Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@BUMTARATA (25.09.2023 07:08): To by me take zajimalo, protoze si fakt nepamatuji, ze bych se registroval. No, mozna se mi nejak podarilo se prihlasit pres existujici ucet i kdyz pochybuji, ze jsem si pamatoval heslo...
Koukni se do kalendáře. Divit se v dnešní podobném věcem... Jako chápu, ale fakt je to boj s větrnými mlýny.
@marwel (25.09.2023 03:42): Tak to by mě zajímalo jak, protože:

Steam

Vyžaduje účet třetí strany: Bethesda.net (podporuje propojení s účtem služby Steam)

Bethesda.net

Do I need a Bethesda.net account to play Doom Eternal on Steam?

Yes. When you launch the game through Steam for the first time, you will be prompted to log in using your Bethesda.net account details. You will then log into that account automatically the next time you launch the game.

A jediný, co jsem vygůglil, je, že musíš bejt offline.
Myslel jsem, že mě vomejou, když mě to po zapnutí nutilo do registrace na bethesda.net. Naštěstí ta rakovina jde potlačit firewallem a hra naběhne v offline módu. Proč to nejde jinak, mi asi zůstane záhadou.
Teda vydat tohle na konzole je kravskej nápad. S controlerem je to uplne o nicem.
Nestalo se tady někomu že na PS4 se mu během hraní postava při pohybu dopředu různě zasekávala a zpomalovala i když mám páčku úplně posunutou dopředu? U jiných her se mi to neděje, a tady je to fakt otravný.
@H34D (18.03.2023 07:45): Uf, dodatečně odpovědi - já hrál Q3 svého času dost, ale popravdě nikdy moc ne v multiplayeru, pak jsem dlouho zmizel v Red Orchestrách a Killing Floors. Až před lety jsem na chvíli propadl Quake Champions, ale nijak dobrý jsem v tom nebyl (a ta hra vlastně taky ne).

To přirovnání ale kulhá - pokud tomu dobře rozumím, Hrot a Quake jsou si stylisticky velice podobné, což se však o D2016 & Eternal říct nedá.
@MCZ (16.03.2023 16:57): Doom na nightmare je docela dobrý achievement. Proč si nikdy s námi nehrál Quake 3? :)

Jinak koment dobře napsaný, máš plus, ale vlastně těmto názorům, kdy hráč chválí Doom 2016, ale nelíbí se mu Eternal, moc nerozumím. To je jako mít rád Quake a nemít rád Hrot, prostě nepředstavitelné. :)
@DEU (16.03.2023 05:17): Barvy u objektů jako lékárničky, náboje apod. jsou tam proto, aby se daly při bitce snadno poznat. Jinak já to mám přesně naopak - jako první jsem hrál Eternal, pak jsem pár hodin hrál 2016 a tolik mě to nebavilo (pořád jsem 2016 nedohrál, ale planuju to). Hlavně škoda, že tam není fast travel, ty retro secrets jsou super. Temná atmosféra mi u Doomu nějak nechybí...
No, tolik jsem o tom popravdě nepřemýšlel. Ale při svém omezeném záběru bych D2016 klidně zařadil mezi to lepší, co jsem z FPS hrál - myslím, že i ten fakt, že jsem si to dal znovu na (skoro) nejtěžší obtížnost o něčem vypovídá.
@DEU (16.03.2023 05:17): Já také zvažoval, že si to koupím za plnou cenu, ale i proto, že jsem neměl dostatečně silnou kartu, jsem se rozhodl počkat si na nějakou slevu.

