi prostě nechtějí kupovat další krám když jsou třeba jen casual hráči. Nehledě na to, že velká část PC hráčů jsou retardi s "master race" syndromem, kterým hrdost nedovolí si tu konzoli pořídit.
Se podívej, jak skvěle se prodává Horizon a Days Gone, o Halo kolekci ani nemluvě.
Se podívej, jak skvěle se prodává Horizon a Days Gone, o Halo kolekci ani nemluvě.
@Paul (27.05.2021 08:52): Tak trojka trilogie jede na PS4 ne? A emulace to podle mě není. Takže port na pc by neměl být problém.
Jinak obecně mi to jako takové terno nepřijde. Kdo to opravdu chtěl odehrát už to dávno hrál. Každá konzole stojí dneska půlku ceny grafický karty :)
Jinak obecně mi to jako takové terno nepřijde. Kdo to opravdu chtěl odehrát už to dávno hrál. Každá konzole stojí dneska půlku ceny grafický karty :)
@Paul (27.05.2021 08:52): Možná je to tím problematickým portem, pravda. V tom případě si však myslím, že mají zajímavější tituly na port a bez sérií. Bloodborne, Spidey, Colossus, Last Guardian... Ač teda předpokládám, že tohle všechno časem příjde též.
@Fritol (27.05.2021 08:48): Já PS Now zkoušel už před asi 5 lety a fungovalo to? I když pravda, zkoušel jsem to přes svůj UK account, ale to není nic problémovýho. Jinak souhlasím že by měli portnout i tu trilogii, ale kdybych si měl vybrat mezi ní a 4kou, beru jednoznačně čtyřku.
Je možný že trilogii portnou taky (je otázka, jestli to oznámení 4ky přes investor prezentaci bylo vůbec veřejně zamýšlený). A nebo ne, protože byla vyvíjená na Cell architekturu a předělat to na x86 by byl strašnej vopruz (oproti 4ce, která byla vyvíjena na x86 rovnou).
Je možný že trilogii portnou taky (je otázka, jestli to oznámení 4ky přes investor prezentaci bylo vůbec veřejně zamýšlený). A nebo ne, protože byla vyvíjená na Cell architekturu a předělat to na x86 by byl strašnej vopruz (oproti 4ce, která byla vyvíjena na x86 rovnou).
@Paul (27.05.2021 08:43): ^^
No teď zcela vážně ale. Na PS Now nikdo nehraje, neb to u nás nefunguje (jojo, můžeš to obejít, ale kdo se s tím bude realně srát? Nikdo). Zda je čtverka lepší, než trilogie, je pak subjektivní, osobně si to minimálně vzhledem k dvojce nemyslím. Každopádně nejde mi o kvality jako spíš o to, že mi prostě nepřijde rozumné začít tu sérii čtverkou. To je jak kdybys začal Eziovu trilogii s Revelations třeba. Asi bych si tu hru bez znalosti předešlých dílů prostě neužil.
No teď zcela vážně ale. Na PS Now nikdo nehraje, neb to u nás nefunguje (jojo, můžeš to obejít, ale kdo se s tím bude realně srát? Nikdo). Zda je čtverka lepší, než trilogie, je pak subjektivní, osobně si to minimálně vzhledem k dvojce nemyslím. Každopádně nejde mi o kvality jako spíš o to, že mi prostě nepřijde rozumné začít tu sérii čtverkou. To je jak kdybys začal Eziovu trilogii s Revelations třeba. Asi bych si tu hru bez znalosti předešlých dílů prostě neužil.
@Fritol (27.05.2021 08:41): naopak čtyřka je mnohem lepší než původní trilogie a tu si anyway kdokoliv může zahrát na PC přes PS Now (nebo zkouknout na yt). Ale líbí se mi to tvoje arogantní uplivnutí :)
Přijde mi trochu stupidní vydat čtverku a trilogii ne. Vždyť je to bez zbytku docela zbytečná hra. Ale tak PC hráči jsou asi rádi za všechny zbytky, co někdo pohodí.
@pajmič (27.05.2021 01:53): cool, druhý dohrání si užiju o poznání víc. Konečně bude framerate srovnán s remasterovanou původní trilogí.
@pajmič (27.05.2021 01:53): Prosím, prosím, prosím, prosím...
[neexistující příspěvek]: Díky, nečekal jsem pochvalu po tom když jsem zmáčknul omylem enter a komentář se odeslal nedopsán a plný chyb. :) Snad už se to teď dá trochu číst. :) Jedna z her, kvůli níž je dobré PSko mít.
Tak ja na pc už nehraju, takže to nesrovnávám s pc hrama, ale prostě mě to bavilo výrazně míň než kdekoliv jinde. Ale ten stealth byl fajn, to je pravda (taky byla sranda lítat po laně tam a sem), ale mě nebaví ten trend posledních let kde stealth rovná se skrčit se v trávě a tím se stát neviditelným :D