zatim nejlepsi z tech AI prepisu, co jsem videl
Diskuze
@PavelU (13.10.2023 02:37): Oukej, vďaka za mapu, hodím do zálohy, rozlíšenie som si prehodil :)
Len sa teda divím, prečo pôvodný tvorca Darkplaces neurobí skôr update Darkplaces, namiesto toho urobí vlastnú novú vetvu portu. Ale dobre.
Len sa teda divím, prečo pôvodný tvorca Darkplaces neurobí skôr update Darkplaces, namiesto toho urobí vlastnú novú vetvu portu. Ale dobre.
@Tarhiel (13.10.2023 00:58): No, to je jednoduché, starší verze souboru, plus i jiné věci. Jak uvádím níže. Info od Jakuba:
"Tvůrce FitzQuake portu se pustil do vývoje DarkPlaces a stvořil vlastní verzi pod jménem Zircon - aktuálně nejlepší verze DP, v níž je opravená spousta chyb a problémů s kompatibilitou. Aktuální verze je 60."
Viz můj předešlý příspěvek.
Také nevím spouštění spousty dalších modů, co existují. Musíš to zkusit sám, pakliže to nějak jde.
Jo, Travail je fajn. Poctivý add-on, v jedné souvislé kampani. Mapy jsou o dost větší, tajné úrovně mistrovské, ale zpřístupnění si už nepamatuji. . Travail - Download. Dále potřebuješ tento soubor, který patří do složky Quake, kde je zircon.exe. Zmíněná dll sice je i součástí Zircon portu, složka Bin64, ale mně s ní Travail odmítl jet. Jen ta starší verze knihovny to úspěšně načetla. Je z klasického DP.
Config je nakonfigurován na rozlišení 2560x1440, jestli máš jiné, edituj soubor a změň. Pak to spusť.
Parametr na spuštění je zircon.exe" -game travail
Grendel's Keep - zircon.exe" -game travail +map qt_pre02
"Tvůrce FitzQuake portu se pustil do vývoje DarkPlaces a stvořil vlastní verzi pod jménem Zircon - aktuálně nejlepší verze DP, v níž je opravená spousta chyb a problémů s kompatibilitou. Aktuální verze je 60."
Viz můj předešlý příspěvek.
Také nevím spouštění spousty dalších modů, co existují. Musíš to zkusit sám, pakliže to nějak jde.
Jo, Travail je fajn. Poctivý add-on, v jedné souvislé kampani. Mapy jsou o dost větší, tajné úrovně mistrovské, ale zpřístupnění si už nepamatuji. . Travail - Download. Dále potřebuješ tento soubor, který patří do složky Quake, kde je zircon.exe. Zmíněná dll sice je i součástí Zircon portu, složka Bin64, ale mně s ní Travail odmítl jet. Jen ta starší verze knihovny to úspěšně načetla. Je z klasického DP.
Config je nakonfigurován na rozlišení 2560x1440, jestli máš jiné, edituj soubor a změň. Pak to spusť.
Parametr na spuštění je zircon.exe" -game travail
Grendel's Keep - zircon.exe" -game travail +map qt_pre02
@PavelU (13.10.2023 00:01): Ja sa v tom trochu strácam - vysvetli mi, prosím, prečo by som nemal používať DarkPlaces a namiesto toho používal nejaký nový port? DarkPlaces sa už nevyvíja?
Alebo ešte lepšie - nedá sa to sputiť s Quake: Enhanced?
To nemyslím ironicky, naozaj tomu nerozumiem, preto sa pýtam.
Inak o Travail by som mal záujem, už minule si to chválil.
Alebo ešte lepšie - nedá sa to sputiť s Quake: Enhanced?
To nemyslím ironicky, naozaj tomu nerozumiem, preto sa pýtam.
Inak o Travail by som mal záujem, už minule si to chválil.
Nový source port Zircon. Jedná se o následovníka klasického DarkPlaces portu. Travail HD s tím jede perfektně. Kdyby měl o mod někdo zájem, asi mu to někam nahraji. Staré odkazy jsou už fuč, nebo můžou být blokovány.
@Luksa (17.12.2022 17:17): Ten tam je.
