@Garret (06.07.2023 18:45): Vždyť zrovna ty dobře víš, že, co má míň než Hrot, upadne v zapomnění.
Diskuze
@H34D (06.07.2023 08:01): však obě hry mají 4 hvězdy, to je přece dost dobrý!
mesiáš byl v druhé polovině o dost nudnější. bylo vidět, že to autoři uspěchali + nějaké ty technické problémy. před nějakou dobou jsem si ho na Steamu vyzkoušel, ale padalo mi to při loadingu hned po tréninku...
mesiáš byl v druhé polovině o dost nudnější. bylo vidět, že to autoři uspěchali + nějaké ty technické problémy. před nějakou dobou jsem si ho na Steamu vyzkoušel, ale padalo mi to při loadingu hned po tréninku...
@H34D (06.07.2023 08:01): gta iv je pro me neatraktivni kvuli prostredi (new york je pro me nuda) a kvuli hlavnimu hrdinovi (proste sorry hrat za vychodoevropskyho mafiana me nebavi, mame jich tu dost). A to jsem si kvuli gta4 kupoval kdysi novy pc.
DM me absolutne nechytnul ale chci tomu dat nekdy druhou sanci.
DM me absolutne nechytnul ale chci tomu dat nekdy druhou sanci.
Po letech, co jsem si prošel všechna svá hodnocení na DH si opravdu myslím, že Dark Messiah je (spolu s GTA IV) nejvíce nedoceněnou (podceňovanou) hrou na DH. Mrknul jsem na dokument making of, připomněly se mi všechny ty úžasné scény, skvělá hratelnost, atmosféra, zkrátka divím se. Možná právě zdejší hodnocení Dark Messiah (i GTA IV) je zde zatíženo prvotními bugy? Já je nezažil, ale traduje se, že je hra měla...
@7c (24.05.2022 22:18): Reaguješ na zabanovaný profil :)
@Mesiáš z pouště (03.09.2021 19:06): Kdyby to byl komentář, tak dávám plus :D
@Mesiáš z pouště (03.09.2021 19:06): Uz se uklidni covece, nebo ti zavolam zachranku :)
Skvělá hra ale ten soubojový systém je takový divný.
@Bravewolf (14.12.2020 17:08): Sranda, mňa to svojho času chytilo, a dosť - to, čo mi tam ale chýbalo, boli práve tie RPG prvky z Arx Fatalisu, prišlo mi to ako streamlinované RPG pre masy, z ktorého sa počas vývoja stala akčná hra.
No ten súbojový systém by som rád videl použitý a rozvedený v nových hrých, napr. v tej chystanej hre zo sveta PoE od Obsidianu.
No ten súbojový systém by som rád videl použitý a rozvedený v nových hrých, napr. v tej chystanej hre zo sveta PoE od Obsidianu.
ja to hral asi do poloviny a prislo mi to takove nemastne neslane, vetsinou nedohrane hry dohravam protoze mam pak vycitky, ale u tohoto me jaksi vnitrne nic nerika ze bych mel. Nejak mi tady neladil ten mix zanru, jakobych mel pocit kterym smerem chce vlastne hra jit. Podobny pocit sem mel i u Singularity ac je to uplne jiny svet
Dohrál jsem jej cca před rokem na WIN10 64bit s IGP HD4000, bez bugů a problému s tmou, jak uvádí Ripper v komentáři. Hrál jsem čistě za bojovníka (vlastní ukovaný meč a štít) s podporou kouzel na léčení a zapalování, souboje nebyly lehké ale daly se.
Ten jeho komentář a následné hodnocení je zcestné.
Ten jeho komentář a následné hodnocení je zcestné.
@PavelU (14.12.2020 12:56): To som chcel tiež napísať - hral som Messiaha naposledy okolo roku 2016 ešte na win7 a šlapal vtedy v pohode, ak sú tam nejaké zvláštne bugy, pričítal by som to spomínanej nekompatibilite.
Před čtyřmi lety jsem to hrál. Hra byla pro mě docela výzva kvůli RPG elementům. Ale myslím, že mně se dost líbila. To bude v reportu z výzvy. Nějaké problémy tam byly. Vypadá to, že Arkane to těžce nezvládá. Potíže s hraním po letech ale vyplývají často z nekompatibility na novějších OS.
