Na Shadowheart mám taky koukám Hold Person, tak dobré - ale je to jen na humanoidy a může se pokazit saving throw. Ta skutečná sranda ale bude (snad) s paladinem, ten má vybrané (ale nevyzkoušené) kouzla (když pominu ta léčivá) která vyžadují koncentraci ( takže se vybere vždy jen jedno) Compelled duel (to přikáže - opět s saving throw - libovolné postavě útočit jen na mně), Heroism (to mi navýší max. HP a v každém kole mi dá 5 temporálních HP ze kterých potvora ukrajuje nejdřív - takže autoléčení s zvýšeným počtem HP, ale nescaluje to s levelem postavy na víc HP bodů), Divine Favour (klasika - přidá Radiant damage na útoky). Ensnaring strike (obtočí cíl bodajícími šlahouny a drží ho na místě). A jako high damage kouzlo jsem si vzal Thunderous smite. Paladin má v ruce i další skilly a kouzla, obvykle na damage nebo znehybnění, ty budu vybírat podle toho co se obnoví short restem a co ne (furt v tom plavu). Jo a Command (bez koncentrace - tím můžu přikázat aby šla potvora ke mně). Ještě jsem to pořádně nezkusil, ale cítím z toho, že tím půjde dobře ovládat aby mi potvory neutíkaly a když už nějaké kolem mně budou že s nima dokážu zatočit. Zvýhodnil jsem si při tvorbě postavy trochu dexteritu na úkor konstituce, takže mám vyšší AC a trochu míň HP.
Pokud jde o Astariona, tomu jsem koupil luk, který světe div se je pro něj jako dělaný - zpomaluje nepřátele. Do ruky jsem dal rapier, ale četl jsem, že dvě lehké díky od lvl4 nebo kolik kdy si může vzít nějaký dual trait (..) z něj udělají naprosto rychlého řešitele problémů. Prej bude mít rychlý pohyb po bojišti a velkou dmg.
Pokud jde o Astariona, tomu jsem koupil luk, který světe div se je pro něj jako dělaný - zpomaluje nepřátele. Do ruky jsem dal rapier, ale četl jsem, že dvě lehké díky od lvl4 nebo kolik kdy si může vzít nějaký dual trait (..) z něj udělají naprosto rychlého řešitele problémů. Prej bude mít rychlý pohyb po bojišti a velkou dmg.