Tak potom dúfam, že aj tie addony si tam nájdu cestu, presne toho som sa obával - že tam okrem capiniek (quake64) budú aj epizódy :)
Tak potom dúfam, že aj tie addony si tam nájdu cestu, presne toho som sa obával - že tam okrem capiniek (quake64) budú aj epizódy :)
@Tarhiel (17.12.2022 16:27): Já hrál všechny ty addony a jsou vesměs hodně povedené a nápadité, hlavně Terra, Rubicon 2 a Underdark Overbright za mě. Jsou krátké (epizody po 8 levelech, někdy 2-3 levely, které si to ale kompenzují svojí rozlohou), dá se to většinou dohrát na jedno posezení. Vrchol je pro mě ale "Dimension of the Machine" od MachineGames, ale ten by měl být i v té GOG verzi, co vím.
Môžem sa spýtať, stojí z tých oficiálnych addonov z Bethesda launcheru niečo za to?
Lebo tie na GOGu pridané nie sú. Predpokladal som, že takto sprístupnia aj niektoré najznámejšie mody (Arcane dimensions, Quake 1.5, etc.), ale očividne nie.
A je vôbec Quake 1.5 kompatibilný s Quake Enhanced? Skúšal som ho u seba rozbehnúť s Q:E, ale blblo to.
Lebo tie na GOGu pridané nie sú. Predpokladal som, že takto sprístupnia aj niektoré najznámejšie mody (Arcane dimensions, Quake 1.5, etc.), ale očividne nie.
A je vôbec Quake 1.5 kompatibilný s Quake Enhanced? Skúšal som ho u seba rozbehnúť s Q:E, ale blblo to.
@Isair (17.12.2022 01:27): Museli to pridať až teraz, lebo ked som si updatoval GOGrepoc manifest, prvýkrát sa mi to tam objavilo.
A keď som potom išiel na fóra, videl som podľa času príspevkov, že prvé príspevky o tom hovorili 6 hodín predtým, než som ja o tom napísal na DH.
A keď som potom išiel na fóra, videl som podľa času príspevkov, že prvé príspevky o tom hovorili 6 hodín predtým, než som ja o tom napísal na DH.
@Tarhiel (15.12.2022 20:38): Mám ten dojem, že to tam dali už dávno, akorát to nemělo separátní "profil", ale po kliknutí na "Quake" sis vybral, jestli chceš stáhnout "Classic" nebo "Enhanced" balíček, teď to akorát nejspíše jen rozdělili.
Decká, tak dneska pozerám, že tým, z nás, ktorí vlastnili Quake na GOG, bola v tichosti a zdarma pridaná Enhanced verzia od Nightdive - tomu hovorím servis!
A pritom o tom nie je žiaden oznam v novinkách na gogu! :O
A pritom o tom nie je žiaden oznam v novinkách na gogu! :O
Quake Ray Traced https://www.youtube.com/watch?v=IhhLcZQ2zD0
Po Tomb Raider tady máme další působivý GBA port
https://www.youtube.com/watch?v=R43k-p9XdIk
https://www.youtube.com/watch?v=R43k-p9XdIk
@jvempire (11.02.2022 10:02): Myslím addon..
@Všivák (11.02.2022 08:37): Remaster nebo ten addon? Z addonu jsem zatím hrál jednu mapu, vypadá dobře, ale novinek je minimum.
@jvempire (11.02.2022 07:41): Zaslouží si vlastní profil?
Remaster Quake se dočkal nového add-onu Underdark Overbright and Copper. Nová epizoda s osmi úrovněmi a Copper přináší lehké úpravy hratelnosti. Konečně se začíná položka add-ons rozrůstat.
@Rapier (28.11.2021 20:24): zrovna dneska jsem na to na PSN taky koukal, na 4K televizi je to slušný overkill. ale já jsem klasik a na ten nový upravený Nightmare mám co dělat i s klávesnicí a myší...
@Garret (28.11.2021 20:09): v gamepass na Xbox Series jsem dohrál jednu epizodu. Na ovladači se to vcelku dá. Řekl bych, že konkurence má vychytanější ovládání na controlleru. Tož není to zlé, ale nebaví mě to tak jako Duke Nukem 3D, nebo Doomy 1-2.