@Walome (14.12.2020 07:42): Asi nikdy mě nepřestane překvapovat nechápavost některých DH uživatelů. :)
[neexistující příspěvek]: já to zkusil pár let zpět a zoufale mě to nebavilo, a to jsem byl nabuzenej na Arkane. Ale nedal jsem tomu moc šanci, prostě mě to ničím nezaujalo tak jsem šel o dům dál.
[neexistující příspěvek]: +1
Já se teda musím rippera zastat. Když jsem Dark Messiah hrál po letech znova (tak 5 let zpátky), tak se mi to hrálo nečekaně fakt blbě a dost jsem si tím pochroumal jinak velmi pěkné vzpomínky. Souboják otravný, tuhý a nevyvážený. Hlavně to zmiňované tlačení hráče do používání OP kopanců. Kinetózou netrpím, ale DM byla jedna z mála her, která mi při delším hraní nedělala úplně dobře (tou druhou byl King Kong, asi kvůli FOV) a rozbolela mě z ní hlava. S tím, že je hra často přehnaně tmavá taky souhlas. Navíc se mi při hraní objevovaly podivné stuttery přicházející ve vlnách, které na zážitku také moc nepřidaly (v-sync a jiné změny nastavení nepomohly). Bugy už nikdy nikdo neopravil. A taky to furt padalo. Snad každý pátý loading. Stejně jako před lety.
Některé hry holt stárnou hůř a Dark Messiah zestárnul imo fest. Hodnocení jsem nechal původní, ale hrát to už znovu neplánuju.
Já se teda musím rippera zastat. Když jsem Dark Messiah hrál po letech znova (tak 5 let zpátky), tak se mi to hrálo nečekaně fakt blbě a dost jsem si tím pochroumal jinak velmi pěkné vzpomínky. Souboják otravný, tuhý a nevyvážený. Hlavně to zmiňované tlačení hráče do používání OP kopanců. Kinetózou netrpím, ale DM byla jedna z mála her, která mi při delším hraní nedělala úplně dobře (tou druhou byl King Kong, asi kvůli FOV) a rozbolela mě z ní hlava. S tím, že je hra často přehnaně tmavá taky souhlas. Navíc se mi při hraní objevovaly podivné stuttery přicházející ve vlnách, které na zážitku také moc nepřidaly (v-sync a jiné změny nastavení nepomohly). Bugy už nikdy nikdo neopravil. A taky to furt padalo. Snad každý pátý loading. Stejně jako před lety.
Některé hry holt stárnou hůř a Dark Messiah zestárnul imo fest. Hodnocení jsem nechal původní, ale hrát to už znovu neplánuju.
@Red (13.12.2020 23:02): a to ja se ho klidne zastanu protoze H34D a jeho "pReSuNtE dO DiSkUzE mNe sE tEn NaZoR nELiBi" je komicky.
@ripper (14.12.2020 00:08): "protože když už tu máme něco unikátního, tak to přece musíme prodat. A z Messiah mám přesně tento pocit."
Tak jako na tom určitě něco bude. A je pravda, že Messiah občas působil více jako simulátor kopání do skřetů/goblinů. Je však paradoxem, že mě nejvíce bavilo Messiah hrát právě stealth způsobem aka Thief, tj. investovat body do skrývání ve stínu a hezky zezadu backstab + luk na zombíky. Čili tohle jsem tolik neřešil. Jinak působí hra třebas i za mága metajíce firebally a jiné. A třebaže je asi nejvíce čistokrevnou rubačkou meč+štít a na kontaktním soubojovém systému se autoři vyblbli asi nejvíce, bavil mě tenhle způsob hraní paradoxně nejméně, jakkoliv jej považuji taktéž za dost zábavný.
Taky bylo takové netradiční, že boj 2 dýky, byl kolikrát jednodušší (i pro čistokrevného bojovníka) než meč a štít a nabízel vícero různých úderů a rychlejší, agilnější souboják (s mečem+ štítem byl kolikrát takový více neohrabaný a opravdu se někdy špatně trefovalo).
