@
Ria Kon (09.08.2021 17:22): Tak jo. Pojď do toho. :)
Ulcaster a Deep Roads mohou mít semo tamo podobný tón, ale že by hudba byla i v části identická jsem nepostřehl. Hoď podklad. Oba soundtracky na youtube jsou. Tohle je ale vedlejší.
Denerim není město. A ani vzdáleně jej nepřipomíná. Proti Baldur's Gate je to tak parodie města a to mu ještě fandím.
Pokud si potkala NPC v náhodné lokaci, tak to bude spíše dílem EE verze a tedy mrvení Beamdogu.
Vedlejší questy jsou v DA:O absolutní joke na úrovni MMO odpadu. Vyřiď 5x vzkaz do epického RPG nepatří a v Bioware by se měli stydět.
Lokace mnoha questů jsou identické minimapy, do nichž se tak hráč stále vrací. Ta lenost Bioware je do očí bijící.
Grafika DA:O je ubohá. Na svou dobu a především v porovnání s IE hrami (včetně Baldurs Gate), kde se někdo pitval s každým detailem a baráčkem namísto toho, aby si to nechal vyplivnout 3D enginem. Mnoho textur je na úrovni prvního Dooma.
Aspektem téhož je architektura. Je nefér komparovat takovou lobotomii jako DA:O v tomto s BG 2. Ale i první BG je úplně jinde. Hall of Wonders nebo Ragefastův dům jsou dalece za tím, co může engine DA:O vůbec vyprodukovat.
Mágové a kouzelníci obecně jsou jen chabým stínem toho, co nabízí BG. Aby člověk mohl vyzkoušet více možností, tak je třeba jich (mágů) mít v partě více.
DA:O je jeden koridor vedle druhého. U Brecilianského lesa to působí zvláště trapně. BG je proti tomu zlatý grál open worldu.
A ještě jsem neskončil! Pokud se může DA:O má s něčím porovnávat, aby nepůsobil jak mentálně postižený mladší bráška, tak s NWN 2. A i tahle hra DA:O přes svůj strašný engine maže na chleba! :)