@Rapier (28.11.2021 19:35): nejsem prase! ;)
@Garret (28.11.2021 14:07): doufám, že to hraješ na ovladači s haptikou na PS5! Tam to je teprve výzva! :)
jo tak voni s novým releasem přepracovali obtížnost, takže Nightmare teď topuje health na 50. no to je strašně dobrý nápad!
Teda ta nová epizoda Dimension of the Machine vypadá naprosto fantasticky. Hraju teď první mapu The Pain Drain a čumím jak může Quake 1 vypadat.
Modifikacema pro Quake jsem nepolibenej, tak je to možná standard, ale fakt pěkný.
Modifikacema pro Quake jsem nepolibenej, tak je to možná standard, ale fakt pěkný.
Travail - A Quake Journey - Tento mod je mým oblíbeným, nyní rozehraném již po několikáté. Jsou k němu konečně HD textury.
Jak to celé zprovoznit, předpokládá to samozřejmě plnou hru Q1 v DarkPlaces portu.
id1 složka, soubor QRP_map_textures_v.1.00.pk3 - 398 MB.
travail složka, soubory travail hd textures - jakub.pk3 - 924 MB, exploding_boxes - jakub.pk3 - 547 kB, Travail_Extended_20160904_Seven.pk3 - 2,06 MB. Složka progs - 2,73 MB. Ze Zipu dát do Quake/travail.
Aktualizovaná verze Travail - A Quake Journey - sloužící hlavně na průhlednou vodu, plus nějaké ty menší opravy. A aby se ta průhlednost projevila, musí být nastaveno zhruba 0.300 u Water Alpha - Opacity. A ještě je nutný oficiální soundtrack. Obojí patří do složky Quake/travail. Tzn. přepsat jeden z těch souborů. A aby to vše krásně běželo, nesmí v id1 složce být jiné pk3 soubory. V případě Travailu. Možná tak nějaké ty item.pk3. Spouštění Travail přídavku je pak totožné s ofiko datadisky, tedy parametr darkplaces.exe" -game travail .
Jakub mi poslal ještě další odkazy, zbraně, lékárničky, munice, nepřátelé. Vše patří do Quake/id1.
Hi-res verze extra brokovnice, patří do Quake/travail. Linkované soubory lze použít k hraní Travail - A Quake Journey. Posledním krokem je vložení souboru Autoexec.cfg do Quake/travail. Řeší menší chybky s nenačtením objektů a podobně. Mnou uplatněna většina toho, co tu zmiňuji. Takto si lze samostatně Travail mod vypiplat k dokonalosti. Přídavná mapa k probíranému počinu z roku 2007, Grendel's Keep. Pařbě zdar!
Nyní je v HD kvalitě dostupná i ta doplňující mapa Grendel's Keep pro Travail add-on. Jsem nadšen!
Jak to celé zprovoznit, předpokládá to samozřejmě plnou hru Q1 v DarkPlaces portu.
id1 složka, soubor QRP_map_textures_v.1.00.pk3 - 398 MB.
travail složka, soubory travail hd textures - jakub.pk3 - 924 MB, exploding_boxes - jakub.pk3 - 547 kB, Travail_Extended_20160904_Seven.pk3 - 2,06 MB. Složka progs - 2,73 MB. Ze Zipu dát do Quake/travail.
Aktualizovaná verze Travail - A Quake Journey - sloužící hlavně na průhlednou vodu, plus nějaké ty menší opravy. A aby se ta průhlednost projevila, musí být nastaveno zhruba 0.300 u Water Alpha - Opacity. A ještě je nutný oficiální soundtrack. Obojí patří do složky Quake/travail. Tzn. přepsat jeden z těch souborů. A aby to vše krásně běželo, nesmí v id1 složce být jiné pk3 soubory. V případě Travailu. Možná tak nějaké ty item.pk3. Spouštění Travail přídavku je pak totožné s ofiko datadisky, tedy parametr darkplaces.exe" -game travail .
Jakub mi poslal ještě další odkazy, zbraně, lékárničky, munice, nepřátelé. Vše patří do Quake/id1.