Ale ty bugy jsem ve hře taky neměl v podstatě žádné... hrál jsem nějakou českou krabicovou re-edici.
Tak jako na tom určitě něco bude. A je pravda, že Messiah občas působil více jako simulátor kopání do skřetů/goblinů. Je však paradoxem, že mě nejvíce bavilo Messiah hrát právě stealth způsobem aka Thief, tj. investovat body do skrývání ve stínu a hezky zezadu backstab + luk na zombíky. Čili tohle jsem tolik neřešil. Jinak působí hra třebas i za mága metajíce firebally a jiné. A třebaže je asi nejvíce čistokrevnou rubačkou meč+štít a na kontaktním soubojovém systému se autoři vyblbli asi nejvíce, bavil mě tenhle způsob hraní paradoxně nejméně, jakkoliv jej považuji taktéž za dost zábavný.
Taky bylo takové netradiční, že boj 2 dýky, byl kolikrát jednodušší (i pro čistokrevného bojovníka) než meč a štít a nabízel vícero různých úderů a rychlejší, agilnější souboják (s mečem+ štítem byl kolikrát takový více neohrabaný a opravdu se někdy špatně trefovalo).
Ale ty bugy jsem ve hře taky neměl v podstatě žádné... hrál jsem nějakou českou krabicovou re-edici.
@strejdafido (13.12.2020 23:42): Závidím :-) Hele je to 5 let od sepsání, ale pamatuju si, že čistě jenom jako souboj mečem byli ti skřeti docela tuzí. Což mimochodem je zmíněno ve více komentářích, a má to tam i sám H34D. Na druhou stranu stačilo jednou kopnout, a nepřítel byl po smrti.
Co se týká toho 2006 vs 2015, tak já to beru tak, že když přijde hra s něčím novým, tak se to tam často strašně nadužívá, ale lidem to v té době zas tak nevadí (dost často právě naopak), protože je to nové. Ale zpětně pak lidé řeknou "tady to s tím X fakt dost přeháněli". Může to být fyzika ve hrách, falešné HDR nasvícení (Oblivion), raytracing nebo cokoliv jiného, dost často to je ze začátku strašně přepálený, protože když už tu máme něco unikátního, tak to přece musíme prodat. A z Messiah mám přesně tento pocit. Není to tam vkusně začleněné, je to na sílu.
Co se týká toho 2006 vs 2015, tak já to beru tak, že když přijde hra s něčím novým, tak se to tam často strašně nadužívá, ale lidem to v té době zas tak nevadí (dost často právě naopak), protože je to nové. Ale zpětně pak lidé řeknou "tady to s tím X fakt dost přeháněli". Může to být fyzika ve hrách, falešné HDR nasvícení (Oblivion), raytracing nebo cokoliv jiného, dost často to je ze začátku strašně přepálený, protože když už tu máme něco unikátního, tak to přece musíme prodat. A z Messiah mám přesně tento pocit. Není to tam vkusně začleněné, je to na sílu.
@ripper (komentář): No já ti nevím, jakou verzi hry jsi hrál, já prakticky vše procházím bez všelijakých patchů, tak i tuto hru a nevšiml jsem si, že by hra byla plná chyb. U ničeho jsem se nezasekával, s viditelností jsem probém neměl a světe div se, meč jsem v boji běžně používal, hlavně sek s výskokem byl parádní. Rozhodně mě hra nenutila používat cokoli jiného než meč, co takhle ten souboj jeden na jednoho s velitelem skřetů? :-)
Uznávám, že otravné bylo přepínání zbraní, to mě fest vytáčelo, že jsem byl pořád bez štítu a lovil jsem ho po kapsách.
Proč je vlastně v pořádku v roce 2006 házet po nepřátelích lahve s olejem a v roce 2020 už je to vopruz?
Uznávám, že otravné bylo přepínání zbraní, to mě fest vytáčelo, že jsem byl pořád bez štítu a lovil jsem ho po kapsách.
Proč je vlastně v pořádku v roce 2006 házet po nepřátelích lahve s olejem a v roce 2020 už je to vopruz?