@Bellerofontes (16.03.2023 06:20): Trochu mi uniká dotaz - myslím, že tam předchůdce chválím dostatečně a je tedy zřejmé, jak moc pozitivní na něj mám názor.
@MCZ (komentář): Lépe bych to nenapsal. Ty barvy mě šíleně vadily a atmosféra čtyřky (2016tky) chyběla od začátku až do konce. Dohrál jsem to jen jednou a poté už nezapnul. Eternal pro mě byl zklamáním roku 2020 a poslední AAA hrou, kterou jsem koupil za plnou cenu. Byla to chyba, ale zároveň ponaučení, kterého se dodnes držím.
@Marcusss (09.11.2022 16:20): Aby to bylo skutečně kompletní, bylo by potřeba ještě vyjádření od Chada Mossholdera. S Mickovými důkazy je vidět, že chyba byla skutečně na Martyho straně, ale moc se mi nelíbí, že Mick zároveň maluje obrázek neschopného hudebního mixéra, který se mu hrabal v písečku, i když ve skutečnosti zároveň s tím musel i vést audio design do hry samotné. Tomu to taky s kariérou určitě zahýbe.
@Tulareanus (10.11.2022 12:00): Suhlas. Ked som to cital, tak som krutil hlavou a vravel si, ze je to klasicky korporatny hnoj. Ale akonahle doslo na tych fanusikov, tak to dostalo uplne nove grady. Bohuzial ludia vedia byt ako dobytok. A ludia na internete pod ruskom “anonymity” vedia byt duplovana zumpa. Suhlasim, ze to nemusi byt ani psychopat/sociopat. Niekto je male decko ktore si neuvedomuje co robi. Niekto si lieci komplexy. Niekto je blazon. Niekto sa potrebuje vyventilovat, lebo ho v praci nastvali.
Toto vsetko sa hodi do jedneho kotla, kde sa navzajom vyhecuju a podho “bojovat za spravnu vec”.
@Paul (10.11.2022 12:18): Ja sa práveže bojím, že na to, aby sa tak človek choval, nemusí byť ani psychopat/sociopat, ale žije v takom sebaklame svojej bubliny, že si myslí, že tá druhá strana si to vlastne "zaslúži" a je "normálne" sa vyhrážať skladateľovi hudby počítačovej hry za problém, ktorý ten človek ako hráč vlastne ani nemá. V tomto mi to pripomína "to najhoršie z krčmy".
@Tulareanus (10.11.2022 12:00): na světě je spousta psychopatů a sociopatů a spousta jich má i přístup na internet. Tohle bude existovat do té doby, dokud nebude přístup k internetu lidem fyzicky omezován. Což se doufám nikdy nestane.
@aoshi (10.11.2022 08:41): Mne na tom inak nepríde najhoršie ani to, že evil executive/corporate robí shit. S tým bohužiaľ už cynicky počítam. Ale vždy ma negatívne prekvapujú tí "vraj fanúšikovia", ktorým príde ok sa ľuďom vyhrážať alebo na nich nechutne útočiť. To mi hlava neberie, corporate assholes si chcú zachovať tvár a hodiť svoj bordel na iných a zároveň mať čo najväčší zisk. Čiže vo svojom negatívnom správaní majú reálnu agendu, čo z toho chcú. Ale tí "fanúšikovia? Sú to len odporní úbožiaci či o čo im ide?
@Gordon (10.11.2022 00:55): Bohuzial to tazko zhrnut. Je to take dlhe prave kvoli tomu, ze tam neslo o jednu ani dve veci.