Hi-res verze extra brokovnice, patří do Quake/travail. Linkované soubory lze použít k hraní Travail - A Quake Journey. Posledním krokem je vložení souboru Autoexec.cfg do Quake/travail. Řeší menší chybky s nenačtením objektů a podobně. Mnou uplatněna většina toho, co tu zmiňuji. Takto si lze samostatně Travail mod vypiplat k dokonalosti. Přídavná mapa k probíranému počinu z roku 2007, Grendel's Keep. Pařbě zdar!
Nyní je v HD kvalitě dostupná i ta doplňující mapa Grendel's Keep pro Travail add-on. Jsem nadšen!
Tak jsem to zkoušel, ale na win7 multiplayer nejede
Tak ako pozerám, nový Quake remastered je kompatibilný s Quake 1.5 aj s Arcane Dimenions.
Viac mi ku šťastiu nechýba :)
Viac mi ku šťastiu nechýba :)
@PavelU (24.08.2021 11:44): To asi ne, ale Dimensions of the Past a Dimensions of the Machine by mohly být přidány jako samostatné profily podobně, jako tu máme Doom II: No Rest for the Living nebo Sigil.
Ten remaster by měl mít na DH samostatný profil, když je v něm více nového obsahu.
@Cobot (24.08.2021 08:38): Zbadal som to včera na NightDive Twiiteri, sranda :)
Tohle je zajímavější novinka
@Rapier (23.08.2021 21:31): debaty o D3 vs 1 a 2 už jsou dost vycpely. Prostě D3 je jakej je.
@H34D (23.08.2021 21:09): jedině že to má crossplay, mám to v gamepassu na Xboxu. Ale zase hráči na km + myši by byli ve výhodě proti nám na gamepadu.
@Cobot (23.08.2021 15:17): přijde ti, že D3 je pecka na tousteru? No nevím. Nikdy jsem D3 nepřišel na chuť, ani na PC ani na konzoli. Proti D1/D2 portu je to slabší. Všude samé lekačky, to není žádný Doom. :) Ale má to slušnou hororovou atmošku.
@Cobot (23.08.2021 15:17): přijde ti, že D3 je pecka na tousteru? No nevím. Nikdy jsem D3 nepřišel na chuť, ani na PC ani na konzoli. Proti D1/D2 portu je to slabší. Všude samé lekačky, to není žádný Doom. :) Ale má to slušnou hororovou atmošku.
Co takhle někdy (ve čtvrtek večer) zahrát Quake Remaster místo bývalých Quake Live DH seancí? Musí se zase koupit server? Nejde to jinak?
@Bravewolf (23.08.2021 14:51): Quake 1.5 + Arcane Dimensions by urcite mali pridať do modov možných na stiahnutie k tejto hre. pokiaľ budú kompatibilné s KEX enginom.
Quakespasm a Darkplaces sú dve rôzne source porty pôvodnej hry, podobne ako GZDoom alebo ZDoomGL.
MIlé prekvapenie, že NightDive upravilo aj Quake pod KEX enginom, ja som najviac zvedavý na tú prídavnú epizódu :)
Quakespasm a Darkplaces sú dve rôzne source porty pôvodnej hry, podobne ako GZDoom alebo ZDoomGL.
MIlé prekvapenie, že NightDive upravilo aj Quake pod KEX enginom, ja som najviac zvedavý na tú prídavnú epizódu :)
Jol Kingpin bude taky fajn..
@Bravewolf (23.08.2021 14:51): jo jasně Q4 není zas taková pecka ale D3 na toustru je. Portnout by to mohli. Ale jasné tohle už není stará hra jako Q1.
Já si prostě nějak oblíbil hrát starý fps na PS4. Moc jích není, ale je to příjemné zpestreni. Asi nejvíc bych bral ten Blood. Nechápu, že není port na konzole když "re Master" je na světe snad dva roky. Redneck Rampage by byl taky fajn.
Modu je na PC dost. Obecně vydání tohohle remastru na PC mi nepřijde jako nějaká pecka. Původní verze je hratelná a krasne modovatelna. Hlavní benefit je spíš ta nová epizoda. Při mé je to událost jen kvůli tomu portu na PS4. Jinak bych o to zřejmě ani nezavadil.