@H34D (13.12.2020 19:57): Mně je teda blbý zastávat se Rippera u hry kterou jsem nehrál, ale ten tragický technický stav řešilo víc lidí, například Ebb nebo TheJoker. Sice za to dostali stejně jako Ripper řádně přes prsty, ale to Jan Hus v Kostnici taky:)
@mazar1234 (13.12.2020 20:58): Skôr 2Pac vs. The Notorius B.I.G. Čo nevidieť začneme počítať telá. :D
Ou tu ide nejaký epický fight, aspoň mi to pripomenulo, že som trestuhodne zanedbal dohranie tejto hry, ale za to môže trilógia Dark Souls.
Niečo ako Eminem vs Tupac tu čítam
Niečo ako Eminem vs Tupac tu čítam
@H34D (13.12.2020 19:57): Mno, tak jo :-) Popsal jsem svůj zážitek, a samozřejmě je subjektivní, stejně jako moje hodnocení i můj komentář. Ty technické problémy byly stejně jen polovina důvodů pro nízké hodnocení.
#teamripper
@ripper (13.12.2020 16:43): Já neřeším tvůj herní zážitek, ale čistě tvůj komentář zde na DH, který je takový, jaký jsem napsal. Jsem schopen akceptovat odlišné názory, pokud jsou dobře zdůvodněny, ten tvůj není. A nemusíš být přehnaně defenzivní. Ty si prezentoval svůj názor na hru a já prezentoval svůj názor na tvůj názor. Ptal ses, v čem sis vymýšlel, tak ti odpovím, že tam máš spoustu nesmyslů, co nejsou pravda. Např. tvé technické problémy jsou ryze subjektivní, hra není plná chyb, engine není hloupý (source engine je jeden z nejlepších grafických enginů, který kdy byl vytvořen) a normální člověk se nezasekává ve hře, tak jak si psal ty... Apod.
S head bobem problém většinou nemám, ale kur*a nešahejte mi na kameru když se rozhlížím! :-) Nebo v tomhle případě, když ukračuji do stran. To je na šavli.
@Phoenix (13.12.2020 18:22): Nejspíše, já měl problémy pouze s Turok 2: Seeds of Evil, tam kombinace podivného FoV a extrémního pokyvu postavy při pohybu nedělala dobře ani mně... ale asi bych si časem zvykl.
@Red (13.12.2020 18:23): Jde tam vypnout pokyv hlavy, ripperovi to sice očividně nestačilo, ale můj osobní názor je takový, že se poté nejedná o nic, co by výrazně stálo za řeč (ale samozřejmě viz. Phoenix :)).
@Red (13.12.2020 18:23): Jde tam vypnout pokyv hlavy, ripperovi to sice očividně nestačilo, ale můj osobní názor je takový, že se poté nejedná o nic, co by výrazně stálo za řeč (ale samozřejmě viz. Phoenix :)).
@Isair (13.12.2020 18:08): Možnost nastavení jsem popsal v komentáři. Problémy se světlem mohly být spojené s ovladači či co já vím, ale snažil jsem se s tím laborovat dlouho. Úpravu pohybu obrazu naopak téměř žádná hra nedělá (výjimkou je Thief, kterého jsem tu recenzoval nedávno). A kromě těchto dvou her si nepamatuju, že by mě z jakékoliv jiné FPS bylo špatně. Vypnout to nejde, ale našel jsem hack, opět viz komentář.
@Isair (13.12.2020 18:08): No nevím, podle videjí se tam opravdu kýve jak na pérkách:)
@Isair (13.12.2020 18:08): Kynetóza je asi celkem specifická, mám kamaráda, kterému se dělá blbě skoro z každé FPS krom těch, co jsou vytvořeny na Build engine.
Taky mám pocit, že jsem hrál asi jinou hru:), ale tak samozřejmě názor ti neberu, pokud na hru vzpomínáš takto, budiž.
Byť mnohé šlo asi nastavit (světlost, hýbání při pohybu tuším taky změnit/vypnout jde... byť tohle obecně nechápu, anžto se hra nechová jinak, než kterákoliv jiná first person).
Byť mnohé šlo asi nastavit (světlost, hýbání při pohybu tuším taky změnit/vypnout jde... byť tohle obecně nechápu, anžto se hra nechová jinak, než kterákoliv jiná first person).