Musel vydavat 2 skladby mesacne aj napriek tomu, ze nemal castokrat ani predstavu o leveloch do ktorych tu hudbu robi. Ked navrhol aby sa prepracovala timeline vydavania (bez delayov, len prepracovat “poradie”) tak dostal kefu, ze je neschopny.
Kontrakt mal na 140 minut, ale vo vysledku musel urobit cca 280 minut (z ktorych polovica bola rejectnuta).
Napriek tomu, ze rejectli polovicu, tak ju nakoniec stejne pouzili bez toho aby mu zaplatili.
Na E3 ohlasili soundtrack “by Mick Gordon” bez toho aby ho o tom vobec informovali/mali s nim kontrakt na samotatny soundtrack. Ked sa snazil tu situaciu riesit, tak ho stale odpalkovali, ze ma riesit hudbu do hry, nie OST.
Nakoniec dostal kontrakt na soundtrack 1 mesiac pred deadlinom. Pocas toho zistil, ze uz na soundtracku cely cas pracoval ich interny zamestnanec (uz nejakych 6 mesiacov predtym) aj ked tvrdili, ze ho tam zatiahli ku koncu ked mali pochybnosti o tom, ze to Mick stihne.
On odovzdal svojich 12 skladieb (na ktore mal kontrakt) a soundtrack obsahoval aj skladby na ktorych pracoval ten druhy zamestnanec s tym, ze u vsetkych boli obaja uvedeni ako autori.
Potom co o tom soundtracku napisal Mick na internet, tak bol kontaktovany a dohodli sa, ze sa uz nikto nebude vyjadrovat za seba a vydaju spolocne prehlasenie (Mick + iD). Na druhy den mal dostat draft prehlasenia, ale namiesto toho napisal zamestnanec iD na reddit post kde okydal Micka.
Potom do toho boli zatiahnuti pravnici, ktori spociatku chceli Mickovi vyplatit chybajuce poplatky (za tych 280min hudby), ale odmietali aby dotycny stiahol prispevok a ospravedlnil sa.
Potom toho dostal navrh na drzhubne za predpokladu, ze prispevok ostane na internete a on sa zaviaze, ze sa k tej situacii ani k nicomu suvisiacemu uz nikdy nebude vyjadrovat.
Nasledovali 2 roky natahovaciek, tvarenia sa, ze to niekam napreduje, presuvanie a rusenie terminov schodzok, …
Pomedzi toho sikana zo strany fanusikov (telefonaty o tom ako zabiju jeho a poslu fotky jeho rodine; ako zabiju aj jeho rodinu; kontaktovanie jeho klientov a snaha aby ho dropli z aktualnych projektov, …)
A tu to plus minus konci. S pravnikmi sa za tu dobu na nicom nedohodli, tak usudil, ze uz sa to nikam nepohne a zverejnil henten prispevok.

Snad som nezabudol na nic podstatne. Kazdopadne je to fakt “zabavne” citanie, pretoze z takehoto sumaru uplne nevyzneju tie detaily o tom ako tam vyzerala komunikacia. Aky tam bol bordel a aki hajzlici boli jednotlivci.
Tak na druhy pokus, po dvou letech, to vyslo. Tentokrat jsem si zvykl a byla to tedy jizda. Ty vytky, ktere jsem mel stale plati, ale jak jsem rekl, zvykl jsem si a tentokrat si to uzil. Snad jen ta stylizace hry mohla byt vice Doom 2016, ne tak komixove barevnoucke jak je to zde, ale to uz je malickost.
Docela dlouhý singl, už jsem si říkal tak 5x, že už je to poslední mise :D, ale teď už bych vážně měl být v poslední misi, super střílečka, kde člověk jen bez hlavě drtí a nic neřeší, občas si trochu zapřemýšlí nad nějakým secretem, ale nic horkého...
Tak, po roce dohráno. Vrátil jsem se do mise Taras Nabad a pěkně to odsýpalo. Překonal jsem i mnou tolik nenáviděný systém šablony používání zbraní a hru si v rámci možností užil. I tak ale v mých očích za předchůdcem z roku 2016 zaostává. S těmi skákacími pasážemi se, zejména ve druhé polovině hry roztrhl pytel. I tak ale zvyšuji hodnocení na 75%. Obtíznost šla neskutečně nahoru a to je jedině dobře.
@montana (13.04.2021 16:38): však z toho co jsem napsal je snad zřejmý že kritizuju konkrétní implementaci controller ovládání v týhle hře a ne controller ovládání jako takový. Zvlášť tu movement deadzone prostě nechápu, něco tak debilně nastavenýho jsem ještě v žádný hře neviděl. Na druhou stranu, ikdyby se to ovládalo fantasticky, stejně by mě to nebavilo kvůli těm dalším důvodům.
@Paul (11.04.2021 19:24): To není debilní controller ovládání, to je prostě debilní ovládání :)
Doom 2016 byl jedna z nejlíp ovladatelných stříleček na gamepadu a v Eternalu to šlo úplně do hovínek, jako kdyby to dělal někdo jinej.