Já si prostě nějak oblíbil hrát starý fps na PS4. Moc jích není, ale je to příjemné zpestreni. Asi nejvíc bych bral ten Blood. Nechápu, že není port na konzole když "re Master" je na světe snad dva roky. Redneck Rampage by byl taky fajn.
Modu je na PC dost. Obecně vydání tohohle remastru na PC mi nepřijde jako nějaká pecka. Původní verze je hratelná a krasne modovatelna. Hlavní benefit je spíš ta nová epizoda. Při mé je to událost jen kvůli tomu portu na PS4. Jinak bych o to zřejmě ani nezavadil.
@Cobot (23.08.2021 09:49): Quake 4? vzdyt to je na stejnem enginu jak Doom3..
jinak co sem se dival tak je jeste nejaky Quakespasm a Quake 1.5, ktery z techto modu nejvic upravuje grafiku a je moznost u nekterych z nich odemceni FPS zamku? Ja sem teda jeste Quake 1 nehral, ale predbezne bych rad vedel jaky mod je nejlepsi az to budu hrat
jinak co sem se dival tak je jeste nejaky Quakespasm a Quake 1.5, ktery z techto modu nejvic upravuje grafiku a je moznost u nekterych z nich odemceni FPS zamku? Ja sem teda jeste Quake 1 nehral, ale predbezne bych rad vedel jaky mod je nejlepsi az to budu hrat
@7c (22.08.2021 12:33): Z těch na první pohled patrných věcí remaster přidává především dynamické stíny, barevná světla, mlhu a o něco detailnější modely. A běží na Kex enginu, takže je to pocitově občas od originálu trochu odlišné. Nová epizoda určitě stojí za zahrání.
@Cobot (23.08.2021 09:49): jj včera jsem to zkousel na Series X. Vypadá to přesně jak si pamatuji z PC a 3Dfx/D3D akcelerační karta :) Na gamepadu se to hraje překvapivě dobře, AI je správně tupá. :)
Za mě je to plus. Je to věrně originálu.
Jen mě tedy překvapila délka zbraní. Jako že jsou nějak moc dlouhé (pažba,. ..). Ale gunplay je klasickej. Nic nového to nepřináší, ale na toustru mě tyhle staré hry baví už víc než na PC. Mohli by je dodělat všechny. Tady hlavně Blood. Hexen a Heretic by taky potěšil. A Quake 2 a 4 by se taky dost šiknul.
Jen mě tedy překvapila délka zbraní. Jako že jsou nějak moc dlouhé (pažba,. ..). Ale gunplay je klasickej. Nic nového to nepřináší, ale na toustru mě tyhle staré hry baví už víc než na PC. Mohli by je dodělat všechny. Tady hlavně Blood. Hexen a Heretic by taky potěšil. A Quake 2 a 4 by se taky dost šiknul.
@Chark (22.08.2021 13:32): to jsou špatné dojmy, 3D akcelerace/texture filtering tam samozřejmě je (a lze vypnout)
@Chark (22.08.2021 13:32): Ok, díky, tj. asi není důvod to zkoušet.
@7c (22.08.2021 12:33): Moje dojmy jsou takové, že to vychází graficky z tehdejší dosové verze bez 3D akcelerace. Takže žádné vyhlazené textury, ale pěkné pixely.
Jaký je ten remaster ve srovnání s hraním Q. pod Dark Places s několika GB grafických modů?
@special_plan (22.08.2021 05:06): Tak je to jasný, spouštěl jsem ikonou :-)
@leebigh (21.08.2021 10:04): Ptá se to, když to spouštíš přímo z klienta Steamu. U zástupce na ploše ne.
@Cobot (21.08.2021 09:16): Mně to hodilo přímo do remasteru
Pro fanoušky módů Ozzymandias připravil balíček s kolekcí módů pod Quakespasm
https://www.facebook.com/groups/classicfpsfans/permalink/3031637267058977/
Pro fanoušky módů Ozzymandias připravil balíček s kolekcí módů pod Quakespasm
https://www.facebook.com/groups/classicfpsfans/permalink/3031637267058977/
<span class="reply">PC verze super. Je to jak originál. Odehráll jsme teda teď jen kousek první mapy.