@H34D (13.12.2020 14:59): Dalo mi dost práce ten komentář sepsat, proč bych si měl vymýšlet a v čem? (Komentář je 5 let starý, takže detaily už si vybavuju jenom částečně). Kdyby ta hra nedělala prasárny s kamerou, aby mi bylo špatně, a kdyby v ní bylo lépe vidět, tak jde hodnocení třeba o 10-20% nahoru. Ale pořád prostě není nijak dobrá. Možná kdybych to hrál v době vydání, tak bych byl okouzlený házením sudů a odkopáváním nepřátel a nedělal bych nic jiného, ale o 10 let později už to prostě nebylo ono.
Jinak samozřejmě tušil jsem, že můj názor bude kontroverzní a že schytám čočku od spousty lidí, co hru zbožňují (což vypadá, že je fakt hodně lidí), ale přece kvůli tomu nebudu měnit popis svého zážitku. Přesně si pamatuju, jak strašně jsem se na tu hru těšil, a jak hrozně jsem pak byl zklamanej.
Jinak samozřejmě tušil jsem, že můj názor bude kontroverzní a že schytám čočku od spousty lidí, co hru zbožňují (což vypadá, že je fakt hodně lidí), ale přece kvůli tomu nebudu měnit popis svého zážitku. Přesně si pamatuju, jak strašně jsem se na tu hru těšil, a jak hrozně jsem pak byl zklamanej.
@ripper (komentář): Tragický, hloupý a nepravdivý komentář. Navrhuju přesunout do diskuse. :)
@jablek (17.11.2016 19:36): Presne tak :)
@Tarhiel (17.11.2016 16:04): Dík...jinými slovy rozehráním CE nejspíš nic nezkazím :D
@jablek (17.11.2016 14:50): Collector´s som nehral, no čítal som, že obsahuje zopár lepších zbraní, ku ktorým sa dostaneš už na začiatku, inak všetko ostatné ostáva pri starom, teda žiadna zásadná zmena.
Avšak Xboxová verzia vraj obsahuje 1-2 levely naviac, čo ma trochu mrzí, že PC verzia nemá.
Avšak Xboxová verzia vraj obsahuje 1-2 levely naviac, čo ma trochu mrzí, že PC verzia nemá.
Čuste, přemejšlím, ze si to zahraju. Nemáte někdo zkušenosti s collectors edition, která měla vyjít v roce 2010?
Díky
Díky
@PavelU (08.10.2016 12:04): Ta chybová hláška je bohužel normální, nejlepší je si na ni zvyknout :) Různá řešení včetně kompatibilit problémy (podle mých zkušeností) spíš přidělaly.
Ten vypalovač očí v odkazu je doufám jen vtip :)
Ten vypalovač očí v odkazu je doufám jen vtip :)
Jak ve hře aktivovat češtinu? Instalátor z Levelu mi nejde, nějaká chyba, soubory z uložta též nepomohly. Jinak je hra i docela pěkná, s jedním SweetFX to vypadá jinak. A při vypnutí hry dochází ke chybové hlášce, asi zkusím tu kompatibilitu.
@Zero (07.04.2016 23:08): Zkusil jsi to v režimu kompatibility?
Zkoušeli jste to někdo na windows 8? Fungovalo vám to? Mně to vždycky napíše "program mm.exe přestal fungovat", nespustí se to ani do menu.
@7c (01.02.2016 18:26): taky bych asi zkusil meč. dohrál jsem to dvakrát, ale pokaždé s dýkama a na konci to byl trochu moc hardcore, hlavně na tu hardcore obtížnost
@Blackhand47 (01.02.2016 18:34): No jo. Ten pocit keď skopneš orka z útesu - na nezaplatenie :)
@Maximus (01.02.2016 18:32): Po luku to byly nohy moje druhá nejoblíbenější zbraň. :D
@Garret (01.02.2016 17:59): No je to rozhodne hra s najzábavnejším kopaním do nepriateľov :) to som si tam užíval najviac
@Garret (01.02.2016 17:59): Nikdy není pozdě. Hmm, pro další hraní musím konečně zkusit klasiku s mečem (poznámka, jestli to bude po čase číst).