@leebigh (21.08.2021 09:04): Ptá se to.
@Paul (21.08.2021 08:44): dík
@leebigh (21.08.2021 09:04): Ptá se to.
@Paul (21.08.2021 08:44): dík
@Paul (21.08.2021 08:44): Mně se to na nic neptalo :-)
@Cobot (21.08.2021 08:21): verze na steamu byla nahrazena touhle. Při spuštění se tě to zeptá jakou chceš hrát.
@Ronik (19.08.2021 21:17): koupeno večer na PS4. S pár pivka a mi ta grafika a pohyb přišel trochu tahle. Ale teď ráno mi to už přijde věrný originálu. Je to super.
Na steamu mám léta původní verzi. To tuhle dodostananu zdarma. Nebo ji musím taky koupit?
Na steamu mám léta původní verzi. To tuhle dodostananu zdarma. Nebo ji musím taky koupit?
Updatovaná verze od Nightdive s novou epizodou od MachineGames na konzole i PC (na Steamu jako free update existující verze, je zachovaná i možnost hrát původní verzi): odkaz
Slayer's Testaments - nový Doom na Quake engine.
Znovu nahozen DarkPlaces, pěkné. Obrázek 1, Obrázek 2, Obrázek 3 a Obrázek 4. Výhodou je dostatečná plynulost 144 FPS. SP modifikace zatím nezkoušeny žádné. Dám tam ale jen jednu, tu dojetu a tak dál.
@stepankoby1 (10.08.2020 17:34): Pusti si u toho soundtrack z Quáka 2. Tak to dělám a sedí jako prdel na hrnec. A hlavně Arcane Dimension. To je asi nejzábavnější završení Quaka 1. Dokonalá architektura a vyladěná zábava. A je to QuakeSpasm
@stepankoby1 (10.08.2020 17:34): Presne tenhle sem hazel do odkazu v kvetnu. Vypada to v nem skvele.
Zkusil jsem prvních pár map, a musím říct, že to není ani dneska vůbec špatný. :) Má to tu příjemnou rychlou hratelnost z Dooma a Wolfa 3D, i když možná chybí trošku chytlavější hudba (a to i se staženými skladbami, které dneska už ve hře nejsou). Postupoval jsem podle tohohle návodu při instalaci QuakeSpasm a vypadá to parádně. Ještě, že mají starší fpska tak věrnou fanbase. QuakeSpasm je asi podobně kvalitní jako GZDoom u Dooma a ECWolf u Wolfa 3D. Někdy určitě dám celou hru.
@Jumas (komentář): Si to zkus zahrát. Tempo, plynulost hry stojí za to. Mě samotného to překvapilo, jak mě to bavilo. Narozdíl od hodně archaickeho a nostalgií zatizeneho Duka.
Cas od casu si to s radosti zahraju, tenkrat kdyz sem si domesl originalku a poustel to na ty plecce 486dx2 (s 16MB ram) na nejnizsi detaily sem si to i tak uzival, a postupne kdtz se pocitace vylepsovali jsem to hral porad dokola s lepsima a lepsima detailama, s vyssim rozlisenim atd atd, paradni hutna atmosfera. Skoda jen ze quake 2 nepokracoval tam kde q1 skoncil. Tohle by si taky zaslouzilo dalsi dily...
@leebigh (19.01.2019 12:17): já v září dohrál Arcane Dimensions, tak to asi nechám ještě trochu uzrát a vyzkouším ten mod zase za rok znovu s AC. jestli to bude fungovat. tou dobou snad vyjde z bety...
@Garret (19.01.2019 12:11): spíš asi ne, možná vyzkouším jak to bude vypadat. Je fakt že na Quaka jsem už nešahl hodně dlouho...
@leebigh (19.01.2019 11:11): to vypadá parádně, díky za tip. budeš to zkoušet?
Doufám že to tu už nebylo - mod Quake 1.5 - vylepšení Quaka po všech stránkách.
Sakra, ale ta hudba je úplně kůl- tedy "hudba"- vesměs nejčastěji se jedná o různé ambientní zvuky či například klavírové tóny, ale přidává to na atmosféře jak kráva. Vlastně to s hudbou hraji poprvé až teď, v době vydání jsem hrál jen demo a o několik roků později nějakou abandonware verzi, ani jedno "hudbu" neobsahovalo.
Každopádně v GoG verzi ji obsahuje pouze ta verze spouštěná pod dosboxem- označeno jako "Quake (software mód)", pak je tam ještě nějaký openGL source port, ten je jednak bez hudby, druhak se mi ani kdovíjak nelíbí (navíc je světlejší a obsahuje drobné grafické glitche), raději dávám přednost originálu.
Každopádně v GoG verzi ji obsahuje pouze ta verze spouštěná pod dosboxem- označeno jako "Quake (software mód)", pak je tam ještě nějaký openGL source port, ten je jednak bez hudby, druhak se mi ani kdovíjak nelíbí (navíc je světlejší a obsahuje drobné grafické glitche), raději dávám přednost originálu.
@PavelU (01.09.2018 00:07): díky. rozhodně na to nezapomeň. minimálně The Forgotten Sepulcher je nutnost :-)
@Garret (31.08.2018 19:50): Pěkný čtení. Jj QuakeSpasm ty obří mapy a počty nepřátel pojme, nic jiného ne. Jsem rád, žes vysvětlil ten systém Hubu a vstup do map. Ta historka se secretem, respekt! Já to dosud vůbec nehrál, kdysi jen zkoušel, ale třeba to někdy opět nainstaluji.
Arcane Dimensions dohráno. Povinnost pro všechny, kteří to s Quake myslíš vážně... v profilu jsem sepsal svůj komentář, kdyby to někoho zajímalo :-)
@Shoggot (20.08.2018 18:48): Zkoušel si Darkplaces mod? mění zvuky docela dost a brokovnice duní moc hezky...
Už posté to mám v plánu dohrát, nevíte někdoo nějakém dobrém zvukovém módu? Něco, co by hlavně brokovnicím dodalo mocný zvuk.
tak mám za sebou The Forgotten Sepulcher v rámci Arcane Dimension runu a i když oceňuju tu komplexnost, osobně dávám předenost více koncentrovanějším mapách. 300 nepřátel a 50 secretů, holy shit. tolik měla snad celá epizoda Q1...
@7c (06.12.2017 22:10): Vanilla verzia či nejaký source port?
Poprvé dohráno s funkčním soundtrackem.
Ještě více nejlepší.
Ještě více nejlepší.
Terien: Ten gameplay je fakt nářez. Mistr oboru.
@Tarhiel (20.07.2017 16:08): Ok, proveden upload jinam.
ad_v1_50final.zip, ad_sepulcher.zip a quakespasm-admod-win32.zip .
ad_v1_50final.zip, ad_sepulcher.zip a quakespasm-admod-win32.zip .
@PavelU (20.07.2017 15:35): Ehm... keď už ich máš teda sosnuté, že by si ich uploadol nám, obyčajným smrteľníkom, niekde na ulozto(alebo kdekoľvek)? :)
Nechce sa mi kvôli tomu sťahovať TotalID.
Nechce sa mi kvôli tomu sťahovať TotalID.
Včera se mi ozval jeden týpek, jak je na tom Q1 scéna.
Forgotten Sepulcher - Asi nejlepší level, co kdy kdo do Q1 vytvořil. Je to součást nové verze Arcane Dimension modu. V tom jednom levelu lze strávit až tři hodiny času. Neskutečná architektura, prý.
Jede to jen pod enginem QuakeSpasm, poslední verze má dvě varianty spuštění, speciálně pro ten novej přídavek. Všechny důležité instrukce jsou uvedeny v readme ad_sepulcher.zip. Mimo jiné je ještě potřeba základní Arcane Dimension 1.5, odkaz uveden ve zmíněném readme.
Soubory mi v prohlížeči nešly sosnout, ale přes TotalD Free jo.
Forgotten Sepulcher - Asi nejlepší level, co kdy kdo do Q1 vytvořil. Je to součást nové verze Arcane Dimension modu. V tom jednom levelu lze strávit až tři hodiny času. Neskutečná architektura, prý.