@Garret (01.02.2016 17:59): Z toho by byl skvělej hlavní trailer. Ještě mi tam chybělo házení si s nepřáteli telekinezí během návalu adrenalinu :D
jsem dostal chuť si to zase zahrát :-)
@Walome (23.11.2015 21:45): Vůbec ne - zkombinovat ten správný vzhled je základ! Škoda, že tak pěkné skleněné brnění už v pozdějších dílech po Morrowindu nebylo :(
@Walome (23.11.2015 21:45): Já jsem nejvíc žral teda především celkový design a architekturu úrovní. Do dnešní doby jsem nic lepšího neviděl. Snad jen teda Dishonored.
@7c (23.11.2015 18:01): Průzkum je fajn, vylepšování je zbytečné (na střední úroveň aspoň) a s kombinací oblečení chápu, že si děláš srandu :) Mě to bavilo jako mlátička.
@Walome (22.11.2015 23:12): Řekl bych průzkum světa, vylepšování postavy a hledání té správné kombinace ošacení. Ale určitě jsou tu povolanější než já, co by to uvedli na pravou míru :)
@7c (22.11.2015 22:21): fakt? Pak se neodvažuji ani hádat, co je ta silnější část :)
@Walome (22.11.2015 18:56): Ve smyslu, jako kdyby se někdo ptal na něco podobného iRacing a ty doporučíš Need for Speed. Boje jsou asi ta nejslabší část TES her, bohužel :-/
@7c (21.11.2015 23:02): já to jako fps hrál a náramně si to užil.
@MarezCZE (21.11.2015 15:10): Vermintide som hral a ako píšeš je to čisto MP záležitosť. Skôr hľadám niečo single, ale teda nič také neexistuje.
@7c (21.11.2015 23:02): Jop, tie všetky som hral. Síce to sú fantasy rúbačky, ale nič z toho nie je 1st person. Dishonored je skvelá hra a v niečom je aj podobná, ale od poriadnej rúbačky to má teda ďaleko. Čiže nič ako Dark Messiah neexistuje, čo som si aj myslel. Škoda :(
@7c (21.11.2015 23:02): Jop, tie všetky som hral. Síce to sú fantasy rúbačky, ale nič z toho nie je 1st person. Dishonored je skvelá hra a v niečom je aj podobná, ale od poriadnej rúbačky to má teda ďaleko. Čiže nič ako Dark Messiah neexistuje, čo som si aj myslel. Škoda :(
@Walome (21.11.2015 22:43): Tenhle vtip se moc nepovedl .-)
@Maximus (21.11.2015 13:05): Ne. Dost limitovaný žánr - Dark Souls, Severance, Die by the Sword jsou asi jediné alternativy a i tak dost odlišné.
Nejlepší varianta by bylo Dishonored, ale "bohužel" to (dle mě) není ryze bojová záležitost.
@Maximus (21.11.2015 13:05): Ne. Dost limitovaný žánr - Dark Souls, Severance, Die by the Sword jsou asi jediné alternativy a i tak dost odlišné.
Nejlepší varianta by bylo Dishonored, ale "bohužel" to (dle mě) není ryze bojová záležitost.
@Maximus (21.11.2015 13:05): Skyrim
@Maximus (21.11.2015 13:05): Snad jenWarhammer: End Times - Vermintide, ale to jen stylem gameplaye. Nehral jsem jen jsem koukal na video. Ale se single kampani snad nic neexistuje.
Existuje vôbec nejaká podobná a novšia FPS fantasy rúbačka?
Já hru dohrál 2x, jednou jen s lukem a jednou s meči a s těmi meči mi to právě vůbec jednoduché nepřišlo, naopak jsem měl několikrát i problém... A dávat takové skvělé hře jako je Dark Messiah 55% by měl být hřích. :)
@Všivák, Copper Blood: mě se taky zdá jakoby jsi v tom komentáři říkal že ty souboje jsou lehké - že stačí jen mačkat tlačítko pro rychlí útok a nepoužívat žádné okolní předměty, okolí.
Já jsem hru dohrál několikrát a to vždy na nejtěžší ( a to jsem si ještě předtím než jsem si hru koupil dohrál několikrát demo ) - naposledy - jsem to dohrál (jestli si dobře vzpomínám - tady video - ) bez použití jakéhokoliv léčivého předmětu(lektvaru, houby, jídla). A to sekání hlav je na hře to nejlepší.