Jede to jen pod enginem QuakeSpasm, poslední verze má dvě varianty spuštění, speciálně pro ten novej přídavek. Všechny důležité instrukce jsou uvedeny v readme ad_sepulcher.zip. Mimo jiné je ještě potřeba základní Arcane Dimension 1.5, odkaz uveden ve zmíněném readme.
Soubory mi v prohlížeči nešly sosnout, ale přes TotalD Free jo.
@Matthias (26.06.2016 12:51): jo, ten teleport jsem obcházel, jestli za ním něco není, ale nenapadlo mě do něj vejít zezadu :-)
@Garret (26.06.2016 11:32): Secret level jsem nenašel
ale dopefish najdeš tak, že v jednom levelu je velkej kruhovej teleport a ty ho obejdeš a vlezeš do něj ze zadu a zjedou schůdky do kanálu, kde najdeš dope fish :)
ale dopefish najdeš tak, že v jednom levelu je velkej kruhovej teleport a ty ho obejdeš a vlezeš do něj ze zadu a zjedou schůdky do kanálu, kde najdeš dope fish :)
@Matthias (26.06.2016 11:06): já to vzdal u poslední brány, už jsem neměl ammo na ty dva poslední medvědy.
dopefish secret jsem nenašel, ale tajný level byl slušný záhul. celkově to je hodně nevyvážené na Hard. chtěl bych je vidět, jak to jedou na Nightmare...
dopefish secret jsem nenašel, ale tajný level byl slušný záhul. celkově to je hodně nevyvážené na Hard. chtěl bych je vidět, jak to jedou na Nightmare...
@Matthias (25.06.2016 23:58): jo, je to tuhý. trochu mi to připomíná první datadisk - věčně bez nábojů. ale level-design je trochu slabší, čekal bych, že to více vyšperkují.
sakra, ta nová epizoda je nějaký dost těžká :D
@leebigh (25.06.2016 02:01): tak rozehráno s DirectQ. zatím třetí level na Hard a nepřátel je místy požehnaně. hlavně nezapomínat ukládat :-)
když si vzpomenu, jak mi před vydáním kvejka bratranec popisoval, jak je to mnohem lepší než Wolf nebo Doom, jak jsou nepřátelé živí, jak si zombíci rvou kusy masa a házejí je po tobě... 20 let. ty krávo.
když si vzpomenu, jak mi před vydáním kvejka bratranec popisoval, jak je to mnohem lepší než Wolf nebo Doom, jak jsou nepřátelé živí, jak si zombíci rvou kusy masa a házejí je po tobě... 20 let. ty krávo.
@Crash (25.06.2016 10:15): Sorry, kombinace horka, pozdni hodiny a whisky Grants asi udelala sve :-)
@leebigh (25.06.2016 02:01): díky za info, už se mi to sosá :-)
@Crash (25.06.2016 10:15): cdn.bethsoft.com/quake/dopa.rar
@leebigh (25.06.2016 02:01): Ten odkaz máš nějaký špatný, vede zpátky sem na DH.
U příležitosti 20. výročí vydání Quaka vydali Machine Games, tvůrci Wolfenstein - New Order, novou epizodu pro Quake
Ke stažení zde.
Ke stažení zde.
Doporučil bych asi jen DarkPlaces + rygel's pack, dle mého skromného názoru (pokud tedy nemám i nějaké další úpravy, které si již nepamatuji). Staré jak Metuzalém a ostré jako břitva.
Komplet modifikovaná verze Q1 přes DP a SMC 4.55 stále funkční. Ale haprovala mi tam trochu grafika, špatný zobrazení. Vyřešilo zadání dvou parametrů v konzoli, tedy doufám. A plynulost taky Ok, je nutné si ve hře a v ovládačích vypnout AA, nechat jen AF. A tahle stránka opět jede. Další přehled modů zde.
@Cobot (22.09.2015 11:40): doporučil bych DirectQ, který zachová původní feeling.
@Matthias (06.11.2015 19:59): to vim, uz jsem to i s hudbou dohral. Jen jsem chtel vedet, jestli to tam je na Gogu
vlastně je ten odkaz tady asi o kousek níž ode mě