Já jsem hru dohrál několikrát a to vždy na nejtěžší ( a to jsem si ještě předtím než jsem si hru koupil dohrál několikrát demo ) - naposledy - jsem to dohrál (jestli si dobře vzpomínám - tady video - ) bez použití jakéhokoliv léčivého předmětu(lektvaru, houby, jídla). A to sekání hlav je na hře to nejlepší.
@Elemir (21.05.2014 15:29), @RNDr. Gunár Pavel (21.05.2014 14:25): Jj... oni tomu holt nerozumíja. :D
Mě to přišlo taky dobře zakomponované do příběhu a docela jsem se u toho i pobavil. Obzvláště když právě Xana komentovala určité situace směrem k Leanně, např. společnou jízdu loďkou. Určitě bych dneska už celou cestu DMM dohromady nedal, ale na tohle se zapomenout nedá.
tam byly nějaké ženské? přes ty probodané krky jsem je nějak nezaznamenal :-) dýkař FTW!
@RNDr. Gunár Pavel (21.05.2014 14:25): Jaká vzájemná animozita? Vždyť ta holka o té druhé neví ;)
@Copper Blood (21.05.2014 13:34): Mě naopak připadly obě postavy (pro účely lineární Sword & Sorcery akce) jako velmi dobře napsané, Xaniny hlášky a vzájemná animozita mezi oběma ženštinami je jednou z vlastností hry, kvůli které na Dark Messiah hned tak nezapomenu a to se nespokojím jen tak s něčím. Celkově je Messiah záležitostí, která tu předtím ani potom nebyla, dokonce ani Dishonored od stejných autorů bohužel nepřineslo hratelnost, jakou bych si přál. Série byla bohužel taky AoE jenom jedna... takže 50-55% mi připadá jako dost málo, ale DM je vyloženě takovou love or hate záležitostí, někomu sedne, někomu prostě ne.
@themacs (21.05.2014 09:28): zahraj si to a uvidíš, jak jsou obě ženské postavy protivné... autoři tam očividně zkoušeli strčit něco na způsob romancí z dialogových RPG a výsledek je ubohý
@themacs (21.05.2014 09:28): Ta tvá 'posedlost' tě lascivně svádí a podkuřuje, no a ta druhá je taková naivnější Alyx, která se neustále musí vypovídavat...
@Copper Blood (komentář): "dvěma ženskými postavami, které se hráči neustále serou do hraní a otravují ho nespočtem neustávajících a laciných sexuálních narážek a vnucování, aniž by měl hráč zájem byť o jedinou z těch dvou stíhaček... "
Tak jestli mu vadí ženské a ještě takovýmto stylem, tak tady není něco v pořádku :D (If you know what I mean :D)
Tak jestli mu vadí ženské a ještě takovýmto stylem, tak tady není něco v pořádku :D (If you know what I mean :D)
@Copper Blood (komentář): Jestli ti to připadá lehký, zkus nejtěžší obtížnost. To je teprv mazec.
@Copper Blood (komentář): "dvěma ženskými postavami, které se hráči neustále serou do hraní a otravují ho nespočtem neustávajících a laciných sexuálních narážek a vnucování"
Sakra, já to neměl z toho disku mazat :)
Sakra, já to neměl z toho disku mazat :)
@Walome (21.02.2014 07:48): JRC Brno, myslím za dvě stovky
@kurcatovium (21.02.2014 08:26): Já digi jen něco, no, ale tyhle starý kousky už fakt jo. Tak jelikož sem tam koupim nějakou sběratelku, tak ta v digi verzi nemá smysl :)
@Walome (21.02.2014 08:24): Navíc krabice časem jen překážejí a lapou prach, takže to není nic pro mě. Proto už jedu prakticky výhradně jen digi...
@Všivák (21.02.2014 08:20): Nejsou, protože se neaktulizujou a na to já už dneska nemám nervy. Nové hry za plnou cenu kupuju v krabičce, ale jinak už nasrat :)
@Walome (21.02.2014 08:17): A nebo digi.